Şimdi Ara

YÜKSEK GÖRÜNTÜ KALİTESİNE sahip uydu alıcısı tavsiyesi? (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.992
Cevap
95
Favori
432.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: janjarre

    Neyse, konu sahibi ve @serkanguzel kusura bakmasın. Yazmayacağım dedim ama söz hakkı doğdu.....Tekrar özür dilerim....


    Yok hocam, özür dileyecek birşey yok...

    Kim olsa aynı tepkiyi gösterirdi... Eyyam ve muvazalı sözler üzerinden, uydu hobiciliği yapılamaz. Okuduklarımda eyyamdan başka birşey değil.

    Saygılar, sevgiler.


    KONU İÇİ ;
    Bir kısım arkadaşımızdan kendi adıma dileğim, pazarlama içeriği taşıyan mesaj yazmasınlar yeterlidir.
  • janjarre kullanıcısına yanıt
    Sn. Janjarre

    Forumu sıkı takip ettiğinizi düşünüyorsunuz ancak görünen o ki alınacak daha çok yolunuz var. Öncelikle Ziya abinin Vantage'den başlayayım. Dikkat ettiyseniz üstte resmini verdiğiniz mesajı cihazın sahibi 6 Haziranda yazmış. Cihazı da bildiğim kadarıyla 4 haziranda falan almıştı. Bahsi geçen illet sorun ise tam olarak 2 hafta önce baş gösterdi. Hatta yanlışlıkla VT-1S yerine gönderdikleri VT-610S cihazı da ben bir hafta sıkıntısız kullandım. Bunları önceki mesajlarımda belirttim ancak kaçırmışsınız. Bu sorunu bir kenara bırakırsak hem Vantage VT1 hem de 610S gerek görüntü kalitesi, gerek kasa ve kumanda kalitesi, gerek cihaz arayüzü ve de bu sorun başlayana kadar geçen süredeki stabil çalışması ile oldukça kaliteli bir uydu alıcıdır. Hem de bu cihaz bazı uydu alıcılarının hiç modülü tanımadığı, bazılarınınsa 10970 frekansındaki kanalları açmadığı D-smart'ı sorunsuz çalıştırmaktadır.

    Şimdi soruyorum kim bilebilir elindeki bütün elektronik aletlerin yarın birgün hem yazılımsal hem donanımsal sorun çıkarmayacağını? Forumlardan takip edebilisiniz, kullananlardan görürsünüz. Bazı kronik sorunlarını az çok tahmin edebilirsiniz. Ancak Türkiyede hiç satılmayan bir cihazın ülkemizde kullananı olmadığı sürece Kanal D frekansında sorun çıkardığında bunu nereden öğreneceksiniz?

    Hem tartışılan cihaz için ben hiç ihtiyacım olmamasına rağmen alabileceğimi belirttikten sonra cihazın sahibi 15 temmuzu bekleyeceğim deyip konu kapanmasına rağmen aslı astarı olmayan şeyler yazıp insanları tahrik ederek asıl konu dışına çıkan sizsiniz. Daha konuya ilk müdahil olduğunuz mesajlarınızda kimilerinin ahlakını sorgulamalar, kimilerinin ciğerini okumalar falan. Asıl eyyamcılık, asıl saygısızlık budur.

    Benim bir önceki yazıma da gelecek olursak cihazı denediğim süre içerisinde sorun yaşadıktan sonra cihazın sahibine ve kullanan bir arkadaşımıza daha sorup onların aynı sorunu yaşamadığını öğrenince ben acaba hdmi kablo ya da tvnin hdmi girişlerinde veya tvnin cihaz algılamasında sorun olabilir mi diye düşündüm. Bundan daha doğal ne olabilir söyler misiniz?

    Ben ve benim görüştüğüm kişiler genelde benim gibi basit kullanıcı ve Türksat izleyicisidir. Onlarca cihaz da denemiş olsak cihazın yazılımsal ve donanımsal derinliklerine vakıf değiliz. Kaldı ki Albani'nin de dediği gibi yalnızca yurtdışından getirilen uydu alıcılarda değil yurt içinden alınan cihazlar da meraklısı için maceradır. Macera aramak istemeyen haklı kullanıcı ise hemen cihaza atlamamalı, gelişmeleri takip etmelidir. Bu kişinin kendi sorumluluğundadır. Mesela siz ne güzel araştırmışsınız ve yabancı forumları da takip ederek cihazdaki sorunları önceden görmüşsünüz. Bizim gibi hataya düşmemişsiniz. Keşke herkes alacağı cihazı bilerek alsa.

    İşin bir başka boyutuna daha değineyim. Ben de 2004 den beri hem bu forumu hem de diğer forumu takip ediyorum ancak yıllarca üye olmadan takip ettim. Sizin de yazılarınıza zaman zaman denk geldim. Şahsen yazdıklarınızdan faydalanmaya çalışan birisiyim. Ancak mesele, insanların karakteri hakkında konuşmaya gelince orada 1 değil 9 düşünüp öyle laf söylemek gerekir diye düşünüyorum.

    Bu malum cihaz ve sizin hakkınızda son yazımdır. Bundan sonra istediğinizi yazabilirsiniz. Kesinlikle cevap vermeyeceğim.




  • Hayırlı Ramazanlar,Allah kabul etsin
  • http://www.computeruniverse.net sipariş vereceğim, türkiye için devlet postası mı kullanıyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi complete_ -- 4 Temmuz 2014; 12:06:24 >
  • Evet türkiye ye kadar DHL ile geliyor o da türkiyede ptt ye teslim ediyor.

    Ayrıca dün akşam d-smart müşteri hizmetlerinden aradılar (hatta iki kere aradılar çünki iki adet aktif cam modül kullanıcısıyım, demek her cam müşterisini arıyorlar) bugün yani 4 temmuz saat 04:00 den itibaren yeni uydu üzerinden yayınların başlayacağını bu yüzden yeni üç adet freknas numarası verip cihazınıza giriş yapıp tarama yaptırınız dedi. Kullandığım uydu cihazının markasını da sordu, technisat dedim, sonra daha ben malum sorundan dert yanmama fırsat vermeden izleyemediğim sorunlu kanalları artık sorunsuzca izleyebilirsiniz dedi bende nasıl yani artık kanal D hd izleyebilecek miyim dedim :) evet dedi. Bende zaten sorun olmadığı için ve tecnisat uydu alıcım da olmadığı için malum sorunun düzelip düzelmediğini bilemiyorum artık.
  • sabitkale kullanıcısına yanıt
    Ben de kanal d yi izleyemeyenlerdenim fakat bana 2 frekansı mesajla attılar onlarda da zaten izleyebildiğim kanallar var. 10970 frekansındaki kanallar yok. Size verilen frekansları yzabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabitkale

    Evet türkiye ye kadar DHL ile geliyor o da türkiyede ptt ye teslim ediyor.

    Ayrıca dün akşam d-smart müşteri hizmetlerinden aradılar (hatta iki kere aradılar çünki iki adet aktif cam modül kullanıcısıyım, demek her cam müşterisini arıyorlar) bugün yani 4 temmuz saat 04:00 den itibaren yeni uydu üzerinden yayınların başlayacağını bu yüzden yeni üç adet freknas numarası verip cihazınıza giriş yapıp tarama yaptırınız dedi. Kullandığım uydu cihazının markasını da sordu, technisat dedim, sonra daha ben malum sorundan dert yanmama fırsat vermeden izleyemediğim sorunlu kanalları artık sorunsuzca izleyebilirsiniz dedi bende nasıl yani artık kanal D hd izleyebilecek miyim dedim :) evet dedi. Bende zaten sorun olmadığı için ve tecnisat uydu alıcım da olmadığı için malum sorunun düzelip düzelmediğini bilemiyorum artık.
    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi albani -- 14 Ocak 2016; 16:13:36 >




  • sabitkale kullanıcısına yanıt
    Anladığım kadarıyla 10970 frekansındaki kanallar 4 A ya geçmemiş. D smartın sitesinde de 2 frekans not düşmüşler. Kademeli geçişten bahsediyorlar belki önümüzdeki günlerde geçerler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Can bey istediğiniz zaman modülü gönderebilirim ama isterseniz 15 temmuzu bekleyin derim. Yine de gönder derseniz adresinizi verin yada hakan beyin adresi bende olacaktı ona göndereyim siz ondan alırsınız nasıl yapalım derseniz o.

    932 den sonra yani şu an W905 in dahilisi ile idare ediyorum, ama almanya'dan xoro 9500 ve kati 935 şipariş ettim bekliyorum bugün yarın gelir.

    frekans ise 12015 H 27500, 12072 V 27500, 12245 H 27500
  • Şu an itibarı ile Kanal D eski kendi frekansı olan11862 den kesintisiz ve sorunsuz göstermektedir.
    Ne mi yaptım, neredeyse hiçbir şey yapmadım El ile frekans değerlerinin yanısıra VPID değerini 101 APID değerini 201 olarak yazıp tarattım, o kadar.
    Bunları yazarken de halen KanalD açık ve izliyorum, sorun yok.
    Ustalardan şimdi de bu durumu yorumlamalarını istiyorum.
    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmokx

    Şu an itibarı ile Kanal D eski kendi frekansı olan11862 den kesintisiz ve sorunsuz göstermektedir.
    Ne mi yaptım, neredeyse hiçbir şey yapmadım El ile frekans değerlerinin yanısıra VPID değerini 101 APID değerini 201 olarak yazıp tarattım, o kadar.
    Bunları yazarken de halen KanalD açık ve izliyorum, sorun yok.
    Ustalardan şimdi de bu durumu yorumlamalarını istiyorum.
    Teşekkürler.


    Türksat A.Ş. 4A uydusuna geçiş ile birlikte, T2A, T3A ve T4A uydularından yayın yapan tv kanallarının tamamı ile ilgili PID çakışması yapmayacak şekilde, PID düzenlemesi yaptı. Uygulama 15 Temmuz'da başlayacak. İlgili tarihte cihazı taratıp gözlemleyiniz.

    Kısaca; cihazınızdaki bahse konu aksaklığa, sorunlu aldığınız frekans'a ait kanallardan biri neden olması ihtimaller arasındadır.

    Biraz bekleyin, sabır yani...

    Kolay gelsin.




  • xmokx X kullanıcısına yanıt
    Dostum o sd. kanal d hd de problem var. Frekans değişikliğine gitmeyebilirler de. Sanırım 2A dakileri değiştiriyorlar sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emfatih E kullanıcısına yanıt
    Dostum ben hiç parayı hakedip etmediğini söylemedim, zaten diğer kanalların görüntü kalitesinden durum ortadaydı. Size de hiçbir şekilde itham veya tenkitte bulunmadım.
    Tek derdim doğru düzgün TV izlemekti ve yeni uyduyu beklemeden birşeyler yapabildiğim için elbetteki huzurluyum.
    Sağlıcakla kalın...
  • turksat 4 ün devreye girmsiyle ulusal hd kanallar free olcak gibi açıkçası iyi kalite veriyor diyor diye 1000 tl lik cihazlara para vermeye artık gerek kalmıycak evdeki mstar lı 80 tlik uyduyla gigaplus ve diğer 300tl +cihazlarla benzer hd kalitesi sunuyor sorun sd yi berbat vermeleriydi ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmokx

    Şu an itibarı ile Kanal D eski kendi frekansı olan11862 den kesintisiz ve sorunsuz göstermektedir.
    Ne mi yaptım, neredeyse hiçbir şey yapmadım El ile frekans değerlerinin yanısıra VPID değerini 101 APID değerini 201 olarak yazıp tarattım, o kadar.
    Bunları yazarken de halen KanalD açık ve izliyorum, sorun yok.
    Ustalardan şimdi de bu durumu yorumlamalarını istiyorum.
    Teşekkürler.


    Şu an kanal D yi gösteriyor olması cihazı göklere çıkarmaz....bizim kullandığımız uydu alıcılar yıllardır gösteriyor Kanal D yi...

    Türksatta ve D-Smartta defalarca ferkans değişti ama bizim kullandığımız cihazlar hep stabil çalışmaya devam etti...Her değiştiğindede stabil çalışmaya devam edecek....

    Ama xoro için böyle bir garanti yok...Çünkü cihaz problemli....Üreticisi problemi kabul etti ve yazılım desteğini kesti

    Neyse sonuç olarak senin adına sevindim...En azından bu kirli ticarette 700 TL lik cihazı 200 Tl ye aldın Senin yerine bir başkası bu cihazı 400 TL gibi bir rakama alıp mağdurda olabilirdi.... Ki sen ilerde 200 TL lik mağdur olacaksın....

    *** Çünkü cihaz problemli ve desteği yok....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    quote:

    Orijinalden alıntı: xmokx

    Şu an itibarı ile Kanal D eski kendi frekansı olan11862 den kesintisiz ve sorunsuz göstermektedir.
    Ne mi yaptım, neredeyse hiçbir şey yapmadım El ile frekans değerlerinin yanısıra VPID değerini 101 APID değerini 201 olarak yazıp tarattım, o kadar.
    Bunları yazarken de halen KanalD açık ve izliyorum, sorun yok.
    Ustalardan şimdi de bu durumu yorumlamalarını istiyorum.
    Teşekkürler.


    Türksat A.Ş. 4A uydusuna geçiş ile birlikte, T2A, T3A ve T4A uydularından yayın yapan tv kanallarının tamamı ile ilgili PID çakışması yapmayacak şekilde, PID düzenlemesi yaptı. Uygulama 15 Temmuz'da başlayacak. İlgili tarihte cihazı taratıp gözlemleyiniz.

    Kısaca; cihazınızdaki bahse konu aksaklığa, sorunlu aldığınız frekans'a ait kanallardan biri neden olması ihtimaller arasındadır.

    Biraz bekleyin, sabır yani...

    Kolay gelsin.



    Üstad kusura bakma yine laf attılar yazmak zorunda kaldım :(( Birde bir konuyu açıklığa kavuştırayım konu kapansın....

    **Cihazın asıl problemi yazılımsal ve donanımsal hatadır....Yani cihaz üretildiği 2012 tarihinden beri hiç bir zaman stabil çalışmamıştır... Mesela free kanallar gösterir fakat modül donanımı çalışmaz. Modülü düzeltirler kayıt işlevi çalışmaz

    Şimdi bizdeki kullanıcılar bir kanal göstermeyip ve sonra göstermeye başlayınca dünyanın en iyi cihazına sahip olduklarını zannediyorlar.... Yani kanallar göstersin yeter. Bugün için Okey fakat yarın için garantisi olmayan bir düzelme bu..

    Avrupalı kullanıcılar, cihazın vadedilen bir özelliği çalışmayınca cihazı aynen geriye postalıyorlar....Çünkü cihaz bir bütündür ve vadedilen tüm özellikler stabil çalışmak zorundadır....Keza cihazı alan çoğu kişi iade etmiş ve üreticide yazılım olayını artık bitirmiştir.

    Yani kullanan böyle kullansın. İlerde başka bir şey çalışmazsa veya çökerse at çöpe.... demektir bu...

    Özellikle Alman menşeeli bunun gibi bir sürü problemli ve stabil çalışmayan cihazda kullanılan işlemcide ST 7105'dir Artık nasıl bir seri çıkmışsa Almanların yazılımı tutmuyor.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: janjarre

    Üstad kusura bakma yine laf attılar yazmak zorunda kaldım :(( Birde bir konuyu açıklığa kavuştırayım konu kapansın....

    **Cihazın asıl problemi yazılımsal ve donanımsal hatadır....Yani cihaz üretildiği 2012 tarihinden beri hiç bir zaman stabil çalışmamıştır... Mesela free kanallar gösterir fakat modül donanımı çalışmaz. Modülü düzeltirler kayıt işlevi çalışmaz

    Şimdi bizdeki kullanıcılar bir kanal göstermeyip ve sonra göstermeye başlayınca dünyanın en iyi cihazına sahip olduklarını zannediyorlar.... Yani kanallar göstersin yeter. Bugün için Okey fakat yarın için garantisi olmayan bir düzelme bu..

    Avrupalı kullanıcılar, cihazın vadedilen bir özelliği çalışmayınca cihazı aynen geriye postalıyorlar....Çünkü cihaz bir bütündür ve vadedilen tüm özellikler stabil çalışmak zorundadır....Keza cihazı alan çoğu kişi iade etmiş ve üreticide yazılım olayını artık bitirmiştir.

    Yani kullanan böyle kullansın. İlerde başka bir şey çalışmazsa veya çökerse at çöpe.... demektir bu...

    Özellikle Alman menşeeli bunun gibi bir sürü problemli ve stabil çalışmayan cihazda kullanılan işlemcide ST 7105'dir Artık nasıl bir seri çıkmışsa Almanların yazılımı tutmuyor.....



    Aynen katılıyorum.

    Zaten mesajımda, "cihazınızdaki bahse konu aksaklığa, sorunlu aldığınız frekans'a ait kanallardan biri neden olması ihtimaller arasındadır." derken, izleyemediği kanala ait sorunun kalkabileceğine değinmiştim.

    Şoro cihazdaki sorunu bir başka cihaz üzerinden örneklemeye çalışayım ;

    Bu forumda Seul Hiremco Turbo HD başlığı vardır. O başlıktaki cihazın da tuner'i problemlidir. Sorun kronik olduğu için, Merih Video sorunu bir türlü aşamadı. O cihazlar, onarımdan geldikten bir süre sonra, aynı sorun yine nüksetmektedir. Bir çok cihaz sahibi, cihazlarını hala böyle kullanıyorlar yada başka modelle değiştirmek zorunda kaldılar.

    Velhasılı, bu şoro cihazın yazılımında bug var mı ? Cihazı performans testine almadan kolayca anlaşılmaz. Ancak şoro cihazın "board-tuner uyumsuzluğu" olduğu kesin. Aynı turbo HD'de olduğu gibi...

    Sonuç olarak; belirtiğiniz gibi, şoro cihazın donanımı kat'iyetle sorunludur.

    Bu bağlamda, benim önerdiğim tuner tadilatı ise, pansuman tedbirdir sadece...

    Saygılar, sevgiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkanguzel_ -- 5 Temmuz 2014; 9:18:10 >




  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayhanjan -- 18 Temmuz 2014; 19:06:10 >
  • Özkan abinin (xmokx) anlattığı yöntemle, XORO 9500 ile beraber Vantage cihazlarda da yaşanan 11862 ve 11804 frekanslarinda cihazın donma problemi düzeldi. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fatih Bey'in önceki cihazını ben satın almıştım forum vasıtasıyla (Opticum 9600) Başka şehirde olduğum için telefonla ve forum üzerinden özel mesajla görüştük. Kendisi gördüğüm kadarı ile çok düzgün bir insan. En ufak bir problem yaşamadım kendisi ile de ve sattığı cihazla da.

    Avrupa'dan gelen cihazların biraz abartıldığı doğru (aldığım cihazın 7 yıllık sti5119 işlemcili neta uydu alıcımdan sd kanallarda bir tık daha kötü olduğunu düşünüyorum, piyasadaki bir çok uydu alıcıdan çok daha iyi ama bunu kabul etmek gerek) ama Fatih Beyin şimdiye kadar öyle bir abartma ya da insanları yanlış yönlendirme tavırları içinde olduğunu görmedim.

    Burda bu kadar üzerine gidilmesine üzüldüm. Xoro'yu alan arkadaşın sorunu da şimdilik çözüldüğüne göre bence konuyu uzatıp şu mübarek günlerde birbirimizin kalbini kırmayalım derim.

    Herkese iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scan -- 5 Temmuz 2014; 13:37:42 >




  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.