ios 7 güncellemesi sırasında telefon çöktü
27 Cevap739 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
801 Mesaj
19 Eylül 2013; 19:55:00 

0


itunes üzerinden güncelleme yaparken telefonum bu resimdeki gibi kaldı hiçbir şekilde düzeltemiyorum itunes telefonumu görmüyor ipsw indirdim napcam bilmiyorum nolur yardım edin çıldırıcam


_____________________________



219 Mesaj
19 Eylül 2013; 20:05:26 

itunes son sürümünü indirip öyle dene


_____________________________



 
801 Mesaj
19 Eylül 2013; 20:07:31 

son sürüm zaten


_____________________________



219 Mesaj
19 Eylül 2013; 20:24:16 

o zaman kendin dfu moda alıp öyle restore et


_____________________________



 
230 Mesaj
9 Ekim 2013; 15:46:03 

arkadaşlar yardım nolur her türlü ipsw yazılımı denedim 6.1.2 falan 6.13 falan host dosyası dfu mode falan hepsını yaptım ama olmuyo hata veriyo napmalıyım


_____________________________

|Hedefinizden şaşmayın.Tek gereken kendinize inanmak ve çalışmaktır.|


 
801 Mesaj
9 Ekim 2013; 19:50:09 


quote:

Orijinalden alıntı: birkanbcc

arkadaşlar yardım nolur her türlü ipsw yazılımı denedim 6.1.2 falan 6.13 falan host dosyası dfu mode falan hepsını yaptım ama olmuyo hata veriyo napmalıyım

Ne yapmaya çalışıyordun tam olarak ? Eğer 7 ye geçerken çöktü 6.1.3 e dönmeye çalışırsan dönemezsin(benim bildiğim çünkü başıma geldi) ios 7 ipsw indirip kurman gerek



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



10351 Mesaj
9 Ekim 2013; 20:00:15 

dfu modda restore dene olmazsa ios 7 ipsw indirip dfu modda shift+restore dene


_____________________________


Asus Z97-A 5 Way İntel Haswell i5 4670K Asus GTX 770 2GB 256Bit DirectX 11.1
Corsair 450D WD Blue 1TB 7200 Rpm Corsair 2x4Gb Vengeance 1600Mhz CL9 1.5V Asus VX239H 1080p LED 23"
Cooler Master Silent Pro M2 720W 80+ Hyper 212x Creative İnspire 5+1 Sound System
Samsung Evo 840 120 GB Logitech Gaming G105 Logitech Gaming G300

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.


 
230 Mesaj
9 Ekim 2013; 21:04:56 

quote:

Orijinalden alıntı: Kabiz Civciv



Ne yapmaya çalışıyordun tam olarak ? Eğer 7 ye geçerken çöktü 6.1.3 e dönmeye çalışırsan dönemezsin(benim bildiğim çünkü başıma geldi) ios 7 ipsw indirip kurman gerek

7 ye geçerken çöktü birsürü 7 ipsw indirdim hepsinde hata veriyor yav yardım nolur 1604 4005 3194 falan hata veriyor


_____________________________

|Hedefinizden şaşmayın.Tek gereken kendinize inanmak ve çalışmaktır.|


 
230 Mesaj
9 Ekim 2013; 21:15:41 

quote:

Orijinalden alıntı: *GameOver*

dfu modda restore dene olmazsa ios 7 ipsw indirip dfu modda shift+restore dene

hocam deniyorum ama yine aynı hata olmuyo yav aglıycam


_____________________________

|Hedefinizden şaşmayın.Tek gereken kendinize inanmak ve çalışmaktır.|


132 Mesaj
9 Ekim 2013; 21:35:50 


quote:

Orijinalden alıntı: birkanbcc


hocam deniyorum ama yine aynı hata olmuyo yav aglıycam

Öncelikle sakin ol benim de başıma gelmişti tablet çökmüştü tani başka yoldan jb yüzünden anca ios 6.1.3 e güncelleyebilirdim sende 2 iyöntem deneyeceğiz ilk olarak şimdi ana ekran tuşuyla açıp kapatma yuşuna 30 saniye basılı tut ya da 15 saniye yeter eğer olmazsa 2. Çözüme geçiceğiz... İyi şanslar



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
230 Mesaj
9 Ekim 2013; 21:41:28 

quote:

Orijinalden alıntı: Doqac01



Öncelikle sakin ol benim de başıma gelmişti tablet çökmüştü tani başka yoldan jb yüzünden anca ios 6.1.3 e güncelleyebilirdim sende 2 iyöntem deneyeceğiz ilk olarak şimdi ana ekran tuşuyla açıp kapatma yuşuna 30 saniye basılı tut ya da 15 saniye yeter eğer olmazsa 2. Çözüme geçiceğiz... İyi şanslar

hocam dediginizi yaptım olmadı 2 saattir ifaith falan ugrasıyorum nası lyapıcam yav cok korkuyorum


_____________________________

|Hedefinizden şaşmayın.Tek gereken kendinize inanmak ve çalışmaktır.|


10351 Mesaj
9 Ekim 2013; 21:42:00 

quote:

Orijinalden alıntı: birkanbcc


hocam deniyorum ama yine aynı hata olmuyo yav aglıycam

yav bu kadar sıkıntı yapma yapamıyorsan ankaradaysan getir ben yapayım para filanda istemem windows çete dosyalarında hata olabilir başka bir bilgisayarda dene olmazsa başka usb dene


_____________________________


Asus Z97-A 5 Way İntel Haswell i5 4670K Asus GTX 770 2GB 256Bit DirectX 11.1
Corsair 450D WD Blue 1TB 7200 Rpm Corsair 2x4Gb Vengeance 1600Mhz CL9 1.5V Asus VX239H 1080p LED 23"
Cooler Master Silent Pro M2 720W 80+ Hyper 212x Creative İnspire 5+1 Sound System
Samsung Evo 840 120 GB Logitech Gaming G105 Logitech Gaming G300

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.


 
230 Mesaj
9 Ekim 2013; 21:44:14 

quote:

Orijinalden alıntı: *GameOver*


yav bu kadar sıkıntı yapma yapamıyorsan ankaradaysan getir ben yapayım para filanda istemem windows çete dosyalarında hata olabilir başka bir bilgisayarda dene olmazsa başka usb dene

hocam cok sagol ama malesef istanbuldayım


_____________________________

|Hedefinizden şaşmayın.Tek gereken kendinize inanmak ve çalışmaktır.|


132 Mesaj
9 Ekim 2013; 21:45:52 

quote:

Orijinalden alıntı: birkanbcc


hocam dediginizi yaptım olmadı 2 saattir ifaith falan ugrasıyorum nası lyapıcam yav cok korkuyorum

Cihaz jb limiydi ? İfaith felan hiç uğraşma... Bak direkmen i pad e geri yükleye tıkla herşeyi bırak eğer olmadıysa ipadi güncelleye tıkla hiç ipsw leri karıştırma... Bunu da dene bir.


_____________________________



132 Mesaj
9 Ekim 2013; 21:46:58 

quote:

Orijinalden alıntı: birkanbcc


hocam cok sagol ama malesef istanbuldayım

İstanbulda neredesin ? Belki ben İstanbuldan yardımcı olabilirim gerçi 13 yaşındaki biri ne kadar ciddiye alınır bilmem ama. :D


_____________________________



 
230 Mesaj
9 Ekim 2013; 21:50:29 

quote:

Orijinalden alıntı: Doqac01


İstanbulda neredesin ? Belki ben İstanbuldan yardımcı olabilirim gerçi 13 yaşındaki biri ne kadar ciddiye alınır bilmem ama. :D

bahçelievlerdeyim normal ipswler dfu mode falan olmadan denedim öyle dedigin gibi geri yükle ve güncelle falan ama 3194 hatası verdi olmadı ipswler fala nherşeyi denedim


_____________________________

|Hedefinizden şaşmayın.Tek gereken kendinize inanmak ve çalışmaktır.|


132 Mesaj
9 Ekim 2013; 21:54:22 

quote:

Orijinalden alıntı: birkanbcc


bahçelievlerdeyim normal ipswler dfu mode falan olmadan denedim öyle dedigin gibi geri yükle ve güncelle falan ama 3194 hatası verdi olmadı ipswler fala nherşeyi denedim

Kartalda olsaydın çok rahat olurdu ama şunu dene bir
C:\Windows\System32\drivers\etc klasorundeki host dosyasini not defteriyle acip, en son satirina sunu ekle ve kaydedip kapat. Sonra tekrar dene ipswli ve ipswsiz ama sabret :D

quote:


74.208.10.249 gs.apple.com

Bu mesajda bahsedilenler: @birkanbcc Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________



 
230 Mesaj
9 Ekim 2013; 21:58:29 

quote:

Orijinalden alıntı: Doqac01


Kartalda olsaydın çok rahat olurdu ama şunu dene bir
C:\Windows\System32\drivers\etc klasorundeki host dosyasini not defteriyle acip, en son satirina sunu ekle ve kaydedip kapat. Sonra tekrar dene ipswli ve ipswsiz ama sabret :D

quote:


74.208.10.249 gs.apple.com


host dosyasını silmistim kopyasını almayıda unutmustum sizde varsa kopyala yapıstır yaparmısınız bende yapıstırıym


_____________________________

|Hedefinizden şaşmayın.Tek gereken kendinize inanmak ve çalışmaktır.|


132 Mesaj
9 Ekim 2013; 22:02:04 

quote:

Orijinalden alıntı: birkanbcc


host dosyasını silmistim kopyasını almayıda unutmustum sizde varsa kopyala yapıstır yaparmısınız bende yapıstırıym

Maalesef ben şu an iPadden giriyorum belki altında mobil sürüm kullanılarak atıldı demez çünkü masaüstü sitesini istedim tam sürümdeyim. Ama bir tane host dosyası internetten indir vardır çok büyük ihtimal ya da biri görüyorsa versin bu arada sadece bunu yapıştır.

74.208.10.249 gs.apple.com

Büyük ihtimal host dosyaysını oluşturup bunu yapıcnca sorunun çözülecek... :D

Bu mesajda bahsedilenler: @birkanbcc Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________



724 Mesaj
9 Ekim 2013; 22:07:41 

Benimde merak ettiğim bir konu var: Konu sahibi arkadaşın telefonu bu durumdayken üstüne birde şarj biterse ne olur?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


DH FOSİL GRUBU


132 Mesaj
9 Ekim 2013; 22:16:32 


quote:

Orijinalden alıntı: kaansay

Benimde merak ettiğim bir konu var: Konu sahibi arkadaşın telefonu bu durumdayken üstüne birde şarj biterse ne olur?

Bu durumda telefonun normal açılma ihtimali yüksek bunu unutmuşum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



132 Mesaj
9 Ekim 2013; 22:17:41 


quote:

Orijinalden alıntı: birkanbcc


host dosyasını silmistim kopyasını almayıda unutmustum sizde varsa kopyala yapıstır yaparmısınız bende yapıstırıym

Hadi yine. Şanslısın aradım buldum. http://support.microsoft.com/kb/972034/tr-tr



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
230 Mesaj
9 Ekim 2013; 22:26:23 

quote:

Orijinalden alıntı: Doqac01


Maalesef ben şu an iPadden giriyorum belki altında mobil sürüm kullanılarak atıldı demez çünkü masaüstü sitesini istedim tam sürümdeyim. Ama bir tane host dosyası internetten indir vardır çok büyük ihtimal ya da biri görüyorsa versin bu arada sadece bunu yapıştır.

74.208.10.249 gs.apple.com

Büyük ihtimal host dosyaysını oluşturup bunu yapıcnca sorunun çözülecek... :D

dediginizi yaptım hosts dosyasına simdi tekrar deniyorum bakalım bismillah insallah olur


_____________________________

|Hedefinizden şaşmayın.Tek gereken kendinize inanmak ve çalışmaktır.|


 
230 Mesaj
9 Ekim 2013; 22:29:39 

quote:

Orijinalden alıntı: Doqac01



Hadi yine. Şanslısın aradım buldum. http://support.microsoft.com/kb/972034/tr-tr

bu seferde iphone adlı iphonea geri yüklenemedi yazdı (21) hatası verdi


_____________________________

|Hedefinizden şaşmayın.Tek gereken kendinize inanmak ve çalışmaktır.|


 
801 Mesaj
10 Ekim 2013; 8:27:23 


quote:

Orijinalden alıntı: birkanbcc


bu seferde iphone adlı iphonea geri yüklenemedi yazdı (21) hatası verdi

Senin yaşadıklarını ben de yaşamıştım kardeşim yaklaşık 6-7 saat uğraşmıştım ne yapsam hataların bazılarını gideremiyordum giderince farklı hata geliyordu şöyle yapıp telefonu kurtardım hata verdiğinde itunesı tamamen bilgisayardan kaldırıp tekrar başlattım tekrar kurdum yine hata verince aynısını tekrarladım ve sonunda shift güncelle ile ipswyi seçip telefona yüklemiştim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
230 Mesaj
10 Ekim 2013; 14:20:17 

quote:

Orijinalden alıntı: Kabiz Civciv



Senin yaşadıklarını ben de yaşamıştım kardeşim yaklaşık 6-7 saat uğraşmıştım ne yapsam hataların bazılarını gideremiyordum giderince farklı hata geliyordu şöyle yapıp telefonu kurtardım hata verdiğinde itunesı tamamen bilgisayardan kaldırıp tekrar başlattım tekrar kurdum yine hata verince aynısını tekrarladım ve sonunda shift güncelle ile ipswyi seçip telefona yüklemiştim.

hocam suan beni umutlandırdınız bende sizin dediginiz seyi yapıcam bikac kez deniycem silip bastan yükleme falan insallah olur


_____________________________

|Hedefinizden şaşmayın.Tek gereken kendinize inanmak ve çalışmaktır.|


 
801 Mesaj
10 Ekim 2013; 15:43:40 

Yapacağın başka bir şey yok gibi en öyle yaparak yüklemiştim başkasının bilgisayarına sıfırdan SON SÜRÜM itunes kurup yükle dün gece gördüm yeni sürüm çıkmıştı tekrar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



871 Mesaj
10 Ekim 2013; 20:02:58 

DFU moda al (öncelikle itunes in son sürümünü yükle) daha sonra ıos 7 ıpws sini indir ve yuke....


_____________________________



En Beğenilmeyen Yorumlar
Yoruma Git Cihaz jb limiydi ? İfaith felan hiç uğraşma... Bak direkmen i pad e geri yükleye tıkla herşeyi bırak eğer olmadıysa ipadi güncelleye tıkla hiç ipsw leri karıştırma... Bunu da dene bir. Doqac01 - 9 Ekim 2013; 21:45:52 -1
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Mobil Cihazlar] » Apple - iPhone - iPad » Firmware, Unlock, Jailbreak, vb. » ios 7 güncellemesi sırasında telefon çöktü
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.391