Şimdi Ara

Araba 4500 deviri geçmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
20.042
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugünlerde arabada bir şeye dikkat ettim. Uzun süredir yüksek devirlere çıkmıyordum geçen bir tane çıkayım dedim ciğerleri açılsın diye Dediğime pişman oldum. Normalde 3.viteste 160 yapan araba 3. vitesteyken 110da falan tıkandı Gaza basıyorum sonuna kadar gitmiyor ama devir aynı kalıyor. 4500 civarıydı sanırım

    Şimdi benim aklıma sadece iki şey geliyor biri ateşleme sorunu diğeri de baskı balata Baskı balata gibi ya. Çünkü çok duydum forumda bunu. Baskı balata bitmiş mi yoksa







  • aracın marka modelini google yazıyosunuz yanına debriyaj seti yazıyorsunuz ve aratmaya başlıyorsunuz
  • Aracınız 3. viteste 160 mı yapmıştı? 7-8 bin devire filan mı çıktı? Araç zannedersem 2lt üstü hacimde ya da turbo beslemesi yüksek!
  • şu aracın marka model motor dizel mi benzinli mi yazsanız allah günah mı yazar?
  • Arkadaşlar kusura bakmayın tamamen unutmuşum dalgındım

    Araç focus 1 1.6 lpgli.

    Araba 150 yapıyor da 160a zorluyor işte. Vites oranları uzun olduğu için öyle @sgtforce hocam. Yoksa normal 1.6 atmosferik bir motor
  • 3. viteste 150 km/h hızda Honda Civic 1.6 motorda gaz keserdi. 160 km/h biraz iddialı olmuş hakkaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: motherannorthe

    3. viteste 150 km/h hızda Honda Civic 1.6 motorda gaz keserdi. 160 km/h biraz iddialı olmuş hakkaten.

    Focusta devir kesici yok hocam. Bas basabildiğin kadar
  • bu ciğerleri açılsın lafı manifolt temizlensin demek mi ? eğer buysa bende çıktım 4500devirlere dün. araba sanki rahatladı. 25 bindir çıkmıyorduk yüksek devire anca 3 binin görmüştür. Yağı eksiltti mi bilmiyorum bakıcam. yüksek devirde yağ yakar diyorlar genelde araba 25 binde bu arada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomotorrte

    bu ciğerleri açılsın lafı manifolt temizlensin demek mi ? eğer buysa bende çıktım 4500devirlere dün. araba sanki rahatladı. 25 bindir çıkmıyorduk yüksek devire anca 3 binin görmüştür. Yağı eksiltti mi bilmiyorum bakıcam. yüksek devirde yağ yakar diyorlar genelde araba 25 binde bu arada.

    ne yağ eksiltmesi hocam 4500 devirde, o dedigin 7bin 8bin devirde gidersen olur. 4500nedir ben hep o aralarda vites atardım.
    araç benzinli veya lpgliyse kurumları atar kurumlar temizlenir arada basmak iyidir arada devirli kullanmak iyidir yoksa motor bir süre sonra sağırlaşır.
    bu arada sizin korkunuz olmasın araç 25 bindeymiş daha :)
  • debriyaj setinden kaynaklanmaması gerekir,öyle olsa devir yükselir araç gitmez. bence sorun aktarma ile ilgili değil. zaten debriyaj seti değişme zamanı gelmiş olsa kalkıştan ve debriyajın sertliğinden de anlarsın. krank (devir) sensörü olabilir mi?
  • Çözüm bulabildiniz mi? @PetrovaFire
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgi@sayar

    Çözüm bulabildiniz mi? @PetrovaFire

    Kendi kendine düzelmişti diyebilirim hocam.. ben de anlamadıydım o ara niye öyle yaptığını... Ama baskı balatada olmadığına eminim.
  • 2.0 vectra 3.viteste 160-165ten öteye gidemiyor 1.6 arabaya böyle oran demek yokuşta vitesi erken küçültmek demektir bence
  • Ben de uzun zamandır basmıyordum, basayım dedim aynısı oldu. Önce 160'ı geçmiyor zannetim ama vitesi küçültünce hep 4500 devirde "sallandığını" gördüm. Benzin ve LPG'de denedim aynısı oldu.
  • Merhaba Bende de megane 1 var 2000 model 1.9 turbo dizel araba normalde 4bin devirde tıkanıyordu bugun gaza bastığımda araba 4bin deviri gecti ama kara duman saldı asfalt siyah oldu istop edip calıştırdığımda ise gine 4bin devirde kaldı cevabını verebilirmisiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafa Cyn

    Merhaba Bende de megane 1 var 2000 model 1.9 turbo dizel araba normalde 4bin devirde tıkanıyordu bugun gaza bastığımda araba 4bin deviri gecti ama kara duman saldı asfalt siyah oldu istop edip calıştırdığımda ise gine 4bin devirde kaldı cevabını verebilirmisiniz ?

    dostum dizel araba kullanıyorsun benzinli değil.4binden sonra dizele zarar.çalışma prensibi gereği patlamayla çalıştığı için ve piston kolları uzun olduğu için yüksek devir çeviremezsin.yatak sarar yapma

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.