Şimdi Ara

PEUGEOT 208 1,2 VTİ ETG (67. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.668
Cevap
22
Favori
156.492
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Bende kaza yaptığımda sanıyorum yanmıştı dörtlüler.ya vurmadan yada frene aşırı basmamdan
  • kurukalem K kullanıcısına yanıt
    Hosgeldiniz :) Eski aracinizdan kalan pedal aliskanligindan dolayi gaza biraz fazla ya da hizli yuklenip tuketimi arttiriyor olabilirsiniz. Ya da cok dur kalkli bir trafikte araci kullaniyor olabilirsiniz; surus sartlariniza bagli. Benim 2000kmlik tuketim ortalamam 5,7 litre. Zamanla araca alistikca tuketiminiz de bence dusecek. Fakat yogun trafikte kullaniyorsaniz veriler ayni kalabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halilowich

    Hosgeldiniz :) Eski aracinizdan kalan pedal aliskanligindan dolayi gaza biraz fazla ya da hizli yuklenip tuketimi arttiriyor olabilirsiniz. Ya da cok dur kalkli bir trafikte araci kullaniyor olabilirsiniz; surus sartlariniza bagli. Benim 2000kmlik tuketim ortalamam 5,7 litre. Zamanla araca alistikca tuketiminiz de bence dusecek. Fakat yogun trafikte kullaniyorsaniz veriler ayni kalabilir.

    Cevap için teşekkürler. Evet dizel alışkanlığıyla biraz fazla yükleniyorum galiba kullanımda manuelimi otomatiğimi önerirsiniz yakıt açısından.
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Hocam o dörtlüler senin boş yolda yaptığın ani frenle filan yanmaz. ben de 207 ile daha sonradan dörtlüleri yakmak için denemeler yaptım ama yaktıramadım. nasıl oluyor anlamadım ama gerçekten panik halinde yapılmış frenlemelerde yanıyordu..yani ben arıza olduğunu veya ayar yapılması gerektiğini düşünmüyorum..
  • kurukalem K kullanıcısına yanıt
    Normal kullanimda otomatik tabi ki, sonucta otomatik olsun diye aliyoruz alirken :) Yalniz yokus cikacaginiz zaman yokusa girmeden once vitesi sola kaydirip manuele alin, boylece yokusu sabit viteste cikinca hem daha rahat bir hizlanma elde eder hem de yokus cikarken beklenmedik vites degisikliklerinden korunmus olursunuz. Mesela diyelim 3. Vitestesiniz ve yokusa girmek uzeresiniz, yokus cikarken gaza fazla yuklenmezseniz arac bazen kendi 4e atiyor bu durumda da arac hem yavasliyor hem de bazen tikaniyor yokus dik oldugunda. Bu durumda manuele almak en mantiklisi, sabit viteste tirmanirken hem gaza fazla yuklenmeden yokus cikiyorsunuz hem de sabit bir sekilde hizlaniyorsunuz.

    Duz yolda giderien de aceleniz yoksa gaza fazla yuklenmeyin, arac kendi 3000 deviri bulmadan vites degistiriyor. Ilk iki vites biraz agir fakat ucuncu vitesten sonra gaza fazla yuklenmeden kolaylikla sabit gazla diger araclara yetisirsiniz. Ilk kalkislarda gaza birden yuklenirseniz 4000-45000 devire kadar cevirmeye devam ediyor vites degismeden. Bu arada gozlemledigim kadariyla aracin en fazla guc veren devir araligi 3000-4000 devir arasi normal trafikte.

    Sabit hizla giderken de (mesela 55km) arac bazen dorduncu viteste ilerliyor, boyle bir durumda direksiyon arkasindaki kulakciktan vitesi 5e atarsaniz deviri dusurur daha da ekonomik ilerlersiniz. Yani duz yolda ilerlerken kendiniz kulakciklarla otomatik moddayken bile viteslere mudahale edebilirsiniz verimli bir devir icin. Aklima gelenler simdilik bu kadar.

    Ekstra olarak da isiklarda beklerken N konumuna aliyorum vitesi. Araci ilk calistirdigimda da yirmi saniye falan devirde bekletiyorum yola cikmadan once.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Halilowich -- 19 Aralık 2014; 21:25:21 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Hocam o dörtlüler senin boş yolda yaptığın ani frenle filan yanmaz. ben de 207 ile daha sonradan dörtlüleri yakmak için denemeler yaptım ama yaktıramadım. nasıl oluyor anlamadım ama gerçekten panik halinde yapılmış frenlemelerde yanıyordu..yani ben arıza olduğunu veya ayar yapılması gerektiğini düşünmüyorum..

    Acaba yalnız düz vitesli model için mi geçerli o özellik? Zira ani hızlanma olamıyor oto modda, manuelde de tam deneyemedim. Ani durmada da otomatikte motor stop etmediği için dörtlüler yanmıyor olabilir diye biraz da saçma bir yorum yaptım kendimce. Sizinki otomatik miydi hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Benim 207 düz vitesti. şimdiki 208 ise otomatik vitesli..
  • Halilowich kullanıcısına yanıt
    Tavsiyeler için teşekkür ederim akşam bu tavsiyelere uyarak kullandım 6 lt civarlarına düşürdüm ortalamayı. Bu benim için çok iyi bir seviye.


    Bu yağmur sensörünü çalıştıramadım yalnız bunu nasıl çalıştıracağız?
  • kurukalem K kullanıcısına yanıt
    Sizin araç allure muydu hocam active lerde yağmur sensörü yok diye biliyorum..
  • haacar kullanıcısına yanıt
    active bende bugün öğrendim olmadığını satın aldığım adam var demişti neyse aldığım fiyatı etkileyecek bir durum yok sorun olmaz. ilginiz için teşekkürler
  • Bu ay sonunda spoiler taktirmayi dusunuyorum ben de. Umarim uygun fiyat cikarirlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spoiler taktirinca burada nerede nasil ve kaç paraya taktirdigini paylabilirseniz. Bende taktirmayi dusunuyorum teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: depakin241824

    Spoiler taktirinca burada nerede nasil ve kaç paraya taktirdigini paylabilirseniz. Bende taktirmayi dusunuyorum teşekkürler.

    Bana orjinali için 1000 lira dediler boya dahil. Yalnız sonradan takılan spoilerin stop lambası kullanılamıyormuş deyince tepem attı ve vazgeçtim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Bana da bir sorun olmayacağını soylediler. Sanırım servisin ilgisine göre değişiyor. Konya da yaptıracağım ben. Yapınca bilgi veririm sizlere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar dün bende 1.2 etg şanzıman 208 aldım araçta esp hill holder var ancak yokuşlarda az da olsa geri kaçırma yada geri kaçırcak bir hava yaratıyor ve kalkışlarda titreme yapiyo gaz fren kombinasyonunda sizdede böylemi teşekkürler.. not:araç daha 100 km de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ROCKY53

    merhaba arkadaşlar dün bende 1.2 etg şanzıman 208 aldım araçta esp hill holder var ancak yokuşlarda az da olsa geri kaçırma yada geri kaçırcak bir hava yaratıyor ve kalkışlarda titreme yapiyo gaz fren kombinasyonunda sizdede böylemi teşekkürler.. not:araç daha 100 km de

    Evet aynı semptomlar var zira alıştım artık. Önemli olan dik yokuşlarda ön ve arkayı kaçırmaması.

    Sürüş dinamiği ile beni irrite eden tek konu düşük hızda 2'den 1'e geçerken ki ve 1. Viteste gazdan ayağınızı çekince yaptığı silkeleme.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynen dediğiniz gibi araba tir tir titriyo çok rahatsız edici gercekten
  • Bende 2 haftadır kullanıyorum. İlk bindiğimde hild holder yok zannettim çünkü araç kaçıyor gibiydi. Ayağı frenden biraz kademeli çekmek gerekiyor. Aniden çekince boşluk oluyor biraz geri salıyor. Dik yokuşta denedim kademeli çekince kaçmıyor.
  • ROCKY53 R kullanıcısına yanıt
    hocam benim bundan önceki aracım tam otomatikti..benim de alışmam biraz zaman aldı ama şimdi ne geri kaçırma nede titreme hissediyorum...araca alıştıkça herşey düzene girecektir...
  • deniycem dediklerinizi teşekkür ederim
  • 
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.