GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ OLMUYOR !!!
53 Cevap10117 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
255 Mesaj
12 Eylül 2013; 23:46:32 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Arkadaşlar tlf alalı 2 hafta oldu hem şarj olmuyor hem bilg.bağlanmıyor.şarj aletinide değiştirdim yine aynı..acaba başına gelen yada çözüm önerisi olan varmı?ayrıca 2 gün önce yeni sürümü yüklemiştim.ondan sonra bu problem başladı.belki sorun güncellemededir diye fabrika ayarlarını geri yükledim ama önceki sürümüyüklemiyor. ilk sürümü nasıl yükleyeceğimide bilmiyorum. yardımcı olursanız sevinirim. saygılarımla


_____________________________



 
535 Mesaj
12 Eylül 2013; 23:56:00 

sarj soketi bozzulmuştur servis 100 lira ister geçmiş olsun (discoverylerde var bu sorun)


_____________________________


Nexus 4 Kullanıcıları Kulübü

WXGA 320ppi True HD IPS+ Gorilla Glass 2 Ekran | Qualcomm Snapdragon S4 Pro APQ8064 Çipset | Quad-core 1.5 GHz Krait İşlemci | Adreno 320 GPU | 16GB Depolama |2 GB RAM | Bluetooth v4.0 A2DP, EDR | 8 MP 3264x2448 Piksel, Autofocus, LED Flaş Kamera | Photosphere 360° Gerçek Panaroma | 1080p@30 Fps HD Video Kayıt | 1.3MP Ön Kamera | Wi-Fi a/b/g/n | NFC | HSPA+ | TV - Out MHL | Android v4.2 İşletim Sistemi


 
1 Mesaj
22 Ekim 2013; 2:06:11 

aynı sorun bende de var aldıktan bir hafta on gün kadar sonra ortaya çıktı...hatta bir tavsiye üzerine bir arkadaşa aldırmıştım aynı sorunu şu anda oda yaşıyor...vatan bilgisayardan almıştım ben telpaya garantiye gönderdik henüz sonuş alamadım


_____________________________



 
255 Mesaj
24 Ekim 2013; 10:10:26 

bende garantiye yolladım.garanti kapsamında olmuyormuş.50tl ödedim şuan problem yok kullanıyorum


_____________________________



24 Mesaj
29 Ekim 2013; 12:10:19 

general mobile discovery telefonu alalı 30 gün gibi bir süre oluyor ve bu sorunla bugün karşılaştım internetten araştırdım 50 tl gibi bir para söz konusuymuş ayriyetten bu problem yanında verilen şarj aletinden kaynaklıdır ve kullanıcı hatası olarak değerlendiriliyor ama bir çok kullanıcı da olması bunun kullanıcı hatası olmadığını aksine telefonun kalitesinin düşük olduğunu gösterir telefonu almak isteyen arkadaşlara önermiyorum çünkü sizin karşılaşacağınız sorunda kesinlikle bu olucaktır ve servise yolluycaksınız sizden ücret istiyecekler telpayı kınıyoruz.


_____________________________



 
16 Mesaj
1 Kasım 2013; 1:49:51 

Beyler şarz girişi sorunu olanlara ve olacaklara sesleniyorum. İyi dinleyin lütfen.

Bende geçenlerde telpa Levent bayiinde şahit oldum. Orada da aynı sorundan muzdarip olan 5-6 kişi bu sorundan dolayı kenilerinden 50 tl ücret istemelerine rağmen , uzun uğraşlar ve haklı tartışmalardan sonra ücretleri sistemden silinerek telefonlarının şarj girişlerini ücretsiz olarak yaptırdılar. Uzun uzun anlatmak istemiyorum . Bunu da anlatmazsam vicdan azabı çekerim yoksa. Kesinlikle şarj girişi sorunu olup da kendilerinden 50 tl istenilen telefon sahipleri bu ücreti ödemesinler. Bu sorun tamamen bazı partilerde kronik sorun. Bunu o gün kendileri de kabul etti. Parayı vermemek için her türlü yasal başvuruda bulunun. İnsanları kandırmaya hakları yok. Keşke olayı yaşayanlar da bizzat bunu söyleyebilselerdi burada..


_____________________________



33 Mesaj
1 Kasım 2013; 3:58:41 

quote:

Orijinalden alıntı: karakteristik61

Beyler şarz girişi sorunu olanlara ve olacaklara sesleniyorum. İyi dinleyin lütfen.

Bende geçenlerde telpa Levent bayiinde şahit oldum. Orada da aynı sorundan muzdarip olan 5-6 kişi bu sorundan dolayı kenilerinden 50 tl ücret istemelerine rağmen , uzun uğraşlar ve haklı tartışmalardan sonra ücretleri sistemden silinerek telefonlarının şarj girişlerini ücretsiz olarak yaptırdılar. Uzun uzun anlatmak istemiyorum . Bunu da anlatmazsam vicdan azabı çekerim yoksa. Kesinlikle şarj girişi sorunu olup da kendilerinden 50 tl istenilen telefon sahipleri bu ücreti ödemesinler. Bu sorun tamamen bazı partilerde kronik sorun. Bunu o gün kendileri de kabul etti. Parayı vermemek için her türlü yasal başvuruda bulunun. İnsanları kandırmaya hakları yok. Keşke olayı yaşayanlar da bizzat bunu söyleyebilselerdi burada..

burada yazılanları görmem çok iyi oldu. konuyu açan arkadaşa teşekkurler. haftalardır bu problem ile uğraşıyorum. bu sabah telpa ofisine gideceğim. bu sahtekarlara burada yazanların çıktısını okutmayı düşünüyorum en son. utanmadan "kullanıcı hatası" deyip insanları bu kadar kolay aptal yerine koymaları tam bir art niyet. allah, belalarını versin. yüz lira veren varmış bu problem için. haram zehir zıkkım olsun. ben de gelişmelere göre burayı editleyeceğim.

kısaca şark kurnazı telpa ve gm'den uzak durun. telefonları batsın. şu bir ayda yaşadığım sinir harbini kaç parayla telafi edebilirim ki. ucuz etin yahnisiymiş bunu paramızla öğrendik. aman diğer arkadaşlar kanmasın...


_____________________________



25 Mesaj
1 Kasım 2013; 11:43:22 

Oda bisey mi 50tl verdik hadi garantiden cikmasin diye yaptirdik telefonun titresimi calismiyor hic bir sekilde. Nasil test edilip veriliyor anlamis degilim. 2 tane almistik telefondan her biri 2 ayda 2 kez servise gitmis olacak.tekrardan fab. Ayarlarina donulecek tekrar gelecek tekrar ayni ayarlari yapilacak. Rezillik yemin ediyorum kirip atasim geliyo walla.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
16 Mesaj
3 Kasım 2013; 23:19:20 

quote:

Orijinalden alıntı: qruvasan

quote:

Orijinalden alıntı: karakteristik61

Beyler şarz girişi sorunu olanlara ve olacaklara sesleniyorum. İyi dinleyin lütfen.

Bende geçenlerde telpa Levent bayiinde şahit oldum. Orada da aynı sorundan muzdarip olan 5-6 kişi bu sorundan dolayı kenilerinden 50 tl ücret istemelerine rağmen , uzun uğraşlar ve haklı tartışmalardan sonra ücretleri sistemden silinerek telefonlarının şarj girişlerini ücretsiz olarak yaptırdılar. Uzun uzun anlatmak istemiyorum . Bunu da anlatmazsam vicdan azabı çekerim yoksa. Kesinlikle şarj girişi sorunu olup da kendilerinden 50 tl istenilen telefon sahipleri bu ücreti ödemesinler. Bu sorun tamamen bazı partilerde kronik sorun. Bunu o gün kendileri de kabul etti. Parayı vermemek için her türlü yasal başvuruda bulunun. İnsanları kandırmaya hakları yok. Keşke olayı yaşayanlar da bizzat bunu söyleyebilselerdi burada..

burada yazılanları görmem çok iyi oldu. konuyu açan arkadaşa teşekkurler. haftalardır bu problem ile uğraşıyorum. bu sabah telpa ofisine gideceğim. bu sahtekarlara burada yazanların çıktısını okutmayı düşünüyorum en son. utanmadan "kullanıcı hatası" deyip insanları bu kadar kolay aptal yerine koymaları tam bir art niyet. allah, belalarını versin. yüz lira veren varmış bu problem için. haram zehir zıkkım olsun. ben de gelişmelere göre burayı editleyeceğim.

kısaca şark kurnazı telpa ve gm'den uzak durun. telefonları batsın. şu bir ayda yaşadığım sinir harbini kaç parayla telafi edebilirim ki. ucuz etin yahnisiymiş bunu paramızla öğrendik. aman diğer arkadaşlar kanmasın...

Burada yazılanlar beni doğruluyor.. İşte anlattığım olayın kahramanlarından ...http://forum.donanimhaber.com/m_82920050/tm.htm


_____________________________



33 Mesaj
3 Kasım 2013; 23:47:37 

quote:

Orijinalden alıntı: karakteristik61

quote:

Orijinalden alıntı: qruvasan

quote:

Orijinalden alıntı: karakteristik61

Beyler şarz girişi sorunu olanlara ve olacaklara sesleniyorum. İyi dinleyin lütfen.

Bende geçenlerde telpa Levent bayiinde şahit oldum. Orada da aynı sorundan muzdarip olan 5-6 kişi bu sorundan dolayı kenilerinden 50 tl ücret istemelerine rağmen , uzun uğraşlar ve haklı tartışmalardan sonra ücretleri sistemden silinerek telefonlarının şarj girişlerini ücretsiz olarak yaptırdılar. Uzun uzun anlatmak istemiyorum . Bunu da anlatmazsam vicdan azabı çekerim yoksa. Kesinlikle şarj girişi sorunu olup da kendilerinden 50 tl istenilen telefon sahipleri bu ücreti ödemesinler. Bu sorun tamamen bazı partilerde kronik sorun. Bunu o gün kendileri de kabul etti. Parayı vermemek için her türlü yasal başvuruda bulunun. İnsanları kandırmaya hakları yok. Keşke olayı yaşayanlar da bizzat bunu söyleyebilselerdi burada..

burada yazılanları görmem çok iyi oldu. konuyu açan arkadaşa teşekkurler. haftalardır bu problem ile uğraşıyorum. bu sabah telpa ofisine gideceğim. bu sahtekarlara burada yazanların çıktısını okutmayı düşünüyorum en son. utanmadan "kullanıcı hatası" deyip insanları bu kadar kolay aptal yerine koymaları tam bir art niyet. allah, belalarını versin. yüz lira veren varmış bu problem için. haram zehir zıkkım olsun. ben de gelişmelere göre burayı editleyeceğim.

kısaca şark kurnazı telpa ve gm'den uzak durun. telefonları batsın. şu bir ayda yaşadığım sinir harbini kaç parayla telafi edebilirim ki. ucuz etin yahnisiymiş bunu paramızla öğrendik. aman diğer arkadaşlar kanmasın...

Burada yazılanlar beni doğruluyor.. İşte anlattığım olayın kahramanlarından ...http://forum.donanimhaber.com/m_82920050/tm.htm

sağolasın hocam. ben ücretsiz tamir ettirdim sonunda ama bu iş için harcadığım saatler bozulan moral sinir harbi yanlarına kaldı. bir daha bilinmeyen marka almak mı? aman uzak dursun.


_____________________________



33 Mesaj
3 Kasım 2013; 23:50:36 

arkadaşlar ilgilisi için ekliyorum aynı konu burada da işlenmiş.

http://forum.donanimhab...050/f_//tm.htm#83494221


_____________________________



 
16 Mesaj
4 Kasım 2013; 12:31:07 

Artık bize düşen bundan sonra sağımızda solumuzda , internet kullanan , kullanmayan herkese bu problemin üretim hatası olduğunu ve ileride başlarına böyle bir şey geldiği taktirde veya şu an halihazırda bu problemi yaşayan herkesi bu konuda bilgilendirmek ve bu şekilde para kazanmaya çalışan insanları ve firmaları bu yaptıkları iş konusunda biraz daha toparlanmalarını sağlamak. Kimse parayı sokaktan toplamıyor. Biz telefonu alırken 2 yıllık garantisinin parasını peşin peşin ödedik zaten.


_____________________________



33 Mesaj
5 Kasım 2013; 0:53:49 

quote:

Orijinalden alıntı: karakteristik61

Artık bize düşen bundan sonra sağımızda solumuzda , internet kullanan , kullanmayan herkese bu problemin üretim hatası olduğunu ve ileride başlarına böyle bir şey geldiği taktirde veya şu an halihazırda bu problemi yaşayan herkesi bu konuda bilgilendirmek ve bu şekilde para kazanmaya çalışan insanları ve firmaları bu yaptıkları iş konusunda biraz daha toparlanmalarını sağlamak. Kimse parayı sokaktan toplamıyor. Biz telefonu alırken 2 yıllık garantisinin parasını peşin peşin ödedik zaten.

aynen hocam ben elimden geldikçe uyarıyorum insanları ama dediğim gibi sosyal medyada çok sağlam çalışıyorlar... forumda, sözlüklerde...
sen bir tane problem yazıyorsun ardından on tane telefonun muhteşemliğini anlatan yazı yazıp gargaraya getiriyorlar... nasıl baş edilir bilmiyorum.


_____________________________



 
74 Mesaj
5 Kasım 2013; 1:27:03 

Arkadaşlar yarın sabah itibarı ile bu cihazın 16 gb liğini alacaktım ama bu şarj sorunundan sonra vazgeçtim.Gerçi 16 gb olanlarda sorun yok denilmiş ama yinede çok rahatsız oldum.16 gb olan modelindede olan var mı bu şarj sorunu?


_____________________________

NEXUS 4


57 Mesaj
5 Kasım 2013; 13:44:24 

quote:

Orijinalden alıntı: dalyanerdal

Arkadaşlar yarın sabah itibarı ile bu cihazın 16 gb liğini alacaktım ama bu şarj sorunundan sonra vazgeçtim.Gerçi 16 gb olanlarda sorun yok denilmiş ama yinede çok rahatsız oldum.16 gb olan modelindede olan var mı bu şarj sorunu?

EVet hocam varmış, bende ilk duyumlarda 16gb olanlarda problem olmadığı duyumunu almıştım ama biraz detaylı araştırınca onlarında aynı problemi çıkarttığı ortaya çıktı, malesef..


_____________________________

Samsung Galaxy Note II N7100 -General Mobile Discovery - Samsung SmartTV 32F5570 - HP Probook 6550b - HP Pavilion 23xi - Logitech Marathon M705 - Logitech Z323


 
74 Mesaj
5 Kasım 2013; 13:50:47 

Sağolun hocam. An itibari ile vazgeçmiş bulunmaktayım.


_____________________________

NEXUS 4

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
7 Kasım 2013; 8:10:37 

quote:

Orijinalden alıntı: dalyanerdal

Sağolun hocam. An itibari ile vazgeçmiş bulunmaktayım.

ucuz etın yahnısı bu kadaroluyor dogru karar verıp 650 lıranı kurtaerdın demektır.


4641 Mesaj
8 Kasım 2013; 2:14:22 

Bende 16 gb lık modeli var ve şu an %4 te ama şarj olmuyor telefon şu konuyu telefon almadan önce görseydim kesinlikle bulaşmazdım.


_____________________________

PSN: maydo67


 
256 Mesaj
8 Kasım 2013; 9:57:48 

an itibari ile iyice soğudum telefondan. tam gaza gelmiştim ama sorunlar var. ufak tefek sorunlarda değil.
firma yetkilisi geliyor burda 4 gb larda sorun var 16 dalın sorunsuz onlar diye gazı da veriyor ohh. ama 16 larda sorunluymuş.
arıza çıkaracak mı diye telefon alınmaz ki kardeşim. tamam şans işi ama 100 kişide 2-3 olurda bize denk geldi dersin. ama alanların yarısında sorun var illaki ya kamera pembe ya piksel ya şarj soketi. yani garantide ücretsiz bile tamir edilse 1 ay bekleyecen. sorunsuz alıp kullanmak varken en iyi ihtimal 1 ay bekleme bile can sıkıntısı...


_____________________________

Asus N61JQ-X1
____________

Pioneer VSX-921


854 Mesaj
8 Kasım 2013; 10:03:50 

Yeni bir dh huawei vakasi
O kadar ugrasip zaman harcayip Sicak firsattan, indirimlerden aldiniz telefonu simdi de tamir ettirmek icin ugrasma zamani.
Bu dongu surekli boyle devam ediyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



57 Mesaj
8 Kasım 2013; 10:36:20 

Keşke görseydin dostum uzun süredir bu konu üstünde durmaktayız forumda, ben yandım başkaları yanmasın ki ben 2 tane aldım bu telden..

AÇIK VE NET SÖYLÜYORUM KESİNLİKLE TAVSİYE ETMİYORUM, BEN YANDIM BAŞKALARI YANMASIN.
SERVİSE GÖNDERDİĞİNİZ ÜRÜNDE DE SERVİS TARAFINDAN UKALALIĞA MARUZ KALIYORSUNUZ.
NE MARKANIN ÜRÜNÜ NE DE DİSTRİBÜTÖRÜ BİRDAHA KESİNLİKLE VE KESİNLİKLE KAPIMDAN İÇERİ GİREMEZ!

Bu mesajda bahsedilenler: maydo67


_____________________________

Samsung Galaxy Note II N7100 -General Mobile Discovery - Samsung SmartTV 32F5570 - HP Probook 6550b - HP Pavilion 23xi - Logitech Marathon M705 - Logitech Z323


 
2 Mesaj
12 Kasım 2013; 11:13:21 

Dün Levent telpa teknik servis bayine gittim. Benim sorunum da herkeste ki gibi General Mobile Discovery telefonumun şarj olmaması.Talep edilen ücreti kabul etmediğim için görüşmeye gittiğimde şarj sorunu yüzünde orda bulunan 4 kişi daha vardı. Teknik servis şefi görüşmemek için çok direndi fakat en sonunda teşrif edebildi. Bu şikayetler için savunma metni hazırlayıp ezberlemiş arkadaşlar baştan alıp aynı hikayeyi anlatıyorlar. Ben en sonunda madem bu konuda haklısınız bana imzalı kağıt verin dedim yetkili kişiye. Tamam deyip odasına çekildi sonra bi daha görebilene aşk olsun yok toplantıdaymış ne zaman biter belli değilmiş. Düzgün açıklama yok. Bir kere bile yere düşürmediğim 1 aylık telefonum için bana kullanıcı kaynaklı kopuk olmuş diyor. Kesinlikle tavsiye etmiyorum ve sorunu yaşayanlar itirazlarını etsinler arkadaşlar. Belki sonuç alınamaz ama sessiz sedasız bu haksız para verilmemeli. Kurumsal falan değil mahalle firması resmen.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sblacr -- 12 Kasım 2013; 11:14:23 >


_____________________________



 
2 Mesaj
13 Kasım 2013; 11:34:29 

General Mobile Discovery şarj sorunu yaşayanlar aşağıdaki link bu sorunlar ilgili change.org sitesinde açılmış olan bir imza kampanyasına aittir. Gerekli imza toplanınca mutlaka ilgilenmek durumundalar.
https://www.change.org/...C3%B6z%C3%BCm-istiyoruz



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sblacr -- 13 Kasım 2013; 11:35:40 >


_____________________________



57 Mesaj
13 Kasım 2013; 13:53:25 

29.10.2013 te gönderdiğim telefon için hala yurt dışından parça bekliyorlar..
Bu nasıl bir ahlak bu nasıl bir adap bu nasıl bi mesheptir anlamadım.


_____________________________

Samsung Galaxy Note II N7100 -General Mobile Discovery - Samsung SmartTV 32F5570 - HP Probook 6550b - HP Pavilion 23xi - Logitech Marathon M705 - Logitech Z323


 
59 Mesaj
13 Kasım 2013; 21:53:40 

kesinlikle bu telefonu almayın..... sürekli servisle uğraşırsınız ve para ödersiniz.... 5 yıllık telefonlar var elimizde farklı marka hatta birkaçı çin malı aynı şarj micro usb şarj soketi var birşey olmuyor... fakat bu cihazın soketi 1 ayda arızalanıyor ve onlarca örnek olmasına rağmen kullanıcı hatası imiş deyip 50tl alıyorlar(3 liralık sokete)........ servise kargo ile gönderdiğiniz zaman 5 günde ancak kaydı sitede gözüküyoor.... 3 gün sonra garanti dışı 50tl ödeyin yazıyor.... ödesende kaç günde yapaçakları belli değil....... yedek telefonunuz varsa ve olsun ben uğraşırım ve 3 ayda bir tamir parası veririm diyorsanız bu cihazı alın...... yoksa uzak durun........... 2.el güzel bir cihaz alın ama bunu almayın.........


_____________________________

olumlu referanslar
Pcdünyası, drunkard....


 
1 Mesaj
15 Kasım 2013; 0:40:53 

Arkadaslar merhaba,yaklasik 2 ay once kendime ve anneme discovery aldim.gayet memnunum telefondan,arkadaslarima da onerdim 7 8 kisi aldi sayemde.sarj sorunu oldugunu soyledi bi arkadasm servise gondermis 50 liraya yaptirmis.bende daha dikkatli kullaniyorum artik. sarjdayken kurcalamiyorum telefonu vs. bence kullanisla da alakali arkadaslar. soyle de bisey var,telefon TÜRK mali.gidip elin samsung una iphone una 1500 2000 lira vericegime caanim yurdum discovery ye 650 lira verip dikkatli kullanirim.parami niye disariya veriyimarkadas.biraz da benim TÜRK insanim kazansin. bence biraz haksizlik ediyosunuz arkadaslar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



349 Mesaj
15 Kasım 2013; 11:18:57 

şarj girişi henüz bozulmasıysa kaliteli bir kablo alın. Yanında gelen kablo dandik. Cihazın şarj girişini laşkalaştırıyor. Eski kablo doğru çöpe.

Bu mesajda bahsedilenler: alibeyköylü91


_____________________________



57 Mesaj
15 Kasım 2013; 11:34:09 

quote:

Orijinalden alıntı: alibeyköylü91

Arkadaslar merhaba,yaklasik 2 ay once kendime ve anneme discovery aldim.gayet memnunum telefondan,arkadaslarima da onerdim 7 8 kisi aldi sayemde.sarj sorunu oldugunu soyledi bi arkadasm servise gondermis 50 liraya yaptirmis.bende daha dikkatli kullaniyorum artik. sarjdayken kurcalamiyorum telefonu vs. bence kullanisla da alakali arkadaslar. soyle de bisey var,telefon TÜRK mali.gidip elin samsung una iphone una 1500 2000 lira vericegime caanim yurdum discovery ye 650 lira verip dikkatli kullanirim.parami niye disariya veriyimarkadas.biraz da benim TÜRK insanim kazansin. bence biraz haksizlik ediyosunuz arkadaslar.

Ülke ve millet menfati olarak haklısın belki dostum ama sende şöyle bir düşün istersen benim vatandaşım bu teli üretiyor ve servis veriyorsa onların kendi ülkesine ve vatandaşlarına yaptığı haksılık değilmi ?, yüzlerce-binlerce insan aynı dertten müzdarip ve hatalarını kabul etmiyorlar hatta insanları söğüşlüyorlar.. 3 haftalık telefon arıza yaptı ve 50.20 tl ödedim serviste geçirdiği 22 günde cabası.
Galaxy Ace, Galaxy S2 kullandım, eşim HTC xl sensation kullandı ben şuan Note 2 kullanıyorum ve Discoveryi de eşime almıştım, evet fiyatlar biraz yüksek ama aldıktan sonra arkana bakmıyorsun.. Türklerin yapabildiği ürün, verebildiği hizmet bu mu?, 650tl yerine 750 tl yapsaydın sağlam malzeme kullansaydı servisi iyi verseydi vs..
Ben Türk malı diye desteklemem için onlar ilk önce iş ahlakı edinmeleri gerek.. Bence Türk malı diye böyle bir ürünü ve hizmeti desteklemek asıl vatan ve millet menfaatlerine zarardır.


_____________________________

Samsung Galaxy Note II N7100 -General Mobile Discovery - Samsung SmartTV 32F5570 - HP Probook 6550b - HP Pavilion 23xi - Logitech Marathon M705 - Logitech Z323


 
366 Mesaj
15 Kasım 2013; 17:33:17 

quote:

Orijinalden alıntı: alibeyköylü91

Arkadaslar merhaba,yaklasik 2 ay once kendime ve anneme discovery aldim.gayet memnunum telefondan,arkadaslarima da onerdim 7 8 kisi aldi sayemde.sarj sorunu oldugunu soyledi bi arkadasm servise gondermis 50 liraya yaptirmis.bende daha dikkatli kullaniyorum artik. sarjdayken kurcalamiyorum telefonu vs. bence kullanisla da alakali arkadaslar. soyle de bisey var,telefon TÜRK mali.gidip elin samsung una iphone una 1500 2000 lira vericegime caanim yurdum discovery ye 650 lira verip dikkatli kullanirim.parami niye disariya veriyimarkadas.biraz da benim TÜRK insanim kazansin. bence biraz haksizlik ediyosunuz arkadaslar.

Telefonun Türk malı olduğunuda nerden çıkardın? bu telefon Amerikalı bir firmaya ait new york merkezli adını hatırlayamadım ama dünya genelinde özelelikle Abd de orjinal ismi ile satılıyor. türkiyede general Mobile etiketi ile satılıyor. Yani bu telefonu Gm üretmiyor. satışını gm yapıyor. General Mobile ise Abdde 20-30 kişilik bir Türk ekibine ait. yanlış bilgi vermeyelim lütfen. Şuan elimde gm discovery var, daha bugün geldi ve şarj olmuyor. Böyle sorunlu çıkacaksa isterse %100 Türk malı olsun yinede tavsiye etmem. Kısaca bu telefonda apple, samsung gibi yabancı şirkete ait.


_____________________________



2109 Mesaj
15 Kasım 2013; 18:34:55 

benim aklım almıyor böyle kronik ve birçok kişinin yaşadığı bir sorunu bile nasıl kullanıcı hatası diye kaktırabiliyolar??? allah belasını versin bu servis sağlayıcıların. bu kronik sorunlar bile kullanıcı hatası sayılacaksa kullanıcı hatası sayılmayacak olan sorun nedir? biri bana açıklayabilir mi?

günümüzde garanti = gelen telefona kullanıcı hatası de geç.


918 Mesaj
17 Kasım 2013; 15:47:04 


quote:

Orijinalden alıntı: maydo67

Bende 16 gb lık modeli var ve şu an %4 te ama şarj olmuyor telefon şu konuyu telefon almadan önce görseydim kesinlikle bulaşmazdım.

Sizinki 16 gb degilmi.demek bunlardada aynı sorun var.birde yeni seride olmayacak diyorlar.sizinki ne durumda.bugün ya 16 gb discovery yada s3 mini alacaktım.samsunga devam o zaman.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



4641 Mesaj
17 Kasım 2013; 23:30:14 

quote:

Orijinalden alıntı: acemi nefer


quote:

Orijinalden alıntı: maydo67

Bende 16 gb lık modeli var ve şu an %4 te ama şarj olmuyor telefon şu konuyu telefon almadan önce görseydim kesinlikle bulaşmazdım.

Sizinki 16 gb degilmi.demek bunlardada aynı sorun var.birde yeni seride olmayacak diyorlar.sizinki ne durumda.bugün ya 16 gb discovery yada s3 mini alacaktım.samsunga devam o zaman.

Hocam hastanedeydim kaç gündür yazamadım heralde benim kablo sorunlu kabloyu değiştirdim düzeldi.1 haftadır hastanede olduğum için yazamadım.Galiba dendiği gibi 16 lıklarda sorun yok.


_____________________________

PSN: maydo67


918 Mesaj
17 Kasım 2013; 23:54:33 

quote:

Orijinalden alıntı: maydo67

quote:

Orijinalden alıntı: acemi nefer


quote:

Orijinalden alıntı: maydo67

Bende 16 gb lık modeli var ve şu an %4 te ama şarj olmuyor telefon şu konuyu telefon almadan önce görseydim kesinlikle bulaşmazdım.

Sizinki 16 gb degilmi.demek bunlardada aynı sorun var.birde yeni seride olmayacak diyorlar.sizinki ne durumda.bugün ya 16 gb discovery yada s3 mini alacaktım.samsunga devam o zaman.

Hocam hastanedeydim kaç gündür yazamadım heralde benim kablo sorunlu kabloyu değiştirdim düzeldi.1 haftadır hastanede olduğum için yazamadım.Galiba dendiği gibi 16 lıklarda sorun yok.

çok geçmiş olsun.teşekkürler


_____________________________



4641 Mesaj
18 Kasım 2013; 0:14:29 

Teşekkürler iyi dileklerin için.

Bu mesajda bahsedilenler: @acemi nefer


_____________________________

PSN: maydo67


18 Mesaj
18 Kasım 2013; 17:03:33 

Aynı sorunu yaşayan 4-5 kişi buluşup beraber Leven teki Telpa Servisinde birlikte sorunumuzu garanti dahilinde çözdürmek için baskı yapacak arkadaş grubu olursa ben de katılacağım beraber olursak herhalde sorunumuzu çözdürebiliriz. Bu konuda aynı fikri paylaşan arkadaşlardan yardım istiyorum.


_____________________________



 
222 Mesaj
20 Kasım 2013; 21:21:00 

ben telefonumda 2 şarj aleti kullaniyorun biri orj diğerism Samsung sSamsung kablosu şarj oliyo gibi göstermesine rağmen olmuyo orj sşarj aletinde sorun yok işe gidince Samsung kablosunu bilg talip deneyeyim yarin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

kymco granddink250cc
acer travelmate 6291 12.1'
honda civic 2009
hyundai accent 2004
n95


 
35 Mesaj
21 Kasım 2013; 12:44:24 

şarj problemi nedeni ile telpaya elden teslim ettiğim telefonu garanti dışı bıraktılar. 50 tl paratalep ettiler. 10 gün sonra haber verdiler birde. Bende kabul etmedim tüketici mahkemesine dava açacağım.


_____________________________

Evga FTW x79 - i7 3820 cpu ,Evga gtx 2win gtx 560ti Gigabyte gtx 480 superoverclock, Samsung BX2350 , Revodrive120gb , Corsair 4x4 16gb Quad ram,Carbide Series™ 500R Mid-Tower Case - Corsair

İlla tokatmı yemelisin ensene . Ölüm sana gelmeden sen kendine gelsene ."Cengiz NUMANOĞLU"


18 Mesaj
21 Kasım 2013; 16:19:25 

quote:

Orijinalden alıntı: branduko

şarj problemi nedeni ile telpaya elden teslim ettiğim telefonu garanti dışı bıraktılar. 50 tl paratalep ettiler. 10 gün sonra haber verdiler birde. Bende kabul etmedim tüketici mahkemesine dava açacağım.


Merhaba ;
Bende bugün teslim ettim telpa sitesinde cihaz görünmüyo halen.
Şunu sormak istiyorum.
Tamir etmişlerde mi para istiyorlar ?
Siz tamir ettirip öyle mi tüketici heyetine başvuracaksınız? Bu işin prosedürü nasıl oluyor bende öğrenmek istiyorum da ...
Sağolun şimdiden bilgileriniz için ..

Not : 10 gün sonra size kullanım için bir tlf vermek zorundalar bunu biliyor musunuz ? (Ben olsam sırf işkence olsun diye gidip talep ederdim)


_____________________________



18 Mesaj
22 Kasım 2013; 10:31:41 

Arkadaşlar dün verdiğim telefon için önce mesaj attılar biraz öncede aradılar 50 tl istiyorlar tamir için;
"Garanti dahilinde telefonum ve bu telefonu alan insanların 2/3 si bu sorunu yaşıyorsa bu kullanıcı hatası değildir." dememe rağmen telefondaki hanımefendi
kabul ediyor musunuz etmiyor musunuz gibi bir ifadeyle telefonu kapatmaya çalıştı anladığım kadarıyla telpa binasının kapısına diktikleri hem danışma hem tamir için telefonları alan kişi.

Tamir edin gelip parasını ödeyip alacağım dedim..

Bu arada bu forumda destek olan sizlere de çok teşekkür ederim gerekli gereksiz konularda atıp tutmaya bayılıyorsunuz ama iş yardıma bilgi paylaşımına gelince hiçkimse ilgilenmiyor !


_____________________________



 
414 Mesaj
22 Kasım 2013; 12:21:38 

quote:

Orijinalden alıntı: kurttan

Arkadaşlar dün verdiğim telefon için önce mesaj attılar biraz öncede aradılar 50 tl istiyorlar tamir için;
"Garanti dahilinde telefonum ve bu telefonu alan insanların 2/3 si bu sorunu yaşıyorsa bu kullanıcı hatası değildir." dememe rağmen telefondaki hanımefendi
kabul ediyor musunuz etmiyor musunuz gibi bir ifadeyle telefonu kapatmaya çalıştı anladığım kadarıyla telpa binasının kapısına diktikleri hem danışma hem tamir için telefonları alan kişi.

Tamir edin gelip parasını ödeyip alacağım dedim..

Bu arada bu forumda destek olan sizlere de çok teşekkür ederim gerekli gereksiz konularda atıp tutmaya bayılıyorsunuz ama iş yardıma bilgi paylaşımına gelince hiçkimse ilgilenmiyor !

kim ne yardımı yapacak kimse 1 ay ön sipariş için bekletilirken 50 ytl zam yapılırken sesini çıkardı mı çıkarmadı 50 ytl zam yapıldı herkes dolar yükseldi o yüzden yapıldı dedi telefon 700 ytl yi bile hak ediyor denildi şimdi 50 ytl lik servis ücreti için mi yardım edecekler tabi sen haklı olduğunu düşünüyorsan tüketici hakem heyetine başvur telefonsuz kalacağın süreyi hesapla ona göre kararını ver


_____________________________



57 Mesaj
22 Kasım 2013; 14:01:50 

quote:

Orijinalden alıntı: kurttan

Arkadaşlar dün verdiğim telefon için önce mesaj attılar biraz öncede aradılar 50 tl istiyorlar tamir için;
"Garanti dahilinde telefonum ve bu telefonu alan insanların 2/3 si bu sorunu yaşıyorsa bu kullanıcı hatası değildir." dememe rağmen telefondaki hanımefendi
kabul ediyor musunuz etmiyor musunuz gibi bir ifadeyle telefonu kapatmaya çalıştı anladığım kadarıyla telpa binasının kapısına diktikleri hem danışma hem tamir için telefonları alan kişi.

Tamir edin gelip parasını ödeyip alacağım dedim..

Bu arada bu forumda destek olan sizlere de çok teşekkür ederim gerekli gereksiz konularda atıp tutmaya bayılıyorsunuz ama iş yardıma bilgi paylaşımına gelince hiçkimse ilgilenmiyor !

Dostum senin yaşadığın olayı ben 1 ay önce yaşadım ve şuan çözülmüş durumda, burası farkındaysan bilgi paylaşımı için oluşturulmuş bir forum, örgütlenme veya teşkilatlanma değil.. ve bu konuyla ilgili Türkiye'nin dört bir yanından yazan insan var herkesi ist.da yaşıyor olarak değerlendirmen saçma, yani kısacası hemen hemen hiçkimse burda atıp tutmuyor..


_____________________________

Samsung Galaxy Note II N7100 -General Mobile Discovery - Samsung SmartTV 32F5570 - HP Probook 6550b - HP Pavilion 23xi - Logitech Marathon M705 - Logitech Z323


18 Mesaj
22 Kasım 2013; 16:05:12 

quote:

Orijinalden alıntı: DreamDesigner

quote:

Orijinalden alıntı: kurttan

Arkadaşlar dün verdiğim telefon için önce mesaj attılar biraz öncede aradılar 50 tl istiyorlar tamir için;
"Garanti dahilinde telefonum ve bu telefonu alan insanların 2/3 si bu sorunu yaşıyorsa bu kullanıcı hatası değildir." dememe rağmen telefondaki hanımefendi
kabul ediyor musunuz etmiyor musunuz gibi bir ifadeyle telefonu kapatmaya çalıştı anladığım kadarıyla telpa binasının kapısına diktikleri hem danışma hem tamir için telefonları alan kişi.

Tamir edin gelip parasını ödeyip alacağım dedim..

Bu arada bu forumda destek olan sizlere de çok teşekkür ederim gerekli gereksiz konularda atıp tutmaya bayılıyorsunuz ama iş yardıma bilgi paylaşımına gelince hiçkimse ilgilenmiyor !

Dostum senin yaşadığın olayı ben 1 ay önce yaşadım ve şuan çözülmüş durumda, burası farkındaysan bilgi paylaşımı için oluşturulmuş bir forum, örgütlenme veya teşkilatlanma değil.. ve bu konuyla ilgili Türkiye'nin dört bir yanından yazan insan var herkesi ist.da yaşıyor olarak değerlendirmen saçma, yani kısacası hemen hemen hiçkimse burda atıp tutmuyor..

Bilgi paylaşımı için oluşmuş bir forum ama kimsenin paylaşmak istemediği konu galiba..
Madem çözüldü sorununuz siz niye okuduğunuz halde azarlamaya çalışmak yerine sevgili kardeşim benim sorunum şöyle çözdüm gibi bir cümle kurmadın?
Tartışmak değil sorunuma çözüm bulmak aynı sorunu yaşayan arakdaşlarıma da bilgi verip faydalı olmak istiyorum.
O yüzden yardımcı olmayacaksan ......


_____________________________



57 Mesaj
22 Kasım 2013; 17:13:06 

quote:

Orijinalden alıntı: kurttan

quote:

Orijinalden alıntı: DreamDesigner

quote:

Orijinalden alıntı: kurttan

Arkadaşlar dün verdiğim telefon için önce mesaj attılar biraz öncede aradılar 50 tl istiyorlar tamir için;
"Garanti dahilinde telefonum ve bu telefonu alan insanların 2/3 si bu sorunu yaşıyorsa bu kullanıcı hatası değildir." dememe rağmen telefondaki hanımefendi
kabul ediyor musunuz etmiyor musunuz gibi bir ifadeyle telefonu kapatmaya çalıştı anladığım kadarıyla telpa binasının kapısına diktikleri hem danışma hem tamir için telefonları alan kişi.

Tamir edin gelip parasını ödeyip alacağım dedim..

Bu arada bu forumda destek olan sizlere de çok teşekkür ederim gerekli gereksiz konularda atıp tutmaya bayılıyorsunuz ama iş yardıma bilgi paylaşımına gelince hiçkimse ilgilenmiyor !

Dostum senin yaşadığın olayı ben 1 ay önce yaşadım ve şuan çözülmüş durumda, burası farkındaysan bilgi paylaşımı için oluşturulmuş bir forum, örgütlenme veya teşkilatlanma değil.. ve bu konuyla ilgili Türkiye'nin dört bir yanından yazan insan var herkesi ist.da yaşıyor olarak değerlendirmen saçma, yani kısacası hemen hemen hiçkimse burda atıp tutmuyor..

Bilgi paylaşımı için oluşmuş bir forum ama kimsenin paylaşmak istemediği konu galiba..
Madem çözüldü sorununuz siz niye okuduğunuz halde azarlamaya çalışmak yerine sevgili kardeşim benim sorunum şöyle çözdüm gibi bir cümle kurmadın?
Tartışmak değil sorunuma çözüm bulmak aynı sorunu yaşayan arakdaşlarıma da bilgi verip faydalı olmak istiyorum.
O yüzden yardımcı olmayacaksan ......


Kurduğum cümle herhangi bir azar barındırmıyor..
Konuyu baştan sona okursan kimlerin nasıl çözdüğünü zaten görürsün, ama hala anlamadıysan kendi bildiğince bir yol çizersin..
o yazının sonundaki noktalar ne anlama geldiğini anlamak istemiyorum ve buradaki insanlarin vakit ayırıp yazdıklarını da küçümseme senin için yetersizsede o noktaları aynen sana iletiyorum.


_____________________________

Samsung Galaxy Note II N7100 -General Mobile Discovery - Samsung SmartTV 32F5570 - HP Probook 6550b - HP Pavilion 23xi - Logitech Marathon M705 - Logitech Z323


 
1 Mesaj
25 Kasım 2013; 21:52:12 

16 Gün önce aldığım Discovery 16 GB telefonumda bende sarj sorunu yaşadım üstelik telefonun sarjı tam boşalmadan ve tam dolmadan çekmedim fazla bile sarjda bekletmedim. Acil bir yere gidicektim %5 sarjım vardı telefonu sarja taktım sarj olmadı başka cihazlarımın aynı girişi adaptörle pc ile denedim bir türlü sarj olmadı özellikleri iyi ucuz diye alıyorsunuz ama nafile adamlar yolunu böyle buluyor sanırım bende gönderdim servise bakalım bizden ne isteyecekler ALMAYIN BU TELEFONU GİDİN BİLMEDİĞİNİZ ÇİN MALI TELEFONLARI ALIN ONLAR BİLE DAHA ÇOK DAYANIYOR REZİLLİK YA


_____________________________



 
59 Mesaj
27 Kasım 2013; 17:32:07 

telefon nihayet servisten geldi..... 50tl ödedik(telep edildiği an ödendi)... telefonu kullanmak istiyorsan ödememe şansın yok.....
gelelim 20 günlük servis süresine(sitesinde 1 günden az sürede hizmet verdikleri yazıyor...yalan)...
telefonu kargo ile ücretsiz gönderiyorsunuz... diğer gün serviste..... fakat sitesinden takip etmek için kayıt etmeleri gerekiyormuş ve 5 gün sonra kayıt ediyorlar..... önce garantili onarım yazıyor..... 2 gün geçiyor ve birden garanti dışı 50tl ödeyin yazıyor.... ödüyorsunuz ve 13 gün daha bekledikten sonra telefon size ulaşıyor...... iletişim bilgilerindeki telefonda 1 kişi çalışıyor galiba düşürmenin imkanı yok......düşürseniz bile sorularınıza yanıt alamıyorsunuz.... parelel ithalat birçok cihazın servisi bile daha hızlı.....

yedek telefonunuz varsa ve senede en az iki ay serviste telefonunuzun kalması sizin için sorun değilse ancak bu telefon alınabilir.....

zamanı olan ve uğraşacak biri varsa tüketici mahkemesine gitsin ve şu telefonun üretim hatalı olduğunu tescil ettirsin... örnek teşkil ederse bir çok kişiye yardımcı olur.... mesai saatleri içinde çalışmasam inan ben uğraşırdım.......

daha önce bizde telefonu övdük ama hatalı olduğunu kullandıktan sonra anladık malesef.....en kötüsüde hatalı olduğunu firmanın kabul etmemesi ve ücret karşılığı ve çok uzun sürede sorunu çözmesi...............
sorun birçok cihazlarda var(4gb ve 16gb)....






_____________________________

olumlu referanslar
Pcdünyası, drunkard....


 
1 Mesaj
23 Aralık 2013; 20:37:42 

BENİM TELEFONDA SADECE BİLGİSAYARDAN ŞARJ OLUYORDU ŞARJ ALETİNDEN OLMUYORDU SERVİSE GÖNDERMEK YERİNE GİRDİM TELEFONCUYA BÜTÜN ŞARJ ALETLERİNİ DENEDİM ÇÜNKÜ BU SORUN GÜNCELLEMEDEN SONRA OLMUŞTU DENEMELER SONUCUNDA HTC'NİN ORCİNAL ŞARJ ALETİ ŞARJ ETTİ TELEFONCUDAN SADECE HTC'NİN ŞARJ KABLOSUNU ALDIM NORMAL DİSCOVERY ŞARJ ALETİNE TAKTIM GAYET GÜZEL ŞARJ OLUYOR SORUN YOK BİR TELEFONCUYA GİDİP HTC'NİN ŞARJ ALETİYLE DENEMENİZİ ÖNERİRİM...


_____________________________



924 Mesaj
31 Aralık 2013; 8:38:20 

quote:

Orijinalden alıntı: karizma41

Arkadaşlar tlf alalı 2 hafta oldu hem şarj olmuyor hem bilg.bağlanmıyor.şarj aletinide değiştirdim yine aynı..acaba başına gelen yada çözüm önerisi olan varmı?ayrıca 2 gün önce yeni sürümü yüklemiştim.ondan sonra bu problem başladı.belki sorun güncellemededir diye fabrika ayarlarını geri yükledim ama önceki sürümüyüklemiyor. ilk sürümü nasıl yükleyeceğimide bilmiyorum. yardımcı olursanız sevinirim. saygılarımla

hocam naptın bir sonuç var mı?


_____________________________



110 Mesaj
31 Aralık 2013; 12:30:43 

2 gün sonra şarj soketi bozuldu. 50 tl ye yaptırdım telpaya. 2 ay sonra tekrar bozuldu.


_____________________________

Mantık sizi A noktasından B noktasına götürür.Hayal gücü ise her yere.
Karadeniz Teknik Üniversitesi
Elektrik Elektronik Müh.


 
3 Mesaj
4 Ocak 2014; 13:50:45 

merhabalar arkadaşlar. benimde telefonum gm discovery. telefonumda yaklaşık bir aydır sokeet problemi var. kimseye güvenemediğimden dolayı yaptıramıyordum. yaptıran arkadaşlardan duydugumda ise yapıldıktan sonra pc baglantı problemi olmaktaydı. garantide bile bunla uraşmıyolarmış uzun çabalarım sonucunda bu gün adanada Erol abiyle tanıştım kendisi telefonuma baktı veyaparız dedi yaklaşık 25 dakika içerisinde harika bir işçilikle telefonumu yaptı. ne pc sorunu nede şarj problemim kaldı ve yaptıgı iş eskisinden daha saglam oldu. Dükyan adana da ister kargo ile gönderin ister kendiniz gertirin 25-30 dakkada sorununuzdan sizi kurtarıyor :)
dükkanın adı İstanbullu iletişim yer adana . telefonu 5392282699 5422171298. isterseniz arayın konuşunda arkadaşlar. Ben kendisine sordum kargoylada ürün alabilirim dedi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
1 Mesaj
23 Ocak 2014; 12:45:06 

ARKADAŞLAR GENERAL MOBİL ŞARJ OLMUYORSA BANA ULAŞIN----05468839393

CELAL USTA-ATILIM İLETİŞİM DENİZLİ--UYGUN FİYATA GARANTİLİ YAPTIRA BİLRİSİNİZ


_____________________________



5406 Mesaj
24 Ocak 2014; 1:01:16 

Benimde 4 gb modeli vardı, soketi yamulunca telefoncu arkadaşıma yaptırıp, telefonu satmıştım.
Yeni serilerde sanırım 3 ayaklı şarj soketini daha da sağlamlaştırmışlar.
Aslında telefondan memnundum fakat batarya performansı çok iyi değildi..
Şimdi S4 mini satın aldım, oldukça memnunum. 4.3 ekran olduğu için tek elle kullanımı daha rahat oluyor.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frux -- 24 Ocak 2014; 1:01:56 >


_____________________________



 
124 Mesaj
3 Şubat 2014; 23:16:46 

50 tl bayıldık garantiden geldi yine bozuldu. Bu sefer garantiye gitmeden yaptırdım. Garanti 15 gün bekletiyor. Şimdi de batarya 1-2 saate bitiyor.


_____________________________



 
4 Mesaj
4 Şubat 2014; 1:46:32 

degerli donanim haber kardeslerim. lutfen yardim edin. gm discovery 4 gb var bende. sarj soketi bozuktu. tamire verdim ama sadece sajini tamir etti yani sarj makinasina takinca sarj oluyo ama bilgisayara takinca hic bir sey olmuyor. telefona daha once yukledigim bir program sayesinde tel acilmiyor kapattim ama acilinca discovery yazisinda takiliyor. cwm yuklu degil sadece orjinal recovery yuklu. lutfen yardimci olun nasil yapabilliriz. usb calissa bilgisaayara takip halledicem de spflash tool ile. bilgisayar gormuyor malesef telefonu. lutfen yardim. en azinnan teli 4 gb olan bir arkadas orjinal recoveryden backup yapib bana gondere bilirmi? bende o sayede teli restore ede bilirim


_____________________________



 
1 Mesaj
16 Nisan 2014; 22:43:24 

Lan kekolar ne gerek var servise filan 50 TL vererek alın batarya şarj aletleri var ne urasiyonuz ayni sorun bende de var 10 TL mi be



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Mobil Cihazlar] » Android Telefonlar » Diğer Android Telefonlar » GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ OLMUYOR !!!
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.441