Şimdi Ara

Middle Earth: Shadow of Mordor (2014) [ANA KONU]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.518
Cevap
22
Favori
95.930
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Middle Earth: Shadow of Mordor (2014) [ANA KONU]


    Steam Linki:
    http://store.steampowered.com/app/241930
    _____________________________________________

    Platform: PC,PS3,PS4,X360 ve XONE
    Geliştirici: Monolith Productions
    Dağıtıcı: Warner Bros Interactive
    Tür: Aksiyon
    Çıkış Tarihi: 7 Ekim 2014


    Yeni The Hobbit filmi için sabırsızlanan Orta Dünya hayranlarına Warner Bros.'tan sürpriz.
    Daha çok F.E.A.R. ve Condemned gibi korku oyunlarında tanıdığımız Monolith Productions, Middle Earth: Shadow of Mordor ile yeni nesle geçiş yapıyor.
    PC, PS3, X360, XOne ve PS4 için çıkacak olan Shadow of Mordor, açık dünya oynanışına sahip bir aksiyon oyunu olacak.
    Talion adındaki yalnız bir muhafızı yönlendireceğimiz oyun, The Hobbit ve The Lord of the Rings senaryolarından beslenecek.

     Middle Earth: Shadow of Mordor (2014) [ANA KONU] Middle Earth: Shadow of Mordor (2014) [ANA KONU] Middle Earth: Shadow of Mordor (2014) [ANA KONU] Middle Earth: Shadow of Mordor (2014) [ANA KONU] Middle Earth: Shadow of Mordor (2014) [ANA KONU] Middle Earth: Shadow of Mordor (2014) [ANA KONU] Middle Earth: Shadow of Mordor (2014) [ANA KONU]




    Sistem Gereksinimleri

    Minimum:
    OS: 64-bit: Vista, Win 7, Win 8
    Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
    Memory: 4 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 | AMD Radeon HD 6950
    DirectX: Version 11
    Network: Broadband Internet connection
    Hard Drive: 25 GB available space

    Önerilen:
    OS: 64-bit: Win 7, Win 8
    Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz
    Memory: 8 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 | AMD Radeon HD 7970
    DirectX: Version 11
    Network: Broadband Internet connection
    Hard Drive: 40 GB available space
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • Monolith'in uzun yıllardır üzerinde çalıştığı gizli proje sonunda ortaya çıktı umarım yıllardır devam eden adam gibi kaliteli Middle-earth temalı oyun açlığımız giderilir.Keşke strateji oyunu olsaydı BFME'den sonra öyle bir açlık var ama böyle büyük bir projede lazımdı.Detayları bekliyoruz.
  • İmzadan anlasildigi uzere LOTR hayraniyim bu oyunda guzel yada kotu oynamak icin sabirsizlaniyorum gerci cikis tarihi belli degil sanirim :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • While many previous games set in Middle-earth have revolved around the major events or characters depicted in Tolkien's books, Shadow of Mordor offers a new chapter that fits comfortably between The Hobbit and The Lord of the Rings. Players control a lone ranger by the name of Talion as he journeys deep into the heart of Mordor in the days before it transforms into a blasted hellscape. Along the way, developer Monolith is exploring a fascinating next-gen approach to enemies, encounters, and storytelling, one in which every player shapes their own story through the choices they make. The Nemesis System assures that every enemy you fight is a named foe, and if they survive their battle with you, they continue to grow, improve, and act in the world, even as you attempt to do the same with Talion.Our cover story recounts our extensive look at the game in action, from combat and leveling to story and setting.





  • Harika olacak gerçekten ama keşke BFME tarzı bir oyun çıksa herkes onu bekliyor bence.




  •  Middle Earth: Shadow of Mordor (2014) [ANA KONU] Middle Earth: Shadow of Mordor (2014) [ANA KONU] Middle Earth: Shadow of Mordor (2014) [ANA KONU]




  • Yeni Yüzüklerin Efendisi oyunu duyuruldu!

    Game Informer yeni sayısıyla yine bir bomba patlattı ve uzun süredir oyun dünyasında sesi soluğu çıkmayan Yüzüklerin Efendisi külliyatına yeni bir parçanın eklenceğinin müjdesini verdi. PC, PS3, PS4, Xbox 360 ve Xbox One için piyasaya çıkacak Middle-Earth: Shadow of Mordor ile tanışın. Shadow of Mordor'da Talion isimli bir korucuyu canlandıracağız. Ailesi ve kendisi Mordor ordusu tarafından öldürülen Talion intikam ruhu tarafından diriltilir ve tayf güçlerine sahip olur. Talion'un artık aklında tek bir şey vardır, o da intikam...

    Yapımcılar oyunda gayet karanlık temalar işleyeceklerini, bunun dam erkezinde intikamın olacağını söylüyorlar. Monolith tarafından geliştirilecek oyunda aksiyon türüne yeni oynanış mekanikleri getirilecek. Her düşmanın ayrı bir birey olacağının vaadini veren yapımcılar yapay zekanın dinamik olacağını, dünyanın da seçimlerimizle şekilleneceğini söylüyorlar. Dedilerine göre her oyuncunun yaşayacağı tecrübe farklı olacak. Game Informer'ın sitesinde detayların yavaş yavaş ortaya çıkacağı oyunu, sizi bilmiyoruz ama, biz çok merak ederken bulduk kendimizi bir anda!




  • Çevirmekle uğraşmadım direk GAF'ta Derrick'ten kopyalıyorum.

    quote:

    Seemed to me it was more concept although it was in gameplay form, like the camera was in the right spot if you were to actually play it but if it was real then it looked rough. But it's still early so I'm not worried about that. The gameplay seems really ambitious though.

    -Every enemy has a name, rank and memory. If you don't kill them in an encounter for whatever reason they will remember you later on and change their tactics, not only getting stronger in level but learning new immunities. Enemy dialogue changes because of your previous encounters as well.

    -Enemies have their own jobs to do and their AI allows them to do certain things on their own. For example an Orc you have to kill may be dueling another at one point or he may be doing whatever his higher ranking officer assigned him to do. It all progresses in real time with or without your interference.

    -If an enemy kills you in battle you don't "die" in the traditional sense. You do eventually respawn but time in the world passed (they didn't say how long). During this time the enemy that killed you was likely promoted because of him killing you or he could have been killed somehow (like losing one of the duels I mentioned above).

    -If your objective is to kill a high ranking warlord you can do it in several ways. One way would be chipping away at everyone under his rank and either killing them or making them become "agents" for you which will enable you to launch ambushes on their base or possibly even assassinate the warlord by making his 2nd in command your agent. However it's not guaranteed, the 2nd in command can fail and be killed but he may have partial success as well which takes a chunk of the warlord's health away to make your battle easier.

    -The combat seems like it takes cues from the Batman games. They mentioned there was a rhythm to it and you get to keep a combo multiplier going.

    -It's fully open world so it has all of the stuff you'd expect. XP, skills, sidequests, random events (hell the whole game is basically a random event with that nemesis system and the AI working on their own even when enemies aren't on screen).

    -You get to use normal melee combat, stealth with a dagger or ranged with a bow. How you level those up depends on what you took the target out with. A stealth kill will get you a special rune to use on stealth skills, direct combat will get you a melee rune and so on.

    All in all I'm impressed by what I read.


    Bu özellikler çok çok iyi fakat inanması güç. Yapay zeka konusunda. Hoş FEAR'daki AI şuana kadar yapılan en iyi yapay zekalardan biridir heralde. Monolith başarabilir. Ne kadar süredir üzerinde çalışıyorlar acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi archVillain -- 13 Kasım 2013; 1:11:13 >




  • Shadow of Mordor'dan Heyecan Verici Detaylar!

    Middle Earth: Shadow of Mordor'dan ilk detaylar ortaya çıktı. Lord of the Rings ve The Hobbit senaryolarıyla bağlantısı olan yapımın ilk detayları heyecan verici duruyor.

    Anlatmaya, önce en heyecan verici bilgiyi paylaşarak başlayalım. Sıkı durun, çünkü oyunun yapımcı ekibinde Red Dead Redemption'un baş tasarımcısı da yer alıyor. Açık dünya oyununu, RPG elementlerini, Red Dead Redemption baş tasarımcısını ve Orta Dünya'yı bir araya getirip 'muhteşem' kombinasyonu yaptıysanız, habere devam edebiliriz.

    Gelen bilgilere göre Shadow of Mordor, dövüş sistemindeki oynanış bakımından Batman serisinin oyunlarına benziyor. Oyundaki dövüş mekaniklerinde bazı combolar yapma şansımız bulunuyor.

    Açık dünyada geçecek olan Shadow of Mordor'da Skyrim misali oyunu nasıl oynayacağımız bize bırakılıyor. İstersek oyunu gizliliği hedef haline getirerek oynayabiliyoruz, istersek bir yay ile birlikte okçuluk yapıyoruz, istersek de elimize baltayı alıp düşmanların üstesinden gelebiliyoruz. Bütün bunları seçmek bize kalmış.

    Yayınlanan bilgilere göre oyundaki yapay zeka sistemi, Shadow of Mordor'u bir MMO oyunmuş gibi sağlıyor. Belirtilenlere göre karşılaşacağınız her düşman grubunun bir ismi, rütbesi ve hafızası var. Mesela açık dünyada karşılaştığınız bir düşmanı öldürmezseniz bir sonraki karşılaşmanızda sizi hatırlayacak ve ona göre davranacak.

    Yapay zeka ve rütbe sisteminin bir diğer nimeti ise oynanış sırasında oluşan rastgele etkinliklerde karşımıza çıkacak. Örneğin yapay zekanın oynattığı yüksek rütbeli bir Orc, kendinden düşük rütbeli başka bir Orc'a rastgele görevler verebilecek ve böylelikle sizin bilmediğiniz yerlerde sizin bilmediğiniz etkinlikler gelişebilecek.

    Şimdilik oyunla ilgili NeoGaf'ta ortaya çıkan ilk bilgiler bu şekilde. Daha fazla bilgi için beklemedeyiz!

    Kaynak

    Skyrim gibi olacaksa çok güzel. FPS/TPS görüş. Mod desteği de olursa iyi olur.




  • Oyunun tasarımda The Hobbit'in konsept tasarımını yapan Weta'dan yardım almışlar bu bile heyecanlanmaya yeter.
  • Hadi bakalım
  • Hadi bakalım inşallah güzel bir oyun yaparlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açıklamalarını şimdi okudum. Eğer açıklamalara göre konuşmam gerekirse; Orta Dünya'nın hakkını verebilecek bir oyun gelebiliyor diyebiliriz. Orta Dünya'nın Skyrim gibi uyduruk evrenlere ezilmesinden hoşnut değildim zaten. Umarım güzel olur.
  • Bu oyuna türkçe dil desteği sunulması amacıyla bir çalışma yapmamız mümkün müdür? acaba bir kaç fikir üretsek bir çözüm bulabilir miyiz?
  • Battle For Middle Earth 1 - 2 dışındaki tüm LOTR oyunları tırt çıktı. Umarım bu seferki kaliteli olur.
  • Konu biraz Soul Reaver kokuyor ama olsun. Bu aralar açık dünya sakız gibi yapıştı yapımcıların ağzına ama hakkını vererek önümüze süren pek az.
    Monolith güzel işler yapan bir firma, bayadır da sesi çıkmıyordu. Aksiyon işinden anlarlar en azından. Detaylı bilgiler gelsin bir de öyle bakalım, şu an pek az şeye biliyoruz hakkında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    Açıklamalarını şimdi okudum. Eğer açıklamalara göre konuşmam gerekirse; Orta Dünya'nın hakkını verebilecek bir oyun gelebiliyor diyebiliriz. Orta Dünya'nın Skyrim gibi uyduruk evrenlere ezilmesinden hoşnut değildim zaten. Umarım güzel olur.

    skyrim'i salla. tes evrenine, lore derinliğine uyduruk diyorsan yuh yani, orta dünya ezik büzük kalır tes lore karşısında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wildlove

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    Açıklamalarını şimdi okudum. Eğer açıklamalara göre konuşmam gerekirse; Orta Dünya'nın hakkını verebilecek bir oyun gelebiliyor diyebiliriz. Orta Dünya'nın Skyrim gibi uyduruk evrenlere ezilmesinden hoşnut değildim zaten. Umarım güzel olur.

    skyrim'i salla. tes evrenine, lore derinliğine uyduruk diyorsan yuh yani, orta dünya ezik büzük kalır tes lore karşısında.

    Senin savunduğun evrenin bile, altyapısı Orta Dünya ve JRR Tolkien'in ustalığından geliyor. JRR Tolkien fantastik romanların öncüsü olmasa, biraz zor görürdün bunları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    quote:

    Orijinalden alıntı: wildlove

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ambarad

    Açıklamalarını şimdi okudum. Eğer açıklamalara göre konuşmam gerekirse; Orta Dünya'nın hakkını verebilecek bir oyun gelebiliyor diyebiliriz. Orta Dünya'nın Skyrim gibi uyduruk evrenlere ezilmesinden hoşnut değildim zaten. Umarım güzel olur.

    skyrim'i salla. tes evrenine, lore derinliğine uyduruk diyorsan yuh yani, orta dünya ezik büzük kalır tes lore karşısında.

    Senin savunduğun evrenin bile, altyapısı Orta Dünya ve JRR Tolkien'in ustalığından geliyor. JRR Tolkien fantastik romanların öncüsü olmasa, biraz zor görürdün bunları.

    onu ben inkar etmiyorum ama tes evreni orta dünya temellerinden olabildiğince farklı ve en önemlisi çok daha derin..




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.