- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
ARKADAŞLAR ISUZU VEYA MİTSUBİSHİ ALIP SÜTAŞ PINAR GİBİ FİRMALARDA ÇALIŞMAK NASI FİKİR SİZCE
Bu konudaki kullanıcılar:
 
25
Cevap
2135
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
83 Mesaj
17 Kasım 2013; 12:23:43 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar
_____________________________



4337 Mesaj
17 Kasım 2013; 12:51:32 

o dediğin çok kolay değil..
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



 
83 Mesaj
17 Kasım 2013; 13:19:01 

nası yani kolay değil derken
_____________________________



4337 Mesaj
17 Kasım 2013; 13:52:55 

araba almayla iş bitmiyor ki? sermaye lazım.
_____________________________



1793 Mesaj
17 Kasım 2013; 14:05:40 

ne sermayesı yaa arabayı altınıza verırler gıt bu malları su bolgelere dagıt derler hepsı bu tabı ıstanbulu ıyı bılmenız ve aracları ıyı kullanmanız gerekır ..
Buna gelen 2 yanıtı gör.
_____________________________

'' Hyundai H-100 2011 ''


 
83 Mesaj
17 Kasım 2013; 14:13:07 

aracı biz kendimiz alsak da olur mu
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



1793 Mesaj
17 Kasım 2013; 14:16:28 

quote:

Orijinalden alıntı: connect_delisi

aracı biz kendimiz alsak da olur mu

hiç bi fikrim yok ..
_____________________________

'' Hyundai H-100 2011 ''


 
83 Mesaj
17 Kasım 2013; 14:58:17 

evet arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum
_____________________________



4337 Mesaj
17 Kasım 2013; 15:05:39 

quote:

Orijinalden alıntı: sametsamett

ne sermayesı yaa arabayı altınıza verırler gıt bu malları su bolgelere dagıt derler hepsı bu tabı ıstanbulu ıyı bılmenız ve aracları ıyı kullanmanız gerekır ..

bilmediğin için konuşuyorsun. o senin dediğin plasiyer. bir de kendi aracıyla iş yapanlar var. onlar da tüccar plasiyer oluyor. kendi araçlarıyla çalışır. aracına yüklenen malı satın alıp üzerine kar marjı koyup satarlar.
_____________________________



 
4710 Mesaj
17 Kasım 2013; 15:58:12 

bu tarz ilanlar oluyor kariyer nette "teminat verebilecek" şartı aranıyor.
Buna gelen 1 yanıtı gör.


4337 Mesaj
17 Kasım 2013; 16:15:44 

quote:

Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

bu tarz ilanlar oluyor kariyer nette "teminat verebilecek" şartı aranıyor.

araca ipotek koyuyorlar. genelde teminat araç oluyor yani.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



 
83 Mesaj
17 Kasım 2013; 16:20:05 

benim merak ettiğim şey ısuzu veya mitsibishi kendi arabanı alıp belirli bi şekilde çalışılırmı bizim bi tanıdık iki tane almış bu şekilde
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



4337 Mesaj
17 Kasım 2013; 16:21:48 

quote:

Orijinalden alıntı: connect_delisi

benim merak ettiğim şey ısuzu veya mitsibishi kendi arabanı alıp belirli bi şekilde çalışılırmı bizim bi tanıdık iki tane almış bu şekilde

tabi ki çalışılır. zaten kendi hesabına çalışan kişinin ilk başta aracı yoksa firma o kişiye araç satıyor.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



 
83 Mesaj
17 Kasım 2013; 16:28:29 

yani kendi arabanı alıyosun gidip başvuruyorsun öylemi oluyor başka ücret fılan alıyolarmı bide dağıtıcağın yerleri onlarmı belirliyorlar
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



4337 Mesaj
17 Kasım 2013; 16:32:38 

quote:

Orijinalden alıntı: connect_delisi

yani kendi arabanı alıyosun gidip başvuruyorsun öylemi oluyor başka ücret fılan alıyolarmı bide dağıtıcağın yerleri onlarmı belirliyorlar

bildiğim kadarıyla teminat istiyorlar. genelde aracına ipotekle hallediliyor. bölgeni onlar belirliyor. ama bu işi yapmak için çok çakal olmak lazım. çünkü iş kolay değil. dağıtırım biterle olmuyor. müdürü mal yazar. senin istemediğin malı hemde. satıp iade çıkarmaman lazım. iadeler senden gidiyor. vs.. bir sürü problem var.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



 
83 Mesaj
17 Kasım 2013; 16:39:06 

peki ben işten çıkmak istediğim zaman arabayı alıyolar mı bide mitsubishi mi daha iyidir yoksa ısuzu mu daha iyi
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



4337 Mesaj
17 Kasım 2013; 16:52:35 

quote:

Orijinalden alıntı: connect_delisi

peki ben işten çıkmak istediğim zaman arabayı alıyolar mı bide mitsubishi mi daha iyidir yoksa ısuzu mu daha iyi

şirkete borcun yoksa aracını almazlar. farketmez. ikisi de iyi kamyonet.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



 
83 Mesaj
17 Kasım 2013; 16:58:19 

çok sağolasın arkadaşım yorumlarını esirgemedin vede son olarak şirkete nası borç oluyo
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



4337 Mesaj
17 Kasım 2013; 17:00:56 

quote:

Orijinalden alıntı: connect_delisi

çok sağolasın arkadaşım yorumlarını esirgemedin vede son olarak şirkete nası borç oluyo

malları aldın. satamadın. iadeye çıktı. tahsilat yapamadın. belirli bir risk limiti verir firma. bir çeşit veresiye gibi birşey. nasılsa teminat var. sen o parayı ödeyemezsen borcun olur.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



 
83 Mesaj
17 Kasım 2013; 17:03:50 

arkadaşım sana çok teşekkür ederim baya yardımcı oldun bana
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



4337 Mesaj
17 Kasım 2013; 17:08:37 

quote:

Orijinalden alıntı: connect_delisi

arkadaşım sana çok teşekkür ederim baya yardımcı oldun bana

rica ederim. bu firmaların birinde çalışıyorum bende. o yüzden biraz bilgim var.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



 
83 Mesaj
17 Kasım 2013; 17:09:50 

araba sizin mi hangi firma
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



4337 Mesaj
17 Kasım 2013; 17:13:39 

quote:

Orijinalden alıntı: connect_delisi

araba sizin mi hangi firma

hangi firma olduğu bana kalsın. araç firmanın. ben normal plasiyerim.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



 
83 Mesaj
17 Kasım 2013; 17:21:27 

pardon reklam yok peki bu işin püf noktaları neler dir mesela siz bu işi yapıyosunuz zorlandığınız zamanlar oluyo mu kendi arabanla firmaya girersen nası değisikler olur
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



4337 Mesaj
17 Kasım 2013; 17:44:31 

quote:

Orijinalden alıntı: connect_delisi

pardon reklam yok peki bu işin püf noktaları neler dir mesela siz bu işi yapıyosunuz zorlandığınız zamanlar oluyo mu kendi arabanla firmaya girersen nası değisikler olur

girmek istesem girerdim. ama ben istemiyorum. yoruldum çünkü. 9 yıldır firmadayım. akşama kadar yağmur çamur demeden çalışıyorum. insanlarla uğraşmak zor. müşteriyle ayrı uğraş, müdürlerle ayrı uğraş. bıktım. hele tüccarlık daha da zor. ama bölgesi iyi olup çok kazanan da var. kendi aracımla firmaya girsem bi değişiklik olmaz. hadi bizim yıllık izinimiz var. tüccarlarda o da yok. yerine güvenilir birini bulman lazım. bulamazsan izin yok. devammm...
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



 
83 Mesaj
17 Kasım 2013; 20:31:12 

bu işte yaş sınırlaması varmı
_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Motorlu Araçlar Konu Dışı » ARKADAŞLAR ISUZU VEYA MİTSUBİSHİ ALIP SÜTAŞ PINAR GİBİ FİRMALARDA ÇALIŞMAK NASI FİKİR SİZCE
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR2
0.309