Şimdi Ara

SINIRLI ÜRETİM-MAZDA MX-5 BBR TURBO (0-96 km/s = 4.9 Sn)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  SINIRLI ÜRETİM-MAZDA MX-5 BBR TURBO (0-96 km/s = 4.9 Sn)



    Mazda'nın küçük roadster modeli MX-5 için geliştirilen modifikasyon kitlerine bir yenisi eklendi. Geçtiğimiz yıl Cosworth ile ortaklaşa geliştirilen kitlerini tanıtan BBR otomobili bu yıl daha da güçlendirmiş.

     SINIRLI ÜRETİM-MAZDA MX-5 BBR TURBO (0-96 km/s = 4.9 Sn)


    Sadece 100 örneği üretileceği açıklanan aracın 2 litre hacimli motoru turbo besleme yardımıyla 268 beygir güç, 308 Nm tork üretebiliyor. 1.190 kg ağırlığa sahip olan araç 0'dan 96 km/s sürate 4.9 saniyede ulaşırken maksimum sürat 241 km/s'te sınırlandırılmış.

     SINIRLI ÜRETİM-MAZDA MX-5 BBR TURBO (0-96 km/s = 4.9 Sn)


    Aracın fiyatını 29.995 Sterlin olarak açıklayan BBR pist kullanımına yönelik güçlendirilmiş fren sistemini opsiyonel olarak sunarken bir başka opsiyonel donanım olan egzoz sistemi gücü 302 beygire, torku 344 Nm'ye ulaştırıyor.



    Standart versiyona göre Güç-Tork Eğrisi ise şöyle:

     SINIRLI ÜRETİM-MAZDA MX-5 BBR TURBO (0-96 km/s = 4.9 Sn)







  • Veriler etkileyici.

    Yalnız bu arabanın burun tasarımı çok tatlı.Biraz daha agresif çizgiler daha iyi olur diye düşünüyorum.
  • Eğer bildiğim BBR ise, Almanlar tam manyaklaştı demektir. Küçücük arabaya 300 beygir sığdırıp ne yapmayı düşünüyorlar acaba. MX-5' de öyle böyle değil, bildiğimiz go kartın araba versiyonu. 120-130'la gidince bile heyecanlandırıyor insanı. 240 km'yi düşünemiyorum bile...
  • bi s2000 olmasada mazda sesi ayrı bi güzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Veriler etkileyici.

    Yalnız bu arabanın burun tasarımı çok tatlı.Biraz daha agresif çizgiler daha iyi olur diye düşünüyorum.

    Aynı olayı ben de düşünüyorum.

    Evet araç gayet güzel. Ön kısmını da beğeniyorum, kesinlikle kötü değil fakat daha hırçın, agresif, sert çizgiler bence daha çok yakışacak.

    Muhtemelen yeni Mx-5 de Mazda'nın yeni tasarım dili olan KODO ile şekillenecek. Böyle olursa çok daha agresif olma ihtimali yüksek. Yeni Mazda 6 ve Mazda 3'ten bunu tahmin edebilirsiniz.

    Belki de hiç beklendiği gibi olmaz ve Mx-5 kendi tasarımında devam eder. Çünkü şimdiye kadar 900.000'den fazla satılmış, dünyanın en çok satan roadster'ı olan bu model herkese hitap etmek zorunda ve herkes agresif çizgileri beğenmeyebilir.




  • Kesinlikle ölmeden önce denenmesi gereken bir araç olmuş. 1190 + sürücü 80, 1270 kiloyu uçurur 302 beygir. Verdiği zevk bambaşka olur hele ki convertible bir araç. MX-5 zaten albenili bir araç alıcısı belli Dünyanın en hızlı convertible'ı tabi





  • Mükemmel değerler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Vasat ve çağdışı bir tasarım.
  • Modifiye tüü kaka, yasaklanmalı

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MX-5 ucuz bir araç. Ülkemizde nedense hiç satılmadı.

    Oysa bizde 40-45000 TL civarına alıcısı olabilir.
  • Bücüre bak hele, neredeyse 4s ile kapışacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: visibleghost

    Vasat ve çağdışı bir tasarım.



    olsun her garaja bir tane lazım hatta ölünce tabut yapacaksın beraber gömüleceksin bu araçla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belash

    Eğer bildiğim BBR ise, Almanlar tam manyaklaştı demektir. Küçücük arabaya 300 beygir sığdırıp ne yapmayı düşünüyorlar acaba. MX-5' de öyle böyle değil, bildiğimiz go kartın araba versiyonu. 120-130'la gidince bile heyecanlandırıyor insanı. 240 km'yi düşünemiyorum bile...

    Aynen öyle ben bunla 100 ile giderken bir garip oluyordum 300 beygirliği tam bir eğlence makinasıdır. Para olsa da alsak birtane
  • Bu araç Honda S2000 den öncede hayattaydı, sonrada. Yaşayan klasiklerden, tasarımı şöyle, şekli böyle demek acımasızlık olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pyromania.

    Kesinlikle ölmeden önce denenmesi gereken bir araç olmuş. 1190 + sürücü 80, 1270 kiloyu uçurur 302 beygir. Verdiği zevk bambaşka olur hele ki convertible bir araç. MX-5 zaten albenili bir araç alıcısı belli Dünyanın en hızlı convertible'ı tabi




    Çok iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    MX-5 ucuz bir araç. Ülkemizde nedense hiç satılmadı.

    Oysa bizde 40-45000 TL civarına alıcısı olabilir.

    Konumu sereflendirdiniz tesekkurler.

    Bu modeli tasarim olarak begeniyor musunuz peki?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Veriler etkileyici.

    Yalnız bu arabanın burun tasarımı çok tatlı.Biraz daha agresif çizgiler daha iyi olur diye düşünüyorum.

    kelebek gibi uçarım arı gibi sokarım tasarımı bu galiba
  • Araba çok iyi gerçekten. Yapılan modifiyeyle de sağlam değerlere ulaşmış.
    Bu arada son sürat 241 ile sınırlı. Nedeni ne acaba, daha az ya da yüksekte sınırlı olmamasının? Özel bir rakam mıdır? Merak ettim.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.