Şimdi Ara

fiat uno nasıl (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
233
Cevap
2
Favori
260.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • o sınıftaki her arabanın arkası dar olur. normal bişey.

    quote:

    Orjinalden alıntı: *GökCell*

    Uno o kadar da kötü değil 96 sx i kullanmıştık bi ara ,seri bi araç ,ama arka baya dar .
  • Tavsiye etmem dostum... Bence kararini degistirip baska arabaya yonlen...
  • Uno araba kullanmaya yeni başlayanlar için özellikle önerilir. Tabi özellikle şehir içi kullanımı için iyi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: set


    quote:

    Orjinalden alıntı: MOYKAN

    ÇALINMASI ÇOK BASİT BİR ARABA TAVSİYE ETMEM




    İş çalınmaya gelince her araba çalınır. Yeterki gözüne kestirsin...



    orası öyle ama yinede basit
  • kasko yaptırın ...
  • 2004 - 2006 arasi 2 sene kullandim toplam 23000 km yaptim.

    alt takim cok zayif bi iki sağlam cukurda salincak değistirisin. bolbol kapi ayari amartisor takozu değisimi
    ara sira amortisor değisimi yaparsin :)

    ocağimi sonduruodu mubarek :) ayrica yakit tüketim sehir ici 10lt bilgin olsun... bence brodway dusun alt takim daha sağlam yada ford festiva
  • Aklıma Bir fikir geldi multijet motor alsak bir tane sıfır km.

    kaç liradır_?

    Bu Motoruda ucuzundan bir unoya taktırsak_?

    motor + ruhsat masrafları + işçilir ne kadar tutar_?

    uno malum 6000/ 7000 lira. 3000/4000 liraya da multijet takılabilirmi_?

    uno da kullanılan motor 72/ 73 hP. 70hp lik bir multijet ile güç problemlemi olmaz_? şanzumanın değişmesi geekirmi_?
  • illaki yeni topic mi açalım_?
  • Unom bir sorun çıkardı , su eksiltme problemi var , haftada bir su takviyesi yapıyordum , en sonunda sıkıldım ve işi çözmek için sağa sola danıştım , en son makine mühendisi arkadaşımın tespiti radyatör oldu , radyatör değişecek 154 YTL , şahin doğan gibi malesef parçaları ucuz değil birde servise 5 10 ytl işçilik veririm ( yetkili servis ) araba 160 170 YTL ye onarılacak ...

    Şimdi işin mali boyutundan ziyade , 2000 model bir aracın radyatörünün bu kadar kısa sürede fire vermesi biraz enteresan , arabayı yine kötülemiyorum fakat hakikaten çok kaliteli bir araç değil malesefki ...
  • 1998 model uno sx imi 99 yılında ikinci el olarak aldım,8 sene kullandım.20 gün önce grande punto alırken takasa verdim...Değiştirmeye niyetim yoktu Antalya-Gaziantep arası yolculuk yaparken ön cam taş nedeniyle çatladı.Yılların verdiği yıpranmadan dolayıda lastikler,amartisörlerlerin değişimide gerekiyordu.Masraf yerine değişim yapmayı istedim.

    İyi yönleri:
    1-Atiktir..2-Şehiriçi için idealdir..3-Yan sanayi yedek parçaları ucuzdur(Orjinallerinin yarı fiyatına) ...4- 5-6 kişi ile bindiğim zaman kesinlikle atikliğinden birşey kaybetmez.. 5-Park sorunu yaşatmaz..6-Kışın ısınma problemi yaşatmaz...7-Küçük arabadır ama kesinlikle toros ve brodwayden geniştir.
    Eksiklikeri:
    1.Düzenli bakımlarla fazla sorun çıkarmaz ama alt salıncakları çabuk yıpranır.
    2.Kaporta zayıftır.
    3.Klima çok az modellerinde mevcuttur.
    4.Araç içi sesler duyulma ihtimali fazladır.
    5.Şehir dışı yaklaşık 5.5-6 litre yakar iyi. Ama şehir içi 9-10 litre yakar..
    6.Yan rüzgarlardan çok etkilenir.

    Aklıma bunlar geliyor...Kısaca şehiriçi ihtiyacımı görsün...Acemiyim....Park sorunu olmasın...Ucuz olsun diyene tavsiye ederim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nasrettinhoca -- 17 Ağustos 2006; 13:59:53 >




  • ilk arabam...
    8 ay önce aldım ve şehiriçinde 15000 km yol yaptım. 1994 model, 1100 motor, 60 beygirden ibaret ve lpg'li. Başka arabalar da sürdüm ama hiçbirisinden bu kadar zevk almadım. Bence ilk araba olması için ideal bir araba.
    Bence avantajları şunlar:
    1. Görüş alanı baya bi iyi, gayet ferah.
    2. Direksiyon hidrolik diil ama gayet yumuşak
    3. Araba ufak, manevra ve park kabiliyeti oldukça yüksek.Asla park sorunu yaşamazsın.
    4. Çok atik araba, benim arabamla 0-100 km 12.5-13 saniye civarı, sollamada, şehiriçinde seni kesinlikle üzmez. Canavar gibi kaçar.(En iyi 2. ve 3. viteste kaçar, 3.viteste 100 görebilirsin)
    5. Ufak araba olmasına rağmen ön ve arka koltuk oturma mesafeleri oldukça geniştir.
    6. 6 kişiye kadar rahatça binilebilir. Herhangi bir sorun çıkarmaz.(Biz 7 kişi binmiştik sınav zamanı)
    7. LPG takıldığında çok az yakar(110-120ykr civarı)
    8. Vergisi oldukça azdır.(45.50ytl ödedim)
    9. Sanayide yedek parçası oldukça ucuzdur. (yan sanayiler)
    10. Satarken seni üzmez, hem zarar etmezsin, hem de pazara getire götüre sinirlerin bozulmaz.

    Dezavantajlarına gelince,
    1. Arabayla 110u geçince kendini güvende hissetmemeye başlarsın.
    2. 0-100 hızlanma oldukça iyidir ama 100-150 arası hızlanma oldukça yavaştır.
    3. Yüksek hızda çok sert bi şekilde frene basarsan arabanın kıçı başı bi yana gider, onun yerine frenle beraber vites küçültürsen bu sorun ortadan kalkar.
    4.Orjinal parçalar oldukça pahalıdır.(her araç gibi)
    5.Camların otomatik olmaması(şöför camı diil de özellikle ön yolcu camında olmaması baya kötü, her seferinde uğraşmak zor oluyo)
    6. Kaportadan pek anlamam ama ince diyolar.

    Arkadaşım avantajlar ve dezavantajlar bunlar. Ben aracımı çok seviyorum ama elimden geldiğince sorunlarını da yazmaya çalıştım. Umarım işine yarar bu yazdıklarım.
    Bu da benim araba işte
     fiat uno nasıl




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lervolerto

    Aklıma Bir fikir geldi multijet motor alsak bir tane sıfır km.

    kaç liradır_?

    Bu Motoruda ucuzundan bir unoya taktırsak_?

    motor + ruhsat masrafları + işçilir ne kadar tutar_?

    uno malum 6000/ 7000 lira. 3000/4000 liraya da multijet takılabilirmi_?

    uno da kullanılan motor 72/ 73 hP. 70hp lik bir multijet ile güç problemlemi olmaz_? şanzumanın değişmesi geekirmi_?


    büyük ihtimal sansuman değisir. zaten motor siğmaz sanirim ayrica komple akü elektrik vs değisece cok zor is senin dediğin onun yerine tüp taktir ....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nJOY

    ilk arabam...
    8 ay önce aldım ve şehiriçinde 15000 km yol yaptım. 1994 model, 1100 motor, 60 beygirden ibaret ve lpg'li. Başka arabalar da sürdüm ama hiçbirisinden bu kadar zevk almadım. Bence ilk araba olması için ideal bir araba.
    Bence avantajları şunlar:
    1. Görüş alanı baya bi iyi, gayet ferah.
    2. Direksiyon hidrolik diil ama gayet yumuşak
    3. Araba ufak, manevra ve park kabiliyeti oldukça yüksek.Asla park sorunu yaşamazsın.
    4. Çok atik araba, benim arabamla 0-100 km 12.5-13 saniye civarı, sollamada, şehiriçinde seni kesinlikle üzmez. Canavar gibi kaçar.(En iyi 2. ve 3. viteste kaçar, 3.viteste 100 görebilirsin)
    5. Ufak araba olmasına rağmen ön ve arka koltuk oturma mesafeleri oldukça geniştir.
    6. 6 kişiye kadar rahatça binilebilir. Herhangi bir sorun çıkarmaz.(Biz 7 kişi binmiştik sınav zamanı)
    7. LPG takıldığında çok az yakar(110-120ykr civarı)
    8. Vergisi oldukça azdır.(45.50ytl ödedim)
    9. Sanayide yedek parçası oldukça ucuzdur. (yan sanayiler)
    10. Satarken seni üzmez, hem zarar etmezsin, hem de pazara getire götüre sinirlerin bozulmaz.

    Dezavantajlarına gelince,
    1. Arabayla 110u geçince kendini güvende hissetmemeye başlarsın.
    2. 0-100 hızlanma oldukça iyidir ama 100-150 arası hızlanma oldukça yavaştır.
    3. Yüksek hızda çok sert bi şekilde frene basarsan arabanın kıçı başı bi yana gider, onun yerine frenle beraber vites küçültürsen bu sorun ortadan kalkar.
    4.Orjinal parçalar oldukça pahalıdır.(her araç gibi)
    5.Camların otomatik olmaması(şöför camı diil de özellikle ön yolcu camında olmaması baya kötü, her seferinde uğraşmak zor oluyo)
    6. Kaportadan pek anlamam ama ince diyolar.

    Arkadaşım avantajlar ve dezavantajlar bunlar. Ben aracımı çok seviyorum ama elimden geldiğince sorunlarını da yazmaya çalıştım. Umarım işine yarar bu yazdıklarım.
    Bu da benim araba işte
     fiat uno nasıl






    Aynen denildiği gibi...




  • freni tutmaz, direksyonu beş para etmez, ufacık içine zor sığılıyo, kasası teneke gibi, modiye parçaları çok az, kokpiti aynı tarktör gibi,

    uno alacak arkadaşlara ii gezmeler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli
    aksesuarada çok iyi gidiyor
    bu resimdeki araba bizim arkadaşın,turbo filan bağlattı,şimdi 1.6 arabaları çok rahat geçiyor:
     fiat uno nasıl

     fiat uno nasıl


    @35blackeagle84
    modifiye parçası azmıymış bak bakalım
    bu arabaya turbo takıldı
    ve
    şimdi
    1.6 arabaların çoğunu tokatlıyor
    o da aynı senin dediğin gibi iyi gezmeler(!) yapıyor kardeş




  • o arabaya yapcağın masrafa değmez
    her arabanın bi kapasitesi varrdır
    o taktığın jantlarda arabaya zarardan başka bişeyde vermiyo


    bu arada arkadaşım o tamponları boyayan arkadaş baya bi amatörmüş renk farkı burdan belli oluyo

    arabanın kaportasına tükürsem içeri göçcek o kadar zayıf anlıcağın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackEagle -- 22 Ağustos 2006; 19:20:14 >
  • sen sadece dalga geçtiğini san....

    ayrıca boya farkının olması çok normal
    98 model arabanın tamponları yeni yapıldı,boyandı
    haliyle tamponlar daha açık duracak
    bilmiyosan öğren
    bu da turbolu uno motoru:
     fiat uno nasıl



    ha bide tükürüğün o kadar kuvvetliyse bi tane çarpık 131 topluyoz gel de onun kaputu düzeltiver



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 22 Ağustos 2006; 21:24:59 >




  • bende bır uno kullanıcısı olarak bısıyler yazayım dedım.benım arac 2000 karburatorlu 2 sene once ısteyerek ve bılerek karburatorlu aldım lpg taktırdım sehırdısında 5,5lt lpg yakıyor alıs amacım gezmektı tam olarak 2 yıl olmasada 80 000 km yapmısım bırde bende dehset sekılde avcılık merakı vardır canakkalenın kazdaglarından tutun bılecık,bursa uludag eteklerı,kutahya,sımav,domaniç dagları,balıkesır ve tum ege yoresı ve ankara bolu arasını sureklı gezdım dag bayır demedı garıbım bence o fıyata tek alınabılecek arac uno neden dersenız ıkıncı elı de var bu ışın.alıp son sahıbı olmıycaksınız ya satıyorum dedıgınızde su anda turkıyede satılabılecek en kolay 1,arac uno 2,arac brodwydir iddia edıyorum.cesme aydın otobanında lpg ıle 190 ıbreyi herzaman cok kolay bırsekılde gorebılıyorum ve ne tıtreme ne yalpalama hıcbırsey yapmıyor.ilk hız cok mukemmel içi kucuk gb gorunsede cok ferah.bır clio da yada corsada yada 206 da o ferahlık bence yok.sag on farına kamyon taktırdı 50 ytl orjınalıyle degısıldı.on dıskler keyfe keder degıstı 22+22 =44 ytl ılk aldıgımda patlak olanamortisorle bırlıkte keyfı dıgerlerıde degıstı. 35ytl*4=140 ytlbaskada allahıma bın sukur hıc bır masraf cıkarmadı ki okadar hor kullanmaya karşı.tabi dezavantajlarıda var araç geç duruyor hatta durmuyor :) savrulmaması ıcın dır ki amortisörleri sert .sonucta sunu dusunmek lazım bu arac HANGİ AMAÇ İÇİN alınacak? şehir içi kullanım ,acemilik atma ,zevk alma ,fazla sorun çıkarmama DÜŞÜK FİYAT ve satıyorum dediğinizdede hemen nakite çevirmek istiyorsanız kesinlikle öneriyorum.oyle bmw ye opele renaulta gitmenize gerek yok bence .uno yu kullanan bilir BENCE UNO BİR H A S T A L I K



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şafi -- 23 Ağustos 2006; 23:44:56 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: guide

    Unom bir sorun çıkardı , su eksiltme problemi var , haftada bir su takviyesi yapıyordum , en sonunda sıkıldım ve işi çözmek için sağa sola danıştım , en son makine mühendisi arkadaşımın tespiti radyatör oldu , radyatör değişecek 154 YTL , şahin doğan gibi malesef parçaları ucuz değil birde servise 5 10 ytl işçilik veririm ( yetkili servis ) araba 160 170 YTL ye onarılacak ...

    Şimdi işin mali boyutundan ziyade , 2000 model bir aracın radyatörünün bu kadar kısa sürede fire vermesi biraz enteresan , arabayı yine kötülemiyorum fakat hakikaten çok kaliteli bir araç değil malesefki ...


    Aynısı benim de başıma gelmişti, bana da serviste radyatör demişlerdi. Sonra sanayide bi usta baktı. Radyatörden çıkan hortumun motora girdiği yerde, yani motorun alt tarafarında T şeklinde üstü pvc kaplı içi metal olan bi parça var. O parça içten çürüyüp ufak ufak su sızdırıyor. Sızan su egzosun üstüne damladığı için kuruyor ve arabanın altına bakınca göremiyorsun. Radyatörden önce o parçaya bi baktır. Hatta değiştir. 2000 modelse ömrünü tamamlamıştır o parça. Zaten 5-10 milyon bişey. Değiştir gitsin.

    Uno, örnekte görüldüğü gibi yalnızca bi tarafı kırılır ya da delinirse yolda bırakır. Çünkü elektronik parça yoktur (S için). Bu arada SX olanlar kışın Ankara gibi soğuk ilkimli yerlerde sabahları 8-10 marşla anca çalışır ve ECU'su en geç 2 sene içinde bozulur, değişimi 800 YTL civarıdır.

    Yukarıda da denildiği gibi, bi S alıp lpg taktırılırsa acemilik atmak isteyen biri için idealdir.




  • deşhet
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.