Şimdi Ara

The Forest [ANA KONU] (40. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.028
Cevap
29
Favori
103.657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yeni güncelleme ile ne geldi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: waleur5

    yeni güncelleme ile ne geldi?

    1- Sincaplar
    2- Geyiklerinin etine ve yününe kullanılabilirlik (4 Et parçası çıkıyor bunun 1 tanesi açlığını gidermeye yetiyor, yünüde soğuktan korunmanı sağlıyor)
    3- Ayarlar menüsü değişti
    4- Duvar kurmak artık daha kolay
    5- oyuna saat eklendi bu saatlerle uçaktan bulduğun akü gibi şeyleri birleştirerek saatli bomba yapabiliyorsun
    6- Yeni ses efektleri
    7- Yeni taş modelleri
    8- Yeni çimen modelleri
    9- Buglar giderilmiş

    Gözle görülür olarak bunları gördüm ben :) Keşke ingilizcesi iyi olan biri her ay şu notları bize tercüme etse ahh ahh




  • .Meraxes. kullanıcısına yanıt
    saol
  • geyikleri nasıl avlıyoruz?, 1 kere vuruyorum kaçıyor peşinden koşturunca yoruluyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Meraxes.

    quote:

    Orijinalden alıntı: waleur5

    yeni güncelleme ile ne geldi?

    1- Sincaplar
    2- Geyiklerinin etine ve yününe kullanılabilirlik (4 Et parçası çıkıyor bunun 1 tanesi açlığını gidermeye yetiyor, yünüde soğuktan korunmanı sağlıyor)
    3- Ayarlar menüsü değişti
    4- Duvar kurmak artık daha kolay
    5- oyuna saat eklendi bu saatlerle uçaktan bulduğun akü gibi şeyleri birleştirerek saatli bomba yapabiliyorsun
    6- Yeni ses efektleri
    7- Yeni taş modelleri
    8- Yeni çimen modelleri
    9- Buglar giderilmiş

    Gözle görülür olarak bunları gördüm ben :) Keşke ingilizcesi iyi olan biri her ay şu notları bize tercüme etse ahh ahh

    Sitenin siftahı sizin için olsun

    http://www.thegodgamer.com/?p=75




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutsal Kitap

    quote:

    Orijinalden alıntı: .Meraxes.

    quote:

    Orijinalden alıntı: waleur5

    yeni güncelleme ile ne geldi?

    1- Sincaplar
    2- Geyiklerinin etine ve yününe kullanılabilirlik (4 Et parçası çıkıyor bunun 1 tanesi açlığını gidermeye yetiyor, yünüde soğuktan korunmanı sağlıyor)
    3- Ayarlar menüsü değişti
    4- Duvar kurmak artık daha kolay
    5- oyuna saat eklendi bu saatlerle uçaktan bulduğun akü gibi şeyleri birleştirerek saatli bomba yapabiliyorsun
    6- Yeni ses efektleri
    7- Yeni taş modelleri
    8- Yeni çimen modelleri
    9- Buglar giderilmiş

    Gözle görülür olarak bunları gördüm ben :) Keşke ingilizcesi iyi olan biri her ay şu notları bize tercüme etse ahh ahh

    Sitenin siftahı sizin için olsun

    http://www.thegodgamer.com/?p=75

    Çok iyi, sık kullanılanlara ekledim hemen




  • 12 update de neler gelecek
  • Beyler co op oynarken uyuma yok mu? uyuyamıyoruz da.
    bi de yapılabilicek kombinasyonların listesi var mı?

    edit: bi de kitabı açınca üst taraftaki başlıklardan bazıları turuncu ve seçilemiyo, onları nasıl aktif hale getiricez?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bağa mı didin? -- 30 Aralık 2014; 18:41:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bağa mı didin?

    Beyler co op oynarken uyuma yok mu? uyuyamıyoruz da.
    bi de yapılabilicek kombinasyonların listesi var mı?

    edit: bi de kitabı açınca üst taraftaki başlıklardan bazıları turuncu ve seçilemiyo, onları nasıl aktif hale getiricez?

    Uyuma yok, turuncu yerler de daha eklenmemiş olanlar diye biliyorum

    Kombinasyon listesi değil de silahlar şunlar:

    quote:

    Taş Balta:

    Silah olarak veya ağaçları kesmek için kullanabilir. Çubuk(stick) ile taş(stone) haritanın her yerinde var zaten. Halat(rope) da yamyamların köylerinde veya mağaralarında bulunabilir.

    1 Stick + 1 Rock + 1 Rope = 1 Stone Axe
    Meşale:

    Aydınlatma ve saldırı amaçlı kullanılabilir. Çubuk ve Beze(cloth) ihtiyacımız var. Bez bavullardad, sahilden ve mutantların topladıkları yerden alınabilir. Çubuk ile bezi birleştirip çakmakla ateşe verebiliyoruz.

    1 Stick + 1 Cloth = 1 Torch
    Ok:

    Avlanma için tek başına veya yayla kullanılabilir. Tüyler(feather) kuşlardan alınabiliyor.

    1 Stick + 5 Feathers = 5 Arrows(ok)
    Yay:

    Oklarla birlikte kullanabiliyoruz. En işe yarar mesafeli silahlardan.

    1 Stick + 1 Cloth + 1 Rope = 1 Bow
    Sopa:

    Çubuk ve kafatası(skull) ile yapılabiliyor. Kafatası yapmak için yamyamların kafasını ateşte pişirebiliyoruz. Mağaraların etrafında bulunma ihtimali de var.

    1 Stick + 1 Skull = 1 Club
    Fırlatılabilir Silahlar:

    Molotof:

    Yerlilere fırlatabiliyoruz. Canlılara, yapılara veya yere çarptığı an patlıyor. Tek atışta birden fazla düşmanı da öldürebiliyoruz. İçki uçakta az miktarda bulunuyor, bavullardan başka bulunduğu yer şimdilik yok.

    1 Cloth + 1 Booze = 1 Molotov
    Bomba:

    Bozuk paralar uçağın etrafındaki bavullardan ve mutant kamplarından bulunabilir. En çok sahilde var ama. Devreler(circuit board) nadir olarak çıkıyor. Uçağın etrafında( kısa aralıklarla yenileniyor) ve yerleşim yerlerinde bulunabilir. Kol saati eklerseniz saatli bomba yapabilirsiniz. Kol saati de ölü yolcuların üzerinde bulunabilir.

    1 Booze + 5 Coins + 1 Circuit Board + 1 Watch = 1 Bomb
    Yapışkan bomba:

    Adı üzerinde bombanın yapışkan hali. Fırlattıktan sonra değdiği yüzeye yapışıyor. Reçineler büyük ağaçlarda oluyor.

    1 Tree Sap + 1 Bomb = 1 Sticky Bomb
    Silah Geliştirmek:

    Silah geliştirmenin ana maddesi reçine. Az önce yazıldığı gibi ağaçlardan alıyoruz. Tüyler kuşlardan ve dişler de mutantlardan bulunabilir.

    1 Tree Sap + 1 Teeth + 1 Weapon = 1 Weapon = Daha fazla hasar
    1 Tree Sap + 1 Feather + 1 Weapon = 1 Weapon = Daha fazla hız
    1 Cloth + 1 Weapon = 1 Weapon= Silahları ateşe verebiliyoruz.

    kaynak:www.thegodgamer.com/forest-silah-craft-listesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kutsal Kitap -- 1 Ocak 2015; 1:46:26 >




  • Karanlık ortamda tek başına açıp korka korka oynanması gerekken bir oyun. bence başarılı bir oyun 4 kişi tarafından yapılmış olmasına rağmen uğraşılmış bir oyun
  • Beyler sağ sola döndürünce çok bulanıyor önümü göremiyom aşırı bi bulanıklık var böyle mous döndürünce falan onu nasıl halletcez ?
  • co-op kaç kişiye kadar oynanıyor acaba ?
  • ayarlardan motion blur seçeneğini kapat.
  • arkadaşla co op oynamak istioruz host game oluşuturoyurz orda yazan ip yazıyorz failed veriyor ikimizde denedik kurduk olmadı nedn acaba
  • Merhaba.
    Açılmış bir oyun var mı? Türklerin bulunduğu?
    Oyunu uzunca bir müddet tek kişilik mod'ta oyunadım. Ancak Çoklu oyuncu özelliğiyle birlikte sabit var ise bir İP adresi orada oynamayı isterim.
    Ben bir tane kurdum ama nasıl işliyor bilmiyorum ben oyunde değilkende açık kalıyor mı yoksa ben oyunda değilsem kapatılıyor mu?

    Oluşturduğum adada hiçbirşey yapamadım, Finallerim geldi onlara yöneldim.
    Ancak İP adresi 88.236.244.63 2700
    Bilmiyorum doğru mu yaptık bu şekilde aktif kalıyor mu Açtığım oyun?
    İnşallah kendimizi komik duruma düşürmedik :D

    Edit: Şimdi biraz girip oynadım tekrar başladım. Denemediğim birşeyi denedim ve Öldürdüğüm her yerli ve mutanttan dökülen dişleri topladıktan sonra hepsini baltaya ekledim, ayrıca ortalıkta kuş tüyü toplayıp yine onlarıda yapıştırdım.
    En fazla iki kere vuruyorum. Kafasında ışıkla gezenler 3 kere. Saldırı hızı inanılmaz arttı ama 35 tane falan diş ve 10-15 tane tüy taktım.
    Böylelikle gelseler bile hiç korkum kalmadı. Enerji harcamadığım için çok zorlanmıyorum aynı zamanda ortalığıda geliştirebiliyorum. tavsiye ederim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gvenc -- 4 Ocak 2015; 21:12:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jiayke

    arkadaşla co op oynamak istioruz host game oluşuturoyurz orda yazan ip yazıyorz failed veriyor ikimizde denedik kurduk olmadı nedn acaba

    Oyunu kuran kişi modemden 27000 portunu açması gerekiyor.Bu geçici ayrıca.İleride steam entegre ederler.
  • Arkadaşlar kurduğum trapların eşyalarını yerleştiriyorum ama tamamlanmıyor üzerine geldiğimde eşya filanda istemiyor beyaz bir şekilde kalıyor, coop oynuyorum.
  • Bu ayın 9 unda soru cevap yapmışlar.. Türkçeye çevirebilecek var mı?

    Time for another year in the Forest everyone! Since release we've been getting tons of support and feedback, and I have to say it's great to be able to do Q&A's, with such a great Team, and community!

    Q: Is there anything coming in the near future the team is particularly excited to see go out to the public?

    A: Our upcoming patch (v0.12) has a some cool new features. Paint is pretty much useless, but there’s a certain fun in being able to mix berries with tree sap to craft a paint that you can use to color your weapons.

    More useful additions to this upcoming patch include visual feedback for crafting (so you have some idea if the items you're adding will eventually make something) A stealth suit (leaves plus lizard armor) and the ability to make a rabbit skin pouch - which will allow you to carry berries with you instead of having to eat them in the world

    We also finally have building inside caves working, although it’s still a little bit buggy - you should be able to build fires and other items (although resources will obviously be pretty rare underground)

    Multiplayer wise we’re re-working player death and really excited about some of the new balancing we’re doing for that mode.


    Q:Can players expect to see the combat systems expanded soon? And in what kind of ways?

    A: We’ve been working currently on expanding the bigger mutants and making them more interesting to fight and more of a threat. We want these fights with the bigger distorted creatures to feel epic, and more like the Bioshock big daddy fights. We want players to have to really plan out how to take one of them down.

    Q:Are there any plans to implement a difficulty system beyond normal and Veganmode?

    A: We’ll probably end up with 3 modes eventually, the normal mode, a hardcore mode, and then vegan mode.

    Although we did get a suggestion awhile back for a ‘Vegetarian’ mode, which would be somewhere between vegan and normal.

    Q :Can we expect any changes to the inventory management in the future? Like a "weight based" inventory restriction, or other improvements like storage at a players base/shelter?

    A: Buildable storage is coming soon! Currently we don’t want to limit what players can carry too much as without other ways to store items, it could get really frustrating. Once we have item storage that you can build at your base, we’ll be able to balance the inventory more and explore some ideas we have on making it feel more realistic.

    One of our goals as more of the cave system is opened up is to have players need to plan what they bring on an expedition underground, and then sometimes decide they need to run back to base to get more supplies.

    Q: Will there be a ragdoll system for the cannibals in the future, like the other animals?

    A: We originally had ragdolls, but we were having a lot of glitches due to them. We’ll probably go back to them at some point and get them working well.

    One idea we were sent was ability to store bodies in a log sled and actually move them away from your base, maybe even bury them at sea viking style. We thought this idea was really cool and are going to be working this into one of the future patches.


    Q: Will we be able to eventually dismember a corpse's limbs one at a time instead of having it explode into pieces? (Could cut down on performance drain caused by stray body parts everywhere)


    A: More detailed dismemberment is something we’d love to add. The current break apart system is temp and only like it is since we really wanted to get useable limbs in as fast as we could. Both animal skinning and body cutting will be heavily improved.

    Q: How will sleeping in co-op work?


    A: This is tough, and we haven’t really figured this out yet. We’d love to hear any idea’s you guys have about this specifically, as always feel free to send ideas directly to Evan(SurvivalistGaming) or to Endnight via email.


    Q: Currently, the enemies in game do find and attack the player at their home, but what they can do once there is limited. Will the mutants eventually be able to burn down or destroy any player built structure?


    A: They currently can destroy the small shelter and we’re working on having them able to destroy more elements you build, set things on fire, and basically try and destroy your base. The bigger distorted creatures can still break through walls, but they don’t attack your base smartly enough currently.

    Having enemies interact more convincingly with built bases is one of the main priorities for our a.i. guy right now.

    Q: And off of that, Will the mutant behavior scale off of what the player himself does? For example: A player who kills a lot of mutants, attracts a lot of attention, and breaks effigies, is more likely to get hunted down and attacked at their home more than a player who merely keeps to himself as best as possible.


    A: Some of this is in currently, but not really tweaked, so it’s probably not noticeable enough. We want players who keep to themselves to not anger the cannibals as much as one who builds a lot of structures, kills a lot of cannibals and is generally a nuisance to them.




  • Az önce yeni yama geldi.Coop modunda bağlanmak isteyen varsa yeni yamaya göz atalım.Mikrofon var.
    Oyuna steam entegre edilmiş sonunda.Millet ip ile uğraşmaktan bıkmıştı zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pcbuilder -- 15 Ocak 2015; 22:42:01 >
  • Beyler bu yeni pach geldide neler geldi bilen varsa türkçesini atabilir mi ? Şimdiden tesekkurler.
  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.