Şimdi Ara

MacBook Pro Anakart ve Yetkili Servis

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
3.252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar Arkadaşlar,

    MacBook Pro Mid 2010 15 inch bilgisayar sahibiyim.İşim gereği bilgisayarı sadece ses işlemek için kullanıyordum nadir olarak.Aldığım zamandan bu yana sadece oyun açtığımda bilgisayar kapanıyordu.Bende zorlandığını düşünüp üstüne gitmiyordum, çok umrumda değildi oyun.Sonra öğrendim ki bu hata tüm "MacBook Pro Mid 2010 15 inch" laptoplarda varmış.Apple ve Bilkom 'un bunun hakkında yayınladığı resmi bir yazı var, özetle şöyle diyor "garantisi geçse de bu ürünü getirin logic board'u değiştiriyoruz".Bu yazıyla servise gittim ve zorda olsa(!) ücretsiz olarak değiştirttim. Bundan sonra bilgisyar çok nadirde olsa 3 ay içerisinde 1-2 kez kapanma sorunu yaşadı(3 ay dememin nedeni bu parçanın garanti süresi 3 ay'mış).Sadece evimden çıkmam ve kayıt almam gerektiği zaman bu bilgisayarı kullandığım için bunun farkına varamadım.Şu an bilgisayarım resmen elimde kaldı, ve bana "Beyefendi bu bilgisayarı yaptırmayın yenisini alın bence..." diyorlar Bilkom yetkili servisi tarafından.Yani parçayı değiştirttiğime bin pişman oldum, arada kapansa iyiydi.Şimdi tamamen saçmalıyor, açılmıyor donuyor.
    Siz olsanız bu durumda ne yapardınız, çözümü nasıl arardınız?

    Teşekkürler.







  • apple usa ile iletisime gecin olanlari anlatin bir cozum bulunacaktir.
  • Lazeran kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler öncelikle,

    Aynen dediğiniz gibi yapmıştım dün.Ama malesef kendilerinin bu durumu düzeltemeyeceklerini söylediler.Ben de yani size 2600 dolar daha vermem mi lazım sorunu halletmem için dedim biraz bekleyip evet dediler.Yani 10 senedir apple kullanıcısıyım, artık güvenim sarsıldı.Tavsiye etmiyorum :)
  • benimde sarsildi
  • Kendime mac ararken aynı modelden bulmustum aldım baktım sistemde bi gariplik var, olur olmaz rasgele tekrar baslıyodu sistem. Araştırdım hemen bu modelde müzmin bi sorun olduğunu öğrendim ekran kartı geçişlerinde ve 330m kullanırken. efi güncellemesi falan önerdiler denedim nafile hemen aldığım yerle iletişime geçip iade ettim. Apple ın boyle bir duruma kayıtsız kalmasını anlamak mümkün değil. Gerçekten kayıtsız kalmış durumdalar biraz nette araştırırsanız çoğu insanın sorununu çözemediklerini yada logic board değişiminden sonra bile hatanın devam ettiğini görürsünüz. Ben Apple dan bu modellerin bi özürle iadesini ve mağdur olan kişilere de muadili sayılabilecek başka bir mbp göndermesini beklerdim sonuçta böyle bir firmanın kullanıcı memnuniyetini en üst düzeyde tutması gerekir..
  • dakmor kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum.Bu hatalı ürünü alan kişilerin mağduriyeti gerçekten çok üzücü.İşim için almıştım, sonucunda param çöpe gitti.Kadıköy'de bir servisile konuştum kendisi o modelden bizde çok var malesef garantili yapamıyoruz dedi :) şaka gibi.
  • yayimsen Y kullanıcısına yanıt
    Garanti veremezler bu gayet doğal çünkü o model apple için ilk otomatik geçişli model. Önceki modellerde değişimden sonra oturum kapatıp açmanız gerekiyordu. Bir nevi apple için acemilik modeli oldu o. Sonraki modellerde çıkan sorunları efi guncellemeleri ile çözdüler. Elinizdeki ürünü işin aslı vicdan sahibiyseniz başkasına da satamazsınız başına ne geleceğini biliyorsunuz çünkü. Hani paranla rezil olmak deyimi vardır ya işte tam bu durumu özetliyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • elma bitti steveden sonra.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dakmor

    Garanti veremezler bu gayet doğal çünkü o model apple için ilk otomatik geçişli model. Önceki modellerde değişimden sonra oturum kapatıp açmanız gerekiyordu. Bir nevi apple için acemilik modeli oldu o. Sonraki modellerde çıkan sorunları efi guncellemeleri ile çözdüler. Elinizdeki ürünü işin aslı vicdan sahibiyseniz başkasına da satamazsınız başına ne geleceğini biliyorsunuz çünkü. Hani paranla rezil olmak deyimi vardır ya işte tam bu durumu özetliyor.

    "Macbook Pro" olarak Satmayı düşünmüyorum, zaten yaptırsam bile düzeleceğini sanmıyorum.Ekranını özellikle mat sipariş etmiştim.Buna ihtiyacı olan insanlar var.Parça olarak satmayı düşünüyorum klavyesini kasasını.Umarım birilerinin işine yarar.Evet geçiş dönemi olabilir bencede.LATE 2006 imac'im var ssd takarak güncelledim.Hala aktif olarak kullanıyorum hiç yarı yolda bırakmadı beni cidden kusursuz çalışıyor.Bir daha Apple ürünü almayı düşünmüyorum zaten, kullandığım programın alternatifini arayacağım windows'ta.Eğer çok zor durumda kalırsam Hackintosh ile uğraşabilirim.En azından yeni parça için 2500 dolar öde diyen biri olmaz başımda yoluma bakarım




  • aynen!!
  • içim karardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sokrates60 S kullanıcısına yanıt
    sorma...
  • arkadaşlar bu değişimle ilgili yazının orjinali nerededir acaba kaynak gösterebilirmisiniz, şu an tam bu problemi çekiyorum !
  • neurofunk N kullanıcısına yanıt
    http://support.apple.com/kb/TS4088?viewlocale=en_US orjinal metin bu.
    bilgisayarını alıp bilkom yetkili servisine gidersen zaten onlar durumu biliyor.bunun çıktısını al git (bilkomda yayınlamıştı ama bulamadım şimdi linkini).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yayimsen

    http://support.apple.com/kb/TS4088?viewlocale=en_US orjinal metin bu.
    bilgisayarını alıp bilkom yetkili servisine gidersen zaten onlar durumu biliyor.bunun çıktısını al git (bilkomda yayınlamıştı ama bulamadım şimdi linkini).

    Bilgisayarımın süresi 3 sene 5 ay imiş, İnternet Bilişim faturası 3 sene 3 ay olarak görünüyor. Apple Türkiye'den temsilci arkadaş beni bir üst kişiye aktardı, ingilizce geçen diyaloğumuzda cihazın 3 sene 5 aylık olduğunu, 3 seneyi geçen 1 ay içerisinde olsaydı kendi insiyatifini kullanabileceğini, çok üzgün olduğunu ama ücretli değişim olabileceğini belirtti. Bugün bizde onayladık, Lydia servise ve ücretli değişim gerçekleşti. Çok çabaladım ama nafile elden birşey gelmedi ne yazıkki, daha yeni iMac aldım ve 6800 TL masrafa girmiştim, 1450 TL servis ücretide cila oldu resmen. Fazla uzatmadan söyleyeceğim o ki, artık Apple cihazını alır almaz kontrol edeceğim şey o seri ile ilgili bir hata olup olmaması.

    ilgileriniz için çok teşekkürler arkadaşlar, gelişmeler hakkında bilgi vermeye devam edeceğim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.