- x
citroen sizce nasil araba?
290 Cevap116815 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1] 3 4 5      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
185 Mesaj
31 Temmuz 2006; 15:19:12 

citroen nasil araba eksikleri neler goruslerinizi ve olmpasini istediklerinizi yazar saniz sevinirim .


_____________________________

candan


 
52 Mesaj
3 Ağustos 2006; 0:56:02 

tek kelimeyle mükemel


_____________________________



5785 Mesaj
6 Ağustos 2006; 0:29:43 

YOL TUTUŞUNA HASTAYIM süspansiyonları hiç bir arabada yok birde focus 'a yol tutuş ustası diyolar cıtroén nsl bir araba oldğunu bilmiyolar


_____________________________

Heidelberg, Manroland, PolarMohr


1054 Mesaj
6 Ağustos 2006; 1:23:29 

arkadas focus dan canın yandı sanırım yada içinde ukte kaldı 2 konudada gördümki sürekli focuslara bi laf atma cabasındasın...ha eğerki ben yanlış anladımsa affola


_____________________________

" DeaD CaN DaNCe ,,

Sony Vaio Vpc-F11S1E/B


.....::::---- 2006 Ford Focus ----::::.....



3197 Mesaj
8 Ağustos 2006; 16:11:04 

ben c4'ün tipini çok beğeniyorum


_____________________________



89 Mesaj
8 Ağustos 2006; 21:42:52 

son modelleri gerçekten güzeldi c5 i çok beğenmiştim


_____________________________


Bir zamanlar İstanbul'da bir koyda bahçe içinde bir fener vardı.Yüzyıl boyunca durduğu yerden tarihe tanıklık etti ve etrafına ışık saçtı.İşte FENERAHÇE bu ışıktan doğdu...


 
43 Mesaj
9 Ağustos 2006; 15:00:16 

bazı modellerinde peugeot ile aynı motorlar kullanılıyor.c3 modelleri haricinde iyi marka.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
11 Ağustos 2006; 22:19:35 

citroen ne iyi araba diyipte beni güldürmeyin ben çok merak ediyom bu fransız araçları sıradışı olmak için tasarımı berbat ediyor fıransız araçlarına baktıkca şekilsiz kaba takozlar anlamıyorum bir arabaya baktıgında arabaya benzemesi lazım



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @armagedon@ -- 11 Ağustos 2006; 22:21:10 >


 
828 Mesaj
17 Ağustos 2006; 12:07:12 

Bence görünti kişiden kişiye değişir,ben saxo,xsara vs.yi beğenmiyordum ama c serisi hoşuma gidiyor...Bana hiçte çok kötü bir görüntüsü var gibi gelmiyor.Bence önemli olan yedek parça fiyatları nasıldır?Kolay elden çıkabilirmi?C3 le fıesta arasında kararsızımda şu sıralar


_____________________________

serkan


124 Mesaj
18 Ağustos 2006; 20:37:15 

Yol tutuş denince ilk aklıma gelen focus benim de.Ayrıca citroene para verenleri de anlamıyorum.Çok fransız aşığıysan peugeot al kardeşim citroen yan sanayisi...


_____________________________

Az kaşardan tost, çok kaşardan dost olmaz!


 
36 Mesaj
25 Ağustos 2006; 18:57:58 

Arkadaşlar hepinize merhaba. Yaşım 33 en az 20 çeşit araba kullandım. Hız aşığıyım. Başıma bu yüzden çok işler de geldi. Ama size şunu söyleyeyim. Citroeni burda sayfalarca anlatsam günlerce okusanız yine de anlayamazsınız TAAA Kİ bir citroen kullanana kadar. Bolu ankara otoyolunda cankurtarandaki virajlara porsche ferrari veya benzeri spor arabalar dışında 230 km hızla girebilecek bir araba varmı. Bilen varsa yazsın arkadaşlar. 2006 model bmw 7 serisi ile denedim 190 la girdim gösterge tablosunda 200 tane ışık yandı ESP devreye girmese ölüyordum. 3 sene önce E 200 kompresörle denedim 180 le yine aynı olay oldu. Meşhur subaru impreza ile denedim maksimum 210. O da 210 tam sınır. 215 olsa savrulacak ve o hızda sağ çıkman imkansız. Citroen i beğenmeyip tipsiz diyen arkadaşlar beğenmediğiniz citroen lerin tamamına yakını piyasaya çıktığı ilk yıl yılın otomobili olmuşlardır. Hatta o en tipsiz denilen CX 1976-1977 de almanya da en iyi tasarım ödülünü almıştır. İnanmayan araştırsın. Citroen XM 1990 da çıkmış ve 14 ülkeden toplam 20 ye yakın ödül almıştır. Tabi yılın otomobili olmasının dışında. Otomobil tarihindeki "ilk" leri bir araştırın bakalım herşeyi burda yazarsam hazıra konarsınız biraz araştırın sizde öğrenin. Mesela ilk disk frenleri ilk önden çekişi ilk torsiyon çubuklarını ilk direksiyonla beraber yönlenen farları ilk tam elektronik enjekisyon sistemini falan hangi firma bulmuş. Opel Ford Volkswagen gibi alman otomobillerinin kaba saba tiplerinden birbirine benzeyen tasarımlarından bıkmadıysanız devam edin. Citroen e peugeout nun yan sanayisi diyen arkadaşım 15 sene önce peugeout ne durumdaydı da sonra niye parladı bir düşün bakalım. Citroen 1960 tan beri öyle arabalar yaptıki mesela bir debriyaj balatası 260.000 km gitti veya bir fren balatasını insanlar kullana kullana bitiremedi ve firma yedek parça satamadığı için battı. sonra da peugeout hali hazırdaki yüksek teknolojiyi kaçırmamak için michelin le beraber firmayı satın aldı. 1998 de hidro-pnömatik süspansiyon için cherysler bir ton para teklif etti sadece üst sınıf makam araçlarında kullanmak istedi ama citroenin kabul etmedi. PATENT HAKKI BENİMDİR KİMSE KULLANAMAZ diyerek peugeout ya bile vermedi. Alman arabalarındaki elektronik sistemleri çıkartıp bi hayal edin birde Citroen deki elektronik aksamları çıkartıp bir hayal edin. Mesela en basiti 1960 model bir DS İLE yine 1960 model bir mercedes S serisini veya BMW veya AUDİ veya FORD un en üst modellerini karşılaştırın. Bir tarafta 3 tekerle gidebilen disk frenlere torsiyon çubuklarına anti-roll barlara vs. sahip bir araba bir tarafta bunların hepsinden yoksun arabalar. Bugün bile bitmemiş yenilikler. C4 teki direksiyon sistemi ilk kez C5 te kullanılan şerit ihlalinde koltuk titreşimi gibi birçok yenilik getirildi son bikaç senede. Şimdi konuşun arkadaşlar. Olay C4-focus yok efendim C3-corsa olayı değil yazdıklarımı çürütecek arkadaş varsa boynum kıldan eğri. Çocukluğumdan beri yerli yabancı her ay her hafta dergi alırım (artık eşim çıldırıyor bir odayı sadece kütüphane yaptım ve kitaplık koyacak yer bitti ama benim dergi almam bitmiyor) Rolls-Royce dahil aşağı yukarı tüm arabaların katalogları var elimde bu kadar okumuşum en az 1 milyon km yol yapmışımdır çok değişik nadir arabalar dahil birçok araba kullanmışımdır ama bildiğim bir şey vardır. Çok özel arabalar hariç CİTROEN BİR TARAFA DİĞERLERİ BİR TARAFA. İnanmayan bir V6 XM veya BİR V6 XANTİA veya bir V6 C5 alıp denesin. Başka sorusu olan varsa cevaplarım. Hepinize kazasız belasız günler diler sevgilerimi saygılarımı sunarım.


_____________________________

YAŞASIN CİTROEN AŞKI-ÜMİT


124 Mesaj
29 Ağustos 2006; 11:27:04 

Ümit hoca kusra bakma üzmüşüz seni istemeden.Ben zaten tipinden hoşlanmadığım ve PSA bünyesinde olduğu için o şekilde yazmıştım.Kullanmışlığım yok yani C3 dışında o da hoşuma gitmemişti.Umarım yanlış anlamamışsındır.......


_____________________________

Az kaşardan tost, çok kaşardan dost olmaz!


 
618 Mesaj
3 Eylül 2006; 14:11:50 

c5 çok hoşuma gidiyo o kadar ancak c5 alana kadar daha güzel bi araba alınabilir tabi


_____________________________

cdA...


2037 Mesaj
3 Eylül 2006; 14:32:07 

Yol tutuşu,sıradışı tasarımları,ralli başarısı,imza attığı pek çok ilk ile efsane olmuş markalardandır.Marka çokdur ama efsane olabilmek her markaya nasip olmaz.Kısaca böyle bir arabadır.En iyi Fransızdır.Herkesin bi anlayışı vardır ben Alman arabalarını sevmem başkası İtalyanı sevmez başkası japonu.İnsanların otomobilden beklentisi neyse zevki de ona göredir.Boşu boşuna bilmeden görmeden denemeden ona buna b*k atmayalım.
Citroen Peugeot'un yansanayisi miymiş? ozaman Ferrari ve Alfa rOmeo Fiat'ın,Mercedes Chrysler'in,Opel GM'nin yansanayisi .Arkadaşım bildiğin başka fıkra varsa onları da anlat da şenlenelim biraz



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Giannizzero -- 3 Eylül 2006; 15:30:05 >


_____________________________



319 Mesaj
3 Eylül 2006; 15:44:29 

PSA nın bunyesine katılınca bir sure kendini kaybeden sonra C serisi ile tekrar dirilen marka bana göre


_____________________________



4 Mesaj
3 Eylül 2006; 21:58:06 

Ben fransız arabaları sevmem.Hundai düşün bence


_____________________________

PEOPLE ARE SO PHONY


27 Mesaj
8 Eylül 2006; 0:01:52 

c4 bence iç tasarımı harika.. dış görünüşü de süper citroenlerin içinde 1tek c4 güzel (bence)


_____________________________

Never,Never,Never Don't Give Up


 
12 Mesaj
8 Eylül 2006; 0:54:58 

kardeş yarın nasipse C4 ümü tanıtan bir başlık açıcam ve kararını kendin verirsin tek kelimeyle araba mükemmel. araba sürmek keyifli ve konforlu hale geliyor. canın sıkılırsa karşısına geç şöyle bi bak işte karizma budur deyip bi keyif oluyorsun anlatamam


_____________________________



 
7 Mesaj
11 Eylül 2006; 8:31:23 

quote:

Orjinalden alıntı: umbek444

Arkadaşlar hepinize merhaba. Yaşım 33 en az 20 çeşit araba kullandım. Hız aşığıyım. Başıma bu yüzden çok işler de geldi. Ama size şunu söyleyeyim. Citroeni burda sayfalarca anlatsam günlerce okusanız yine de anlayamazsınız TAAA Kİ bir citroen kullanana kadar. Bolu ankara otoyolunda cankurtarandaki virajlara porsche ferrari veya benzeri spor arabalar dışında 230 km hızla girebilecek bir araba varmı. Bilen varsa yazsın arkadaşlar. 2006 model bmw 7 serisi ile denedim 190 la girdim gösterge tablosunda 200 tane ışık yandı ESP devreye girmese ölüyordum. 3 sene önce E 200 kompresörle denedim 180 le yine aynı olay oldu. Meşhur subaru impreza ile denedim maksimum 210. O da 210 tam sınır. 215 olsa savrulacak ve o hızda sağ çıkman imkansız. Citroen i beğenmeyip tipsiz diyen arkadaşlar beğenmediğiniz citroen lerin tamamına yakını piyasaya çıktığı ilk yıl yılın otomobili olmuşlardır. Hatta o en tipsiz denilen CX 1976-1977 de almanya da en iyi tasarım ödülünü almıştır. İnanmayan araştırsın. Citroen XM 1990 da çıkmış ve 14 ülkeden toplam 20 ye yakın ödül almıştır. Tabi yılın otomobili olmasının dışında. Otomobil tarihindeki "ilk" leri bir araştırın bakalım herşeyi burda yazarsam hazıra konarsınız biraz araştırın sizde öğrenin. Mesela ilk disk frenleri ilk önden çekişi ilk torsiyon çubuklarını ilk direksiyonla beraber yönlenen farları ilk tam elektronik enjekisyon sistemini falan hangi firma bulmuş. Opel Ford Volkswagen gibi alman otomobillerinin kaba saba tiplerinden birbirine benzeyen tasarımlarından bıkmadıysanız devam edin. Citroen e peugeout nun yan sanayisi diyen arkadaşım 15 sene önce peugeout ne durumdaydı da sonra niye parladı bir düşün bakalım. Citroen 1960 tan beri öyle arabalar yaptıki mesela bir debriyaj balatası 260.000 km gitti veya bir fren balatasını insanlar kullana kullana bitiremedi ve firma yedek parça satamadığı için battı. sonra da peugeout hali hazırdaki yüksek teknolojiyi kaçırmamak için michelin le beraber firmayı satın aldı. 1998 de hidro-pnömatik süspansiyon için cherysler bir ton para teklif etti sadece üst sınıf makam araçlarında kullanmak istedi ama citroenin kabul etmedi. PATENT HAKKI BENİMDİR KİMSE KULLANAMAZ diyerek peugeout ya bile vermedi. Alman arabalarındaki elektronik sistemleri çıkartıp bi hayal edin birde Citroen deki elektronik aksamları çıkartıp bir hayal edin. Mesela en basiti 1960 model bir DS İLE yine 1960 model bir mercedes S serisini veya BMW veya AUDİ veya FORD un en üst modellerini karşılaştırın. Bir tarafta 3 tekerle gidebilen disk frenlere torsiyon çubuklarına anti-roll barlara vs. sahip bir araba bir tarafta bunların hepsinden yoksun arabalar. Bugün bile bitmemiş yenilikler. C4 teki direksiyon sistemi ilk kez C5 te kullanılan şerit ihlalinde koltuk titreşimi gibi birçok yenilik getirildi son bikaç senede. Şimdi konuşun arkadaşlar. Olay C4-focus yok efendim C3-corsa olayı değil yazdıklarımı çürütecek arkadaş varsa boynum kıldan eğri. Çocukluğumdan beri yerli yabancı her ay her hafta dergi alırım (artık eşim çıldırıyor bir odayı sadece kütüphane yaptım ve kitaplık koyacak yer bitti ama benim dergi almam bitmiyor) Rolls-Royce dahil aşağı yukarı tüm arabaların katalogları var elimde bu kadar okumuşum en az 1 milyon km yol yapmışımdır çok değişik nadir arabalar dahil birçok araba kullanmışımdır ama bildiğim bir şey vardır. Çok özel arabalar hariç CİTROEN BİR TARAFA DİĞERLERİ BİR TARAFA. İnanmayan bir V6 XM veya BİR V6 XANTİA veya bir V6 C5 alıp denesin. Başka sorusu olan varsa cevaplarım. Hepinize kazasız belasız günler diler sevgilerimi saygılarımı sunarım.


Başka söze gerek yok sanırım...



_____________________________

C2WTR...


365 Mesaj
11 Eylül 2006; 19:29:48 

Yaw C4 ün herşeyi tamamda,elektronik göstergeler bence aracın sportifliğine gölge düşürmüş..
Ama yinede çok güzel bir araç..


_____________________________



431 Mesaj
18 Eylül 2006; 14:01:06 

CITRÖEN LE FORD U KIYASLANMAZ ARKADAŞLAR,FORD HER ŞARTTA CITRÖENDEN ÜSTÜN ARABA
quote:

Orjinalden alıntı: HeaDMasH

arkadas focus dan canın yandı sanırım yada içinde ukte kaldı 2 konudada gördümki sürekli focuslara bi laf atma cabasındasın...ha eğerki ben yanlış anladımsa affola



_____________________________



2009 Toyota Corolla Comfort D-4D / Füme



170 Mesaj
20 Eylül 2006; 17:28:12 

citroen bence çok yavaş bir araç valla her akşam kalkıyorum saxo su var zaten bi hızlı onuda en az 2 boy uzatıyorum bende de fazla bir araç yok gerçi 97 corsa gsi var 180 hp abi aşın citroeni ya kat iptali,logo iptali,headers,chip,turbo vs....zauhzuahzu


_____________________________

DONANIM HABER VECTRA GT GROUP


2037 Mesaj
20 Eylül 2006; 21:43:56 

Corsa'nın her tarafı beygir olsa ne yazar zuhahahüheha


_____________________________



1224 Mesaj
20 Eylül 2006; 22:02:21 

c 4 kötü diyen arkadşlarımı sadece 1 kere kullanmalrını tavsiye edrim


_____________________________

Benim hayatta yegane onurum,servetim TÜRK lükten başka bir şey değildir.ATATÜRK


170 Mesaj
21 Eylül 2006; 11:19:43 

quote:

Orjinalden alıntı: Giannizzero

Corsa'nın her tarafı beygir olsa ne yazar zuhahahüheha




weaeuawueua anlamadığın belli arçalardan ve modifiyeden ama önemli değil ankara batıkentteyim akşam Cumhuriyete gel sana opel nedemek öğretiyim kardeşim.. hemde sevaba girerim sende 180 hp nin gücünü hisedersin hatta senin için bir kaçtane citroen , gti falan ayırıyım ... sende yanımda oturup kaç boy uzadığımızı hesaplarsın şaka maka biz batıkent te akşamları bağzen , kalkıyoruz misafirim olursun hem kardeşim beklerim..ama unutma göreceğin cihaz 800 küsür kilo 180 hp opel gücün sembolüdür unutma unutmaki yanında citroen ve pegeout bisiklet kalır...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gsi.team -- 21 Eylül 2006; 16:43:50 >


_____________________________

DONANIM HABER VECTRA GT GROUP


170 Mesaj
21 Eylül 2006; 15:50:47 

quote:

Orjinalden alıntı: umbek444

Arkadaşlar hepinize merhaba. Yaşım 33 en az 20 çeşit araba kullandım. Hız aşığıyım. Başıma bu yüzden çok işler de geldi. Ama size şunu söyleyeyim. Citroeni burda sayfalarca anlatsam günlerce okusanız yine de anlayamazsınız TAAA Kİ bir citroen kullanana kadar. Bolu ankara otoyolunda cankurtarandaki virajlara porsche ferrari veya benzeri spor arabalar dışında 230 km hızla girebilecek bir araba varmı. Bilen varsa yazsın arkadaşlar. 2006 model bmw 7 serisi ile denedim 190 la girdim gösterge tablosunda 200 tane ışık yandı ESP devreye girmese ölüyordum. 3 sene önce E 200 kompresörle denedim 180 le yine aynı olay oldu. Meşhur subaru impreza ile denedim maksimum 210. O da 210 tam sınır. 215 olsa savrulacak ve o hızda sağ çıkman imkansız. Citroen i beğenmeyip tipsiz diyen arkadaşlar beğenmediğiniz citroen lerin tamamına yakını piyasaya çıktığı ilk yıl yılın otomobili olmuşlardır. Hatta o en tipsiz denilen CX 1976-1977 de almanya da en iyi tasarım ödülünü almıştır. İnanmayan araştırsın. Citroen XM 1990 da çıkmış ve 14 ülkeden toplam 20 ye yakın ödül almıştır. Tabi yılın otomobili olmasının dışında. Otomobil tarihindeki "ilk" leri bir araştırın bakalım herşeyi burda yazarsam hazıra konarsınız biraz araştırın sizde öğrenin. Mesela ilk disk frenleri ilk önden çekişi ilk torsiyon çubuklarını ilk direksiyonla beraber yönlenen farları ilk tam elektronik enjekisyon sistemini falan hangi firma bulmuş. Opel Ford Volkswagen gibi alman otomobillerinin kaba saba tiplerinden birbirine benzeyen tasarımlarından bıkmadıysanız devam edin. Citroen e peugeout nun yan sanayisi diyen arkadaşım 15 sene önce peugeout ne durumdaydı da sonra niye parladı bir düşün bakalım. Citroen 1960 tan beri öyle arabalar yaptıki mesela bir debriyaj balatası 260.000 km gitti veya bir fren balatasını insanlar kullana kullana bitiremedi ve firma yedek parça satamadığı için battı. sonra da peugeout hali hazırdaki yüksek teknolojiyi kaçırmamak için michelin le beraber firmayı satın aldı. 1998 de hidro-pnömatik süspansiyon için cherysler bir ton para teklif etti sadece üst sınıf makam araçlarında kullanmak istedi ama citroenin kabul etmedi. PATENT HAKKI BENİMDİR KİMSE KULLANAMAZ diyerek peugeout ya bile vermedi. Alman arabalarındaki elektronik sistemleri çıkartıp bi hayal edin birde Citroen deki elektronik aksamları çıkartıp bir hayal edin. Mesela en basiti 1960 model bir DS İLE yine 1960 model bir mercedes S serisini veya BMW veya AUDİ veya FORD un en üst modellerini karşılaştırın. Bir tarafta 3 tekerle gidebilen disk frenlere torsiyon çubuklarına anti-roll barlara vs. sahip bir araba bir tarafta bunların hepsinden yoksun arabalar. Bugün bile bitmemiş yenilikler. C4 teki direksiyon sistemi ilk kez C5 te kullanılan şerit ihlalinde koltuk titreşimi gibi birçok yenilik getirildi son bikaç senede. Şimdi konuşun arkadaşlar. Olay C4-focus yok efendim C3-corsa olayı değil yazdıklarımı çürütecek arkadaş varsa boynum kıldan eğri. Çocukluğumdan beri yerli yabancı her ay her hafta dergi alırım (artık eşim çıldırıyor bir odayı sadece kütüphane yaptım ve kitaplık koyacak yer bitti ama benim dergi almam bitmiyor) Rolls-Royce dahil aşağı yukarı tüm arabaların katalogları var elimde bu kadar okumuşum en az 1 milyon km yol yapmışımdır çok değişik nadir arabalar dahil birçok araba kullanmışımdır ama bildiğim bir şey vardır. Çok özel arabalar hariç CİTROEN BİR TARAFA DİĞERLERİ BİR TARAFA. İnanmayan bir V6 XM veya BİR V6 XANTİA veya bir V6 C5 alıp denesin. Başka sorusu olan varsa cevaplarım. Hepinize kazasız belasız günler diler sevgilerimi saygılarımı sunarım.



harika yazmışınız abi de siz opel kullandınızmı yüksek bir modelini? bence araba konusunda tam kararlarınızı verme zamanınız değil şu yazınızdan sonra bi 1 milyon km daha yapın bence
citronenin tarihçesini yazmakla olmuyor bu iş artı dediğiniz virajlar ve dediğiniz muhit ??? ilginç o hızlarla girmek helede citroenle ha abi sen volvo kullan opel kullan ondan sonra senle biz konuşalım ...Lütfen yazdıklarımı saygısızlık algılamayanız düşüncelerinize saygım var ama sadece bir araca inanarak onun özelliklerini benimsemişsiniz..

Saygılarımla

Not: Porshe,Ferrari vb. bir araçla citroeni kıyaslamak? ve aynı kefeye koymakta çok saçma ayrıca??

abi sana gel ankarada bi porshe crr. kullandıralım hem misafirimiz ol ..ama porshe kullandıktan sonra senin citroeni benzin döküp yakarsın waeuawueuawueuaw

dahada ayrıca 20 senedir araç kullanıyormuşunuz ve hız aşığı iseniz citroenle ne işiniz var abi?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gsi.team -- 21 Eylül 2006; 17:08:54 >


_____________________________

DONANIM HABER VECTRA GT GROUP


 
258 Mesaj
21 Eylül 2006; 16:06:37 

Hmm bu viraj işi abartılı olmuş..
Aslına bakarsan bence tüm yazı abartılı olmuş
Ben fransız araçlarını pek seven biri değilim valla :)

edit:imla

quote:

Orjinalden alıntı: umbek444

Arkadaşlar hepinize merhaba. Yaşım 33 en az 20 çeşit araba kullandım. Hız aşığıyım. Başıma bu yüzden çok işler de geldi. Ama size şunu söyleyeyim. Citroeni burda sayfalarca anlatsam günlerce okusanız yine de anlayamazsınız TAAA Kİ bir citroen kullanana kadar. Bolu ankara otoyolunda cankurtarandaki virajlara porsche ferrari veya benzeri spor arabalar dışında 230 km hızla girebilecek bir araba varmı. Bilen varsa yazsın arkadaşlar. 2006 model bmw 7 serisi ile denedim 190 la girdim gösterge tablosunda 200 tane ışık yandı ESP devreye girmese ölüyordum. 3 sene önce E 200 kompresörle denedim 180 le yine aynı olay oldu. Meşhur subaru impreza ile denedim maksimum 210. O da 210 tam sınır. 215 olsa savrulacak ve o hızda sağ çıkman imkansız. Citroen i beğenmeyip tipsiz diyen arkadaşlar beğenmediğiniz citroen lerin tamamına yakını piyasaya çıktığı ilk yıl yılın otomobili olmuşlardır. Hatta o en tipsiz denilen CX 1976-1977 de almanya da en iyi tasarım ödülünü almıştır. İnanmayan araştırsın. Citroen XM 1990 da çıkmış ve 14 ülkeden toplam 20 ye yakın ödül almıştır. Tabi yılın otomobili olmasının dışında. Otomobil tarihindeki "ilk" leri bir araştırın bakalım herşeyi burda yazarsam hazıra konarsınız biraz araştırın sizde öğrenin. Mesela ilk disk frenleri ilk önden çekişi ilk torsiyon çubuklarını ilk direksiyonla beraber yönlenen farları ilk tam elektronik enjekisyon sistemini falan hangi firma bulmuş. Opel Ford Volkswagen gibi alman otomobillerinin kaba saba tiplerinden birbirine benzeyen tasarımlarından bıkmadıysanız devam edin. Citroen e peugeout nun yan sanayisi diyen arkadaşım 15 sene önce peugeout ne durumdaydı da sonra niye parladı bir düşün bakalım. Citroen 1960 tan beri öyle arabalar yaptıki mesela bir debriyaj balatası 260.000 km gitti veya bir fren balatasını insanlar kullana kullana bitiremedi ve firma yedek parça satamadığı için battı. sonra da peugeout hali hazırdaki yüksek teknolojiyi kaçırmamak için michelin le beraber firmayı satın aldı. 1998 de hidro-pnömatik süspansiyon için cherysler bir ton para teklif etti sadece üst sınıf makam araçlarında kullanmak istedi ama citroenin kabul etmedi. PATENT HAKKI BENİMDİR KİMSE KULLANAMAZ diyerek peugeout ya bile vermedi. Alman arabalarındaki elektronik sistemleri çıkartıp bi hayal edin birde Citroen deki elektronik aksamları çıkartıp bir hayal edin. Mesela en basiti 1960 model bir DS İLE yine 1960 model bir mercedes S serisini veya BMW veya AUDİ veya FORD un en üst modellerini karşılaştırın. Bir tarafta 3 tekerle gidebilen disk frenlere torsiyon çubuklarına anti-roll barlara vs. sahip bir araba bir tarafta bunların hepsinden yoksun arabalar. Bugün bile bitmemiş yenilikler. C4 teki direksiyon sistemi ilk kez C5 te kullanılan şerit ihlalinde koltuk titreşimi gibi birçok yenilik getirildi son bikaç senede. Şimdi konuşun arkadaşlar. Olay C4-focus yok efendim C3-corsa olayı değil yazdıklarımı çürütecek arkadaş varsa boynum kıldan eğri. Çocukluğumdan beri yerli yabancı her ay her hafta dergi alırım (artık eşim çıldırıyor bir odayı sadece kütüphane yaptım ve kitaplık koyacak yer bitti ama benim dergi almam bitmiyor) Rolls-Royce dahil aşağı yukarı tüm arabaların katalogları var elimde bu kadar okumuşum en az 1 milyon km yol yapmışımdır çok değişik nadir arabalar dahil birçok araba kullanmışımdır ama bildiğim bir şey vardır. Çok özel arabalar hariç CİTROEN BİR TARAFA DİĞERLERİ BİR TARAFA. İnanmayan bir V6 XM veya BİR V6 XANTİA veya bir V6 C5 alıp denesin. Başka sorusu olan varsa cevaplarım. Hepinize kazasız belasız günler diler sevgilerimi saygılarımı sunarım.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi InsipiD -- 21 Eylül 2006; 16:07:21 >


_____________________________

AKILLI köprüyü bulana kadar DELİ suyu geçer..


2037 Mesaj
22 Eylül 2006; 20:05:33 

1)Arkadaşım sen atıp tutacağına araban 160 beygir mi 180 beygir mi onu öğren gel.Heryere başka birşey yazmışsın
2)Sizin yaşınız kadar bizim araba kullanmışlığımız var.Siz Carrera kullandıysan biz de Jaguar,Audİ A6 kullandık bunlar hikaye şeyler.
3)C2 VTR ile Corsa gsi ın kapışamayacağını bilecek kadar arabadan anlarım sen hiç kafanı yorma,Ben orda arabanın motoruna laf etmedim arabanın kendisine ettim.Corsa 180 değil 880 beygir olsa ne yazar kardeşim.Kimse dönüp yüzüne bakmaz.Ama C2 yi çek bi caddeye otur izle kaç kişi döneniyo etrafında bir gör.
4)Kapışmaya çok hevesliysen biraz sık dişini ben nasılsa seneye araba değiştiririm artık rakibin Cooper S olur Tabi öyle ıcığıyla cıcığıyla oynanmış değil kendi halinde standart bir Cooper S


_____________________________



170 Mesaj
24 Eylül 2006; 20:58:08 

cooper s zzuahuhauhzauhzau sizin ne kadar arabadan anladığınız belli arabam bu gün itibari ile 200 hp geliyor tam bilmiyordum kaç hp olduğunu o yüzden yanlış yazmış olabilirim çünkü bilirsinki headres ,taşlama,eksoz,filitre,kat iptali kaç hp katar tam belli olmaz ama dyno teste soktuk 198 hp ..çıktı torkunu yazmıyım korkarsınız zuahuahuzahu bana cooper getirecekmiş siz gsi ın anlamını öğrenin.. birde gelin Ankarada bizi tanıyın misafirimiz olun kim olduğumuzu görünüz.. sonra yazınız burdan klavye ile olmuyor bu işler sayın abicim senin yaşının 4 katı en az ben burda arabayla kalktım ki sen bana cooper dedin zuahuzahu artık ne diyim ben sana abi sen bana kalkmak için cooper s i getirrim dedin bitirdin herşeyi zauhzuahu cooper neyse saygı ve sevgilerimle cooper abim zuahuzhauz abi bide ben öğrenci olduğum halde bu kadar hevesliyim merak etme istesem gidip galeriden 3-7 serisi bir bmw ile de gezerim sokaklarda hiç olmadı x5 i alıp koyarım ama onlar babamın malları bunu ben kendim aldım ve sanayide kendim yaptırdım herşeyini o yüzden çok kıymetlidir corsam biz o arabayı çekip yanında oturupda kız kesme olaylarını 5 sene önce yapıyoduk abi sen o coopere al gel ankaraya bende bizim galeriden birtane seçerim kapışırız zuahuzhauzha hatta seni crr. ile tanışltırrım önünde oturup kaç kişi etrafımızda dolaşıyo bakarız c2 ile olmaz bu iş

Not: MINI COOPER S - motor hacmi:1598cc, Güç:163hp+kompressor, 4000dev/dak'da 210 NM tork, 0-100:7.4 sn,azami hız:218 km/h, ağırlık:1215kg,Ara hızlanma 80-120 km/s(4. vites)-6,7 sn...

opel corsa gsi: motor hacmi:1598cc.güç:198 hp 110 kw 2. vites 143 kmh.azami hız:223 kmh+kule gergisi+chip+hava filitresi+spor şanzuman+headers+taşlama+3 yollu hava filitresi ki bu demek motor buz gibi kalıyor devamlı+yanaklı kalkış lastiği

Citroen C2 1.6 İ VTR :motor hacmi: 1598cc, güç:110 hp 81 kv zuahuzahua ama haricinde istediğin kadar gereksiz özellik taşıyan bisiklet

abi benle kalkacakmış hemde modifiyesiz



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gsi.team -- 24 Eylül 2006; 21:46:15 >


_____________________________

DONANIM HABER VECTRA GT GROUP


2037 Mesaj
29 Eylül 2006; 19:34:57 

Arkadaşım bence sen büyük bir olasılıkla yaşın sebebiyle sorunu anlayamadın.Sen modifiye hastası olabilirsin bu senin derdin ama benim modifiyeye verecek param da yok harcayacak zamanım da yok.Benim mantığım senden çok farklı 10 sene Uno kullandım sıfır almışdım,sonra sattım 2004 de Punto aldım yine sıfır,2006 da onu sattım C2 aldım yine sıfır.Bunların hepsini krediyle yaptım ben.1 veya 2 sene sonra C2 yi satar yine borçlanır Cooper alırım,ömrüm yeterse ondan sonra da inşallah bi Alfa.Şimdi sen tutmuşsun Citroen ağar araba, iyi de tutup sıfır arabaya Modifiye mi yaptıralım hödük mü sandın sen bizi.Kız gibi arabaya biniyoruz satarken de kız gibi satıyoruz ne diye ..okunu çıkaralım arabanın.Sen yap modifiyeni sana karışan yok ama elma ile armudu mukayese etme.Git kendine modifiyeli bi Citroen veya filanca sahibi bul onunla takıl.Benim gözümde C2 de Cooper da senin arabana bin basar çünkü sıfır gıcır gıcır araba kalkış malkış da çocuk oyunundan başka bişey değil bence hem benzini de sokakdan bulmuyoruz.Git kendi çöplüğüne kendi akranlarınla takıl sen, herşeye laf yetiştirmek zorunda değilsin.Eminim kimse de seni ciddiye almıyordur.Zaten bu kadar Zuhahaaha Muhahahaa içeren bi yazıyı da kimse ciddiye almayacakdır Haaa bir de şu yere göğe sığdıramadığın GSI ın modifiyesiz fabrika çıkışı teknik değerlerini bi ver de bisiklet dediğin arabalarla karşılaştıralım



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Giannizzero -- 29 Eylül 2006; 20:21:34 >


_____________________________



170 Mesaj
2 Ekim 2006; 10:56:37 

Haklısın abi yaş olarakda pek uymuyoruz ,suç bende aslında ,ben sizi bu işlerden anlıyorsunuz zannettimde bu kadar düştüm konuya.. siz bayaa bir zayıfsınız? ama zayıfsanız eğer haddinizi bilin cooper s alırım görüşürüz fln yazmıyacaksınız? o zaman ilk başta ne yin ne olduğunu öğreniniz kalkıpta 6 yılını modifiyeye vermiş adama cooper la seni ezerim derseniz üstteki yazı ile çıkarım karşınıza. sizde böle kalırsınız ok? ben sadece cooper yazmışsınız ,cooperen ne kadar güçlü olduğunu ve bende ki arabanın ne kadar güçlü olduğunu anlayın diye yazdım yukarıdaki yazıyı hani başka bir yerdede bilip bilmeden ,dersiniz: alırım cooper ezerim gibisinden ...gülerler size o yüzden yani arabalar, güç olarak karşılaştırılacaksa eğer yarıştırılıcaklarsa: katogori ,olarak ayrılırlar yani 1600 cc bir araba 1600 cc ile kalkar 2000 ise 2000 le kalkar yani açıkcası bir 1600cc araba ile subaru wrc kalkmaz çünkü katogorisi farklıdır ....bunları neden yazdım siz bana cooper dediniz ? cooper la gsi aynı katogorideler ...ama modifiyeli olan daha güçlüdür ben size yukarıda onu anlatmaya çalıştım..saygısız veya kırıcı konuştu isem Lütfen affediniz..


Saygılarımla


Not: gsi ın fabrika çıkışı gücü bile sizin dediğiniz c2 den fazladır ??.(birazda öğren abi gözünü sevem yapma..)




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gsi.team -- 2 Ekim 2006; 11:01:35 >


_____________________________

DONANIM HABER VECTRA GT GROUP


 
1039 Mesaj
2 Ekim 2006; 14:16:08 

Bu kadar abartacak ne vardı konuda yaa corsa gsi o işlemlerle nasıl 198 hp oluyo anlayamadım?Turbo falanda mı koydunda yazmadın?Torkunu da söyle ayrıca merak etme korkmayız


_____________________________



!...TEK RAKİBİM THY...!


2037 Mesaj
2 Ekim 2006; 15:19:29 

Modifiyesiz GSI 110 HP
Modifiyesiz VTR 110 HP
Modifiyesiz VTS 125 HP
Modifiyesiz Cooper S 170 Hp (Modifiye ile 230 beygire ulaşabiliyor)
ben mi yanlış biliyorum,yanlış biliyorsam cehaletime verin Alman araçlarının tork yönünden üstün olabileceğini kabul ederim ama bunun yanında C2 de yol tutuşuyla enazından Corsa'dan üstündür Tabi modifiyesiz olanından


_____________________________



 
338 Mesaj
2 Ekim 2006; 23:14:41 

İlk arabam honda civic si dır 2 ci arabam opel astra gsi 3 cu ve hala kullanakta olan Aracım citroen xsara Vts dir hepsini cıkar test ederim aralarında cok Fark wardır Opel mukemmel yol tutar beygirine Göre torku cok yuksektir keyifli bi araçtır kronik sorunları cok wardır... Honda ise hiç sorunu olmayan bi arabadır sadece yol tutus konusunda 0 dır kalemine göre GuzEl gider ama Aralarında en az sorun yasadıgım araba xsara Vts dir ne motorundan nede baska bi aksamı sorun yasatmamıstır ama yol tutusu bi opel kadar iyi degıldır bununda sebebi bende arkadaki torslardır.. ama 3 nu karsılastırdıgımda benım ıcın onemlı olan performans saglamlık ve tyol tutustur bunun 3 de citroende wardır kısaca Citroen başaralı bi arabadır... kim laf edıyosa kullanmamıstır



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi warlordz1984 -- 2 Ekim 2006; 23:20:53 >


_____________________________



170 Mesaj
3 Ekim 2006; 11:07:26 

abi saxo kullandım ki arabada full modifiye var bilirsiniz vts ler gayet süratli arabadır belkide citroenin en süratlisi neyse.. ben opeldeki zevki alamadım bana 120 den sonra hiç güven vermedi araba ve heryerinden ses geliyor çıtır çutur artı kaportasını sac kalınlığını inceledinizmi? şase sine dikkatli baktınızmı mesela GM bir zaman çıkardığı GT modellerinde yani vectra GT lerde şaseyi tren rayında kullanılan malzemenin aynısından üretiyordu.. mukavemetini ve dayanıklılığını siz düşünün? E tabi İnsanların kendi fikirleridir bu ama benim fikrim Citroen hiç bir zaman güç, ve dayanklılık konusunda hatta araba konusunda opeli yakalayamaz.. e tabi ,bu benim düşüncemdir


Not: Ayrıca siz Astra gsi kullanmışınız bu konuyu çok rahat bilmeniz gerek tecrübelisiniz hocam? GSİ ın anlamını bilirsiniz...

Sevgi ve Saygılarımla Herkese



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gsi.team -- 3 Ekim 2006; 11:12:08 >


_____________________________

DONANIM HABER VECTRA GT GROUP


1342 Mesaj
3 Ekim 2006; 12:11:34 


quote:

Orjinalden alıntı: gsi.team

opel corsa gsi: motor hacmi:1598cc.güç:198 hp 110 kw 2. vites 143 kmh.azami hız:223 kmh+kule gergisi+chip+hava filitresi+spor şanzuman+headers+taşlama+3 yollu hava filitresi ki bu demek motor buz gibi kalıyor devamlı+yanaklı kalkış lastiği



Aracınızın maksimum motor gücü 198 hp mi 110 kw mı?

Bu arada saydığınız modifikasyon kalemleri ile 198 hp güç almanız imkansız. Şunları daha detaylı olarak yazabilir misiniz?


_____________________________



 
338 Mesaj
3 Ekim 2006; 16:04:08 

Haklısın o konuda opel cok daha iyi bir araba bende aksini sölemiorum 2 takla attım hala yasıorum :) bence cok ama cok saglam bi araba egerkı citroenle yapmıs oLsaydım ciddi sorunlar yasayabılırdım buda opelin ne kdr saglam oldugunu açıklıyor...

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



 
338 Mesaj
3 Ekim 2006; 19:50:46 

Números de fábrica não são ideais para comparação, mas a sensação ao dirigir não deixa dúvidas da vantagem do VTS em desempenho. A marca promete 225 km/h de máxima e 0-100 em 6,9 segundos, contra 210 km/h e 9 segundos do Quadrifoglio. Ambos alegam bons índices de consumo, até 14 km/l na estrada, mas obtê-los implica bastante serenidade... Em uso esportivo o ponteiro do marcador de combustível desce com rapidez

buda citroen xsara vts ile alfa romeo Quadrifoglio Teknik verileri.... siz karsılastırın buyrun


_____________________________



 
2 Mesaj
6 Ekim 2006; 0:21:01 

baska bir acıdan bakmak gerekirse 2-3 sene yerli araba kullandım tamam parca ucuz,heryerde bulunuyo vs.vs ama gecen sene 2000 saxo 1,4i aldım 2.el hemde sacma sapan yerli fiyatına suan ki piyasasıda 11,5-12 civarında ve 1 senedir 130 binde olmasına ragmen yerli arablarda yasanan hicbir sorunu yasamadıgım gibi bu fiyata sahip olunabilcek en lüks arablardan sanırım (bence) klima var air bag var ve az yakıyor;kısacası ekonomi acısından tavsiye ederim.


_____________________________



1016 Mesaj
6 Ekim 2006; 14:48:42 

97 model CİTROEN SAXO VTS 1.6 16VALF aldım... performans PERFECT ama glegleleim benzinde de insanın canını yakmaya yetıyor...FAKAT HERŞEYİ İLE DEGER BİR ARABA...


_____________________________


DH XBOX 360 TOPLULUĞU


 
185 Mesaj
7 Ekim 2006; 2:51:43 

psa yi neden sevmedini anlatta bizde bilelim ordami calisiyon bir kotulunu mu gordun neyi derdin kardasim anlatta aydinlalalim


_____________________________

candan


 
965 Mesaj
8 Ekim 2006; 13:48:25 

quote:

Orjinalden alıntı: umbek444

Arkadaşlar hepinize merhaba. Yaşım 33 en az 20 çeşit araba kullandım. Hız aşığıyım. Başıma bu yüzden çok işler de geldi. Ama size şunu söyleyeyim. Citroeni burda sayfalarca anlatsam günlerce okusanız yine de anlayamazsınız TAAA Kİ bir citroen kullanana kadar. Bolu ankara otoyolunda cankurtarandaki virajlara porsche ferrari veya benzeri spor arabalar dışında 230 km hızla girebilecek bir araba varmı. Bilen varsa yazsın arkadaşlar. 2006 model bmw 7 serisi ile denedim 190 la girdim gösterge tablosunda 200 tane ışık yandı ESP devreye girmese ölüyordum. 3 sene önce E 200 kompresörle denedim 180 le yine aynı olay oldu. Meşhur subaru impreza ile denedim maksimum 210. O da 210 tam sınır. 215 olsa savrulacak ve o hızda sağ çıkman imkansız. Citroen i beğenmeyip tipsiz diyen arkadaşlar beğenmediğiniz citroen lerin tamamına yakını piyasaya çıktığı ilk yıl yılın otomobili olmuşlardır. Hatta o en tipsiz denilen CX 1976-1977 de almanya da en iyi tasarım ödülünü almıştır. İnanmayan araştırsın. Citroen XM 1990 da çıkmış ve 14 ülkeden toplam 20 ye yakın ödül almıştır. Tabi yılın otomobili olmasının dışında. Otomobil tarihindeki "ilk" leri bir araştırın bakalım herşeyi burda yazarsam hazıra konarsınız biraz araştırın sizde öğrenin. Mesela ilk disk frenleri ilk önden çekişi ilk torsiyon çubuklarını ilk direksiyonla beraber yönlenen farları ilk tam elektronik enjekisyon sistemini falan hangi firma bulmuş. Opel Ford Volkswagen gibi alman otomobillerinin kaba saba tiplerinden birbirine benzeyen tasarımlarından bıkmadıysanız devam edin. Citroen e peugeout nun yan sanayisi diyen arkadaşım 15 sene önce peugeout ne durumdaydı da sonra niye parladı bir düşün bakalım. Citroen 1960 tan beri öyle arabalar yaptıki mesela bir debriyaj balatası 260.000 km gitti veya bir fren balatasını insanlar kullana kullana bitiremedi ve firma yedek parça satamadığı için battı. sonra da peugeout hali hazırdaki yüksek teknolojiyi kaçırmamak için michelin le beraber firmayı satın aldı. 1998 de hidro-pnömatik süspansiyon için cherysler bir ton para teklif etti sadece üst sınıf makam araçlarında kullanmak istedi ama citroenin kabul etmedi. PATENT HAKKI BENİMDİR KİMSE KULLANAMAZ diyerek peugeout ya bile vermedi. Alman arabalarındaki elektronik sistemleri çıkartıp bi hayal edin birde Citroen deki elektronik aksamları çıkartıp bir hayal edin. Mesela en basiti 1960 model bir DS İLE yine 1960 model bir mercedes S serisini veya BMW veya AUDİ veya FORD un en üst modellerini karşılaştırın. Bir tarafta 3 tekerle gidebilen disk frenlere torsiyon çubuklarına anti-roll barlara vs. sahip bir araba bir tarafta bunların hepsinden yoksun arabalar. Bugün bile bitmemiş yenilikler. C4 teki direksiyon sistemi ilk kez C5 te kullanılan şerit ihlalinde koltuk titreşimi gibi birçok yenilik getirildi son bikaç senede. Şimdi konuşun arkadaşlar. Olay C4-focus yok efendim C3-corsa olayı değil yazdıklarımı çürütecek arkadaş varsa boynum kıldan eğri. Çocukluğumdan beri yerli yabancı her ay her hafta dergi alırım (artık eşim çıldırıyor bir odayı sadece kütüphane yaptım ve kitaplık koyacak yer bitti ama benim dergi almam bitmiyor) Rolls-Royce dahil aşağı yukarı tüm arabaların katalogları var elimde bu kadar okumuşum en az 1 milyon km yol yapmışımdır çok değişik nadir arabalar dahil birçok araba kullanmışımdır ama bildiğim bir şey vardır. Çok özel arabalar hariç CİTROEN BİR TARAFA DİĞERLERİ BİR TARAFA. İnanmayan bir V6 XM veya BİR V6 XANTİA veya bir V6 C5 alıp denesin. Başka sorusu olan varsa cevaplarım. Hepinize kazasız belasız günler diler sevgilerimi saygılarımı sunarım.


Arkadaşlar,Citroen teknoloji anlamında dünyadaki dev markalardan biridir..Şu an Citroen markası(psa demiyorum dikkat) her üretilen ferrari adına disk freninden tutun enjeksiyon sisteminin ana mantığını kullandığına kadar her türlü sebepten ya patent hakkı ya da telif hakkı alıyor..Veya viraja uyumlu far üreten herhangi bir markadan..Ya da stop lambası,önden çekiş,torsiyon çubuğu,marş motoru kullanan diğer bir markadan..
Ayrıca dünyanın hala devrilmeyen ilk ve tek arabası..Hem de buna dikkat edin elektronik bir destek sistemi olmaksızın..Hidro-pnömatik sistem zaten şu an dünyada bir eşi daha olmayan inanılmaz bir süspansiyon sistemidir.Yol tutuşu için herhangi başka bir marka bu kadar para harcamadı.Şu an bir Xsara veya C5 kullanıcısı ne demek istediğimi çok daha iyi anlıyor.
Citroen dünyada güvenlik anlamında ise,dünyada ilk defa araçlarına sağlamlık testi uygulayan bir otomotiv devidir..
Performans konusunda ise şu an WRC'de boxer teknolojisini kullanan Subaru'ya bile fark atmıştır.
Şu an ailemin bir üyesinde 2000 model orjinal almanya irmscher çıkışlı bir astra var..Yani opelin ne olduğunu ya da olamadığını da biliyorum..
Bir Citroen kullanıcısı olarak şunu da söyleyeyim.Citroen inanılmaz sağlam parçalarla otomobil ürettiği ve dolayısıyla hiç bir müşterinin geri gelmemesi yüzünden maalesef batmıştır..
Ve Citroen şu an Peugeot'un yüzünden maalesef çok kalite bir araç çıkaramıyor..(ayrıca malum fransız mantığından dolayı)Çünkü siz partnerden tutun da,C8'e kadar aynı far kolunu kullanırsanız ve bilmem kaç milyon üretirseniz maalesef o parçadan kalite bekleyemezsiniz..En basit örnek budur.
Ve sadece bu yüzden bir citroen kullanıcısı ve aşığı olsam da maalsef artık 2. tercihime kadar düşmüş bir markadır..

SAYGILARIMLA.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CX2 -- 8 Ekim 2006; 13:50:13 >


_____________________________

İnadına 95 Oktan...


 
36 Mesaj
19 Ekim 2006; 16:20:55 


quote:

Orjinalden alıntı: gsi.team




harika yazmışınız abi de siz opel kullandınızmı yüksek bir modelini? bence araba konusunda tam kararlarınızı verme zamanınız değil şu yazınızdan sonra bi 1 milyon km daha yapın bence
citronenin tarihçesini yazmakla olmuyor bu iş artı dediğiniz virajlar ve dediğiniz muhit ??? ilginç o hızlarla girmek helede citroenle ha abi sen volvo kullan opel kullan ondan sonra senle biz konuşalım ...Lütfen yazdıklarımı saygısızlık algılamayanız düşüncelerinize saygım var ama sadece bir araca inanarak onun özelliklerini benimsemişsiniz..

Saygılarımla

Not: Porshe,Ferrari vb. bir araçla citroeni kıyaslamak? ve aynı kefeye koymakta çok saçma ayrıca??

abi sana gel ankarada bi porshe crr. kullandıralım hem misafirimiz ol ..ama porshe kullandıktan sonra senin citroeni benzin döküp yakarsın waeuawueuawueuaw

dahada ayrıca 20 senedir araç kullanıyormuşunuz ve hız aşığı iseniz citroenle ne işiniz var abi?





Merhaba Genç Arkadaşım.
BİRİNCİSİ:
Bahsettiğim virajlar BOLU-ANKARA otoyolundaki cankurtaran geçidinden sonra aşağı inişteki virajlardır. cankurtaran mevki en tepedir oradan başlayıp gişelere yaklaşana kadar bayağı iyi bir eğimle bazısı yumuşak bazıları ise bir otoyol için sert deilecek kadar virajlarla inişe geçeresiniz. (istersen krokisinide çizip yollayayım).
İKİNCİSİ:
OPEL OMEGA VE OPEL VECTRA KULLANDIM. Hemde 14000 km omega 17000 km vectra. yani öyle bikaçgün kullanıp bırakmış değilim. Volvoya gelince hem Volvo hemde Saab yani isveç arabalarınıda kullandım. Onları da ortalama 5000 er km kullandım.
ÖZETLE::: Yol tutuş diyince sadece şehir içinde veya iyi kalitedeki yollarda giderek bir arabanın yol tutuşuna karar verme. Buda benden sana bir abi nasihatı. Şöyle çık bakalım bi haymana yoluna veya beypazarı yoluna veya gölbaşını geçince yaklaşık 10 km sonraki kavşaktan sola dönüp gir bakalım bi Bala yoluna ve arabanla o kasisli yollarda şöyle bi 150 yi geç bakalım. Sana güven verecekmi yoksa yüreğini ağzına getirecekmi. Ters eğimli bir viraja biraz limitlerin üstünde gir bakalım nasıl bir tepki verecek. Ben tekrar diyorum GENEL OLARAK TÜRKİYE YOL ŞARTLARINDA ===HİDRO-PNÖMATİK SİSTEMLİ=== BİR CİTROEN KADAR İYİ YOL TUTAN BİR ARAÇ YOOOKTUUUR.

ÜÇÜNCÜSÜ:
porsche veya ferrariyi citroen le karşılaştırmıyorum. Ben normal araçlardan bahsediyorum. O gruptaki tüm araçları zaten kategori dışında tutuyorum. Onlar üretiliş amacı yönünden zaten bizim SPOR olarak kategorilendirdiğimiz sınıfa giriyorlar ve tabiki onların hızları ve yol tutuşları iyi olacak hatta OLMALI. Ama bir ferrariyle Türkiye şartlarında büyük şehirlerde bile canının her istediği yere gidemezsin. Mutlaka altını vurursun. Haksızsam haksızsın de.

DÖRDÜNCÜSÜ:
Hayatta sevmediğim şey modifiyedir. Neden diyeceksin doğal olarak. Ben hız yapmayı severim ama benim canım ve karşımdaki sürücülerin canı malı benim için herşeyin üstündedir. Ben 900 kg lık bir corsaya (hemen kızma örnek verdim bu gruptaki tüm araçlar için yazıyorum, polo, saxo, 106, 206 veya tüm küçükler) fabrika nın standartlarının dışına çıkarak bir sürü masrafla 180 beygir gücü güvensiz buluyorum. Hız yapılacak araba biraz ağır olmalı diye düşünüyorum. Hemen itiraz edeceksin formula araçları çok hafif diye. Sapla samanı asla karıştırma. Birisi normal yaşamımızda kullandığımız arabalar diğeri zaten özel tasarlanıp özel pistlerde kullanılan arabalar. Orda araç hafif ama rüzgarın kanatlara uyguladığı basınç işin içine giriyor. GÜVENLİ HIZ YAP kendini karşıdan geleni ve geridekileri asla UNUTMA.

VE BEŞİNCİSİ:

Birgün krikoyu al arabanı kaldır ve bir lastiğini sök sonra krikoyu tekrar indir bakalım araban 3 TEKER ÜSTÜNDE DURABİLECEKMİ.

EĞER DURUYORSA YANLIŞ ARABAYI SÖKTÜN O BENİM ARABAM. DURAMAYIP AKS IN ÜSTÜNE DÜŞTÜYSE VE ÇAMURLUK EZİLDİYSE TAMAM DOĞRU ARABA O SENİN ARABAN.

DÜNYADA ÜÇ TEKERLEK ÜZERİNDE GİDEBİLEN TEK AMA TEK ARABA CİTROEN DİR. BU DA CİTROENLERDEKİ DENGE VE SÜSPANSİYON SİSTEMİNİN BİR SONUCUDUR. VE BU SİSTEMİN PATENTİ KİMSEYE VERİLMEMEKTEDİR.
DİĞER BİR ARAKADAŞIN YAZDIĞI GİBİ BAŞKA MARKALAR TARAFINDAN KULLANILAN BİR ÇOK PARÇA İÇİNDE CİTROEN E TELİF HAKKI ÖDENMEKTEDİR.
UMARIM ŞİMDİ BENİ DAHA İYİ ANLADIN ARKADAŞIM. SENİ DE ANLIYORUM YAŞ GENÇ, KAN KAYNIYOR, DUYGULAR MANTIĞIN ÖNÜNDE AMA BİRGÜN SENDE DOĞRUYU BULACAKSIN.
İŞLERİMİN YOĞUNLUĞU NEDENİYLE SIK SIK YAZAMIYORUM AMA EĞER VAKİT BULURSAM SIRF SİZLER AYDINLANIN DİYE BİRŞEY DAHA YAZACAM ZATEN O ZAMAN BELKİDE HEPİNİZ FANATİK CİTROENCİ OLACAKSINIZ. BEN SADECE 9 YILLIK CİTROENCİYİM. DEDİM YA DAHA ÖNCE ÇOK SULAR AKTI KÖPRÜLERDEN AMA DOĞRUYU BULDUM SONUNDA. HEPİNİZE SAYGILAR SEVGİLER.


_____________________________

YAŞASIN CİTROEN AŞKI-ÜMİT


170 Mesaj
22 Ekim 2006; 0:17:32 

neyse abi eline ağzına sağlık iyi yazmışın fakat dediğim gibi sen seviyorsun bu fransız aracını boşver ben ne kadar buraya opeli yazssamda anlatamam. ama gene kendime ait, bir araba daha almaya karar versem yani kendi galerimizden değilde dışarıdan ..ve gene opel alırdım bir şansım.. daha varsa tabiki bunu ya volvo yada mercedes olarak kullanırdım ..ki bizim sülale galericidir...arabalarla yakından ilgileniriz ve ankara çevresi yollarıda avuç içi şeklinde biliriz hani bağla fln...ortaları ve o yollara çok arablarla gitim geldim ..valla uykum geldi yatacağım ...şimdi çok şey anlatırdım 2 arabanın ayrosu hakkında fln ama dedim ya uykum var...sizin görüşlerinize genede saygı duyyorum ..ama opeli bir citroene hiç bir zaman değişmem


Sevgi ve Saygılarımla...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gsi.team -- 22 Ekim 2006; 0:19:48 >


_____________________________

DONANIM HABER VECTRA GT GROUP


126 Mesaj
23 Ekim 2006; 12:52:21 

Peki hocam bu 3 tekerlek üzerinde durma özelliği tüm c serisinde var mı?


_____________________________



 
36 Mesaj
25 Ekim 2006; 13:47:15 



3 TEKER ÖZELLİĞİNİ SORAN ARKADAŞA CEVAP:

3 Teker özelliği C serisi araçlardan sadece C5 de ve 2007 de gelecek olan C6 da vardır. Daha doğrusu sormanız gereken soru şöyle olmalıydı:
C SERİSİ ARAÇLARDAN HANGİLERİ HİDRO-PNÖMATİK SİSTEM İÇERİYOR?
Biraz bu sistemden bahsedeyim hem siz hem diğer arkadaşlar bilgi sahibi olsunlar. Bu sistem temel olarak fizik kurallarından tanıdığımız sıvı denge kanunu prensibiyle çalışan bir sistemdir. Bu sistem ilk olarak CİTROEN DS modelinde 1955 yılında kullanılmıştır. Her tekerlek üzerinde azot gazı dolu küreler vardır. Bunların devamında ise hidrolik dolu silindirler vardır. Ön ve arka tekerlekler kendi aralarında merkez kürelere bağlanmıştır. Merkez küreler ise tekrar kendi aralarında hidrolik pompası denilen ve gücünü motordan alan bir pompaya bağlanmıştır. Hangi tekerlek üzerine binen yük artarsa o tekerlekteki küreye pompa tarafından hdrolik pompalanır ve araç dengelenir. Hangi teker üzerindeki yük azalırsa da o tekerlekteki kürenin de hidrolik basıncı düşürülür. Böylece araç her yük koşulunda ve her konumda sabit yükseklikte ve yola paralel ilerler. Örnek verecek olursak bagajın sol köşesine 250 kg lık bir ağırlık koydunuz. Bu ağırlığı başka bir araca koyduğunuzda aracın sol arkası nerdeyse yere yapışır. Ama HİDRO-PNÖMATİK sistemde araç kesinlikle çökmez. Veya sert bir fren yaptığınızda aracın burun tarafı yere doğru kapaklanmaz yapışmaz veya bir viraja sert ve hızlı girdiğinizde araç yana doğru yatmaz ve Citroencilerin tabiriyle DEVRİLMEZ. 200 km hızla giderken ön lastiğiniz veya arka lastiğiniz patlasa hatta parçalansa bile o teker üzerindeki hidrolik basıncı sıfırlanır ve diğer 3 tekere eşit olarak dağıtılır. VE ARAÇ 3 TEKERLE GÜVENLİ BİR ŞEKİLDE DURABİLİR. Hatta çok zorda kaldıysanız bir lastikçiye kadar 3 tekerle sizi götürebilir.
Kısaca sistemin çalışmasından da bahsedeyim. Motor çalışır durumda iken hidrolik pompası süspansiyonlara fren devresine ve direksiyona hidrolik basmaktadır. Tüm sistemler aynı devre üzerinden çalışmaktadır. Yani Fren hidroliği veya direksiyon hidroliği ayrı değildir. Büyük bir hidrolik deposu vardır ve araç hareket halindeyken gerekli olan hidrolik buradan kullanılır veya fazla gelen buraya tekrar gönderilir. Motor stop edince pompanında çalışması durur ve aracın ağırlığı süspansiyonlara binince hidrolik geri teper ve depoya dolar. Araç en alt konuma gelene kadar alçalır. Bu nedenle bu sisteme sahip tüm Citroenler park halindeyken yere yapışmışçasına çökerler. Marşa basılığp araç çalıştırılınca pompada çalışır ve süspansiyonlara hidrolik dolarak araç tekrar yükselir. Yeni nesil C serirsi araçlarda (C5 VE C6) durum biraz değişiktir. Onu daha sonra yazacağım.
Sistem daha sonra zaman içinde geliştirilmiştir. 1990 yılına gelindiğinde bu sisteme ek olarak hidro-aktif süspansiyon sistemi eklenmiştir. Bu sistem ise klasik sisteme elektronik sensörler eklenerek yapılmıştır. toplam 5 adet sensör eklenmiştir. 1 tanesi gaz pedalına bir tanesi fren pedalına bir tanesi direksiyona bir tanesi şanzımana bir taneside aracın kasasına eklenmiştir. Gaz pedalındakinin görevi sürücünün gaz pedalına basış şeklini (tam gaz veya yarım gaz vs.) ana beyine göndermektir. Fren pedalındaki ise yine aynı şekilde sürücünün frene basış şeklini (sert veya yumuşak) ana beyine gönderir. Direksiyondaki sensör direksiyonun çevriliş hızını ve dönüş açısını ana beyine gönderir. Şanzımandaki sensör hangi vitesin kullanıldığını ve aracıc hızını ana beyine gönderir. Kasaya bağlı olan sensör ise kasa hareketlerini (yana yatma, yaylanma, vs) gibi verileri beyne gönderir. Ana beyine tüm bu veriler saliseler içinde gelir ve yine saliseler içinde analiz edilir ve saliseler içinde süspansiyonlara hidrolik basılarak veya basınç düşürülerek aracın maksimum yol tutuşu için gerekli olan süspansiyon sertliği ve denge sağlanır. Ayrıca sürücü yine kendi isteğine bağlı olarak aracın süspansiyonlarını içerdeki bir düğme ile otoyol kullanımında veya uzun yolda yumuşatabilir veya hızlı kullanımlar için "sport" modunu seçerek sertleştirebilir. "OTOMATİK" moduna aldığında ise demin yazdığım gibi beyin herşeyi kendisi ayarlar. Bu sistem ilk olarak XM de kullanılmıştır ve daha sonra bazı XANTİA modellerinede eklenmiştir.
XANTİA nın devamı niteliğindeki C5 ile sistem biraz daha geliştirilmiştir. Ayrıca bakım maliyetlerini düşürmek ve servis kolaylığı sağlaması için fren sistemi ve direksiyon sistemi bağımsız hale getirilmiştir. Bu sefer fren sistemi ve direksiyon sistemi mekanik olarak değilde elektronik sensörlerle süspansiyona bağlanmıştır. Ayrıca araç 100 km hızı geçince bir miktar alçalmaktadır. Buna ek olarak 120 km yi geçince burun kısmıda biraz daha alçalmaktadır.
ÖZETLE C serisinden C5 ve C6 da bu sistem vardır ve bu araçlarda süspansiyon sistemine 200.000 km garanti verilmektedir.
Bu sistem olan Citroen lerde bilhassa uzun yolda UÇAN HALI konforu yaşarsınız. Yol üzerindeki tüm yama ve yalpalanmaları sistemdeki azot dolu kürelerdeki gaz sıkışıp genleşerek yok eder ve kabinde hiçbir sarsıntı hissetmezsiniz.
HİDRO-PNÖMATİK SİSTEMLİ BİR CİTROEN KULLANMA ŞANSINA ERİŞEMEYEN KİMSENİN BU FARKI ANLAMASIDA ÇOK ÇOK ZORDUR.
KULLANAN BİRİSİ İSE ZATEN BİR DAHA HAYATI BOYUNCA BEDAVA BİLE VERSELER BAŞKA ARABAYA BİNMEZ.
Umarım aydınlatıcı olmuştur. Başka sorusu olan arkadaşlar varsa sorabilirler. Herkesin bayramını kutlar sağlık ve huzur içinde nice yeni bayramlara kavuşmasını dilerim. Saygılarımla

0


0


0


Ekteki dosya (3)


_____________________________

YAŞASIN CİTROEN AŞKI-ÜMİT


 
36 Mesaj
25 Ekim 2006; 13:59:51 

BİKAÇ FOTOĞRAF DAHA... BUNLAR XM..

0


0


0


Ekteki dosya (3)


_____________________________

YAŞASIN CİTROEN AŞKI-ÜMİT


 
36 Mesaj
25 Ekim 2006; 14:08:32 

XM E DEVAM..

0


0


0


Ekteki dosya (3)


_____________________________

YAŞASIN CİTROEN AŞKI-ÜMİT


 
36 Mesaj
25 Ekim 2006; 14:33:53 

20 YIL ÖNCE TASARLANMIŞ GÖSTERGE TABLOLARI....
İŞTE SİZE TEKNOLOJİ

0


0


0


Ekteki dosya (3)


_____________________________

YAŞASIN CİTROEN AŞKI-ÜMİT


 
36 Mesaj
25 Ekim 2006; 14:42:53 

YIL 1980. CX PRESTİGE...

0


0


0


Ekteki dosya (3)


_____________________________

YAŞASIN CİTROEN AŞKI-ÜMİT


 
36 Mesaj
25 Ekim 2006; 15:07:07 

VEEE İngiltere de bir çok ünlü tasarımcının katıldığı yüzyılın tasarımı yarışmasında BOEİNG 747, APPLE MACİNTOSH, TRANSİSTÖR, DOLMA KALEM gibi 20. yüzyılda tasarlanan birçok ürünün arasından sıyrılarak YÜZYILIN TASARIMI SEÇİLEN EFSANEVİ CİTROEN DS... (tanrıça).

0


0


0


Ekteki dosya (3)


_____________________________

YAŞASIN CİTROEN AŞKI-ÜMİT


 
36 Mesaj
26 Ekim 2006; 13:56:13 

VE SON BOMBA...!!! C6...

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________

YAŞASIN CİTROEN AŞKI-ÜMİT


170 Mesaj
27 Ekim 2006; 14:19:35 

citroenin iyi bir dizayncıya ihtiyacı var bence sene 2007 modele bak


_____________________________

DONANIM HABER VECTRA GT GROUP


 
36 Mesaj
28 Ekim 2006; 13:36:19 

CİTROEN İN AVANGARD DÜNYASINA HOŞGELDİN...


( avangard= alışılmışın dışı )

Bir AUDİ A4, PASSAT, VECTRA ve birçok alman arabasına şöyle 100 metre geriden baktığında ayırt edemezsin ama bir citroene 200 metredende baksan dersinki bu Citroen. Hatta tarihte bazı citroen modellerinin ön kısmına arma konulmamıştır. Niye mi..? Çünkü tasarım şefi direktif verirken "ÖYLE SIRADIŞI TASARIMLAR İSTİYORUMKİ ÜRETECEĞİMİZ ARABAYI ÇOK UZAKTAN GÖRENLER BİLE BU ARABA CİTROEN DİR DEMELİLER" demiştir.
Zaten bu yüzden de
---- CİTROEN MODELLERİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTELERİNDE VE TASRIM FAKÜLTELERİNDE TASARIM DERSLERİNDE DERS KONUSU OLŞMUŞTUR. (İTALYA, ALMANYA gibi ülkeler dahil)
----İNGİLTERE DE YAPILAN YARIŞMADA DS MODELİ AVRUPADA YÜZYILIN TASARIMI ÖDÜLÜNÜ ALMIŞTIR.
---- 1992 YILINDA AVRUPA GENELİNDE YAPILAN HALK ANKETİ VE ULUSLARARASI JÜRİ OYLARIYLA CİTROEN YÜZYILIN OTOMOBİL ÜRETİCİSİ SEÇİLMİŞTİR.
---- MESELA XM 1990 DA AVRUPA GENELİNDE YILIN OTOMOBİLİ OLMUŞ AYNI ZAMANDA 14 ÜLKEDE (ALMANYA DAHİL) TOPLAM 21 TANE ÖDÜL ALARAK HALEN KIRILAMAMIŞ BİR REKORA İMZA ATMIŞTIR.
---- CX ise BİRÇOK ÜLKEDE VE ALMANYA DA (HEM DE ALMANYADA...!!!) "GUTE FORM 1977" TASARIM ÖDÜLÜNÜ ALMIŞTIR. AVRUPA DA YILIN OTOMOBİLİ OLMUŞTUR..
---- 1934 yılında dünyanın ilk aerodinamik dizayna sahip otomobili olan, aynı zamanda dünyanın ilk önden çekişli otomobili olan, aynı zamanda dünyanın ilk monokok şaseli otomobili olan, aynı zamanda dünyanın ilk yolcu kabini çelik kafesli otomobili olan, aynı zamanda dünyada ilk kez torsiyon çubuklarına sahip bir otomobil olan, (daha çok ama yazmıyorum bunlar en önemlileriydi) CİTROEN TRACTİON AVANT tı. Bir başka araba değildi.
---- 1955 de PARİS OTOMOBİL FUARINDA DS İLK KEZ SUNULMUŞTUR. DÖNEMİN BASINI AVRUPA GENELİNDE UZAYDAN GELEN OTOMOBİL ŞEKLİNDE MANŞETLER ATMIŞTIR. İLK GÜN 783 ADET FUAR BİTİMİNDE İSE 12000 ADET SİPARİŞ ALARAK GUİNES REKORLAR KİTABINA GİRMİŞTİR. HALEN BU HIZDA SİPARİŞ ALAN BİR OTOMOBİL ÇIKAMAMIŞTIR.
---- CX İN İSMİ NERDEN GELMİŞTİR BİLİYORMUSUNUZ..? Fizik derslerinde hani Kx diye bir sürtünme katsayısı görmüştük. Bizim bu meşhur Kx in fransızcadaki karşılığı CX. O dönemde tasarımcılar öyle bir araba yapmışlarki nasıl olmuşsa birden DÜNYANIN EN DÜŞÜK RÜZGAR SÜRTÜNME KATSAYISINA sahip bir araba ortaya çıkmış. BAK SEN ŞU ALLAHIN İŞİNE... NE TESADÜF... Onun üzerine demişlerki bu arabanın adı CX olsun.

CİTROEN LER ASLA BAŞKA MARKALARA VE BAŞKA ARABALARA BENZEMEDİLER. HEP FARKLI OLMALIYDILAR VE ÖYLE OLDULAR.

ŞAŞIRTICI VE SIRADIŞI...
Şimdi soruyorum dostlar kimin tasarımcıya ihtiyacı var acaba...???




_____________________________

YAŞASIN CİTROEN AŞKI-ÜMİT


 
798 Mesaj
28 Ekim 2006; 17:08:18 



c6 harbiden hoşuma gitti.arka stop lambalarını yine beğenmedim ama .neyse özellikleri ve konforu nun eksiksiz olacağından eminim.


_____________________________



 
8 Mesaj
29 Ekim 2006; 11:05:03 

Bende eski bir Citroen kullanıcısı (Saxo 1.6 VTS) ve hayranıyım. Şimdide bir C4 1.6 HDI MCP almayı düşünüyorum. Aracın motoruna, şanzımanına ve performansına söylenecek tek bir söz yok. Ancak şeytan ayrıntıda gizlidir derler ya, işte aynı şekilde aşağıda saydığım hususlar da doğrusu beni çok ürkütüyor.

1. C4 le ilgili diğer forumlardaki olumsuz eleştiriler. Özellikle gürültülü süspansiyon sistemi, değiştirilmek zorunda kalınan amortisörler ve kontak anahtarı problemleri,

2. Auto Motor & Sport Dergisinin Kasım 2006 ayı sayısındaki C4 1.6 HDI MCP sürüş testi / incelemesindeki değerlendirmede aynen şu ifadeler kullanılmış:

a. "Gürültülü süspansiyonun varlığını her daim hissediyorsunuz. Yol bozukluklarını gürültülü bir şekilde emen süspansiyon."
b. “ Test aracımız olan Citroen C4 1.6 HDI MCP’nin cam çıtalarının yerine tam tutturulmadığını gözlemledik. Aynı sorun başka Citroen C4’ lerde de karşımıza çıktı.” Gerçekten de Citroen kalitesine yakışmayan bir durum. Dergi bunu fotoğrafla da görüntülemiş. Ancak eski doğu bloku ve Çin malı araçlarda gözlenebilecek bir durum.

3. C4 ün en üst versiyonu olan bu araçta neden görüş paketi (otomatik yanan farlar, yağmur sensörü, kendiliğinden kararan dikiz aynası), park sensörü ve Xenon far yok.

Şimdi bazı arkadaşlar amortisörler ve kontak anahtarı değişince hiçbir sorun kalmıyor diyecekler. Doğrudur. Ancak ben ikinci el değil, 40.000 YTL nin üzerinde para ödeyerek 2007 model 0 bir araç almayı düşünüyorum ve servise de ancak periyodik bakımlar için gitmek istiyorum. Ki bence Citroen’e de yakışan bu.

Bu nedenle değinmiş olduğum noktalar hakkında beni aydınlatacak arkadaşlar olursa çok sevinirim. Birde bir başka forumda belirtilen metalik boya dahil anahtar teslim 40.600 YTL lik fiyat konusunda sanıyorum bir yanlışlık var. Panoramik camlı metalik boyalı full bir C4 1.6 HDI MCP nin fiyatını çok merak ediyorum.

Bütün Citroen sever dostlara sevgiler ve saygılar.




_____________________________