Şimdi Ara

Batman: Arkham Origins'in PhysX Demosu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  •  
         Batman: Arkham Origins önümüzdeki ay çıkacak ve sağlam bir PC sistemine sahip oyuncular oyunun atmosfer detaylarından daha fazla yararlanabilecek. Nvidia tarafından yayınlanan PhysX demosunda pek çok teknolojinin açık ve kapalıyken farkları gösteriliyor.
     
         PhysX'in sağladığı atmosferik sis ve parçacıklar gibi efektlerle bariz bir şekilde atmosfer gerçekçiliğinin değiştini görebiliyoruz. Ayrıca oyunun kış mevsiminde geçmesinden ötürü de pek çok sahnede kar taneleri bulunacak, elbette PhysX açtığınızda.
     
         Demo videosunun son kısmında ise DirectX 11'in Tessellation farkı gösterilmiş.
     









  • Sırf kar taneciklerini görmek için Physx ile sistemimin ebesini belletemem, zira kaldırmaz en yüksek sistemlerde bile stabil çalışmadı şu physx bir türlü. Kar taneciklerinin physx ile gelecek olan tek artısı, taneciklerin yer çekimi şartlarına ve hava şartlarına göre simüle edilecek olması olur, görsel olarakta gerçekçi durur. Belki karakterlerin yapacağı hareketlerden etkilenerek de savrulabilirler. Onun haricinde oyun motorunun kendine ait partikül sistemi araçları ile de aynı kar taneleri yapılırdı, normal partikül sistemi ile pek çok oyunda gerçekçi kar tanecikleri görüyorduk zaten. Bu sebeple oyunlarda Physx'i yararlı bulmuyorum, sistem geldi geleli bi boka yaradığını görmedim doğru dürüst. Açtığın anda bilgisayarı patlatıyor, aşırı üst seviye nasa bilgisayarı kullanmıyor insanların geneli, bu tüm dünya için böyle.

    O yüzden bana göre bir TressFX değil bu motor, Lara Croft'un saçlarını TressFX açıkken görmek, physx in tüm marifetlerinden daha etkileyici duruyor çünkü oyun dünyasında bir ilk. Üstelik performanslı çalışmak için nasa bilgisayarına ihtiyaç duymuyor. Gerçi bunu tek bir karakterin saçının bu şekilde simüle edilmesine de bağlayabiliriz.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • Adamlar o ekran kartında tonla para vericek özeliğe bak kar daha net ve sisli yapıyo :DD videoda kötü gözüküyo zaten.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • O değil tüm Batman oyunlarında beni rahatsız eden şey yine var. Bu oyunda neden kan yok?

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • nvidia yı sevdiğim en güzel yanlarından birisi physx.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaxPayne-2

    Sırf kar taneciklerini görmek için Physx ile sistemimin ebesini belletemem, zira kaldırmaz en yüksek sistemlerde bile stabil çalışmadı şu physx bir türlü. Kar taneciklerinin physx ile gelecek olan tek artısı, taneciklerin yer çekimi şartlarına ve hava şartlarına göre simüle edilecek olması olur, görsel olarakta gerçekçi durur. Belki karakterlerin yapacağı hareketlerden etkilenerek de savrulabilirler. Onun haricinde oyun motorunun kendine ait partikül sistemi araçları ile de aynı kar taneleri yapılırdı, normal partikül sistemi ile pek çok oyunda gerçekçi kar tanecikleri görüyorduk zaten. Bu sebeple oyunlarda Physx'i yararlı bulmuyorum, sistem geldi geleli bi boka yaradığını görmedim doğru dürüst. Açtığın anda bilgisayarı patlatıyor, aşırı üst seviye nasa bilgisayarı kullanmıyor insanların geneli, bu tüm dünya için böyle.<br><br>O yüzden bana göre bir TressFX değil bu motor, Lara Croft'un saçlarını TressFX açıkken görmek, physx in tüm marifetlerinden daha etkileyici duruyor çünkü oyun dünyasında bir ilk. Üstelik performanslı çalışmak için nasa bilgisayarına ihtiyaç duymuyor. Gerçi bunu tek bir karakterin saçının bu şekilde simüle edilmesine de bağlayabiliriz.


    physx ekran kartının işlemcisinde kasabilir bazı oyunlarda bunu ayarlayabiliyorsun normal işlemcimi yada ekran kartının işlemcinin ben böyle yapıyorum normal işlemcide daha performanslı oluyor.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • Kar efekti demek aman ne güzel.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • gtx 680 kullanıcısı olarak physx nerdeyse hiç + sını görmedim arkadaşlar o kadar abartı bir gerçekcilik katmıyor. gtx x60 altı kartlarda hikaye zaten. Şu anda lider nividia olabilir ama yeni nesille beraber ati de baya kaslı olucak.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Physx bence gayet güzel bir teknoloji atmosferede katkısı her oyunda olmasa da bazı oyunlarda oldukça büyük oluyor örneğin Metro Last Light'da oldukça muhteşemdi bu oyunda da kar taneleri atmosfere büyük katkı yapmış fakat olmasa da olur mu olur.
  • söyleyecek söz bulamadım :D

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • physx e bu kadar laf eden arkadaşlar hiç borderlands 2 yada önceki batman oyunlarını oynadılar mı acaba? bu efektler vardı zaten demek gereksiz çünkü videoda adamında dediği gibi animated değil simulated efektler ayrıca
    borderlands 2 de physx olmasa oynamazdım bile, siz sevmesenizde insanlar bu efektler için nvidia kartlara o kadar para veriyor yoksa herkes amd alır keyfine bakardı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waltran -- 13 Eylül 2013; 17:37:09 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fornicras

    O değil tüm Batman oyunlarında beni rahatsız eden şey yine var. Bu oyunda neden kan yok?


    Batman öldürmez bayıltır gizlice halleder veya eğer dövüşteyse çok sert bir şekilde vurarak uzun bir süre kalkamamasını sağlar gerçi bu oyunda gençliğini yöneteceğimiz için biraz daha sert olacaktır ve yüksek ihtimalle daha az soğukkanlı yani bazı çok sinirlendiği anlarda sinirlendiği insanı öldürebilir

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Bir duman efekti yüzünden insanların ekran kartlarını değiştireceğini sanmıyorum. Nvidia bu kadar çok oyuna sponsor olmasaydı Ati şimdiye onu sollamıştı bence.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Ekranı ikiye bölmeseler farkı anlayabilmek çok zor. Ayrıca youtube'dan da aynı videoyu izledim. Yer yer kasmalar mevcut. Tanıtım videosunda bile physx açıkken bazı yerlerde akıcılık sekteye uğramış. Bir oyuncu için öncelik akıcılıktır.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • PhysX'in ne olduğunu bilmeyenler atmış atmış durmuş. PhysX etkinleştiğinde oyunlarda genelde kaplamayla halledilen şeyler fiziğe dönüyor.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • İki duman efekti için yeni ekran kartı mı alalım ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • süperkahraman oyunlarında batman oyununu yeri başkadır

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • şuna tam anlam veremiyorum physx açıkken buhar göstermiş ama bazı oyunlar physx desteklemesede buhar felan görüyoruz yani veya bunun gibi şeyler, ama bazı oyunlara bu physx özelliğini koyarak özelliği kapattığımızda bu buharın felan gitmesini sağlamışlar. physx desteklemeyen oyunlarda buhar veya sallanan bayrak gibi şeyler görüyoruz yanbi tam olarak burdaki fark tuhaf

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filozof6720

    şuna tam anlam veremiyorum physx açıkken buhar göstermiş ama bazı oyunlar physx desteklemesede buhar felan görüyoruz yani veya bunun gibi şeyler, ama bazı oyunlara bu physx özelliğini koyarak özelliği kapattığımızda bu buharın felan gitmesini sağlamışlar. physx desteklemeyen oyunlarda buhar veya sallanan bayrak gibi şeyler görüyoruz yanbi tam olarak burdaki fark tuhaf


    animated-simulated daa

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Ah be NVİDİA herşey bu video'da gördüğümüz gibi olsa .

    Not : ne ati ne de nvidia, sis forever .
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.