Şimdi Ara

'Japon Oyun Pazarının Heyecana İhtiyacı Var'

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
126
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •      Japon geliştiricilerin son dönemlerde Avrupa ve Kuzey Amerikalı meslektaşlarının gerisinde kaldığı bir gerçek. Artık Namco Bandai, Capcom, Square Enix ve Konami gibi firmalar eski heyecanı sağlayamıyor ve orta ölçekli çok sayıda geliştirici de çökme noktasına geldi.
     
        Capcom'dan Monster Hunter serisinin yönetmeni olan Kaname Fujioka'nın yaptığı açıklama da bu durgunluğun varlığına işaret ediyor.
     
        "Açıkçası, şimdiki Japon oyun pazarının pek enerjisinin kaldığını düşünmüyorum ve eski enerjiyi geri istiyorum. Bence bunu yapabilmenin tek yolu eğlenceli oyunlar yapmaya devam etmek ve enerjik olarak oyuncuları heyecanlandırmaktır."
     
        Monster Hunter serisinin düşük maliyeti ve yüksek satış miktarı ile Capcom'un şuanki en önemli serisi olduğunu belirtelim. Örneğin Monster Hunter 4 sadece Japonya'da 3 milyon civarında satmayı başardı.

     








  • Buyuk butceli japon oyunlari keyifsiz bir hale gelmeye basladi oysa ki cok eglenceli bir animasyon vs söktörleri elini atsan binlerce oyun yapilabilecke hikaye cizgi roman karakterleri var birak su realistik karakterli oyunlar yapicagiz triplerini Mario, kirby, zelda ne kadar gercekci ? Gravity rush, miyazaki filmleri hepsi eglence, keyif, haz odakli.

    Bagimsizlari bagimsiz yapan butceleri de degil adamlar kendilerinin bile oturup oynamak isteyecegi oyunlar yapiyorlar.

    Dark souls'ta farkli degil eglence, oyundan alinan haz onu bu kadar iyi yapiyor yoksa grafikleri orta sekerli.
  • Bu milliyetçiliği bırakıp biraz daha batıya açılmaları gerekir

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.