- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
citroen sizce nasil araba?
290 Cevap120061 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<      [2] 4 5      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


401 Mesaj
15 Aralık 2006; 18:45:57 

arkadaslar cıtoenın teknolojısıne laf yok ancak bu aracların yenı moddellerını cızen kardesmız alkolik galıba içip içip cızıo heralde ya bukadar ıgrenc cızılemez ya palıo bıle daha sekııllı duruo bence cıtroen dedınmı akla 2 araba gelır saxovts xsara vts bu ıkısı dısında cıtroen ııııııeeeeeeegg ıgrenc (tip olarak tabı) dıer falıyetlerıne laf yok ama fransız dıe kötulemeyın peugeotun 98 yılındakı urettıgı 406da kı konfor o sene o sınıfta hangı arac urettı))))hıcbırı

sonucta 106gtı da fransız ama sıfırı uretılse peynır ekmek gıbı satılacagından adım gıbı eminim 2 elı bıle temız bulan satması için sakız gıbı yapısıo sahıbıne

407 de bi fransız ve bence dzayn bakımından super cıtroende bence dzayncı bulmalı ben teklıf versemmı

fransız ıyıdır ama peugeot ıyıdır (yenı cıkan bırkac model harıc)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi black/white -- 15 Aralık 2006; 18:49:23 >


_____________________________



55 Mesaj
16 Aralık 2006; 20:17:04 

siz simdi c6 yı begen mediniz mi zevkler ve renkler tartısılmaz da peugeot da citroenle aynı banttan cıkmıyomu yedek parca kutusunu gördünüz mü hic citroenin veya peugeot un 407 harika bi araba tamam da c5 II de ondan asagı kalır degil sistem tamamı ile aynı bosuna tartısıyosunuz c5 in süspansiyon sistemine kimse laf diyemez c5 le takla atan gördünüz mü hic opel takla atmısda icinden sag kurtulan olmus olabilir ama c5 in de takla atması imkansız tabi bir vinc yardımı ile ters cevirmezseniz kişilerin zevkleri degişir buna sadece saygı duymak gerekir meydan okumak degil bende c3 den nefret ediyorum ama c2 yi seviyorum ama aslında tamamen aynı sisteme sahipler sadece kasa degişik dedigim gibi zevklerle ilgili


_____________________________

Eger Bir Kisiye Gereginden Fazla Deger Verirsen Ya Kendini Kaybedersin Yada O Kisiyi Kaybedersin
fatihkaleli@hotmail.com


1698 Mesaj
17 Aralık 2006; 0:48:17 

citroen in araç dizaynları peugeot a nazaran daha estetik bence.
amblemini ön kaputa bu kadar güzel yerleştirebilen başka marka yok.


_____________________________



401 Mesaj
20 Aralık 2006; 19:18:22 


quote:

Orjinalden alıntı: yvtnydcn

siz simdi c6 yı begen mediniz mi zevkler ve renkler tartısılmaz da peugeot da citroenle aynı banttan cıkmıyomu yedek parca kutusunu gördünüz mü hic citroenin veya peugeot un 407 harika bi araba tamam da c5 II de ondan asagı kalır degil sistem tamamı ile aynı bosuna tartısıyosunuz c5 in süspansiyon sistemine kimse laf diyemez c5 le takla atan gördünüz mü hic opel takla atmısda icinden sag kurtulan olmus olabilir ama c5 in de takla atması imkansız tabi bir vinc yardımı ile ters cevirmezseniz kişilerin zevkleri degişir buna sadece saygı duymak gerekir meydan okumak degil bende c3 den nefret ediyorum ama c2 yi seviyorum ama aslında tamamen aynı sisteme sahipler sadece kasa degişik dedigim gibi zevklerle ilgili


saten dıs kalıp olarak dzaynı kastedıo cogu galıba yoksa cıtroen bı teknolojı harıkası bence hele bıde o robot aracı yokmu cok manyak bı cıhaz


_____________________________



 
794 Mesaj
11 Ocak 2007; 16:42:59 

başından bewri okuyorum ve paylaşımlar harika,hele de üşenmeden yazılan uzun yazılara hayran kaldım,birde sadece okuyanlarında bişileri öğrenmesine katkıda bulunim mantığını taşıyıp,ukalalık yapmadan sadece ve sadece paylaşım amaçlı yazı yazan arkadaşlara.
vallahi helal olsun ne diyim
siz arada şaklabanlık yapan muahaaaah-zuahhahahah lara filan aldırmayın bence zaten sizin bilginiz ve konu hakimiyetiniz karşısında onlar hiç göze batmıyor.



 
61 Mesaj
13 Ocak 2007; 19:20:45 

Avrupada yasayan bir vatandasim.Ikinci XM'imi aldim.Onceki dizeldi onu satarak 2000 cc turbo ct aldim.Yasim 34 ve daha önce 3 kere vw golf almis biri olarak yaziyorum ömrümde boyle konforlu ve güven içinde hissettigim baska bir araba kullanmadim.XM ile 2 kere izine geldim ve diyebilirimki Türklerin içinde yollardaki tek citroen XM benim aracimdi.Bütün arkadaslarimin ve ailemi beyenmemesine regmen ve baska araba alabilecek maddi güce sahip olmama ragmen XM'imden vazgeçemiyorum.Bir citroenciyi ancak birdaska citroenci anlar.


Ekteki dosya (1)


_____________________________



155 Mesaj
20 Ocak 2007; 1:39:36 


quote:

Orjinalden alıntı: enteresavar

yaklasık bir yılC4 kullandım ve pekte memnun kalmadım özelliklede suspansiyonlar berbattı.ayrıca bu konuda sacmaladıgımı dusunenlerde olabilir onlarada şikayetvarcomdaki c4hakkındaki genel şikayetin bu oldugunu gorurler.ayrıca aracımı satma nedenime birde fransızlara olan tepkimde etkili oldu.onlara daha fazla para vermek istemiyorum.ama sadece protesto amaclı deegil bu yaptıgım arabamda bana yeterli gelmedi full olmasına ragmen vede+110hp.bundan sonrada alacagım tum aracları turkiyede öncelikle uretilenlerden secmeye calısıcam ve bunlarda fransız olmayacak.tabi bu benim kişisel tercihim ..herkeze saygılar



_____________________________

The Power of Dreams Honda

2006 Honda Sedan CIVIC Elegance Gümüş Gri


 
347 Mesaj
2 Şubat 2007; 21:48:00 

tasarım



Ekteki dosya (1)


_____________________________

azmi

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
2 Şubat 2007; 22:04:47 

Hidropnömatik olduktan sonra her Citroen iyidir. Citroen SM dünyanın en kötü on otomobili arasında ama farlarından plakasına kadar üzerindeki tüm camlar rezistanslıydı. Tasarım beğenisi kişiden kişiye göre değişir. Klasik Avrupaları incelediğimde İtalyan otomobillerinin tasarımını önde gördüm. İtalya' yı Fransa taklit edip yeni modeller üretmiş. Fransa' yı da Almanlar takip etmiş. Yani tasarımın dayanıklılık, konfor gibi özellikleri etkilemez. Citroen iflas edip Peugeot satın aldıktan sonra üretilen modellerde Citroen havası yok. Klasik bir Citroen alırken bile bu miladı klınızın bir köşesinde bulundurmanızı tavsiye ederim.


1846 Mesaj
3 Şubat 2007; 16:58:31 


quote:

Orjinalden alıntı: NIGHTBOY

CITRÖEN LE FORD U KIYASLANMAZ ARKADAŞLAR,FORD HER ŞARTTA CITRÖENDEN ÜSTÜN ARABA




neresi üstün yavv. iki markanında tarihine bi inip baktığınız zaman kimin daha iyi olduğu ortaya çıkıyor ki tarihe inmeye bile gerek yo citroen forddan her halde gzl bence.


_____________________________



 
36 Mesaj
14 Şubat 2007; 4:33:29 

Arkadaşlar size belki çok garip gelecek ama şu an bir itirafta bulunuyorum. Biz klasik Citroenciler hatta tabiri caizse hasta Citroenciler sırasıyla XM (1989), ZX(1992) ve XANTİA(1994) yı son Citroenler olarak kabul ederiz. Daha doğrusu ederdik ama nihayet C6 çıktıda Citroen tekrar o eski tasarım anlayışına döndü. Bizler için bir Citroen en başta sıradışı olmalı. 250 metreden baktığınızda tereddütsüz bu citroen demelisiniz. Hatta bazılarımız C serisi arabaları citroen olarak kabul bile etmiyorlardı. C6 bu düşünceyi yıktı ama bakalım diğer sınıflar için (C1,C2,C3,C4,C5) tasarım konusunda daha radikal bişeyler yapılacakmı hepimiz merakla bekliyoruz. Herkese saygılar.


_____________________________

YAŞASIN CİTROEN AŞKI-ÜMİT


 
8 Mesaj
14 Şubat 2007; 9:33:14 

Kardeş opel gücün sembolüde neden batıyor 5 sene önce türkiyede binek araç satışında opel 1. sıradaydı şimdi 7. sırada eğer 2sene içinde başka bir alman firmasıyla birleşmesse batacak general motor iflas etti senin 180 hp lik arabanı pistlerde gormek isteriz
citroen 4 yıldır üstüste sampiyon oluyor bu sene son 4 yarısa katılmadı sebastian löeb ün kolu kırıldı yine de sampiyon oldu hangi arabada viraja girerken frenlere basmassın sadece citroen. C4 vts yi kullandın mı modifiyesiz 180 hp
quote:

Orjinalden alıntı: gsi.team





weaeuawueua anlamadığın belli arçalardan ve modifiyeden ama önemli değil ankara batıkentteyim akşam Cumhuriyete gel sana opel nedemek öğretiyim kardeşim.. hemde sevaba girerim sende 180 hp nin gücünü hisedersin hatta senin için bir kaçtane citroen , gti falan ayırıyım ... sende yanımda oturup kaç boy uzadığımızı hesaplarsın şaka maka biz batıkent te akşamları bağzen , kalkıyoruz misafirim olursun hem kardeşim beklerim..ama unutma göreceğin cihaz 800 küsür kilo 180 hp opel gücün sembolüdür unutma unutmaki yanında citroen ve pegeout bisiklet kalır...




_____________________________

fırat işcan


 
8 Mesaj
14 Şubat 2007; 10:56:35 

megane 2 sedan zaten türkiyede üretiliyor ondan dandik citroen yol tutusunu baska bir markada bulursan haber ver...
quote:

Orjinalden alıntı: dameon

fransız arabaları bir b..a yaramaz...Ben megane 2 de kulandım.(1sene)Berbat.SAKIN ALMAYIN.SON KULLANICISI OLURSUNUZ.



_____________________________

fırat işcan


 
8 Mesaj
14 Şubat 2007; 10:58:43 

süspansüyonları berbatta yol tutusunu ne yapacaz yol tutus kotu olsaydı bu sefer süspansüyonlar iyi diyecektin....forza C4
quote:

Orjinalden alıntı: DR.ADNAN







_____________________________

fırat işcan


 
8 Mesaj
14 Şubat 2007; 11:00:45 

ALIRSAN FORD OLURSUN MORT.....
quote:

Orjinalden alıntı: ıcestar




neresi üstün yavv. iki markanında tarihine bi inip baktığınız zaman kimin daha iyi olduğu ortaya çıkıyor ki tarihe inmeye bile gerek yo citroen forddan her halde gzl bence.



_____________________________

fırat işcan


 
8 Mesaj
14 Şubat 2007; 11:13:36 

peugeot la citroenin çizimlerini yapan 180 kişi var aynı kişiler hem citroenin hem de peugeotun çizimlerini yapıyor citroen C4 80 model için yılın en iyi tasarımı seçildi sen kotu diyorsun nasıl oluyor sen sen sarhos baktın arabaya yada herkes sarhoş......
quote:

Orjinalden alıntı: black/white

arkadaslar cıtoenın teknolojısıne laf yok ancak bu aracların yenı moddellerını cızen kardesmız alkolik galıba içip içip cızıo heralde ya bukadar ıgrenc cızılemez ya palıo bıle daha sekııllı duruo bence cıtroen dedınmı akla 2 araba gelır saxovts xsara vts bu ıkısı dısında cıtroen ııııııeeeeeeegg ıgrenc (tip olarak tabı) dıer falıyetlerıne laf yok ama fransız dıe kötulemeyın peugeotun 98 yılındakı urettıgı 406da kı konfor o sene o sınıfta hangı arac urettı))))hıcbırı

sonucta 106gtı da fransız ama sıfırı uretılse peynır ekmek gıbı satılacagından adım gıbı eminim 2 elı bıle temız bulan satması için sakız gıbı yapısıo sahıbıne

407 de bi fransız ve bence dzayn bakımından super cıtroende bence dzayncı bulmalı ben teklıf versemmı

fransız ıyıdır ama peugeot ıyıdır (yenı cıkan bırkac model harıc)



_____________________________

fırat işcan


 
2630 Mesaj
14 Şubat 2007; 11:37:26 

CİTROEN PEJOYLA ORTAK HERALDE....
BİRİ PARTNER BİRİ BERLİNGO
BİDE FİATLADAMI ORTAKLIĞI VARDIR NEDİR...
DUCATO İLE AYNI TİPTE ARACI VAR...
ŞU ANDA SCUDO ÇIKMIYOR CİTROEN ONUN YERİNE AYNI TİPTE ARAÇ ÇIKARIYOR.....

CİTROEN İYİ BİR ARAÇ FAKAT SONUÇTA FRANSIZ DİMİ....
quote:

Orjinalden alıntı: firat_citroen

Kardeş opel gücün sembolüde neden batıyor 5 sene önce türkiyede binek araç satışında opel 1. sıradaydı şimdi 7. sırada eğer 2sene içinde başka bir alman firmasıyla birleşmesse batacak general motor iflas etti senin 180 hp lik arabanı pistlerde gormek isteriz
citroen 4 yıldır üstüste sampiyon oluyor bu sene son 4 yarısa katılmadı sebastian löeb ün kolu kırıldı yine de sampiyon oldu hangi arabada viraja girerken frenlere basmassın sadece citroen. C4 vts yi kullandın mı modifiyesiz 180 hp





_____________________________



 
817 Mesaj
14 Şubat 2007; 12:05:43 

Bu hafta sonu C 4 alacam ama kafama şu süspansiyon sisteminden gelen sesler takıldı.Ben arabamda ses gelmesinden nefret ederim.Adamla anlaştık cumartesi takas yapacaz ama şimdi bu forumda yazılanları okuyunca "aceba" demeye başladım.Citroenin sağlamlığını yurt dışında yaşadığımdan biliyorumda peugo ile birleştiyse peugo onuda bozmuştur diye düşünüyorum.Çünkü peugo tasarım olarak güzel ama sağlam arabalar değil.Şimdi ben bu C 4 1,6 triptronik vitesli 2005 model aracı alayımmı almayayımmı ?


_____________________________



 
152 Mesaj
14 Şubat 2007; 23:12:19 

sağlam ekonomik ama servisi ağır


_____________________________

Doblo Vip Premio 1.3 Multijet Füme


---DoBLo TeAm---


953 Mesaj
14 Şubat 2007; 23:42:52 

quote:

Orjinalden alıntı: umbek444

Arkadaşlar size belki çok garip gelecek ama şu an bir itirafta bulunuyorum. Biz klasik Citroenciler hatta tabiri caizse hasta Citroenciler sırasıyla XM (1989), ZX(1992) ve XANTİA(1994) yı son Citroenler olarak kabul ederiz. Daha doğrusu ederdik ama nihayet C6 çıktıda Citroen tekrar o eski tasarım anlayışına döndü. Bizler için bir Citroen en başta sıradışı olmalı. 250 metreden baktığınızda tereddütsüz bu citroen demelisiniz. Hatta bazılarımız C serisi arabaları citroen olarak kabul bile etmiyorlardı. C6 bu düşünceyi yıktı ama bakalım diğer sınıflar için (C1,C2,C3,C4,C5) tasarım konusunda daha radikal bişeyler yapılacakmı hepimiz merakla bekliyoruz. Herkese saygılar.




slm...umbek444...size bişiy sorabilirmiyim?
hojam c3 hdi almayı düşünüyorum,citroeni kullanmış biri olarak c3 için neler dersiniz?benim için konfor dayanıklık yakıt tasarrufu ve güvenirlik önemli oldugu için c3 dedim...fikrinizi öğrenmek isterim...
tabi tüm bilgi sahibi olan arkadaşların yanlış anlaşılmasın



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi johnmcclane -- 14 Şubat 2007; 23:48:51 >


_____________________________



 
36 Mesaj
15 Şubat 2007; 11:09:54 

Merhabalar. C3 alacak arkadaşım bana C3 ü sormuş. Öncelikle şunu belirteyim C3 kendi sınıfında emsallerine göre kronik sorunları olmayan rahat ve dizaynınıda citroenin efsanevi 2CV modelinden alan bir araba. Hdi motor o büyüklükteki bir kasa için yeterli oluyor. Zaten fazla ağır olmayan bir kasa ile yüksek süratlara çıkmanızı citroen de olsa tavsiye etmem. Her nekadar bazı arkadaşlar modifiyeden kalkıştan yok efendim 180 beygir güç 800 kg araba falan desede siz onlara bakmayın. O arkadaşlar gerçeklerden uzak hayal aleminde yaşayan insanlar. Bir arabanın kullanılış şekli sadece kalkıştan ibaret değildir. Bu devirde insanlar ne kadar zorluklarla paralar kazanıp araba alıyorlar ondan sonra birisi çıkıp diyorki araban kalkışta kaç boy fark yiyor gibi saçma sapan tartışmalar çıkarıyor. Bir araba alırken arabanın size sunacağı maksimum fayda ve mininum harcama düşünülür. C3 e ne kadar km ve kaçyıl sorunsuz binebilirsiniz bunu düşünün. En önemli kısım motordur. Motor yönünden hiçbir sıkıntı yaşamazsınız. Hdi motorlar zaten ilk olarak daha doğrusu fikir olarak Citroen tarafından ortaya konmuştur ve daha sonra peugeot ile beraber ortak kullanılmıştır. Türkiyede ise herzanman olduğu gibi Baylasın pasif kalması sonucu bu motorlar peugeot ya mal edilmiştir. Motorun rutin bakımlarını yaparsanız ve çok fazla devirli kullanmazsanız size hiçbir sorun çıkarmaz. Biliyorsunuz dizel motorlar ne kadar yeni nesilde olsa deviri sevmez. Zaten HDİ dediğimizde bir nevi turbo dur. (high pressure diesel injection= yüksek basınçlı dizel enjeksiyon). Yüksek basıncı sağlayan turbo ünitesidir. Amacı ise düşük devirlerde yüksek tork yani yüksek çekiş gücü elde etmektir. Kaporta kalitesi olarak bir saxo kadar kaliteli değildir çünkü günümüzdeki birçok otomobil gibi üretim maliyetleri düşünülerek üretilmiştir. Herhangi bir pas veya boya sorunu yaşamazsınız ama mesela zaman içinde tıkırtılar falan oluşabilir. Bunlar çok kayda değer şeyler olmayacaktır ama bazı arkadaşlar en ufak bir tıkırtıdan bile rahatsız olduğu için bunları abarta abarta yazmaktadır. tabi bunlar birazda sizin kullanım tarzınıza bağlıdır. Kasis çukur ne gelirse dere tepe dümdüz giderseniz fren yapma ihtiyacı duymazsanız en kaliteli arabada bile bir müddet sonra tıkırtılar başlayacaktır. Gelelim C3 ün en sık şikayet edilen elektronik aksamına. Yerli yersiz yana arıza lambası veya başka elektronik aksaklıklar. Bu konuda da yine gelecem kullanım tarzına. Bir C3 kullanıcısı diyorki benim arabam da hiçbir arıza sorun yok birisi diyorki her ay servisteyim. Fabrikasyon üretilen bir üründe üstelik neredeyse tamamına yakını robotlar tarafından montajlanan bir üründe niye bu kadar farklılıklar olsunki. Günümüzdeki birçok arabada elektronik aksamlar arabanın her noktasında görev almıştır. Motor yönetyim sisteminden tutunda fren sistemi süspansiyon sistemi egsoz sistemi yol bilgisayarı ve sayamadığım biçok unsur. Sonuçta bu elektronik aksamların temelinde mikroçipler vardır. Ve bu mikroçipler lehimlerle devreler haline getirilip çeşitli yazılımlarla programlanıp arabalara montajı yapılır. Şimdi 2 sürücü düşünün. Birisi arabasını aldı yola çıktı gayet itinalı kullanıyor birisi ise demin yazdığım gibi dere tepe dümdüz gidiyor. Ondan sonra fazla değil bir tane lehim kopuyor. Arıza lambası yanıyor. Servise gidiyor. Elektronik arıza olduğu için arıza kaydı cihaza bağlanıp alınıyor arıza kaydı cihazla sıfırlanıyor (araç halen hareketsiz). Olay çözüldü sanılıyor yola çıkıpta araç harekete geçince tekrar aynı durum oluşuyor. Hatta bazen öyle önemli devrelerde bu kopmalar oluyorki o zamanda araç yolda kalıyor. Sanmayınki bu sadece C3 te oluyor. Bütün araçlarda bütün markalarda bütün modellerde aynı şikayetler var. Mercedes le bile yolda kaldık bu tür bir arıza yüzünden. Tek suçumuz bir çukura hızlı girmek olmuştu ve Erzurum dan Karsa giderken dağın başında kaldık. Bu konuda malesef Türkiye yol şartlarında yapacak bişey yok. Biz sürücülere bu konuda çok şey düşüyor. Ya da elektronik aksamı az olan eski arabaları seçeceğiz. İşin temelinde birazda şu yatıyor. Citroende elektronik aksam çok fazla. En basitinden göstergeler bile tamamen dijital. Türkiye şartlarında biraz narin kalıyor bunun üstüne birde hor kullanımeklenince olay patlak veriyor. Aman yinede C3 alınmaya ve kullanılmaya değer bir araba. Her nekadar biz klasikçiler C6 hariç C serisini Citroen saymasakta C3 efsanevi 2CV nin torunu olduğu için C3 ü seviyoruz ve kaliteli buluyoruz. Bu arada yazmayı unutmuşum yürüyen aksam, ön takım, süspansiyonlar bunlardan ise hiç korkmayın. Normal kullanımda en az 150.000 km size hiç sorun çıkarmazlar. 20 binde bir rot-balans yaptırırsınız yeterli olur. Güvenlik olarak zaten çarpışma testlerinden iyi sonuçlar almış kendini ispatlamıştır. Konfor olarak geniş bir donanım paketi standart olarak sunulmuştur. Maddi gücünüz doğrultusunda ekstra opsiyon paketler alabilirsiniz. Tasarruflu olması birazda size bağlıdır ama emsalleri içinde en iyisidir. Tam gaz kalkışlardan ve 130 km üstündeki hızlardan kaçınırsanız son derece ekonomiktir. 140 ve üstüne çıkınca biraz kesenin ağzını açmanız gerekir. Alırsanız hayırlı olsun diyorum yinede kafanıza takılan bir şey olursa sorabilirsiniz. Selamlar saygılar.


_____________________________

YAŞASIN CİTROEN AŞKI-ÜMİT


953 Mesaj
15 Şubat 2007; 19:44:31 

çok çok teşekkür ederim,saolun varolun oldukça ciddi ve aydınlatıcı bilgiler vermişsiniz...
bi süre daha maddi durumu ayarlamak için beklemem gerekiyo daha sonra inş c3 üme kavuşacam...
selam ve saygı ile...


_____________________________



 
50 Mesaj
24 Şubat 2007; 21:15:51 

Umbek444 selam, yazdığınız herşey için çok teşekkürler. Bugünlerde arabamı değiştirme kararı aldım ve aslında elimdeki seçenekler arasında C3 te bulunmakta. Bunun yanında seat ibiza ve grande punto da var. Bu araçlar biraz daha pahalı tabi. Benim daha çok merak ettiğim C3 ün 2006 modelini ve ortalama 10-15000 km deki bir aracını piyasadan 20-22,000 ytl aralığında alabilme imkanım olması ve biraz da fiyatının uygun gelmesi. Yani kötü bir model mi ki fiyat olarak <bence> çok uygun ? Bir de turbo aksamında kronik problemler olduğunu ve öyle bir durumda 4 ila 5000 ytl gibi bir masraf çıkarttığını duydum birkaç arkadaşımdan. Şu anki aracım hyundai accent ve açıkçası çok da memnun değilim. 2005 model olmasına karşın birsürü problem çıkarttı ne yazıkki. Bu yüzden fiyatları ve donanımları uygun olmasına rağmen getz i çok tercih etmiyorum. Seat ve punto da fiyat olarak biraz daha pahalı. İşte bu yüzden C3 e yönlendim. Fakat soru işaretlerini de size sormak istedim. Şimdiden teşekkürler...


_____________________________



 
36 Mesaj
26 Şubat 2007; 13:10:37 

Merhabalar. Sorunuzu cevaplayayım. C3 ün turbo problemi gibi kronik bir sorunu olduğunu hiç duymadım. Ama yine yazıyorum hep aynı şeyleri yazıyorum. Benim ilk citroen im ZX ti. Şu an o araba kardeşimde ve 190.000 km de. Yağ yakması yok motor ölçümlerini yaptırdım aşınma yok ön düzende süspansiyonlarda rot başlarında akslarda en ufak bir sorun yok. Onun yanında bazı ZX ler varki araba daha 80 binde ama haşat olnuş. Herşey kullanmaya bağlıdır. Arabanın kitapçığında yazanlara harfiyen uyacaksınız. Bakımlarını zamanında yaptıracaksınız arabayı zorlamayacaksınız. Şimdi bizim toplumda şu vardır. Hani bir atasözümüz var: KARGAYA YAVRUSU ŞAHİN GÖZÜKÜR diye. Adam 100 beygirlik bir araba alıp 200 beygirlik arabaya kafa tutuyor. Ondan sonra motor şanzuman diye bişey kalmıyor ve başlıyor dövünmeye. Arabanızın sınırlarını zorlamadığınız sürece bir sorun çıkmaz bundan emin olun. Bu arada en önemli konu arabayı 2.el alacağınız için her nekadar 15.000 de de olsa mutlaka yetkili bir serviste elektronik "citroen elite" cihazı ile kontrol ettirin. Zaten herhangi bir durum varsa o anda çıkacaktır. Hatta 2-3 servise götürün hepsi tamam derse hiç çekinmeden alabilirsiniz. Servislerdeki ustalardan da kullanırken dikkat etmeniz gerekenleri tekrar sorabilirsiniz. Şunu untmayın. Günümüzdeki modern teknoloji ile üretilen bir araba veya elektronik cihaz veya beyaz eşya her ne olursa, birisi diğerinden farklı değildir. Aynı C3 aynı üretim bandında binlerce üretiliyor. Üretim aşamalarında insan unsuru zaten çok az. Herşey bilgisayar sistemleri ile kontrol altında. Hal böyleyken değişik kalitelerde C3 çıkacak değilki. Benim C3 üm iyi seninki kötü diye bişey yok. Var olan şey "ben iyi kullamdım sen kötü kullandın" durumudur. C3 avrupada yüzbinlerce sattı Türkiye de binlerce sattı. Kötü bir araba olsa satışları durur satmaz. Özet olarak herşey kullanıma bağlıdır. Sizin burda ekstra dikkat edeceğiniz şey ise araç ikinci el olduğu için iyice kontrol ettirmektir. Hor kullanılmış bir araç emin olunki size sorunlar çıkaracaktır. Umarım sizi aydınlatmışımdır. BU arada C3 ile puntoyu kesinlikle aynı kefeye koymayın bu da benden size bir dost tavsiyesi. Fiat grubunun ürettiği arabalar zaten ortada. Selamlar saygılar.


_____________________________

YAŞASIN CİTROEN AŞKI-ÜMİT


17 Mesaj
27 Şubat 2007; 1:15:26 

0






buda benim xantia arkadaşlar gerçekten citroeni kullanmak ayrı bir zevk özellikle hidroaktif süspansiyon olanı kullanmaya başladığınzda farkı anlıyorsunz zaten umbek444 abimiz herşeyi açık açık anlatmışş kendisine teşekkür ederim ayrıca citroen çokk harika bir araba bence


_____________________________



295 Mesaj
27 Şubat 2007; 10:56:27 

Citroen C3 kullanıcısıyım. almak isteyen arkadaşlara tavsiye ederim. yol tutuş ve yakıt harika (km 0,12 ykrş). 100 den sonra hafif rüzgar alıyor içeri ama bu sorun sınıfındaki tüm araçlarda var. C3 kullanırken bozuk yollarda çok ağır gitmekte fayda zira hızlı şekilde geçerseniz ön taraftan sesler gelebilir. işte bu özelliği benim hiç hoşuma gitmiyor. C3 te sınıfının diğer kronik bir rahatsızlığı olan "direksiyon kutusundan gelen sesler" beni çokta rahatsız etmiyor. yedek parçası çok pahalı bir araba bunda en büyük etken ithal olması tabiki. geçenlerde benim aracın krank kasnağı değişti. yetkili servis parçaya 300,00 ytl işçilik içinde 40,00 ytl fiyat çekti. bende özel serviste orjinal kasnak+işçilik 200,00 ytl işi bitirdim. ha unutmadan dizel olmasına rağmen benim gördüğüm ve kullanıdğım en sessiz dizel. öleki arabanın çalışmasını duyan arkadaşlar bu arabanın dizel olduğuna inanmakta inat ediyorlar :) .


_____________________________

kurtlara özgürlük.


 
50 Mesaj
27 Şubat 2007; 11:59:47 

C3 kullanan arkadaşlara bir soru, göstergelerinin dijital olmasının kullanımda sağladığı bir dezavantaj var mı? Örneğin çabuk bozulma ihtimali veya ne bileyim gözleri çok yoruyor mu, ya da normal devir ve hız saatini arıyor musunuz? teşekkürler.


_____________________________



 
215 Mesaj
27 Şubat 2007; 13:18:36 

Selam,
Bende Citroen Xsara 1.4 HDI kullanıyorm.Çok oturaklı sağlam yol tutuşu süper bir araba.130kuruş yakması da cabası.Ama ikinci eli problemli diyolar.15 yıl rahat binilecek bir araba.Ama üretimi durdu bende değiştirip Şimdi 407 almayı düşünüyorum.pejo 307 ye değişmem ama.
quote:

Orjinalden alıntı: freesolcerman



_____________________________



295 Mesaj
1 Mart 2007; 15:46:32 


quote:

Orjinalden alıntı: freesolcerman

C3 kullanan arkadaşlara bir soru, göstergelerinin dijital olmasının kullanımda sağladığı bir dezavantaj var mı? Örneğin çabuk bozulma ihtimali veya ne bileyim gözleri çok yoruyor mu, ya da normal devir ve hız saatini arıyor musunuz? teşekkürler.


ben normal hız saatini aramıyorum. bence digital olmasının hiç bir artı değeri yok. c3 de devir saati ibreli.


_____________________________

kurtlara özgürlük.


 
963 Mesaj
4 Mart 2007; 12:17:08 

"CİTROEN BİR TARAFA DİĞERLERİ BİR TARAFA."
İşte biz buna fanatizm diyoruz:)
Bir de "boynum kıldan eğri" değil, "ince" olur. Ya da şöyle bir rivayet var: Deveye "boynun neden eğri?" diye sormuşlar, "nerem doğru ki?" diye cevap vermiş.

quote:

Orjinalden alıntı: umbek444

Arkadaşlar hepinize merhaba. Yaşım 33 en az 20 çeşit araba kullandım. Hız aşığıyım. Başıma bu yüzden çok işler de geldi. Ama size şunu söyleyeyim. Citroeni burda sayfalarca anlatsam günlerce okusanız yine de anlayamazsınız TAAA Kİ bir citroen kullanana kadar. Bolu ankara otoyolunda cankurtarandaki virajlara porsche ferrari veya benzeri spor arabalar dışında 230 km hızla girebilecek bir araba varmı. Bilen varsa yazsın arkadaşlar. 2006 model bmw 7 serisi ile denedim 190 la girdim gösterge tablosunda 200 tane ışık yandı ESP devreye girmese ölüyordum. 3 sene önce E 200 kompresörle denedim 180 le yine aynı olay oldu. Meşhur subaru impreza ile denedim maksimum 210. O da 210 tam sınır. 215 olsa savrulacak ve o hızda sağ çıkman imkansız. Citroen i beğenmeyip tipsiz diyen arkadaşlar beğenmediğiniz citroen lerin tamamına yakını piyasaya çıktığı ilk yıl yılın otomobili olmuşlardır. Hatta o en tipsiz denilen CX 1976-1977 de almanya da en iyi tasarım ödülünü almıştır. İnanmayan araştırsın. Citroen XM 1990 da çıkmış ve 14 ülkeden toplam 20 ye yakın ödül almıştır. Tabi yılın otomobili olmasının dışında. Otomobil tarihindeki "ilk" leri bir araştırın bakalım herşeyi burda yazarsam hazıra konarsınız biraz araştırın sizde öğrenin. Mesela ilk disk frenleri ilk önden çekişi ilk torsiyon çubuklarını ilk direksiyonla beraber yönlenen farları ilk tam elektronik enjekisyon sistemini falan hangi firma bulmuş. Opel Ford Volkswagen gibi alman otomobillerinin kaba saba tiplerinden birbirine benzeyen tasarımlarından bıkmadıysanız devam edin. Citroen e peugeout nun yan sanayisi diyen arkadaşım 15 sene önce peugeout ne durumdaydı da sonra niye parladı bir düşün bakalım. Citroen 1960 tan beri öyle arabalar yaptıki mesela bir debriyaj balatası 260.000 km gitti veya bir fren balatasını insanlar kullana kullana bitiremedi ve firma yedek parça satamadığı için battı. sonra da peugeout hali hazırdaki yüksek teknolojiyi kaçırmamak için michelin le beraber firmayı satın aldı. 1998 de hidro-pnömatik süspansiyon için cherysler bir ton para teklif etti sadece üst sınıf makam araçlarında kullanmak istedi ama citroenin kabul etmedi. PATENT HAKKI BENİMDİR KİMSE KULLANAMAZ diyerek peugeout ya bile vermedi. Alman arabalarındaki elektronik sistemleri çıkartıp bi hayal edin birde Citroen deki elektronik aksamları çıkartıp bir hayal edin. Mesela en basiti 1960 model bir DS İLE yine 1960 model bir mercedes S serisini veya BMW veya AUDİ veya FORD un en üst modellerini karşılaştırın. Bir tarafta 3 tekerle gidebilen disk frenlere torsiyon çubuklarına anti-roll barlara vs. sahip bir araba bir tarafta bunların hepsinden yoksun arabalar. Bugün bile bitmemiş yenilikler. C4 teki direksiyon sistemi ilk kez C5 te kullanılan şerit ihlalinde koltuk titreşimi gibi birçok yenilik getirildi son bikaç senede. Şimdi konuşun arkadaşlar. Olay C4-focus yok efendim C3-corsa olayı değil yazdıklarımı çürütecek arkadaş varsa boynum kıldan eğri. Çocukluğumdan beri yerli yabancı her ay her hafta dergi alırım (artık eşim çıldırıyor bir odayı sadece kütüphane yaptım ve kitaplık koyacak yer bitti ama benim dergi almam bitmiyor) Rolls-Royce dahil aşağı yukarı tüm arabaların katalogları var elimde bu kadar okumuşum en az 1 milyon km yol yapmışımdır çok değişik nadir arabalar dahil birçok araba kullanmışımdır ama bildiğim bir şey vardır. Çok özel arabalar hariç CİTROEN BİR TARAFA DİĞERLERİ BİR TARAFA. İnanmayan bir V6 XM veya BİR V6 XANTİA veya bir V6 C5 alıp denesin. Başka sorusu olan varsa cevaplarım. Hepinize kazasız belasız günler diler sevgilerimi saygılarımı sunarım.



_____________________________

HONDA ACCORD EXECUTIVE 2008


 
36 Mesaj
14 Mayıs 2007; 10:54:09 

Arkadaşlar bu arada bişey unutmuşum. Söz develerden falan açılmış onları okuyunca aklıma geldi. Japon arabaları nın sanayilerdeki ustalar arasındaki adı nedir biliyormusunuz: KONFORLU TABUT. İlgilenenlere duyurulur.


_____________________________

YAŞASIN CİTROEN AŞKI-ÜMİT


 
963 Mesaj
14 Mayıs 2007; 12:21:48 

Söz develerden falan açılmadı, develere geldi. Ama cevap 2 ay sonra geliyor. Neyse, sözün develere gelmesinin nedeni de "boynum kıldan eğri" gibi özgün bir deyimin güzel Türkçe'mizi bozmasını önlemekti. Yoksa bu topikte söz konusu olan deve değil Citroen'dir. Hele sanayideki ustalar ve onların Japon arabaları hakkındaki nadide görüşleri hiç söz konusu değildir; japon arabaları mevzuu, bilinçaltı yerleşmiş bir psiko fobinin ya da complexe d'infériorité'nin dışavurumu olabilir.
Selamlar.


_____________________________

HONDA ACCORD EXECUTIVE 2008


 
23 Mesaj
15 Mayıs 2007; 0:13:41 

citroen tartışılmaz bir araba hele c4 tamamen bi aşk


_____________________________

SaGoPaKaJmEr


 
36 Mesaj
15 Mayıs 2007; 12:07:06 

Ultra felsefik ve entellektüel arkadaşım ben hayal dünyasını değil gerçekleri konuşuyorum. Ayrıca citroen için değil genel anlamda Avrupa üretimi arabalar için konuşuyorum. Aynı sınıfta aynı motor hacminde aynı donanımda ve aynı ölçülerde bir uzak doğu arabası ile avrupa arabanın ağırlıklarına bakın bakalım hangisi daha ağır. Biraz zekası olan bu ağırlık farkının kullanılan sacın kalınlığından kaynaklandığını anlayacaktır. Sanayideki usatalar bu işin emekçileridir. İstediğiniz kaporta ustasına sorabilirsiniz. Her gün sac çekiçleyen bu ustalarmı daha iyi bilir bizmi daha iyi biliriz. Son olarak hadi diyelimki onlar da bilmiyor. Euro NCAP testlerine bir bakalım. Mesela hondanın legend modeli dışında bir tane bile 5 YILDIZ aldığı model yok. Ama ne hikmetse Citroen C4, C5, C6 ve C4 Picasso 5 Yıldız diğer yeni modellerin tamamıda 4 Yıldız almış. Görmek isteyen için:

http://www.euroncap.com/home.aspx


Ben yalancıyım işi bilmiyorum ustalarda yalancı işi bilmiyorlar peki Euro NCAP???. Onlarda mı bu çarpışma testlerini uydurup yalandan yapıyorlar. Daha fazla söze gerek varmı bilmem artık. Hepinize iyi günler.


_____________________________

YAŞASIN CİTROEN AŞKI-ÜMİT


 
963 Mesaj
15 Mayıs 2007; 12:21:34 

Japon arabaları mevzuuna niye daldınız, anlamadım. Yolda sizi üzecek bir şey mi yaptılar?


_____________________________

HONDA ACCORD EXECUTIVE 2008


1729 Mesaj
15 Mayıs 2007; 12:52:03 

citoen denince aklıma konfor( hidropünomatik süspansiyon nedeniyle galiba) ve teknoloji geliyor. bazı tasarımları da gerçekten hoş.


_____________________________



2005'ten beri burada !


 
36 Mesaj
15 Mayıs 2007; 13:13:04 


Yolda üzemediler ama motorsporlarında çok üzüldük. Mesela geçenyıl Sebastian Loeb kolu kırılmasına rağmen birinci oldu. Keşke olmasaydıda mesela subaru takımı birinci olsaydı. Hep citroen hep citroen olmazki yani. Yazık subaruya. Çok üzülüyorum. Keza formula 1 de de hiç birincilikleri yok japonların yazık değilmi onlara. İnsanın ağlayası geliyor. Böylede olmazki ama. Neyse belki yakında uzakdoğu arabaları için bir şampiyona düzenlenirde garipler derece alırlar.


_____________________________

YAŞASIN CİTROEN AŞKI-ÜMİT


 
963 Mesaj
15 Mayıs 2007; 13:26:20 

Citroen'in ralli sporlarındaki başarıları elbette ortada. Ancak -sözü ısrarla Japonlara getirdiğiniz için söylüyorum- bu başarılar, Japonlarınkini (Subaru, Evo) görmemeyi gerektirmez.
Dakar Rallisini, yanılmıyorsam, 12 yıldır Mitsubishi Pajero kazanıyor.
"Keza formula 1 de de hiç birincilikleri yok japonların yazık değilmi onlara. İnsanın ağlayası geliyor. Böylede olmazki ama." diyerek yine berbat bir Türkçe ile bilgi yanlışları yapıyorsunuz. Bi zahmet, 1985-1992 arasında Formula 1'de hangi marka, hangi motorla efsane olmuş, bakıverin. Senna'nın kullandığı otomobilin direksiyon göbeğindeki logo, pek çok şeyi söyler.
Ama siz yine de bırakın Japon arabalarını; konuya dönün en iyisi.
"Citroen sizce nasil araba?"
Bence Fransız arabaları içinde en tercih edilebilir olanı.


_____________________________

HONDA ACCORD EXECUTIVE 2008


 
36 Mesaj
15 Mayıs 2007; 14:09:44 

SONUNDA DOĞRUYU BULDUNUZ TEBRİKLER. Türkçem iyi olmayabilir ama araba konusunda bilgimin iyi olduğunu düşünüyorum. Eski arabalarım arasında toyota corolla ve honda civic de vardı. Ama inanın ikiside beni hasta ettiler ve sattım. Kabine gürültü almaları ve yol tutuş poblemleri hiç bitmedi. 2007 model arabadada aynı 95 model arabadada aynı. Eczacıyım ve reprezant arkadaşlardan hem honda civic hemde toyota corolla kullananlar var. Benim araba konusundaki hassasiyetimi bildikleri için bana mal satabilmek umuduyla arabalarını kullanmama izin veriyorlar. Kullanıyorum ve kendi kendime şunu sormadan edemiyorum. Japonlar bir çok konuda dünya deviyken neden otomobil konusunda avrupalı üreticilerin kalitesine çıkamıyorlar. Acaba ucuz fiyat politikasını korumak içinmi yoksa bilmediğimiz başka şeylermi var. Yani bunu düşünmüyor değilim ama cevabı yok gibi bişey. Önceki yazılarımda okuduysanız kullanmadığım araba yok denecek kadar az ama inanın citroen çok farklı. Burda yazmak ne kadar doğru ama honda civic i satmamın nedeni büyük bir kazaydı. O dönemde 2 arabam vardı ve birisi citoren bx ti. Onunla 120 ile girdiğim bir viraja honda ile 100 le girdim ve savruldum. Savrulunca yol kenarındaki bir kayaya yandan çarptım ve Allah a şükür kurtuldum. O kaya olmasaydı 70 metrelik uçuruma uçup ölüyordum. Araba pert oldu. O haliyle sattım ve birdaha japon arabalarının yanından dahi geçmedim. Yanlış anlamayın sizin şahsınıza yönelik bir durum yok ama ben japon arabası denince artık tüylerim diken diken oluyor. Şunu inkar etmiyorum. Japonlar çok iyi motor üretiyorlar. Örneğin mazda motorları dünyanın en uzun ömürlü motorları. (normal kullanımda 700.000 km) Ama herşey motor değil. Ailemizi, çocuklarımızı taşıyoruz arabalarımızla. Güvenlik de önemli değilmi sizce. Türkiye yollarının durumu zaten ortada. C4 için bişey söylemiyorum ama bizim yollarımızda HİDRO-PNÖMATİK li citroen ler (bx, cx, xantia, xm, C5, C6) kadar iyi yol tutan bir araba yok. Anadolu da, karadenizde, doğuda öyle yollar varki bir anda ters eğimli bir viraj veya viraj içinde umulmadık bir kasis gibi tabiri caizse bubi tuzakları var. Hızlı değilseniz bir şekilde kurtuluyorsunuz zaten çok tehlikeli bir durum da olmuyor ama hızlıysanız kurtulma şansınız yok denecek kadar az oluyor ve burda iş tamamen süspansiyona düşüyor. Hidro-pnömatik süspansiyonun verdiği sürüş zevki bambaşka bişey. Bunu ancak yaşayan bilir. İnşallah birgün deneme fırsatınız olur. Tabi kısacık test sürüşlerini saymıyorum. En az 500 km uzunyol yapmalısınızki ne anlatmak istediğimi anlayabilesiniz. Saygılar.


_____________________________

YAŞASIN CİTROEN AŞKI-ÜMİT


 
963 Mesaj
15 Mayıs 2007; 14:39:43 

Kaza için geçmiş olsun kardeş, Allah bir daha kimseye göstermesin.
Doğruyu bulma konusunu bir espri olarak kabul ediyorum. Zaten hiçbir zaman doğru olanı -bilerek- inkar etmedim.
10 yıllık Honda kullanıcısı olarak yol tutuş konusundaki eleştirilerinize katılmıyorum. Ama yeri bu forum olmadığı için bir şey demiyorum. İlgili forumda (Honda) pek çok şey yazıldı zaten.
İstatistik yarıştırmak ya da x marka aracı göklere çıkarmak pek mantıklı değil. Benim ilk eleştirim marka fanatikliği konusundaydı.
Fakat geçek hayatta hiç tanımadığım biri olarak, size karşı kırıcı olmamışımdır inşaallah.
Selamlar, saygılar.


_____________________________

HONDA ACCORD EXECUTIVE 2008


971 Mesaj
25 Mayıs 2007; 17:35:18 

Keşke bir xsara ile civic i aynı anda testedebilme imkanınız olsaydı. Belki burda konusulan konu size bos ve fanatiklik dolu gozukebilir. Hatta 2 otomobile binmeden bile farkı anlayabilirsiniz. Sadece arka tekerlere bakın farkı gorun. /----\ bu sekildedir xsaranın, civic in ise |----| inanmazsanız cıkın bakın :) Hidrolik suspansiyon koymazsa citroen bir arabasına olabildigince yoltutusunu yuksek tutmaya calısır sadecesert suspansiyon kullanmaz denge cubuklarından tutunda capraz tekerlere kadar uygular bu işlemi. Ama bir gercek var c6 dışında c serisinde citroen diyebilecegim bir otomobil yok(C4 belki). Allah inşallah bana Hidrolik suspansiyonlu bir Citroen nasip eder.

2000 model bir xsaramız var. oyle bir yoltutusu baska otomobilde gormedim. U virajına 70 le girdik (yanlışlıkla yol duz gidiyor gibi gorunuyordu) son anda donduk araba cizgisinden 1 cm ayrılmadı. suan 7.5 yasında otomobil bu arabadan once 6 ayda 1 otomobil değişiyorduk. 2000 yılından beri otomobil değişme ihtiyacı duymuyoruz.

Herkese saygılar.


_____________________________


2000 Xantia Activa HDi

1996 XM Turbo CT VSX


1082 Mesaj
26 Mayıs 2007; 23:54:25 

sn. umbek444
acaba citroen için söylediğiniz özellikler xsara veya xsara2 içinde geçerli midir? bu 2 araç arasında sadece farların ön görüntüsü mü değişik acaba? bir de bildigim xsara2'de 1.6 16v'lık yeni citroenlerdeki motordan var.. alperak'da güzel şeyler yazmış xsara için..

çok sayıda araç kullanmışsınız.. benim gönlümde yatan honda civic'in 2001-2006 arası olan kasa idi.. (2007'den önceki modeller) bu civic'i de kullandınız mı? 1.6 16v. 110bg olan araç.. örneğin citroen xsara2 ile veya c 4 ile civic'i kıyaslarsanız sizce hangisi ön plana çıkar?
civic sınıfına göre hem çok az yakıyor, hem de 1.6 motor için çok iyi performansı var.. ama yol tutuşundan emin değilim... anlattığınız kadarıyla bir citroen kadar, ford kadar iyi midir yol tutuş konusunda?
yoksa herşeye rağmen citroen'e tercih etmem mi diyorsunuz? :) saygılarımla ....



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eranyumm -- 26 Mayıs 2007; 23:56:35 >


_____________________________



971 Mesaj
27 Mayıs 2007; 1:46:04 

xsara ile xsara 2 arasında on farlar motor ve otomobilin iç mekanında ufak değişiklikler var xsarada 90 bgglik motor vardı xsara2 de 110 bg 16v lik motor var. cok detaylı bir fark listesi yazacak olursam
ön farlar, citroen ambleminin oldugu on ızgara, tamponun uzerinde eskiden siyah olarak bulunan darbe emici bolum govde renginde yanlardada vardı onlarda govde renginde , Arka stop lambalarının sag sol sinyal ve geri vites lambalarının plastiginin rengi, bagajın anahtar deligi ustune konan citroen amblemi jant kapakları, direksiyon simiidi radyo ve klimanın oldugu bolum
aklıma ilk bunlar geldi farklılık olarak. Belki yanlış biliyorumdur ama sanki xsara 2 3-4 cm daha yuksek

xsaralarda hidrolik suspansıyon sistemi maalesef yok. ama 2. el alacaksanız xantia yı oneririm 2.0 hdi ler hem az yakıyor hemde hidroaktif suspansiyon sistemi var. xsaranın bi buyugu xantia.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlperAkbilgi -- 27 Mayıs 2007; 1:48:43 >


_____________________________


2000 Xantia Activa HDi

1996 XM Turbo CT VSX


1082 Mesaj
27 Mayıs 2007; 16:24:48 

quote:

Orjinalden alıntı: AlperAkbilgi

xsara ile xsara 2 arasında on farlar motor ve otomobilin iç mekanında ufak değişiklikler var xsarada 90 bgglik motor vardı xsara2 de 110 bg 16v lik motor var. cok detaylı bir fark listesi yazacak olursam
ön farlar, citroen ambleminin oldugu on ızgara, tamponun uzerinde eskiden siyah olarak bulunan darbe emici bolum govde renginde yanlardada vardı onlarda govde renginde , Arka stop lambalarının sag sol sinyal ve geri vites lambalarının plastiginin rengi, bagajın anahtar deligi ustune konan citroen amblemi jant kapakları, direksiyon simiidi radyo ve klimanın oldugu bolum
aklıma ilk bunlar geldi farklılık olarak. Belki yanlış biliyorumdur ama sanki xsara 2 3-4 cm daha yuksek

xsaralarda hidrolik suspansıyon sistemi maalesef yok. ama 2. el alacaksanız xantia yı oneririm 2.0 hdi ler hem az yakıyor hemde hidroaktif suspansiyon sistemi var. xsaranın bi buyugu xantia.



teşekkürler verdigniz bilgiler için

http://arabam.e-kolay.n.../detail.aspx?sid=885686

bu linkte bir xantia var.. özellklerinde hız sabitleyici de yazılımış.. xantialar da hız sabitleyici de var mı? araç güzele benziyor daha önce de görmüştüm bu ilanı.. adam gün geçtikçe fiyatı düşürüyor.. daha önce 10500 ytl idi sanırım.. ama yaşı biraz yüksek.. bir de otomatik olması benim için iyi değil.. daha fazla yakar.. manuel tercih ederim.
bu araçlardan piyasa da çok az.. yukarıdaki sitede sadece xantia belirtip , hiçbir özellik eklemeden arama yapınca sadece 2 araba çıkıyor sonuçlarda.. :)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eranyumm -- 27 Mayıs 2007; 16:27:27 >


_____________________________



971 Mesaj
27 Mayıs 2007; 16:57:54 

http://www.araba.com/ar...ik=6&powersubrubrik=206

Burdan 1 kac Xantiaya bakabilirsiniz.

Xsara2 deki hız sabitleyici dedigi olaya örnek verecek olursak 100 km den sonra "dıt dıt" sesi cıkararak uyarı veriyor hız sabitleyici değilde hız kontrolu demek lazım.
Xantiada bildigim kadarıyla yok. Bu aracların motorları 406 ile aynı yedekparcada sorun yasamazsınız.
Hangi marka olursa olsun Otomatik vitese yaklasmayın derim. Zira ufak bir arızada buyuk masraflar cıkabiliyor.


_____________________________


2000 Xantia Activa HDi

1996 XM Turbo CT VSX

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Mayıs 2007; 13:49:19 

slm arkadaşlar c4 'ün bir kaç ay sonra yenisimi çıkıcak ? birçok şeyde standart olucakmış .çoğu standar gerçi


 
1778 Mesaj
29 Mayıs 2007; 23:03:01 


quote:

Orjinalden alıntı: motorcuERCAN

slm arkadaşlar c4 'ün bir kaç ay sonra yenisimi çıkıcak ? birçok şeyde standart olucakmış .çoğu standar gerçi



Nerden aldınız Aceba bu bilgiyi?


_____________________________

2014 TOYOTA COROLLA ADVANCE 1.4d 4d İNCİ BEYAZI

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Mayıs 2007; 23:06:43 

bu formda okumuştum .doğru olup olmadını bilmiyorum


 
1778 Mesaj
30 Mayıs 2007; 11:56:07 


quote:

Orjinalden alıntı: motorcuERCAN

bu formda okumuştum .doğru olup olmadını bilmiyorum



teşekkürler


_____________________________

2014 TOYOTA COROLLA ADVANCE 1.4d 4d İNCİ BEYAZI


218 Mesaj
31 Mayıs 2007; 20:13:19 

citroen araçlarına lafım yok...ama bana göre pahalı avrupa araçlarına para saçmaktansa artık uzakdoğuya yönlenmek (honda hyundai mitsubishi vs.)daha akıllıca olur...zaten avrupa araçlarına para saçmak istemediğim için şu anki aracımı aldım...akıllıca bişi yaptığımı da düşünüyorum...


_____________________________



 
1778 Mesaj
1 Haziran 2007; 0:14:06 


quote:

Orjinalden alıntı: ManyAak

citroen araçlarına lafım yok...ama bana göre pahalı avrupa araçlarına para saçmaktansa artık uzakdoğuya yönlenmek (honda hyundai mitsubishi vs.)daha akıllıca olur...zaten avrupa araçlarına para saçmak istemediğim için şu anki aracımı aldım...akıllıca bişi yaptığımı da düşünüyorum...



Bence Avrupa araçalarına para saçmak biraz yanlış bi düşünce. Uzakdoğulu markalarda pahalı artık. Ucuz araba yokki be kardeşim Getz'inizi kazasız belasız kullanın


_____________________________

2014 TOYOTA COROLLA ADVANCE 1.4d 4d İNCİ BEYAZI


2146 Mesaj
1 Haziran 2007; 6:41:42 

Tipik bir fransız arabası.Zaten hepsi birbirine benziyor.


_____________________________



218 Mesaj
2 Haziran 2007; 10:43:21 


quote:

Orjinalden alıntı: tracksin





Bence Avrupa araçalarına para saçmak biraz yanlış bi düşünce. Uzakdoğulu markalarda pahalı artık. Ucuz araba yokki be kardeşim Getz'inizi kazasız belasız kullanın


saolasın...ucuz araba die bişi artık yok DOĞRU.uzakdoğu markaları da artık pahalı.22 ye aldığım getze şu an 27 milyar para istiyorlar ama şöyle bişi var.fiyatına göre diğer araçlara kıyasla fiyat/performans oranını en iyi sunan araba vardır.bu devirde bir araca 22 milyar sayıpta mercedes bmw konforu beeklemek haksızlıktan öte bir hata olur.

şimdi neden pahalı avrupa araçlarına para saçmam dedim onu açıklayayım.kim ne derse desin bana öyle geliyor ki (genel olarak) artık araçların kalitesinden ödün vermeye başladılar.3 günde 1 servise giden transporter lar en çok arıza çıkaran araçlar sınıfındaki yeni vectralar...bunları duydukça şaşırıyorum yani.bana göre bir araca 40 milyar sayıpda 3 günde bir arızasıyla uğraşmak gibi mantıksız birşey yoktur.o zaman bizim araçların kapıları açtığımız an kapıkolunun elimizde kalması lazım.vede aşırı miktardaki servis ücretleri.bir renault kangoonun şanzımanına HİÇ ABARTISIZ 3 MİLYAR 200 MİLYON PARA SAYDIKLARINI BİLİYORUM...sırf garantisi bittiği için.vw voltun otomatik kapı ayar ücreti 350 ytl...benim 15.000 bakım parasını bir kapı ayarı geçiyor ...ilk önceleri benim aklımdan tipini sevdiğim için vw polo tdi geçiyordu.ama benim araca 22 milyar istedikleri vakit o araca 30 milyar istediklerini biliyorum.getzi bile alırken keşke poloya yetcek param olsaydıda onu alsaydım diye düşünüyodum ama şimdi hiçde öyle düşünmüyorum.aksine iyiki getz almışım diyorum.burdan da şunu anlıyoruz ki...

EN İYİ ARAÇ EN PAHALI ARAÇ DEĞİLDİR...

Hepinize kazasız sürüşler mutlu günler diliyorum...


_____________________________



971 Mesaj
2 Haziran 2007; 20:25:37 

konu biraz saptı avrupa uzakdogu işine dondu. Toparlayalım Citroen hakkında konusalım.


_____________________________


2000 Xantia Activa HDi

1996 XM Turbo CT VSX