Şimdi Ara

3.13 Yama notları(güle güle corki)-Harrowing Skinleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
130
Cevap
3
Favori
5.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Harrowing Skinleri Fiyatları

    Balkabağı Fiddlesticks 520 RP
    Yeraltı Avcısı Twisted Fate 975
    Nosferatu Vladimir 975
    Başsız Hecarim 975
    Zombi Ryze 975
    Lolipopy 975
    Cadı Nidalee 975
    Lanetli Maokai 975
    Zombi Brand 1820
    Lanetli Nocturne 520
    Cici Kedi Katarina 975
    Ben de insanım Blitzcrank 520
    Müdüre Fiora ( Ne alaka ise artık ) 975
    FrankedTibbersştayn Annie 975

    Saldırı hızı azaltan yetenekleri güncellemekteki amacımız, zayıflatma etkisi kaldırmaya dayalı oyunları daha tutarlı hale getirmek. İster hareket, ister saldırı hızı olsun; özünde tüm yavaşlatma etkilerine aynı muameleyi yapmak istiyoruz.

    Saldırı Hızı yavaşlatmaları artık hareket kısıtlayan kitle kontrol etkileri gibi arındır ile kaldırılabilir
    Etkilenen şampiyon yetenekleri ve eşyalar:
    -Gragas’ın Fıçı Yuvarla yeteneği
    -Malphite’ın Yeri Sars yeteneği
    -Randuin'in Alâmeti
    -Başgardiyanın Zırhı
    Ultilerinde uzun menzilli atılma yapabilen şampiyonların, atılma hareketini tamamladıktan sonra yerine mıhlama veya sersemletme gibi belli kitle kontrol etkilerinden etkilenmesini sağlayarak, onlara karşı yeni oynanış imkânları eklemek istiyoruz. Şimdi bir şampiyon ultisinin atılma hareketinin ortasında bir rakip yere mıhlama etkisi gerçekleştirirse, ulti atan şampiyon yeteneğini tamamlayacak ama sonunda yerine mıhlanacak.

    Kitle kontrol etkileri artık "durdurulamaz" hareket ultileri sırasında alınabiliyor (daha önce bu yetenekler tüm kitle kontrol etkilerini yok sayıyordu); ancak bu ultiler ne olursa olsun hareketi tamamlıyor (kitle kontrol etkileri, yeteneğin gerçekleştirilmesi sona erdikten sonra kalabilir)
    Etkilenen şampiyonlar:
    -Jarvan IV'ün Afet yeteneği
    -Nocturne'ün Paranoia yeteneği
    -Vi'ın Saldırı ve Darp yeteneği
    -Malphite'ın Önlenemez Güç yeteneği
    -Hecarim'in Gölgelerin Hücumu yeteneği

    Görünmezlik artık sadece kendi ekranınızda renk tonunda bir değişikliğe yol açacak.
    Affected champions:
    -Akali
    -Kha’zix
    -LeBlanc
    -Shaco
    -Talon
    -Teemo
    -Twitch
    -Vayne
    -Wukong

    Şampiyonlar


    Aatrox

    Hem sağlam tank özelliğine sahip olup hem de hatırı sayılır hasar verebilen bir şampiyona karşı oynamak oldukça sıkıntı verici olabiliyor; o nedenle Aatrox'un yapısından gelen hasarın bir kısmını azaltıyoruz. Bu değişiklikle, Aatrox hasar için eşya almak zorunda kalacak ve aynı anda hem tanklayıp hem de rakipleri perişan etmesi eskisi kadar kolay olmayacak.

    Kan Kuyusu
    Pasif Saldırı Hızı %30/35/40/45/50/55 (her 3 şampiyon seviyesinde bir değişiyor) olarak değiştirildi (daha önce %50 idi)
    Azap Kılıcı
    Hasar 75/110/145/180/215'e düşürüldü (daha önce 75/120/165/210/255 idi)

    Ahri

    Çok yönlülüğü ve güvenilirliği göz önüne alındığında, Ahri'nin pek çok güçlü ve bir iki zayıf yanı var; bu nedenle güvenli bir mesafeden rakipleri üzerinde yoğun baskı kurabiliyor. Ahri’nin kuvvetli yanları, şu anda olduğundan daha açık tanımlanmalı. Bu değişiklikler, Ahri oyuncularına (ve rakiplerine), iyi Ahri ile harika Ahri arasındaki farkları netleştirecek fırsatlar tanıyacak. Odaklandığımız ana noktalar:

    Ahri’nin varsayılan koridor hareketlerini daha da netleştirerek, hem Ahri'nin hem de rakiplerinin oyunlarını bu hareketler etrafında geliştirmelerini sağlamak
    Ahri’nin “her şeyini ortaya koyan” oyun tarzını Ayartan Öpücük'ü isabet ettirmeye daha çok bağlayarak, bu yeteneği Ahri'nin kaçınılması gereken "ölüm öpücüğü"ne çevirmek ve Ayartan Öpücük bekleme süresindeyken Ahri'nin oluşturduğu tehlikeyi azaltmak
    Ahri’nin ana oynanışını korurken, keyif vermeyen düşük oynanış alışkanlıklarının gücünü azaltmak
    Öz Hırsızı
    Artık pasifiyle gelişen büyüleri bir rakibe her vurduğunda Ahri'yi 2 (+1/şampiyon seviyesi) (+0,09 Yetenek Gücü) iyileştiriyor (önceden %35 Can Emme)
    Tilki-Ateşi
    Mana bedeli 50'ye düşürüldü (daha önce 60'tı)
    Aynı hedefe vurduğunda azalan etki, %70'e çıkarıldı (daha önce %50'ydi) (en iyi ihtimal artık %100 + %30 + %30)
    Bu, aynı hedefe verilen hasarı 64/104/144/184/224 (+0,64 Yetenek Gücü)'ne düşürüyor (daha önce 80/130/180/230/280 (+0,8 Yetenek Gücü) idi)
    Tilki-Ateşi'nin bazen normal miktarda hasar alması gereken bir hedefe azalmış hasar vermesine yol açan bir hata giderildi
    Ayartan Öpücük
    Artık Ahri'nin hedefe verdiği büyü hasarını 6 saniyeliğine %20 arttırıyor
    Mana bedeli 85'e çıkarıldı (daha önce 50/65/80/95/110'du)
    Ruh Saldırısı
    Taban hasar 70/110/150 (+0,3 Yetenek Gücü)'ne düşürüldü (daha önce 85/125/165 (+0,35 Yetenek Gücü) idi)
    Bu, hedef başına azami hasarı 210/330/450 (+0,9 Yetenek Gücü)ne düşürüyor (daha önce 255/375/495 (+1,05 Yetenek Gücü) idi)

    Corki


    Üçlü Kuvvet ile Corki'ye verdiğimiz yolu genel anlamda seviyoruz; ancak şu an karşısında durulamayacak kadar boğucu. Bazı alanlarda sahip olduğu aşırı gücü azaltarak, onu benzer büyülere sahip Saldırı Gücü Taşıyıcıları (SGT) ile aynı düzeye çekmeyi amaçlıyoruz. Sonuçta, Füze Salvosu bir ani hasar kaynağı yerine güçlü bir kalıcı hasar aracı olmalı.

    Genel
    Taban Saldırı Hızı 0,625'e düşürüldü (daha önce 0,658'di)
    Füze Salvosu
    Taban hasar 100/180/260'a düşürüldü (daha önce 120/190/260'tı)
    Füze atışları arasındaki bekleme süresi 2 saniyeye çıkarıldı (daha önce 1,2 saniyeydi)
    Füze atışları arasındaki bekleme süresi artık Bekleme Süresinde Azalma ile düşmüyor (Bekleme Süresinde Azalma, füze cephanesi kazanma hızını hâlâ etkiliyor)

    Fizz


    Fizz’in oyunun ileri safhalarında verdiği hasarı düşürerek, oyun sonu çatışmalarında hedefleri katletmek için ultisini başarılı bir şekilde kullanmaya veya bekleme süresi dolana kadar rakibi oyalamanın yolunu bulmaya daha çok ihtiyaç duymasını istiyoruz.

    Oyunbaz / Düzenbaz

    Fizz'in Oyunbaz yeteneğiyle inerken hedef alınabilmesine yol açan bir hata giderildi (Hilebaz'da olduğu gibi, artık sadece indikten sonra hedef alınabiliyor)
    Deniztaşı Zıpkın
    Aktif Yetenek Gücü oranı 0,15'e düşürüldü (daha önce 0,35'ti)

    Jinx


    Her ne kadar Jinx'in yetenek seti oyunun ortalarında ve sonlarında pek çok zayıf noktaya sahipse de, başlardaki gücü ile oyun boyunca güç dengesini etkilediğini düşünüyoruz. Burada amacımız, Jinx'in başlardaki hasar potansiyelini dengeleyerek oyun sonu etkilerini en aza indirmek.

    Değiştir! - Makineli
    Toplam Saldırı Hızı bonusu %30/55/80/105/130 olarak değiştirildi (daha önce %50/70/90/110/130'du)
    Cızzt!
    Taban hasar değeri 10/60/110/160/210'a düşürüldü (daha önce 30/75/120/165/210'du)
    Mana bedeli 50/60/70/80/90'a çıkarıldı (daha önce 45/55/65/75/85'ti)
    Görünmez birimleri artık ortaya çıkarmıyor

    Kassadin


    Şu an Kassadin’in, özellikle de öndeyse koridor evresini geçtiğinde fazla güvenli olduğunu düşünüyoruz. Hiçlik Küresi ve Güç Darbesi ile uzaktan sürekli olarak yüksek hasar verirken, Boşluk Geçişi ile sağ salim kaçabiliyor. Bu değişiklikler, Kassadin'in Boşluk Geçişi'ni verdiği hasarın önemli bir parçası olarak kullanmasını sağlamanın yanı sıra, rakiplere yaptığı hataları daha iyi değerlendirme fırsatı veriyor.

    Genel
    Seviye başına büyü direnci 0'a indirildi (daha önce 1,25'ti)
    Hiçlik Küresi
    Base damage reduced to 80/115/150/185/220 (from 80/130/180/230/280)
    Susturma süresi 1,5/1,75/2,0/2,25/2,5 saniye olarak değiştirldi (daha önce 1/1,4/1,8/2,2/2,6'ydı)
    Mana Bedeli 70/75/80/85/90'a düşürüldü (daha önce 70/80/90/100/110'du)
    Boşluk Geçişi
    Taban hasar 80/100/120'ye çıkarıldı (daha önce 60/70/80'di)
    Boşluk Geçişi yükü başına hasar 50/55/60'a düşürüldü (daha önce 60/70/80'di)
    Yük başına 0,1 Yetenek Gücü oranı eklendi
    Boşluk Geçişi bir rakip şampiyona hasar verdiğinde artık toplam mana bedelinin %50'sini iade ediyor

    Sivir

    Sivir'i güncellerken, onu sıradan bir Nişancı haline getirmekten kaçındık. Onun yerine Sivir'in eşsiz özelliklerini vurgulamak istedik; Seken Atış'la verdiği yüksek miktarda alan etkili hasar ve Av Peşinde'nin takıma sağladığı büyük hareket desteği gibi. Buradaki hedefimiz, azılı Sivir oyuncularının temel oynanış mekaniklerinin zevkini hâlâ çıkarmasını sağlarken, Sivir'i modern oynanış standartlarımıza ve estetik anlayışımıza getirmek.

    Genel
    Sivir görsel açıdan güncellendi! Detaylar burada.
    Seviye başına Saldırı Hızı 1,6'ya düşürüldü (daha önce 3,28'di)
    Seken Atış
    Artık etkinleştirildiğinde, Sivir'in sonraki 3 normal saldırısı sekiyor
    Artık azami sekme sayısı yok (her Seken Atış bir hedefe sadece bir kez vurabilir)
    Artık en yakındaki hedefe sekiyor (daha önce sekme alanındaki rastgele bir hedefe sekiyordu)
    Tüm ikincil hedeflere %50/55/60/65/70 hasar veriyor (ardışık hedef başına %20 düşüş)
    Artık taban hasarı yok
    Bekleme Süresi 9/8/7/6/5 saniyeye çıkarıldı (daha önce 7/6/5/4/3'tü)
    Büyü Kalkanı
    Mana Bedeli 0'a düşürüldü (daha önce 75'ti)
    Manadönüşü 60/75/90/105/120'ye düşürüldü (daha önce 150'ydi)
    Av Peşinde
    Artık gerçekleştirme süresi yok
    Aktif özelliği artık Saldırı Hızı vermiyor
    Artık Sivir'e yeni bir Pasif özellik veriyor: Seken Atış etkin haldeyken Sivir %40/60/80 ek Saldırı Hızı kazanıyor
    Hareket Hızı bonusu artık %60'ta başlıyor, 4 saniye sonra %20'ye düşüyor
    Bekleme Süresi 120/90/60 saniyeye getirildi (daha önce 100/90/80'di)

    Zyra

    Genel stratejimiz Zyra'nın ilk seviyelerdeki dürtme hasarını azaltıp, toplam gücünü düşürürken, tohumlarıyla akıcı kombolar yapabilmesini sağlamak. Ayrıca, YG oranlarını arttırırken büyülerinin taban hasarını azaltmak, büyücü olarak yapabileceklerine zarar vermeden destek şampiyonu olarak gücünü azaltmayı hedefliyor.

    Ölümcül Fide

    Menzil 800'e düşürüldü (daha önce 825'ti)
    Hasar 70/105/140/175/210'a getirildi (+0,65 Yetenek Gücü) (daha önce 75/115/155/195/235 (+0,6 Yetenek Gücü) idi)
    Aşırı Büyüme
    Pasif Bekleme Süresinde Azalma %2/4/6/8/10'a düşürüldü (daha önce %4/8/12/16/20'ydi)
    Bitki taban hasarı 23'e getirildi (şampiyon seviyesi başına +6,5) (daha önce 26 (şampiyon seviyesi başına +6) idi)
    Tohumların rakipler tarafından ezilebilmesinden önceki gecikme 1,5 saniyeye düşürüldü (daha önce 3 saniyeydi)
    Menzil 825'e çıkarıldı (daha önce 800'dü)
    Büyülerin tohumları bitkiye dönüştürmesini nadiren önleyen bir hata giderildi
    Boğardikenler
    Savurma sona erdikten sonra sersemletme etkisi artık kalmıyor
    Artık Boğardikenler gerçekleştirildikten sonra yayılma bölgesi içinde yaratılan bitkileri doğru şekilde filizlendiriyor

    Ziggs



    Açıklama: Ziggs'i genel işlevsellik açısından geliştirirken, iten/itmeye karşılık veren bir şampiyon olarak yerini daha da sağlamlaştırmak istedik. Bomba geliyor!

    Kısa Fitil
    Azami hasar 150'ye çıkarıldı (daha önce 139'du) (artık doğrusal olmayan bir artış söz konusu)
    Seksek Bomba
    Seksek Bomba artık azami menzilinin dışı hedeflendiğinde de gerçekleşebilecek (hedeflenen yönde azami menzile kadar gidecek)
    Patlayıcı Lokumu
    Yarıçap 325'e çıkarıldı (daha önce 275'ti)
    Sihirmayın Tarlası
    Minyonlara birden fazla vurduğunda verdiği hasar artık azalmıyor
    Mayın başına hasar yarıçapı 150'ye çıkarıldı (daha önce 135'ti)
    Cehennem Bombası
    Minyonlara artık iki kat hasar veriyor

    Rammus


    Rammus'un dokusu güncellendi

    Mana Bedeli Düşürülen Ultiler

    Ashe
    Büyülü Kristal Ok
    Mana bedel 100'e düşürüldü (daha önce 150'ydi)

    Leona
    Güneş Patlaması
    Mana bedeli 100'e düşürüldü (daha önce 100/150/200'dü)

    Soraka
    Dilek
    Mana bedeli 100'e düşürüldü (daha önce 100/175/250'ydi)

    Varus
    Musibet Zinciri
    Mana bedeli 100'e düşürüldü (daha önce 120'ydi)

    Viktor
    Kaos Fırtınası
    Mana bedeli 100'e düşürüldü (daha önce 125/175/225'ti)

    Küçük Değişiklikler ve Giderilen Hatalar

    Jarvan IV
    Açıklama: Bu değişiklik, Jarvan'ın Demacia Sancağı / Ejderha Saldırısı kombosunu daha isabetli kullanırken, komboyu savuşturmak isteyen rakiplere nefes alma fırsatı veriyor.

    Ejderha Saldırısı / Demacia Sancağı
    Jarvan'ın savurma çarpışma yarıçapı 260'tan 180'e düşürüldü

    Master Yi

    Açıklama: Başlangıçta YG Yi'nin koridorlarda kurduğu baskı ya da Meditasyon'un bir çatışmada birkaç kez yenilenmesi gibi ihtimaller bizi endişelendiriyordu; ancak Meditasyon'un mana bedeli artışının bu derece yüksek olmasının esas nedeni artık yok.

    Alfa Saldırısı
    Master Yi artık Alfa Saldırısı sırasında hedefli büyülerle vurulamayacak
    Meditasyon
    Mana bedeli 50'ye düşürüldü (daha önce 50/65/80/95/110'du)

    Syndra
    Özet: Syndra'nın yeteneklerinde kullanılırlık açısından bir dizi geliştirme yapıldı. Zayıflara Acıma artık bir Karanlık Küre'nin gideceği yeri gösteriyor; Güç Patlaması ise kaç Karanlık Küre'nin fırlatılacağını gösteriyor.

    Zayıflara Acıma
    Menzil 700'e çıkarıldı (daha önce 650'ydi)
    Karanlık Küreler artık Zayıflara Acıma ile vurulursa gideceği yönü gösteren oklara sahip
    Sınır Tanımaz
    Artık büyü simgesinin üzerinde fırlatılacak Karanlık Kürelerin sayısını gösteren bir sayaç görüntülüyor


    Ve Heimerdinger



    GELİŞTİR!!! Heimerdinger’ın bir sonraki büyüsünü bedelsiz yapmayı sağlarken, ilave etkiler kazandırıyor. H-28G Evrim Tareti geliştirildiğinde dev bir H-28Q Doruk Tareti'ne dönüşerek, daha düşük ışın bekleme süresi ile daha yüksek hasar veriyor. Hextech Mikro-Roketler geliştirildiğinde ise Hextech Füze Sürüsü'ne dönüşerek, Heimerdinger'ın çarptığında hasar veren dört roket dalgası yollamasını sağlıyor. Son olarak, CH-1 Elektron Bombası geliştirilerek bir CH-3X Şimşek Bombası'na dönüşüyor ve üç kez sektikten (hasar verip her sekişinde sersemletme etkisi uyguladıktan) sonra kayboluyor.

    Açıklama: Heimerdinger yeni oyuncaklar getirmiş! Amacımız, Heimerdinger'ı yetenek kullanımı ve ideal yapılandırma bakımından farklı kılmak. Bir başka deyişle, Heimerdinger oynama deneyimini, Heimer'ın her bir yeteneğini kendine özgü oynanış ve etkileşime sahip olacak şekilde değiştirdik –her bir yeteneğin kullanırken oyuncuların dikkatli düşünmeleri gerekecek. Taretleri hazırlayın!

    Passive: Tekmaturji Tamir Robotları
    Heimerdinger yakındaki dost şampiyonlara ve H-28G Evrim Taretlerine 10/15/20/25/30 ek Can Yenileme verir
    H-28G Evrim Tareti
    Hedef bölgeye bir Taret yerleştirir. Taret saldırıları öncelikli olarak Heimerdinger’ın hedeflerini ve Heimerdinger'a saldıran rakiplere yönelir.
    Heimerdinger her 24/23/22/21/20 saniyede bir Taret Seti üretir (bu değer Bekleme Süresinde Azalma ile değişir) ve bir seferde 1/1/2/2/3 Seti tutabilir.
    Bedel: 20 Mana ve 1 Set
    Bekleme Süresi: 1s
    H-28G Evrim Tareti Nitelikleri
    Can: 150 (+25 / şampiyon seviyesi)
    Saldırı - Top: 15/22/29/36/42 (+0,125 Yetenek Gücü) büyü hasarı
    Saldırı - Işın: Bir hat üzerinde 50/75/100/125/150 (+0,5 Yetenek Gücü) büyü hasarı, 12 saniye bekleme süresi
    Azami Taret sayısı: 3
    Hextech Mikro-Roketler
    Ateşlediği 5 roket, imlece doğru ilerler ve imleci geçtiğinde etrafa dağılır. Her bir roket 60/90/120/150/180 (+0,45 Yetenek Gücü) büyü hasarı verir
    Birden fazla roketle vurulan rakipler her ilave roket için %20büyü hasarı alır (azami hasar 108/162/216/270/324). Minyonlar onun yerine %60 alır
    Yeteneği Heimerdinger'ın yakınına hedeflemek, yayılma alanını büyütür
    Bedel: 70/80/90/100/110 Mana
    Bekleme süresi: 11s
    CH-1 Elektron Bombası
    Fırlattığı bomba rakip birimlerin 60/100/140/180/220 (+0,6 Yetenek Gücü) büyü hasarı almasına ve Hareket Hızı değerlerinin 2 saniyeliğine %35 azalmasına yol açar
    Patlamanın merkezindeki rakipler ayrıca 1,25 saniyeliğine sersemler
    Bedel: 85 Mana
    Bekleme süresi: 18/16/14/12/10
    GELİŞTİR!!!
    Heimerdinger'ın sonraki temel büyüsü bedelsizdir ve ilave etkilere sahip olur
    H-28Q Doruk Tareti Yerleştirdiği Taret, 8 saniyeliğine üzerindeki top ile 90/110/130 (+0,33 Yetenek Gücü) büyü hasarı ve ışını ile 225/300/375 (+0,8 Yetenek Gücü) büyü hasarı verir
    Hextech Füze Sürüsü: Ateşlediği 4 dalganın her biri 135/180/225 (+0,45 Yetenek Gücü) büyü hasarı verir. Birden fazla füzeyle vurulan şampiyonlar ve yaratıkların aldığı hasar azalır (azami 550/690/865 (+1,83 Yetenek Gücü))
    CH-3X Şimşek Bombası: Fırlattığı bomba üç kez devreye girerek her seferinde 150/200/250 (+0,6 Yetenek Gücü) büyü hasarı verir. Sersemletme ve yavaşlatma alanları daha büyüktür; yavaşlatma etkisi %80'e çıkar
    Bekleme süresi: 100/85/70
    Bedel: 100 Mana

    Heimerdinger Rework Videosunu izlemek için...



    Devamı için...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tihilu -- 30 Ekim 2013; 15:25:30 >







  • okurum birazdan
  • oh oh nerflere bak
  • ZED

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jinx-Corki sonunda anlaşıldı.
    Dokanmayın Aatrox'uma
    Varus'a gelen buff iyi.
    Zed'i öğrenmeye yeni başlamıştım,şimdi sil baştan.
    Master yine buff
    Heimy kullanıcılarına hayırlı uğurlu olsun
    Sivir+Haydut Sivir'i ticket ile RP karşılığı verebiliyormuyuz acaba?
    Uğursuz Koruluk Beta'dan çıkıyor demek,normal oyunlarda onu alacağımız anlamına mi geliyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • j4'ün e q kombosunun range'imi düşürülmüş benmi yanlış anlamışım?
  • Corki'yi hepten bitirmişler :) Füzeler arası bekleme süresini 2 saniye çıkartmışlar ve CD alarak da bu süre düşmeyecek artık. Ayrıca füzelerin verdiği hasarı da indirmişler. Yenilenmiş Sivir'i de merak ediyorum bakalım nasıl birşey olmuş olacak. Jinx "early game" dengelemesi de güzel olmuş.
  • Yürü be rayot Ziggs bufflanmış,Fizz nerflenmiş kalanı umrumda mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Charm + DFG ile artık herkese tek atabileceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thrashinmad

    j4'ün e q kombosunun range'imi düşürülmüş benmi yanlış anlamışım?
    Olan güzelim Corki 'me oldu :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Simültane -- 30 Ekim 2013; 1:55:11 >
  • Ahriye kötü oldu fizz opluk gidebilir kassa kàrlı çıktı bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahri iyi oynayana buflanmış kötü oynayana nerflenmiş
  • @KomançeroKazım kaynak nedir bu arada link atarmısın
  • ne diyor burda bu bişey anlamadım


    quote:

    Kitle kontrol etkileri artık "durdurulamaz" hareket ultileri sırasında alınabiliyor (daha önce bu yetenekler tüm kitle kontrol etkilerini yok sayıyordu); ancak bu ultiler ne olursa olsun hareketi tamamlıyor (kitle kontrol etkileri, yeteneğin gerçekleştirilmesi sona erdikten sonra kalabilir)
    Etkilenen şampiyonlar:
    -Jarvan IV'ün Afet yeteneği
    -Nocturne'ün Paranoia yeteneği
    -Vi'ın Saldırı ve Darp yeteneği
    -Malphite'ın Önlenemez Güç yeteneği
    -Hecarim'in Gölgelerin Hücumu yeteneği
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Kratos-

    Jinx-Corki sonunda anlaşıldı.
    Dokanmayın Aatrox'uma
    Varus'a gelen buff iyi.
    Zed'i öğrenmeye yeni başlamıştım,şimdi sil baştan.
    Master yine buff
    Heimy kullanıcılarına hayırlı uğurlu olsun
    Sivir+Haydut Sivir'i ticket ile RP karşılığı verebiliyormuyuz acaba?
    Uğursuz Koruluk Beta'dan çıkıyor demek,normal oyunlarda onu alacağımız anlamına mi geliyor?


    aynen öyle şuan tr'de sadece ranked takımınla giriş yapabiliyorsun fakat betadan çıkışta bu durum değişecek.




  • Kostumlerle ilgili birşey yok helal olsun boşa bekledik.
  • aynen kostümler gelmicek galiba ?
  • Assasinler birer birer gidiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nachtmystium

    Kostumlerle ilgili birşey yok helal olsun boşa bekledik.

    Gelecek olan kostümler patch notlarına yazilmiyor diye biliyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rapid Step

    @KomançeroKazım kaynak nedir bu arada link atarmısın

    yuh ciddi misin league of legends'ın resmi sitesi
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.