Şimdi Ara

Artes D1003 Nasıldır (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
1
Favori
2.304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • fbkaya kullanıcısına yanıt
    Diz nereden almıştını hangi firma?

    Ben gittigidiyordan almıştım wepcin firması faturalı idi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet_alp -- 6 Mart 2014; 21:51:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_alp

    Diz nereden almıştını hangi firma?

    Ben gittigidiyordan almıştım wepcin firması faturalı idi..

    n11 den almıştım, candaşbilgisayardı.
  • fbkaya kullanıcısına yanıt
    Yolladığım D1003 ün Aras kargo takipten Cuma öğlen ulaştığını gördüm. Hala bir dönüş yapmadılar. Bugünde cevap gelmez ise firmayı aramayı düşünüyorum. Kargoyu REMZİ DOĞRUSÖZ almış..

    Sitenin arıza takip kısmından Kargotakip numaramı sorguladım fakat "Kargo Fiş Numarası ile yaptığınız aramanıza uyan bir sonuç bulunamadı!" cevabı geldi.. Hayırdır inşallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_alp

    Yolladığım D1003 ün Aras kargo takipten Cuma öğlen ulaştığını gördüm. Hala bir dönüş yapmadılar. Bugünde cevap gelmez ise firmayı aramayı düşünüyorum. Kargoyu REMZİ DOĞRUSÖZ almış..

    Sitenin arıza takip kısmından Kargotakip numaramı sorguladım fakat "Kargo Fiş Numarası ile yaptığınız aramanıza uyan bir sonuç bulunamadı!" cevabı geldi.. Hayırdır inşallah

    Sanırım benimde korgomu o kişi almıştı. banada ilk gün dönüş yapmadılar. 3-4 gün sonra ben mail attım cevap gelmedi. 8-9 gün sonra forumdan artestekniğe ulaştım. o yardımcı oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fbkaya

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_alp

    Yolladığım D1003 ün Aras kargo takipten Cuma öğlen ulaştığını gördüm. Hala bir dönüş yapmadılar. Bugünde cevap gelmez ise firmayı aramayı düşünüyorum. Kargoyu REMZİ DOĞRUSÖZ almış..

    Sitenin arıza takip kısmından Kargotakip numaramı sorguladım fakat "Kargo Fiş Numarası ile yaptığınız aramanıza uyan bir sonuç bulunamadı!" cevabı geldi.. Hayırdır inşallah

    Sanırım benimde korgomu o kişi almıştı. banada ilk gün dönüş yapmadılar. 3-4 gün sonra ben mail attım cevap gelmedi. 8-9 gün sonra forumdan artestekniğe ulaştım. o yardımcı oldu.

    Merhabalar Sizde durum nedir Tablet değişimi oldumu...

    Firma tabletin ekran koruyucusunu söküp formatlamış geri yollamış 25 gün süresince bunu yapmış.. Arızam devam ediyor.

    Bende aşağıdaki mesajı yolladım ne olacak bakalım..


    • 25 gün tabletsiz kaldıktan sonra, tablet bugün elimize ulaştı. Okul tatil olması sebebi ile kızımda evde idi. Heyacanla tableti açtık. Arızalarının giderilmediğini gördük ve çok üzüldük. Tabletin Üzererindeki ekran koruma kılıfı sökülüp birde format atılmış ve başka birşey yapılmamış görünüyor. Hala renkler kayık (Tuhaf renkler yani Sanki 8 bit renk gibi) ve dokunmatik kusurları tamir olmamış Hala iki sütünda dokunma algılamama problemi devam ediyor. Zaten başka problemimiz yoktu. Bu 25 günlük süresince, tablete ne gibi tamir işlemi yapıldı? Şimdi yine gönderip bir 25 gün dahamı tabletsiz kalacağız. Donanımhaberdeki foruma güvenerek bu markayı tercih etmiştim..






  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_alp

    quote:

    Orijinalden alıntı: fbkaya

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_alp

    Yolladığım D1003 ün Aras kargo takipten Cuma öğlen ulaştığını gördüm. Hala bir dönüş yapmadılar. Bugünde cevap gelmez ise firmayı aramayı düşünüyorum. Kargoyu REMZİ DOĞRUSÖZ almış..

    Sitenin arıza takip kısmından Kargotakip numaramı sorguladım fakat "Kargo Fiş Numarası ile yaptığınız aramanıza uyan bir sonuç bulunamadı!" cevabı geldi.. Hayırdır inşallah

    Sanırım benimde korgomu o kişi almıştı. banada ilk gün dönüş yapmadılar. 3-4 gün sonra ben mail attım cevap gelmedi. 8-9 gün sonra forumdan artestekniğe ulaştım. o yardımcı oldu.

    Merhabalar Sizde durum nedir Tablet değişimi oldumu...

    Firma tabletin ekran koruyucusunu söküp formatlamış geri yollamış 25 gün süresince bunu yapmış.. Arızam devam ediyor.

    Bende aşağıdaki mesajı yolladım ne olacak bakalım..


    • 25 gün tabletsiz kaldıktan sonra, tablet bugün elimize ulaştı. Okul tatil olması sebebi ile kızımda evde idi. Heyacanla tableti açtık. Arızalarının giderilmediğini gördük ve çok üzüldük. Tabletin Üzererindeki ekran koruma kılıfı sökülüp birde format atılmış ve başka birşey yapılmamış görünüyor. Hala renkler kayık (Tuhaf renkler yani Sanki 8 bit renk gibi) ve dokunmatik kusurları tamir olmamış Hala iki sütünda dokunma algılamama problemi devam ediyor. Zaten başka problemimiz yoktu. Bu 25 günlük süresince, tablete ne gibi tamir işlemi yapıldı? Şimdi yine gönderip bir 25 gün dahamı tabletsiz kalacağız. Donanımhaberdeki foruma güvenerek bu markayı tercih etmiştim..




    ürün idade raporu yolladılar. aldığım firmadan tekrar değiştirdim.
    siz ürünü yollarken sorunu bildiren bir kağıt yazmışmıydınız ?




  • fbkaya kullanıcısına yanıt
    Yazmıştım. Kargo paketi üstünendeki cebe koymuşlar irsaliye faturasında yazıyormuş. Ekranı değişmiş. Ama sonuç aynı.. Firmaya mail attım dönüş yaptılar. gönderim hemen ilgilenelim dediler. Ama kızım nazlanıyor Yine 25 gün tabletsiz kalmak istemiyor. Biraz kullansın az hevesini alsın yollayayım diye düşünüyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_alp

    Yazmıştım. Kargo paketi üstünendeki cebe koymuşlar irsaliye faturasında yazıyormuş. Ekranı değişmiş. Ama sonuç aynı.. Firmaya mail attım dönüş yaptılar. gönderim hemen ilgilenelim dediler. Ama kızım nazlanıyor Yine 25 gün tabletsiz kalmak istemiyor. Biraz kullansın az hevesini alsın yollayayım diye düşünüyorum..

    bende sabırsızlanıyordum :) 1-2 gün sonra gönderin ilgilensinler.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.