Şimdi Ara

PEUGEOT 208 1,2 VTİ ETG (61. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.668
Cevap
22
Favori
156.534
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperdoruk

    Selam arkadaşlar. 2. araç olarak eşimin kullanması için bu segment otomatik araç bakıyorum. 208, polo ve yaris arasında kaldım. Dün arkadaşımla 208 1,2 vti etg test sürüşü yaptık. Vites geçişlerinde çok salladı veya bilmiyorum alışkın olmadığım için de bana öyle gelmiş olabilir. Sürüş pozisyonu görüş açısı ferahlık süper. Direksiyon yumuşak. Geçişlerde sallaması kafamı karıştırdı. sıfırına active donanım en son 43500 fiyat aldım. Karter koruma halı paspas ve park sensörü hediye edecekler.. 2. elde de internette baktığım kadarı ile fiyatlar buna yakın. Valla çok aradayım arkadaşlar ben de size yazdım. Zamanım olmadığından tüm forumu da sayfa sayfa inceleyemedim doğrusu. Fikrinizi öğrenmek isterdim. Teşekkür ederim.

    Çok iyi fiyat vermişler, son derece ilginç. Smeg ve Esp'de bence düşünün. Viteslerin geçişi evet biraz sarsıyor ama alışma meselesi bu. Yaris bence bu segmentin aracı değil, ama tam bayan aracıdır. Polo hayatta almam çünkü Doğuş satıyor. Geriye Fiesta, Clio 4 ve 208 kalıyor benim nezdimde. Tercih sizin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: alperdoruk

    Selam arkadaşlar. 2. araç olarak eşimin kullanması için bu segment otomatik araç bakıyorum. 208, polo ve yaris arasında kaldım. Dün arkadaşımla 208 1,2 vti etg test sürüşü yaptık. Vites geçişlerinde çok salladı veya bilmiyorum alışkın olmadığım için de bana öyle gelmiş olabilir. Sürüş pozisyonu görüş açısı ferahlık süper. Direksiyon yumuşak. Geçişlerde sallaması kafamı karıştırdı. sıfırına active donanım en son 43500 fiyat aldım. Karter koruma halı paspas ve park sensörü hediye edecekler.. 2. elde de internette baktığım kadarı ile fiyatlar buna yakın. Valla çok aradayım arkadaşlar ben de size yazdım. Zamanım olmadığından tüm forumu da sayfa sayfa inceleyemedim doğrusu. Fikrinizi öğrenmek isterdim. Teşekkür ederim.

    Çok iyi fiyat vermişler, son derece ilginç. Smeg ve Esp'de bence düşünün. Viteslerin geçişi evet biraz sarsıyor ama alışma meselesi bu. Yaris bence bu segmentin aracı değil, ama tam bayan aracıdır. Polo hayatta almam çünkü Doğuş satıyor. Geriye Fiesta, Clio 4 ve 208 kalıyor benim nezdimde. Tercih sizin.

    cevabınız için çok teşekkür ediyorum. Aldığım fiyat ESP'li ancak SMAG içermiyor. Vites geçişlerine yorumunuz nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperdoruk

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: alperdoruk

    Selam arkadaşlar. 2. araç olarak eşimin kullanması için bu segment otomatik araç bakıyorum. 208, polo ve yaris arasında kaldım. Dün arkadaşımla 208 1,2 vti etg test sürüşü yaptık. Vites geçişlerinde çok salladı veya bilmiyorum alışkın olmadığım için de bana öyle gelmiş olabilir. Sürüş pozisyonu görüş açısı ferahlık süper. Direksiyon yumuşak. Geçişlerde sallaması kafamı karıştırdı. sıfırına active donanım en son 43500 fiyat aldım. Karter koruma halı paspas ve park sensörü hediye edecekler.. 2. elde de internette baktığım kadarı ile fiyatlar buna yakın. Valla çok aradayım arkadaşlar ben de size yazdım. Zamanım olmadığından tüm forumu da sayfa sayfa inceleyemedim doğrusu. Fikrinizi öğrenmek isterdim. Teşekkür ederim.

    Çok iyi fiyat vermişler, son derece ilginç. Smeg ve Esp'de bence düşünün. Viteslerin geçişi evet biraz sarsıyor ama alışma meselesi bu. Yaris bence bu segmentin aracı değil, ama tam bayan aracıdır. Polo hayatta almam çünkü Doğuş satıyor. Geriye Fiesta, Clio 4 ve 208 kalıyor benim nezdimde. Tercih sizin.

    cevabınız için çok teşekkür ediyorum. Aldığım fiyat ESP'li ancak SMAG içermiyor. Vites geçişlerine yorumunuz nedir?

    Kişisel tecrübem, klima açıkken vites düşürürken evet hissedilir oranda sarsıyor ama 2'den 1'e geçerken sanırım. Ayrıca 3'ten sonraki geçişler gayet yumuşak. Yükseltirken çok hafif hissediyorsunuz ama o da yüksek hızlardaki geçişlerde bence kolay kolay hissedilmiyor. Şehir içinde 1 ve 2. vites arası geçişler eğer gazı yeteri kadar hassas yediremezseniz sizi kesinlikle sarsar. Genel olarak bakarsak, bu fiyata bence güzel bir araç. Direksiyon simidi benim en çok sevdiğim tarafı. ESP varsa güzel, SMEG şart değil. Bayanlar için ESP olmazsa olmaz, hatta bizim içinde :) Yokuş bol memlekette.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 9 Ekim 2014; 12:50:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperdoruk

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: alperdoruk

    Selam arkadaşlar. 2. araç olarak eşimin kullanması için bu segment otomatik araç bakıyorum. 208, polo ve yaris arasında kaldım. Dün arkadaşımla 208 1,2 vti etg test sürüşü yaptık. Vites geçişlerinde çok salladı veya bilmiyorum alışkın olmadığım için de bana öyle gelmiş olabilir. Sürüş pozisyonu görüş açısı ferahlık süper. Direksiyon yumuşak. Geçişlerde sallaması kafamı karıştırdı. sıfırına active donanım en son 43500 fiyat aldım. Karter koruma halı paspas ve park sensörü hediye edecekler.. 2. elde de internette baktığım kadarı ile fiyatlar buna yakın. Valla çok aradayım arkadaşlar ben de size yazdım. Zamanım olmadığından tüm forumu da sayfa sayfa inceleyemedim doğrusu. Fikrinizi öğrenmek isterdim. Teşekkür ederim.

    Çok iyi fiyat vermişler, son derece ilginç. Smeg ve Esp'de bence düşünün. Viteslerin geçişi evet biraz sarsıyor ama alışma meselesi bu. Yaris bence bu segmentin aracı değil, ama tam bayan aracıdır. Polo hayatta almam çünkü Doğuş satıyor. Geriye Fiesta, Clio 4 ve 208 kalıyor benim nezdimde. Tercih sizin.

    cevabınız için çok teşekkür ediyorum. Aldığım fiyat ESP'li ancak SMAG içermiyor. Vites geçişlerine yorumunuz nedir?

    Kişisel tecrübem, klima açıkken vites düşürürken evet hissedilir oranda sarsıyor ama 2'den 1'e geçerken sanırım. Ayrıca 3'ten sonraki geçişler gayet yumuşak. Yükseltirken çok hafif hissediyorsunuz ama o da yüksek hızlardaki geçişlerde bence kolay kolay hissedilmiyor. Şehir içinde 1 ve 2. vites arası geçişler eğer gazı yeteri kadar hassas yediremezseniz sizi kesinlikle sarsar. Genel olarak bakarsak, bu fiyata bence güzel bir araç. Direksiyon simidi benim en çok sevdiğim tarafı. ESP varsa güzel, SMEG şart değil. Bayanlar için ESP olmazsa olmaz, hatta bizim içinde :) Yokuş bol memlekette.

    Evet aynen dediğiniz gibi. yokuş bol gerçekten :) Heralde vites geçişleri de aracı doğru kullanmayı öğrendikçe daha az hissedilir diye düşünüyorum, çünkü ben ilk kullandım dün. gaz pedalını uygun ayarlarsak o kadar fark edilmez diye düşünüyorum. Ama bu cidden beni rahatsız etmişti.
    Bir de hava yastığı meselesi var. 208'de iki önde 2 de yanlarda perde hava yastıkları olmak üzere 4 hava yastığı varmış. Yeni taris 7 hava yastıklı, poloda ise sadece 2 tane ve önlerde :)

    Arkaya çocuk koltuğu koyacaz. Allah korusun yandan çarpmalar vs. Bu nedenle hava yastığı önemli diye düşünüyorum. Bu konudaki fikriniz nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperdoruk

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperdoruk

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: alperdoruk

    Selam arkadaşlar. 2. araç olarak eşimin kullanması için bu segment otomatik araç bakıyorum. 208, polo ve yaris arasında kaldım. Dün arkadaşımla 208 1,2 vti etg test sürüşü yaptık. Vites geçişlerinde çok salladı veya bilmiyorum alışkın olmadığım için de bana öyle gelmiş olabilir. Sürüş pozisyonu görüş açısı ferahlık süper. Direksiyon yumuşak. Geçişlerde sallaması kafamı karıştırdı. sıfırına active donanım en son 43500 fiyat aldım. Karter koruma halı paspas ve park sensörü hediye edecekler.. 2. elde de internette baktığım kadarı ile fiyatlar buna yakın. Valla çok aradayım arkadaşlar ben de size yazdım. Zamanım olmadığından tüm forumu da sayfa sayfa inceleyemedim doğrusu. Fikrinizi öğrenmek isterdim. Teşekkür ederim.

    Çok iyi fiyat vermişler, son derece ilginç. Smeg ve Esp'de bence düşünün. Viteslerin geçişi evet biraz sarsıyor ama alışma meselesi bu. Yaris bence bu segmentin aracı değil, ama tam bayan aracıdır. Polo hayatta almam çünkü Doğuş satıyor. Geriye Fiesta, Clio 4 ve 208 kalıyor benim nezdimde. Tercih sizin.

    cevabınız için çok teşekkür ediyorum. Aldığım fiyat ESP'li ancak SMAG içermiyor. Vites geçişlerine yorumunuz nedir?

    Kişisel tecrübem, klima açıkken vites düşürürken evet hissedilir oranda sarsıyor ama 2'den 1'e geçerken sanırım. Ayrıca 3'ten sonraki geçişler gayet yumuşak. Yükseltirken çok hafif hissediyorsunuz ama o da yüksek hızlardaki geçişlerde bence kolay kolay hissedilmiyor. Şehir içinde 1 ve 2. vites arası geçişler eğer gazı yeteri kadar hassas yediremezseniz sizi kesinlikle sarsar. Genel olarak bakarsak, bu fiyata bence güzel bir araç. Direksiyon simidi benim en çok sevdiğim tarafı. ESP varsa güzel, SMEG şart değil. Bayanlar için ESP olmazsa olmaz, hatta bizim içinde :) Yokuş bol memlekette.

    Evet aynen dediğiniz gibi. yokuş bol gerçekten :) Heralde vites geçişleri de aracı doğru kullanmayı öğrendikçe daha az hissedilir diye düşünüyorum, çünkü ben ilk kullandım dün. gaz pedalını uygun ayarlarsak o kadar fark edilmez diye düşünüyorum. Ama bu cidden beni rahatsız etmişti.
    Bir de hava yastığı meselesi var. 208'de iki önde 2 de yanlarda perde hava yastıkları olmak üzere 4 hava yastığı varmış. Yeni taris 7 hava yastıklı, poloda ise sadece 2 tane ve önlerde :)

    Arkaya çocuk koltuğu koyacaz. Allah korusun yandan çarpmalar vs. Bu nedenle hava yastığı önemli diye düşünüyorum. Bu konudaki fikriniz nedir?

    çocuk koltuğu koyacaksanız arkada hava yastığı olmasın daha iyi bence sonuçta çocukta boyun kırığına sebep olabilir...gerçekten hava yastığı çok sert çarpıyor...bazı kimseler çocuk koltuğu koyuyor ama sabitlemiyor o dahada tehlikeli...çocuk koltuğunu sabitleyip çocuğun da emniyet kemerini bağlamak daha emniyetli bence...benimde 2 yaşında çocuğum var ben bu şekilde uyguluyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperdoruk

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperdoruk

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: alperdoruk

    Selam arkadaşlar. 2. araç olarak eşimin kullanması için bu segment otomatik araç bakıyorum. 208, polo ve yaris arasında kaldım. Dün arkadaşımla 208 1,2 vti etg test sürüşü yaptık. Vites geçişlerinde çok salladı veya bilmiyorum alışkın olmadığım için de bana öyle gelmiş olabilir. Sürüş pozisyonu görüş açısı ferahlık süper. Direksiyon yumuşak. Geçişlerde sallaması kafamı karıştırdı. sıfırına active donanım en son 43500 fiyat aldım. Karter koruma halı paspas ve park sensörü hediye edecekler.. 2. elde de internette baktığım kadarı ile fiyatlar buna yakın. Valla çok aradayım arkadaşlar ben de size yazdım. Zamanım olmadığından tüm forumu da sayfa sayfa inceleyemedim doğrusu. Fikrinizi öğrenmek isterdim. Teşekkür ederim.

    Çok iyi fiyat vermişler, son derece ilginç. Smeg ve Esp'de bence düşünün. Viteslerin geçişi evet biraz sarsıyor ama alışma meselesi bu. Yaris bence bu segmentin aracı değil, ama tam bayan aracıdır. Polo hayatta almam çünkü Doğuş satıyor. Geriye Fiesta, Clio 4 ve 208 kalıyor benim nezdimde. Tercih sizin.

    cevabınız için çok teşekkür ediyorum. Aldığım fiyat ESP'li ancak SMAG içermiyor. Vites geçişlerine yorumunuz nedir?

    Kişisel tecrübem, klima açıkken vites düşürürken evet hissedilir oranda sarsıyor ama 2'den 1'e geçerken sanırım. Ayrıca 3'ten sonraki geçişler gayet yumuşak. Yükseltirken çok hafif hissediyorsunuz ama o da yüksek hızlardaki geçişlerde bence kolay kolay hissedilmiyor. Şehir içinde 1 ve 2. vites arası geçişler eğer gazı yeteri kadar hassas yediremezseniz sizi kesinlikle sarsar. Genel olarak bakarsak, bu fiyata bence güzel bir araç. Direksiyon simidi benim en çok sevdiğim tarafı. ESP varsa güzel, SMEG şart değil. Bayanlar için ESP olmazsa olmaz, hatta bizim içinde :) Yokuş bol memlekette.

    Evet aynen dediğiniz gibi. yokuş bol gerçekten :) Heralde vites geçişleri de aracı doğru kullanmayı öğrendikçe daha az hissedilir diye düşünüyorum, çünkü ben ilk kullandım dün. gaz pedalını uygun ayarlarsak o kadar fark edilmez diye düşünüyorum. Ama bu cidden beni rahatsız etmişti.
    Bir de hava yastığı meselesi var. 208'de iki önde 2 de yanlarda perde hava yastıkları olmak üzere 4 hava yastığı varmış. Yeni taris 7 hava yastıklı, poloda ise sadece 2 tane ve önlerde :)

    Arkaya çocuk koltuğu koyacaz. Allah korusun yandan çarpmalar vs. Bu nedenle hava yastığı önemli diye düşünüyorum. Bu konudaki fikriniz nedir?

    Esasen ben Allure bulabilseydim Allure alacaktım ama getirmediler sağolsunlar. Allure'de perde hava yastığı vardı. Active'de koltuklara entegre yan destek hava yastıkları var. Ne kadar güvenli olduğu tartışılır. Onun dışında kaporta ve karoser çok güven verici değil illaki. Aracı elinizle silerken ve tavana hafifçe bastırınca kaportanın yaylandığını görüyorsunuz. Bu güvenlik zaafı demiyorum ama kasa çok sağlam değil bu bir gerçek, ekmek-köfte meselesi.

    Forumda bir arkadaş arkadan alınan darbelerde hava yastığının açılması hususuyla ilgili bir problemden bahsetmişti, ona da bir göz atın derim.

    Aracı kötülemiyorum, her yönüyle bu fiyata bence iyi araç ve muadillerine göre gayet başarılı.

    Kronik sorunları var ama fonksiyonelliğe çok etki eden sorunlar değil, Peugeot Türkiye ile paylaştım, hayret ettiler ve teyit ettiler, servise ikinci gidişimde de tekrar tespit yaptıracağım. Bunlardan bazıları:

    1-Arka 3. (bagaj üstü) stop lambası içeri su alıyor, bu kesin.
    2-SMEG son derece stabil ve %100 sorunsuz çalışan bir ünite değil, yazılımsal bug (hata)'lar mevcut.
    3-Sürücü ön paspas klipsi hatalı, genelde hep çıkıyor, tam oturmuyor.
    4-Boya bence kalitesiz, koruma zaten yok, ama metalik değilde opak ve düz beyaz tarzı sıkıntısız bir renk alacaksınız dert etmeyin.
    5-Klima bence vasat, soğutma bakımından.
    6-Yokuşlarda yığılma kaçınılmaz ve her defasında manuele alıp F1 kulakçıklarından vites düşürmek zaruriyet halinde.

    Tabi iyi yanları da var:
    1-1.2 lt için gayet başarılı motor, 82 bg ve 130 km/h'ye rahatlıkla çıkıyor 2700 civarı devirde.
    2-İç malzeme kalitesi gayet iyi.
    3-Direksiyon simidi oldukça zevkli.
    4-Yol tutuşu çok çok iyi.
    5-Frenler çok başarılı.
    6-Ses yalıtımı muadillerine göre oldukça tatminkar ama Yaris ile karşılaştırsanız çok gürültülü kalır tabi, Toyota bu konuda uzman.
    7-Katlanır ayna özelliği çok faydalı, BMW 320i ED'de bile olan standart bir özellik değil.
    8-Varsayılan Arkamys 3D Audio ses sistemi bence oldukça kaliteli.
    9-Far tasarımı bana göre son derece estetik ve kışkırtıcı.

    ....aklıma daha gelirse yazarım, inşallah bu mesajım sizin gibi diğer 208 arayışı içerisinde olan arkadaşlara ışık tutar diye düşünüyorum.

    Yakında eleştirel ve inceleme babında geniş bir yazı yazmayı planlıyorum, ön girişlerini bu mesajda yapmış olayım bu vesile ile.

    Hayırlı seçimler :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 9 Ekim 2014; 17:52:01 >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    merhaba onur araca iyice alıştığında nerde nasıl tepki vereceğini biliyorsun...bendede ilk zamanlar yokuşlarda yığılma yapıyordu ama artık sadece gaz ile vites geçişlerine yön verebiliyorum onun için artık öyle bir sıkıntı yaşamıyorum...
    sürücü koltuğu paspas klipsi hatası bende de var.
    sen ilk belirttiğinden beri bagaj üstü stop lambasını takip ediyorum henüz bir su sızmasına rastlamadım...
    klima konusunda da sıkıntı yaşamadım ama bende ön cam haricinde 2 numara film var belki onun faydası oluyordur...
    birde ses yalıtımı konusunda toyota ve honda zayıf aslında bende auris vardı içeri yol gürültüsü almasından çok şikayetçiydim uzun yola çıkmak istemiyordum kaldı ki yaris dahada zayıftır diye düşünüyorum...ayrıca sırf yol gürültüsünü fazla alıyor diye bir arkadaşım da 2012 civic aracını sattı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CEMS44 -- 9 Ekim 2014; 22:50:06 >
  • Aracı kullanması çok zevkli. Gerek direksiyon şekli ve konumu, gerekse koltukların yapısı çok rahat. Ben aracı sürerken çok rahat ediyorum hatta o kadar rahat ve zevkli ki evdeki koltuklardan daha rahat diyebilirim şaka yapmıyorum. Otomatik viteste ilk iki vites hissediliyor ama ben kendim gazdan çekip kulakçıkları kullanınca sıfır tepki alıyorum. Siz de alırsanız öğreneceksiniz nasıl rahat edeceğinizi. Motor gerçekten çok ekonomik Konyada şehir içinde 4 küsür litre yakıyor benzinli araç şaka gibi :) Malzeme kalitesi ve iç mekan sınıfının en iyileri arasında. Araç c sınıfı kadar geniş bir iç mekana sahip. Ne Yariste ne Fiestada ne de Clioda böyle genişlik ve rahatlık yok. Yariste kol dayama bile yok aynı fiyat seviyesinde. Ben de almadan önce Fransız arabası diye ön yargılara sahiptim fakat bu araç yapılırken büyük emek verildiği her halinden belli. Yaris de sürdüm fiesta da clio da. Sürüşü en zevkli 208di. Ama bir fiesta kadar da motor performansı beklemeyin :) Aracın önceliği rahatlık ve ekonomi.

    Bu arada diğer arkadaşlara da birkaç soru sorayım :) paspas klipslerinin özel bir çıkarma şekli var mıdır? Yoksa siz de çek çıkar bastır tak yöntemi mi kullanıyorsunuz? :) çevirmeli falan değil di mi?

    Ayrıca geri vitese geçerken şık diye bir ses ve ikiden bire düşerken hafif bir tıklama sesi duyuyor musunuz? :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar öncelikle cevaplarınız için çok teşekkür ediyorum. Bugün enteresan bir şekilde farklı bir şey kısmet oldu 2013 model citroen c4 confort dizel otomatik 8000km.de kısmet oldu, kaporayı yatırdım. Hiç aklımda yoktu ama kısmet bunaymış. Önce sabah bir toyotaya gittik yaris test sürüşü ve ardından pazarlık vs. Benim hoşuma gitmişti yaris. Sonra beraber gittiğimiz arkadaşımın çabası üzerine c4 ile bir test sürüşü yaptık. 2.el citroen c4 baktık ve kaporayı yatırdık. inşallah pazartesi devralıyorum. Biliyorum farklı segment ama bu segment ve dizel otomatik olması hem emniyet hem de yakıt ekonomisi ve hem de aracın temizliği dolayısı ile beni cezbetti. Yarise ödeyeceğim miktarın 5k, 208'e ödeyeceğim miktarın ise yaklaşık 10k TL fazlasına dizel otomatik ve bir üst segment araç oldu. Nazik cevaplarınız ve ilginiz için çok teşekkür ediyorum. Saygılarımla.
  • alperdoruk A kullanıcısına yanıt
    Valla amaç ekonomi ise 208 0 km alsaydınız. Ama hız genişlik önemli ise c4 c sınıf araç sonuçta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün yine baktım 208'e. C4 daha amaca uygun olacak kafam daha rahat olacak diye düşünüyorum. Yarın ola hayrola kısmet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halilowich

    Aracı kullanması çok zevkli. Gerek direksiyon şekli ve konumu, gerekse koltukların yapısı çok rahat. Ben aracı sürerken çok rahat ediyorum hatta o kadar rahat ve zevkli ki evdeki koltuklardan daha rahat diyebilirim şaka yapmıyorum. Otomatik viteste ilk iki vites hissediliyor ama ben kendim gazdan çekip kulakçıkları kullanınca sıfır tepki alıyorum. Siz de alırsanız öğreneceksiniz nasıl rahat edeceğinizi. Motor gerçekten çok ekonomik Konyada şehir içinde 4 küsür litre yakıyor benzinli araç şaka gibi :) Malzeme kalitesi ve iç mekan sınıfının en iyileri arasında. Araç c sınıfı kadar geniş bir iç mekana sahip. Ne Yariste ne Fiestada ne de Clioda böyle genişlik ve rahatlık yok. Yariste kol dayama bile yok aynı fiyat seviyesinde. Ben de almadan önce Fransız arabası diye ön yargılara sahiptim fakat bu araç yapılırken büyük emek verildiği her halinden belli. Yaris de sürdüm fiesta da clio da. Sürüşü en zevkli 208di. Ama bir fiesta kadar da motor performansı beklemeyin :) Aracın önceliği rahatlık ve ekonomi.

    Bu arada diğer arkadaşlara da birkaç soru sorayım :) paspas klipslerinin özel bir çıkarma şekli var mıdır? Yoksa siz de çek çıkar bastır tak yöntemi mi kullanıyorsunuz? :) çevirmeli falan değil di mi?

    Ayrıca geri vitese geçerken şık diye bir ses ve ikiden bire düşerken hafif bir tıklama sesi duyuyor musunuz? :)
    quote:



    Bu arada diğer arkadaşlara da birkaç soru sorayım :) paspas klipslerinin özel bir çıkarma şekli var mıdır? Yoksa siz de çek çıkar bastır tak yöntemi mi kullanıyorsunuz? :) çevirmeli falan değil di mi?

    Ayrıca geri vitese geçerken şık diye bir ses ve ikiden bire düşerken hafif bir tıklama sesi duyuyor musunuz? :)

    Sol klips zaten genel olarak hatalı, sağ klips için üzerine bastırıp yanlardan altına parmak atmak yeterli :)

    Evet 2'den 1'e geçince bir ses oluyor ama yol sesi varken ben farketmiyorum çoğu zaman. Beni en çok etkileyen klima açıkken 2'den 1'e düşünce yarattığı sarsıntı. Biraz fazla bence. Onun dışında gayet yumuşak üst viteslere geçişler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Hocam araca start/stop taktırmak için mi merkezle görüştünüz ? öyle start/stop sonradan takılabiliyor mu ? eğer öyleyse bende taktırırım çünkü dediğiniz gibi sıkışık trafikte benzini çok harcıyor..

    Merhaba sikisik trafikte tuketiminiz ne kadar acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • chomar kullanıcısına yanıt
    Hocam sıkışık trafikte tam olarak ölçmedim ancak ben ankara da oturuyorum ve güzergahımda neredeyse % 70 şehir dışı yol var ve % 30 sıkışık trafik var. ortalama tüketimim 7.5 litreden aşağı düşmedi. bu hesaba göre sürekli sıkışık trafikte kullansam 10 lt nin altına düşmem heralde..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Hocam sıkışık trafikte tam olarak ölçmedim ancak ben ankara da oturuyorum ve güzergahımda neredeyse % 70 şehir dışı yol var ve % 30 sıkışık trafik var. ortalama tüketimim 7.5 litreden aşağı düşmedi. bu hesaba göre sürekli sıkışık trafikte kullansam 10 lt nin altına düşmem heralde..

    İstanbul içi kısa mesafe kullanım sıkışık trafik 8,4lt.(Aracım 11.000 km'ye yaklaştı uzun yol yapmadı)
  • Merhabalar,

    Bakım yaptırdınız mı ne kadar ödediniz?
  • ilkx İ kullanıcısına yanıt
    Benim de 10.5 aylık ortalamam 7.6, şehir içi son 100 km ortalamam da 7.6. Su an 7000 km civarindayım, bunun 3000i sehir ici 4000 i sehir disidir. Denizli-İzmir arası 110 hız sabitleyici ile ortalamam yaklasık 4.3 litre.
  • Selam arkadaşlar. 2 gün önce citroen C4 confort 2013 1,6 eHDI otomatik MCP satın aldım. 2 gündür kullanıyorum ve şimdilik çok memnunum. Ankara şehir içi 5,1 yaktı.208e çok heves etmiştim ancak kısmet olmadı. Cevaplarınız için çok teşekkür ediyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olcaay

    Merhabalar,

    Bakım yaptırdınız mı ne kadar ödediniz?

    ben yaptırmadım henüz fakat servisi aradım 22 kasıma kadar %25 indirim olduğunu söylediler...380 tl den 290 a düşüyormuş bende kasım içine randevu aldım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Hocam sıkışık trafikte tam olarak ölçmedim ancak ben ankara da oturuyorum ve güzergahımda neredeyse % 70 şehir dışı yol var ve % 30 sıkışık trafik var. ortalama tüketimim 7.5 litreden aşağı düşmedi. bu hesaba göre sürekli sıkışık trafikte kullansam 10 lt nin altına düşmem heralde..

    hocam bu arabaya 10 lt yaktırmak çok zor bence...ben büyükşehirde yaşamıyorum ama şehir içindeki tüketimim genelde 6.5 lt hatta şehir içi/dışı karışıkta 8000km nin ortalaması hala 5.8 lt de...sabredip sakin kullanırsamda şehir içinde 6lt nin altına düşerim diye düşünüyorum onu da deneyecem bakalım olacak mı...
  • 
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.