Şimdi Ara

TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli) (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
527
Cevap
0
Favori
152.095
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki

TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli)


(En Son Oy Tarihi: 2.10.2021)
Giriş
Mesaj
  • Senin gibi birine kızıp neden forumu okumayım Dostum?? Bu site bütün arama motorlarında kayıtlı amacımız yarın bigün ikileme düşen insanlara yardımcı olmak.. Göz var nizam war. Senin tipsiz dedigin araba bisürü insana Çekici gelio..

    Ama doblo nun kalitesiz, yapısı ucuz malzemesi, deaerodinamik yapısı herkes tarafından bilinen bi gerçektir.

    Sen başka kelime bilmezmisin aldıysanız aldınız bunu sallayan senden başka kişi warmı?? Benim çalıştıgım şirketteki araçlar combo. zamanında da çok araştırdık bu arabayı öyle aldık.. Gerek görsek sınıfının en iisi olan cady yi alırdık.. Ama combo ihtiyacımızı karşıladı.. Benim kullandıgım bi araç değil yani bu..

    Bende nissan patrol war. Resimlerinide Foruma Eklicem. Gün gelir karşılaşırız belki doblo'nla ama kendini belli etme görürsen yanıma fazla yanaşma derim... :D
  • Benim düşüncem bu, sınıfının ödediğine en iyi karşılık veren aracı doblo

    bu seni kızdırıyorsa.senin bileceğin iş.

    ayrıca senin gibi biri lafını silmeni rica ederim.

    sana yanlış kelimeler kullanmak istemiyorum.

    lütfen ricamı yerine getir.

    Ayrıca ben de doblo yok.komşumda var.gayet de memnun.doblo kalitesiz falan da değil.

    kalitesiz bir araç van of the year gibi bir ödülü alamaz.

    caddy parasına göre sınıfınn en iyisi değil

    sen de patrol varsa.

    galerici arkadaşımda da hummer var.bize görünme ezmeyelim seni.



    bu şekil sohbet etmekten gerçekten hoşlanıyorsan.boşuna yazışmayalım.

    sağlıcakla kal.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 29 Ağustos 2006; 22:18:58 >
  • Lütfen gereksiz tartışmalara son verelim, daha önceleri yazılanları okuyalım, onlara göre mesaj yazalım. Polemik açmanın hiç kimseye bir faydası olmaz. (Post kastırmaktan başka)

  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    doblo sınıfının en iyi aracı diyorum.fiyat&performans olarak

    akıncı arkadaşım fiyat olarak doblo üstün olabilir caddy e göre ama performans olarak üstün olduğunu sanmıyorum yani bence aynı sayılır ikisinin performansı 1.9 motorları karşılaştırırsak zaten 1.9 TDI ile 1.3 multijeti karşılaştırmıyorum bile. jtd motor 200nm torka sahip fakat 1.9 TDI ise 250 nm torka sahip. caddy daha ağar bir arac dobloya göre böyle olunca ikisi başabaş mücadele verir gibi geliyo bana. kendi ölçtüğüm caddy ile ilgili performans değerlerini veriyorum: 0-100km 11-12sn. 60-100km 4.viteste 10sn 3.viteste 7sn. doblonunkilerde varsa alalım karşılaştırmış oluruz ne güzel.
  • ya şöyle bir durum var hafif ticari olayını renault expres modeliyle başladı kangoo yla devam etti ancak bu olyda reno kendini yeniliyemedi bence connect olsun yada caddy olsun kangoo dan daha sağlam ve yol tutuşu daha iyi ama onlarda çok pahalı araçlar ama oyumu kangoya verdim çünkü satın alma imkanları daha iyi yani ticari açıdan kullanıcaksan hemen hemen birbirlerine çok yakın araçlar haliyle renoda fiyatıyla kazanıyor üstelik parçası çok ucuz
     TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli)
  • EBRU HANIMDA BAKTI TARTIŞMA BÜYÜDÜ FORUMA GİRMİYOR HERHALDE YA BİZDE GÜZEL GİDEN ŞEYLERİ BOZMA HASTALIĞI NE KADAR MEŞHUR HEMEN BİRBİRİNİZE GİRİYORUZ.BEN 3 TANE DOBLO SAHİBİ OLDUM HİÇ PROBLEM YAŞAMADIM TİCARİ OLARAKTA HUSİSİ OLARAKTA İŞİMİ GÖRDÜ VE FİATA VERDİĞİM PARA SON KURUŞUNA KADAR HELAL OLSUN .CADY HAKKINDA PEK YORUM YAPMAK İSTEMİYORUM NE SAHİBİ OLDUM NEDE BİNDİM. AMA BEN VOLKSWAGEN MARKASINI SEVMİYORUM 2000 YILINDA ÇİFT KABİN 2.4 KAMYONET ALDIM SIFIR 3 SENE KULLANDIM ONDADA BİR SIKINTI YAŞAMADIM AMA TRANSPORTER HARİÇİ BANA PHATEON (İSMİNİ YANLIŞ YAZMIŞ OLABLİRİM.) ALACAK PARAM OLSA GİDERİM MERCEDES BMW FALAN ALIRIM ASLINDA İŞİN GERÇEĞİ ŞU SERVİSLERİNİ SEVMİYORUM VOLKSWAGEN KULLANANLARDAN DUYDUĞUM AŞIRI KAZIK ( ŞİMDİ BAZILARI YOK SEN ARABANIN FARINI SÖYLE BEN SÖYLİYİM DİYECEK BAKIM ÜCRETİ SORACAK ) DİYORLAR VE BANADA HİTAP ETMEDİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM.BU ARADA EBRU HANIM SANIRIM BİLMİYORSUNUZ DAHİATSU TERİOS ŞUAN TOYOTA BÜNYESİNDE ÇIKARTILIYOR.BİR KÜÇÜK RAV4 KULLANMAK VAR BİRDE ASIL İŞİ TİCARİ AMAÇ OLAN CADY KULLANMAK VAR KARAR SİZİN AMA BENİ KESSELER BEN CADYYE 41.500 VERMEM VEREN ARKADAŞINDA AKLINDAN ŞÜPHE DUYARIM. BİNEK AMAÇLI OLARAK BAHSEDİYORUM BİNEK KULLANACAKSANIZ GİDİN COROLLA D4D ALIN BİN KAT DAHA İYİ BU ARADA BENDE VANEO TRİPTONİC TAM FULL ARAÇ VE ÇOK MEMNUNUM.




  • caddy 1.9 TDI, tek kayar kapi, manuel vites: 37.667 ytl. metalik renk farkı 925 ytl. bilgilendirme olsun herkes 41bin ytl diyorda hangi model olduğu belli olmuyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    doblo sınıfının en iyi aracı diyorum.fiyat&performans olarak

    akıncı arkadaşım fiyat olarak doblo üstün olabilir caddy e göre ama performans olarak üstün olduğunu sanmıyorum yani bence aynı sayılır ikisinin performansı 1.9 motorları karşılaştırırsak zaten 1.9 TDI ile 1.3 multijeti karşılaştırmıyorum bile. jtd motor 200nm torka sahip fakat 1.9 TDI ise 250 nm torka sahip. caddy daha ağar bir arac dobloya göre böyle olunca ikisi başabaş mücadele verir gibi geliyo bana. kendi ölçtüğüm caddy ile ilgili performans değerlerini veriyorum: 0-100km 11-12sn. 60-100km 4.viteste 10sn 3.viteste 7sn. doblonunkilerde varsa alalım karşılaştırmış oluruz ne güzel.


    sevgili kapadokyalı arkadaşım.

    fiyat&performans ödediğine en iyi karşılık demektir.

    ayrıca 1.9 multijet 0-100 12 küsür caddy ise 14 saniyedir.lütfen kimseyi yanıltma.

    istersen fabrika verilerini de açıp okuyabilirsin.

    testler ortada.istersen bir tane kopyalıyım.

    http://arabam.milliyet.com.tr/testarsiv3.asp?page=6&rowid=526&yil=2004/08&pg=2

    doblo yu caddy geçemez çünkü nerdeyse 200kg ağır.bu yüzden doblo nun yanında hantal kalıyor.

    çift taraflı sürgülü kapı caddy 39.288 + 925=40.250(kapak jant) peşin alındığında 700 milyon düşüyor

    bu parayı hak ettiğini düşünen mutlaka vardır.




  • kardesler dodlo ya modıfıye topiginde denemelerimi yazmıstım burda da yazmak ıstıyorum.

    2005 model doblo 1.9 jtd son süratim 190 km/hız

    2005 caddy 1.9 tdi son süratim 185 km

    yaa allah askına caddy nasıl olurda savunurlar anlam veremıyorum 190 küsür daha agır doblonun kıcına yaklasamaz 41bin ytl verilmez kesinlikle donanımı en dusuk caddy 38 bin ytl fısstık gıbı doblo duruken kim verir o arabaya o parayı neyse daha denemıs oldugum cok arac var galerıcıyım her konuda yardım etmeye calısırım varsa caddy le kafa tutacak her zaman yarısırım neyse

    kendınıze ıyı bakın
  • Öncelikle zevkler ve renkler tartışılmaz. Adam eğer seviyorsa caddy i 41 bin değil 61 bin bile verir. Verilmez demek bence yanlış olur,zevk meselesi...

    Bu konuyu üst konudan alıyorum, bugün anketide kapatacaktım ama arkadaşlara yararı olur düşüncesiyle kapatmıyorum.

    Bu kadar üst konuda kalması bence yeterli; 250 ye yakın oy kullanılmış,zaten sonuçta ortaya çıktı.

    Sıralama şu şekilde oldu:
    1-) Volkswagen caddy
    2-) Ford Connect
    3-) Fiat Doblo
    4-) Opel Combo
    5-) Renault Kangoo
    6-) Mercedes vaneo
    7-) Peugeot Partner
    8-) Skoda Roomster
    9-) Cıtroen Berlingo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 31 Ağustos 2006; 18:23:15 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    doblo sınıfının en iyi aracı diyorum.fiyat&performans olarak

    akıncı arkadaşım fiyat olarak doblo üstün olabilir caddy e göre ama performans olarak üstün olduğunu sanmıyorum yani bence aynı sayılır ikisinin performansı 1.9 motorları karşılaştırırsak zaten 1.9 TDI ile 1.3 multijeti karşılaştırmıyorum bile. jtd motor 200nm torka sahip fakat 1.9 TDI ise 250 nm torka sahip. caddy daha ağar bir arac dobloya göre böyle olunca ikisi başabaş mücadele verir gibi geliyo bana. kendi ölçtüğüm caddy ile ilgili performans değerlerini veriyorum: 0-100km 11-12sn. 60-100km 4.viteste 10sn 3.viteste 7sn. doblonunkilerde varsa alalım karşılaştırmış oluruz ne güzel.


    sevgili kapadokyalı arkadaşım.

    fiyat&performans ödediğine en iyi karşılık demektir.

    ayrıca 1.9 multijet 0-100 12 küsür caddy ise 14 saniyedir.lütfen kimseyi yanıltma.

    istersen fabrika verilerini de açıp okuyabilirsin.

    testler ortada.istersen bir tane kopyalıyım.

    http://arabam.milliyet.com.tr/testarsiv3.asp?page=6&rowid=526&yil=2004/08&pg=2

    doblo yu caddy geçemez çünkü nerdeyse 200kg ağır.bu yüzden doblo nun yanında hantal kalıyor.

    çift taraflı sürgülü kapı caddy 39.288 + 925=40.250(kapak jant) peşin alındığında 700 milyon düşüyor

    bu parayı hak ettiğini düşünen mutlaka vardır.







    evet akinci arkadaşim sen benim dediklerime inanmak zorunda değilsin ama benim performansla ilgili söylediklerim gercek

    bizzat test ettim hemde defalarca çünkü bana da garip geldi elde ettiğim 0-100km değeri.

    ayrıca kimseyi de yanıltmıyorum aksine bilgilendirmeye çalışıyorum. senin böyle bir tavır içinde olmanda hiç hoş değil illaki doblo öylemi?öyle değil işte caddy de okadar insan para veriyo hemde gönül rahatlığı ile. yani dobloyu da tercih edenlere niye onu tercih ettin diyemeyiz zevk meselesi.

    o sitedeki testi gördüm caddynin fabrika verisi 0-100km hızlanması 13.3 sn dir ayrıca. ama benim elde ettiğim değerler 11ile 12 sn arsında abartısız söylüyorum. yani testteki değerden daha düşük bi değer elde ettim. sende firsatını bulunca caddye bin(ön yargılarını bi kenara bırakarak) deneme yap bakalım sende nasıl bir sonuc çıkacak.

    diğer caddy sahibi arkadaşlarda 0-100 değerlerini ve ara hızlanmaları denesinle ve yazsınlar bakalım sonuç ne olacak ozaman belki inanırsın.

    max.hız konusunda hiçbirşey demiyorum doblo gecebilir caddyi. ama 0-100 de ve ara hızlanmalarda birbirine çok yakın değerlere sahipler bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kapadokyalı -- 31 Ağustos 2006; 19:34:22 >




  • sevgili kapadokyalı benim caddy ye önyargım falan yok.0-100 11-12 sn dersen bilgi vermiş olmazsın

    çünkü imkansız.

    fabrika 13.3 sn demiş testlerde 14 sn çıkıyor sen 11 diyorsun.ben sana karşı bir tutup içerisinde olsam.

    başka şeyler söylerim

    sende test ölçü cihazı yok.kendi imkanlarında yaptığın ölçüm ne kadar gerçeği yansıtıyor.


    caddy kullandım ilk çalıştırmada titreyen ,kulak tırmalayan bir motoru var.kaputu aç izolasyon bile çalınmış.

    arkada sac gözüküyor..

    kapak jantları çok kötü.

    gönül rahatlığı ile alanda çok para vardır.zaten sınıfında 3. ya da 4. satışlarda.okadar da abartılıcak bir konumda değil.bence ticari ötv si ile bu kadar yüksek fiyat astronomik.

    sen adığında bu kadar değildi.

    neyse ben bu caddy sohbetinden bıktım.fiyatına göre incelemeyi kimse yapmıyor.anket sonucu da ortada.

    doblo en iyi üretim zaten olamaz çünkü fiyatı malum.ama o fiyata en iyi karşılık verdiği için en çok satan

    olduğunu düşünüyorum.




  • akinci arkadaşım elbete bende ölçüm cihazı yok. ama benim yaptığım ölçümlerle de ölçüm cihazi ile yapılan değere yakın değerler elde edilir. arada ucurum bi fark olmaz. ben bora aracımla da denemeler yaptım onla fabrika verilerini yakalıyorum başka inmiyo aşağıya. ama caddy ile fabrika verilerinin altında değr elde ettim. sende test et ondan sonra kouşalım. neyse inanmak zorunda değilsin. sende test yaparsan ancak ozaman inanırsın herhalde. ayrıca her fabrika verisine de güvenme hele de 0-100km değerlerine.

    titreyen bir motormu yapma allah aşkına benim şuana kadar kullandığım en kaliteli vw dizeli caddy deki 1.9 motor. ayrıca ses yalıtımıda gayet iyi bendeki bora TDIden yani binek bir aractan bile daha sessiz çalışıyo. motor kapağını aç heryeri izole edilmiş daha ne olsunki. kapağın alt kısmı bile izole edilmiş. sac olan yerler ve jant kapağı görünümündeki parca konusunda haklısın bu bence vw ye hiç yakışmadı. keşke sac olan yerler kaplı olsaydı ve güzel bir aluminyum jant yada kapak olsaydı.

    şuda var ben caddynin içini tümden kaplama yaptırdım gayette güzel oldu. toplam 1.5 milyar harcayarak iç kaplama, perde, alm. jant, yan basamaklar, prot bagaj taktırdım. yani benim caddyde sac olan kısım yok. sadece sürgülü kapı ve arka bagaj kapağı sac onlarda o kadar rahatsız etmiyo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kapadokyalı -- 1 Eylül 2006; 15:09:39 >




  • ben caddy derim.. çok hoşuma gidiyo o araçlar .. konforu - motoru - yakıt ekonomisi - dış görünümü herşeyiyle tam bi araç bence

    ee ne olsa o bir alman
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı

    akinci arkadaşım elbete bende ölçüm cihazı yok. ama benim yaptığım ölçümlerle de ölçüm cihazi ile yapılan değere yakın değerler elde edilir. arada ucurum bi fark olmaz. ben bora aracımla da denemeler yaptım onla fabrika verilerini yakalıyorum başka inmiyo aşağıya. ama caddy ile fabrika verilerinin altında değr elde ettim. sende test et ondan sonra kouşalım. neyse inanmak zorunda değilsin. sende test yaparsan ancak ozaman inanırsın herhalde. ayrıca her fabrika verisine de güvenme hele de 0-100km değerlerine.

    titreyen bir motormu yapma allah aşkına benim şuana kadar kullandığım en kaliteli vw dizeli caddy deki 1.9 motor. ayrıca ses yalıtımıda gayet iyi bendeki bora TDIden yani binek bir aractan bile daha sessiz çalışıyo. motor kapağını aç heryeri izole edilmiş daha ne olsunki. kapağın alt kısmı bile izole edilmiş. sac olan yerler ve jant kapağı görünümündeki parca konusunda haklısın bu bence vw ye hiç yakışmadı. keşke sac olan yerler kaplı olsaydı ve güzel bir aluminyum jant yada kapak olsaydı.

    şuda var ben caddynin içini tümden kaplama yaptırdım gayette güzel oldu. toplam 1.5 milyar harcayarak iç kaplama, perde, alm. jant, yan basamaklar, prot bagaj taktırdım. yani benim caddyde sac olan kısım yok. sadece sürgülü kapı ve arka bagaj kapağı sac onlarda o kadar rahatsız etmiyo.


    senin söylediklerinle, test ve fabrika verisi uçurum var.14 nere 12 nere

    neyi yapmıyım tdi çok gürültülü çalışıyor.sen şanslıymışsın ;kaputta yalıtım birçok caddy de yok.

    tdi ısınana kadar kulak tırmalıyor.rölantide de cam açtırmıyor.

    senin yaptığın ekstra masraf zaten konumuz dışı

    sen bu araba 41 milyar eder diyor musun?

    eder diyorsan zaten uzatmaya gerek yok.

    sağlıcakla kal Allah kaza bela vermesin önemli olan bu




  • Caddy'nin satış rakamlarında 3. veya 4. olmasının sebebi Doğuş oto'nun yeterli miktarda araç getirmemesinden kaynaklanıyor. Son zamlardan önce hiçbir bayiide araç yoktu. Bekliyordunuz. Olsa alınacak anlıyacağınız
  • Bakalım 2007 de hangi marka alacak ödülü... 2006 da fiyat , dobloyla almıştı ödülü...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 1 Eylül 2006; 18:46:01 >
  • Eğer o ödülleri verenlere bakarsanız piyasadaki hemen hemen tüm hafif ticariler o ödülü aldı zaten. Kangoo, Partner/Berlingo vs.

    Ayrıca Caddy TDI Kombi'nin Almanya satış fiyatı 18-19bin € civarıdır. Ticarilerde ÖTV çok az.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Caddy'nin satış rakamlarında 3. veya 4. olmasının sebebi Doğuş oto'nun yeterli miktarda araç getirmemesinden kaynaklanıyor. Son zamlardan önce hiçbir bayiide araç yoktu. Bekliyordunuz. Olsa alınacak anlıyacağınız

    son zamlardan öncede caddy satışları o kadar iyi değildi ve bayilerde araçta vardı.senin dediğin geçen seneki olay geçen sene 2 aylık sıra var diye duymuştum ancak bu sene başından beri hatta daha da önce sıra filan yoktu yani hiç beklemeden caddy alabiliyodun caddy nin fiyatı daha öncede yüksekti bence 35-36.000 ytl çok para ve caddy satışlarının az olmasındaki en büyük etken fiyatı yani.şimdi ise caddy nin satış miktarlarını bilmiyorum ancak hemen hemen hiç satılmaz diye tahmin ediyorum en azından satışları durma noktasına gelmiştir sanırım çünkü bu sıralar hiç yeni caddy alan görmüyorum vw bence caddy nin fiyatlarını aşağıya çekecektir başka şansı yok.bundan 5-6 ay öncesine kadar combo alan çok görüyodum ancak şuan doblo rakiplerine göre çok iyi satıyor gerçektende, heryerde yeni doblo görüyorum diğer araçlardan alan çok nadir şuan açıkçası ve bildiğim kadarıyla 2-3 ay öncesinde doblo en fazla satan ticari+en fazla satılan araçtı şuan bilmiyorum ama eminim yine doblo en çok satan araç herhalde.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı

    akinci arkadaşım elbete bende ölçüm cihazı yok. ama benim yaptığım ölçümlerle de ölçüm cihazi ile yapılan değere yakın değerler elde edilir. arada ucurum bi fark olmaz. ben bora aracımla da denemeler yaptım onla fabrika verilerini yakalıyorum başka inmiyo aşağıya. ama caddy ile fabrika verilerinin altında değr elde ettim. sende test et ondan sonra kouşalım. neyse inanmak zorunda değilsin. sende test yaparsan ancak ozaman inanırsın herhalde. ayrıca her fabrika verisine de güvenme hele de 0-100km değerlerine.

    titreyen bir motormu yapma allah aşkına benim şuana kadar kullandığım en kaliteli vw dizeli caddy deki 1.9 motor. ayrıca ses yalıtımıda gayet iyi bendeki bora TDIden yani binek bir aractan bile daha sessiz çalışıyo. motor kapağını aç heryeri izole edilmiş daha ne olsunki. kapağın alt kısmı bile izole edilmiş. sac olan yerler ve jant kapağı görünümündeki parca konusunda haklısın bu bence vw ye hiç yakışmadı. keşke sac olan yerler kaplı olsaydı ve güzel bir aluminyum jant yada kapak olsaydı.

    şuda var ben caddynin içini tümden kaplama yaptırdım gayette güzel oldu. toplam 1.5 milyar harcayarak iç kaplama, perde, alm. jant, yan basamaklar, prot bagaj taktırdım. yani benim caddyde sac olan kısım yok. sadece sürgülü kapı ve arka bagaj kapağı sac onlarda o kadar rahatsız etmiyo.


    senin söylediklerinle, test ve fabrika verisi uçurum var.14 nere 12 nere

    neyi yapmıyım tdi çok gürültülü çalışıyor.sen şanslıymışsın ;kaputta yalıtım birçok caddy de yok.

    tdi ısınana kadar kulak tırmalıyor.rölantide de cam açtırmıyor.

    senin yaptığın ekstra masraf zaten konumuz dışı

    sen bu araba 41 milyar eder diyor musun?

    eder diyorsan zaten uzatmaya gerek yok.

    sağlıcakla kal Allah kaza bela vermesin önemli olan bu



    test verileri herzaman gerceği yansıtmıyor. sen teorik bişeyler söyleyerek benim söylediğim şeyin doğru olmadığını hatta imkansız oldugunu dile getiriyosun. bense test ederek yani pratik şeylerle sana caddynin 11-12sn de 0-100km değerine sahip olduğunu savunuyorum. test et ve gör. performans konusunda sana başka bişey demiyorum.

    fiyat konusuna gelincE ben caddyı aldığımda 33.800 idi. şuan birazcık fiyat fazla bence. ama tamamen yurtdışından gelen biarac için fiyat artışı kaçınılmaz. euro ya bağlı oldugu için demek istedim.




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.