< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mvn_ -- 1 Aralık 2013; 17:19:24 > |
|
_____________________________
|

1 Mobil
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mvn_ -- 1 Aralık 2013; 17:19:24 > |
|
_____________________________
|
|
kar yok . paranın değer kaybı var. devülasyon var
|
2006 Yılı Araba Fiyatları (Gazete Sayfaları)
2006 yılında araba fiyatlarında yaşanan değişimleri öğrenmek için dönemin gazete sayfalarına başvurabilirsiniz. Bu sayfalar, o dönemde piyasada bulunan araçların fiyatlarına dair değerli bilgiler sunar.
2006 yılı, otomotiv sektöründe önemli bir yıldı. Bir önceki yıla kıyasla, hem yerli hem de ithal araçların fiyatları genel olarak artış gösterdi. Bu artışın nedenleri arasında artan üretim maliyetleri ve döviz kurlarındaki dalgalanmalar yer alıyordu.
2006 yılında, en popüler yerli otomobillerden biri olan Tofaş Şahin'in fiyatı, 2005 yılına göre yaklaşık %10 oranında artarak 12.000 TL'ye yükseldi. Diğer yerli otomobil üreticileri de benzer fiyat artışlarına gitti.
İthal otomobillerde de fiyat artışları yaşandı. Örneğin, 2006 yılında Volkswagen Golf'ün fiyatı 2005 yılına göre yaklaşık %5 oranında artarak 25.000 TL'ye ulaştı. Diğer ithal otomobil markaları da benzer fiyat artışları uyguladı.
Eğer 2004, 2005 veya 2007 yıllarında araba fiyatlarını araştırmak isterseniz, yine dönemin gazete sayfalarından faydalanabilirsiniz. Bu sayfalar, farklı yıllar arasında araba fiyatlarındaki değişimleri takip etmek için değerli bir kaynak oluşturur.
|
|
_____________________________
ANADOLU benim .::. Dağlar benim .::. Çalışan benim .::. Vurulan benim.::. Son umut benim .::. Barış'ı benim.::.
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
vitesi çat diye 4"e taktım debriyajı kontrollüce bırakmaya başladım. direksiyonu çok hafif sola kırdım bu araba düşen motor devrini kompanze edebilmek için gaza çok kontrollü ufak dokunuşlarda bulundum.vitesi çat diye 4"e taktım araba birden ok gibi uzadı bi sağ şeride geçtim bir anda 210 gibi bi süratle önüne geçtim 5 e attım. vitesi çat diye 4"e taktım hızım 100"e ya düştü ya düşmedi derken sağ ön tekerlek bir çukura düştü aman yarabbim araba en küçük civatasına kadar sallandı
|
|
|
_____________________________
vitesi çat diye 4"e taktım debriyajı kontrollüce bırakmaya başladım. direksiyonu çok hafif sola kırdım bu araba düşen motor devrini kompanze edebilmek için gaza çok kontrollü ufak dokunuşlarda bulundum.vitesi çat diye 4"e taktım araba birden ok gibi uzadı bi sağ şeride geçtim bir anda 210 gibi bi süratle önüne geçtim 5 e attım. vitesi çat diye 4"e taktım hızım 100"e ya düştü ya düşmedi derken sağ ön tekerlek bir çukura düştü aman yarabbim araba en küçük civatasına kadar sallandı
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Aynı sofradan yemek yedik , karnı doyan düşman oldu .
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freshwind -- 2 Aralık 2013; 12:03:26 > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Devrim Arabası
|
|
|
_____________________________
Focus 2,5 - 2011 1.6 100 bg - TeleflexGFI LPG
Güzel olmayan otomobil, iyi bir otomobil değildir. (Ettore Bugatti) |
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
![]() Galatasaray
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Citroën C2 HDi 70 DV4TD 8HZ - 2007
Citroen C2 VTR 110 Tu5JP4 NFU - 2005 Peugeot 3008 Premium Pack HDi FAP 110 DV6TED 9HZ - 2010 |