Şimdi Ara

DELTA SERVİS Hizmet Reziliği!!! ( Galaxy S4)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
2
Favori
6.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2 ay önce bizdeuygun.com dan Galaxy s4 aldım... Telefon ilk geldiğinde herşey normaldi. bi ara kameraya girdim telefon kendine reset attı bende yenidir die umursamadım. 1 buçuk ay geçtikten sonra telefon kapanmaya başladı bataryaya baktım şişmiş. Daha sonra internette araştırma yaparken bazı kullanıcılar ekran camının kasadan çıkık olduğu yönünde yazılar yazdıklarını gördüm ve hemen telefona bakım ve benim cam da kasadan çıkık görünüyordu...
    Garantiye yolladım telefonu bahsettiğim sorunların çözülmesi için. Telefonumun sol alt kısmında hafif bi darbe vardı. Bu yüzden garanti kapsamı dışına çıkarmışlar. Batarya garanti kapsamında olduğu için değişim yapıldı dediler fakat diğer sorunlar için 350tl fiyat istediler.

    4 tane arkadaşım s4 kullanıyor hiç birinin camı böyle değil bataryası şişmedi sadece benimkinde bu hatalar oldu... kaç kere aradım mail attım ama ücretsiz yapmayı bırakın ücrette indirim bile yapmayacaklarını söylediler...

    Ve müşteri hizmetlerinde ki arkadaş belirttiğim sorunların müşteriden mi yoksa üründen mi kaynaklandığını gösterecek bi teknoloji olmadığını söyledi (yıl 2013!!!) Belirttiğim sorunların üründen kaynaklandığını bir yaşında ki çocuk bile anlar şuan a kadar kullandığım telefonların hiç birinin bataryası şişmedi sadece bu şişti!!! Ekran camının çıkık durmasının darbeyle alakası olmadığını herkes anlayabilir bunun için teknolojiye gerek yok...

    ürünümü 2 gün önce sadece batarya değişimi yaparak geri gönderilmesini istedim. hala kargoya vermemişler bu da ayrı bi sıkıntı...

    Tüketici haklarına başvurcam her türlü yargı yoluna başvurcam bu kadar terbiyesizlik olmaz ya. ayıplı ürün gönderip bir de üzerine garantiden çıkarıp 350 tl fiyat istediler... ki belirttiğim sorunlardan kamera sorunu güncellemeyle halledilecekmiş.

    Hiç bir akrabama arkadaşıma da sizi asla tavsiye etmem sizden ürün almalarına da müsade etmem arrtık...







  • Az önce tekrar müşteri hizmetlerini aradım. Batarya değişimi yapılacak denilmesine rağmen yapılmadan kargoya verilmiş telefon. bu kadar rezillik olmaz ya bu adamlara sakın güvenmeyin. bu işin peşini asla bırakmıycam bunu da bilin sayın delta yetkilileri
  • Arkadaşım aynı problemler bendede var cam kasadan çıkıyor ve pil şişmiş
    Servise gönderdim bana dedilerki iade olarak gönerilmiş delta servis
  • aykutyavuz_89 kullanıcısına yanıt
    Merhaba Aykut Bey,

    Ürününüz servisimize "Bataryası Şişik,Telefon Biraz Zorlanınca Kendi Kendine Kapanıyor,Oyun,Kamera İnternet Açılınca Kapanıyor,Kapandıktan Sonra Bazen Açılıyor,Bazen Açılmıyor,Şarj %100 Doluyken Yarım Saatte %60'a Düşüyor,Telefonun Ekranına Yandan Bakıldığı Zaman Yuakrı Çıkık Duruyor. Kamera Açıldığında Resetleniyor." şikayetleri ile 2 Eylül 2013 tarihinde giriş yapıyor.Bundan 2 gün sonra yani 4 Eylül 2013 tarihinde fiyat teklifi için aranıyorsunuz ve 350 TL garanti dışı onarımı kabul ediyorsunuz.Bunun üzerine size hesap numarası SMS olarak gönderiliyor.Bu sırada sizin havale yapmanız beklendiği için ürün beklemeye alınıyor.Aradan 5 gün geçtikten sonra aldığınız yer vasıtası ile geri dönüş yapıp indirim talep ediyorsunuz.Yani onayladığınız onarımı bedeli üzerinden tekrar pazarlık yapıyorsunuz ve doğal olarak bu kabul görmüyor.

    9 Eylül 2013 tarihinde indirim bedeli kabul görmediğinden ürünü onarımsız olarak sadece batarya değişimi yapılarak geri iade istiyorsunuz ve cihazınız size 10 Eylül 2013 tarihinde size iade olarak gönderiliyor.Bu durumda ilk şikayetiniz olan " 2 gün geçti cihazımı kargoya vermediler" kısmı doğru değil.Doğru olsa bile bu durumda talebin alındığı gün kargonun yapılması gibi prosedür işlemez zaten yetkili servislerde.Onarım birimi-müşteri hizmetleri ve kargo departmanı hepsi ayrıdır bu yapılarda.

    "Ürünü aldıktan sonra kameraya girdim reset attı ve problem yaşamaya başladım,dolayısı ile ürün ayıplı üründür" diye belirtmişsiniz,şimdi bu durumlarda problem yaşadığınız zaman ayıbı bildirmeniz gerekmektedir çünkü herhangi bir şekilde geriye dönük işlem yapmamız ve ya "müşteri 2 aydır cihazı kullanıyor ve aldığı günden beri problem varmış" diye rapor vermemiz değişim istememiz mümkün değildir.

    Galaxy S4 modelinde batarya şişmesi son 3 haftadır ortaya çıkan güncel bir problem.Forumu incelerseniz tüketicilerin bu konudaki sıkıntısını net olarak görebilirsiniz.Biz bu durumlarda garanti dahilinden kullanıcıların bataryalarını değiştiriyoruz.Ancak sizin ürününüz gördüğü hasardan sonra kapsam dışına çıktığı için herhangi bir ücretsiz onarım yapma şansımız kalmıyor.

    Ayıplı ürün diye belirttiğiniz ürünü aldığınız yer biz değiliz artı olarak ayıbı bildirmeyen sizsiniz.Belirttiğiniz sorunların nereden olduğu konusunda sorduğunuz soru " Bu arızalar düşmeye mi bağlı ?" olarak olduğu zaman,ve ya ben düşürmeden de bu sıkıntılar vardı diye belirttiğiniz zaman bizim verilecek net bir cevabımız olamaz.Ürün ne zaman sorun çıkardı nerede yaptı,düşmeden varmıydı olarak tespit yapılamaz.Darbeli ve sıvı hasarlı ürünler garanti kapsamı dışındadır ve herhangi bir şekilde garanti dahilinde onarım yapılamaz.Garanti kuralı budur gayet net.Yetkili servis olarak garanti kapsamı dışına çıkardığınız bir ürüne herhangi bir şekilde yedek parça değişimi ve ya hakediş ekleyemiyoruz ve dolayısı ile bununla ilgili bir karşılık alamıyoruz.

    Aykut Bey resimlerde görebileceğiniz gibi kullandığınız ürün net bir şekilde düşme izlerine sahip.Geri kalan prosedürde size karşı yapılan bir "terbiyesizlik ve rezillik" göremiyorum.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
     DELTA SERVİS Hizmet Reziliği!!! ( Galaxy S4) DELTA SERVİS Hizmet Reziliği!!! ( Galaxy S4)
     DELTA SERVİS Hizmet Reziliği!!! ( Galaxy S4) DELTA SERVİS Hizmet Reziliği!!! ( Galaxy S4)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Delta Servis -- 13 Eylül 2013; 14:30:30 >




  • bilmem123 kullanıcısına yanıt
    Sayın bilmem123,

    Pm olarak gönderici bilgilerinizi iletirmisiniz.Artı olarak yazdığınız problemi net olarak anlamadım.Size cihazı yapmadan mı iade gönderdik? Biraz daha açıklayacı bilgiler verirseniz,konuya vakıf olma şansımız olacaktır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • bilmem123 kullanıcısına yanıt
    Merhaba Mehmet Ali Bey,

    Attığınız özel mesajdan bilgilerinize ulaştım.Dün de size belirttiğimiz gibi konu size gönderdiğimiz cihazın size ulaşmadan bize iade gelmesi.Yani Yurtiçi Kargonun sizi belirttiğiniz adreste bulamadığı için paketi bize geri getirmiş olması.

    Cihazınızın batarya garanti kapsamından değiştirilmiş 12 gün önce.Herhangi bir iade ve ya servis problemi söz konusu değildir.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba Mehmet Ali Bey,

    Attığınız özel mesajdan bilgilerinize ulaştım.Dün de size belirttiğimiz gibi konu size gönderdiğimiz cihazın size ulaşmadan bize iade gelmesi.Yani Yurtiçi Kargonun sizi belirttiğiniz adreste bulamadığı için paketi bize geri getirmiş olması.

    Cihazınızın batarya garanti kapsamından değiştirilmiş 12 gün önce.Herhangi bir iade ve ya servis problemi söz konusu değildir.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Fakat pilin şişmesi nedeniyle cam kasadan çıkıyor ve yavaş yavaş camda şişmiş o problem de düzeltildimi
  • bilmem123 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,


    Hangi camdan bahsediyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,


    Hangi camdan bahsediyorsunuz?

    Telefonun ön camım hafif açılmış pil şişmesiyle çünkü pil şişince ekran amoled inceliğinde olunca cam ile pilin arasında kağıt gibi bişey oluyor pil şişince ön cam ortadan cam hafif açılıyor, ama artık önemli değil telefon gelsin yeter
  • Herkese merhaba foruma ilk defa yaziyorum. Arkadaslar benim yardim almak istedigim konu, telefonum dustu ve on cami kirildi, Lg L7 daha 1 ay olmadi alali, on cam degisimini dogubankta ayni gun yaptirabilir miyim ne kadar saglikli olur, cihaz delta servis guvencesinde, ayni gun icinde delta serviste degistirebilir mi ama delta servis hakkinda pek ic acici yorumlar yok, yardimci olursaniz cok sevinirim....
  • cemmc1907 C kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Ürünü dilediğiniz yerde yaptırabilirsiniz.Burada takıldığımız konu ;

    "Delta Servis hakkında iç açıcı yorumlar yok" kısmı oldu.Nerede iç karartıcı bir yorum okudunuz? ve ya başka hangi servis hakkında olumlu ve ya olumsuz görüşe hakimsiniz?

    Yardımcı olmanız için soruyorum,lütfen yanlış anlaşılmasın.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Merhaba Delta servis isinizi iyi veya kotu yapiyor olabilirsiniz, ben veya telefon kullanicisi herhangi bir kisi bu duruma hakim olamaz, isin icinde olan siz oldugunuz icin siz hakim olursunuz, bizler sadece yorum yapabilir gorus bildirebiliriz. hic servisinize urun vermemis olan birine kendinizi boyle mi tanitiyorsunuz: urunu istediginiz yere verebilirsiniz, bi hikimizde olmaz yazmamissiniz..

    Normal okuma yazmasi olan biri sizinle ilgili sayfalari okusa sizcede ikileme dusmez mi, tum musteriler mi sorunlu, ya da okuyan herkes mi yanlis anliyor. Her yoruma cevap vermeniz cok guzel ama boyle laf sokmaya calisir gibi olmamali, bu yaptiginiz sizin musteri iliskilerine bakis acinizi gosteriyor, keske laf sokmaya calisacaginiza urunu nasil teslim edecegimi sizin nasil hizmet verdiginizi anlatsaydiniz, bi sorun olmayacagina yonelik guveni verseydiniz, ya da rast gele bi servise vermenin sakincalarindan bahsetseydiniz, bu cok daha "kaliteli"bir cevap olurdu, sayfanin birinde robert bosch'un sozunu yazmistiniz, ama uyumsuz bi tavir olmus kusura bakmayin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Ürünü dilediğiniz yerde yaptırabilirsiniz.Burada takıldığımız konu ;

    "Delta Servis hakkında iç açıcı yorumlar yok" kısmı oldu.Nerede iç karartıcı bir yorum okudunuz? ve ya başka hangi servis hakkında olumlu ve ya olumsuz görüşe hakimsiniz?

    Yardımcı olmanız için soruyorum,lütfen yanlış anlaşılmasın.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    nerde iç açıcı okuduk
  • cemmc1907 C kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Aslında siz kusura bakmayın,cevabınızı ve yazdığınızı tekrar okuyunca ve sizin açıklayıcı yorumunuzdan sonra siz "haklısınız" demekten başka birşey kalmıyor.İlk sorunuzdaki "iç acıcı yorumlar" yok kısmına takıldık biraz ve konunun başlığı ile birleşince buradan pozitif bir anlam çıkarmak mümkün olmuyor.

    Yazılan yorumları sizin gözünüzden görmek ve gözden kaçırdığımız bir şey varmı diye öğrenmek istediğimiz için "hangi yorumlardan bahsediyorsunuz?" sorusunu sordum.Alınan cevaplardan ve ilgiden gayet memnunuz,ancak farketmediğiniz bir konu var,"müşterilerimiz teşekkür ederiz cihazımı yaptınız ve gönderdiniz" diye paylaşımda bulunmazlar.Burada paylaşımını gördüğümüz ve göreceğimiz genel konu şikayetler olacaktır.Amaç bazen gerçek eleştiri,bazen de elindeki garanti dışı ürünü bir şekilde sosyal platform tehdidi ile ücretsiz yaptırmak olacaktır.Gün içerisinde bu tehditler ile karşılıyoruz ve sus payı verir gibi bu tehditlerin tarafımızca kabul edilmesi mümkün değildir.

    Şu şekilde bir hesap yapalım,ortalama günlük arızalı ürün girişi 85 bu da günde 85 farklı tüketicinin ürünü hizmet görüyor demektir.Ayda ortalama (26 günden) 2200 ürün yapar.Mayıs ayından itibaren DH platformunda aktif olduğumuzu varsayarsak bu dönemde hizmet gören ürün sayısı yaklaşık 10 bin ürün yapıyor.Sadece akıllı telefonlara hizmet verdiğimizi ve tüketicilerin en azından %70'nin internetten haberi olduğunu ve onunda yarısının Google üzerinden arama yaparak buradaki konuları görmesi ihtimalini göz önünde bulundurursak yaklaşık 4000 DH platformundan haberdar kişinin Delta Servis'ten hizmet aldığını düşünebiliriz.Geri kalan hesaplama da basit.Sonuç olarak genel anlamda problemli bir durum yaratmıyorsanız sunduğunuz çözümlerin bir değeri kalmıyor ve bunun üzerine bir teşekkür yazısı beklemek de doğru olmayacaktır.Sistem işliyor,insanlar hizmet almaya devam ediyor.Memnun kalmayanlar da eleştiri ve şikayet paylaşımlarında bulunuyorlar.Paylaşımlara cevap verirken,hizmette hata olduğunu farkediyorsak özür dileyip sorunu giderme yolunu seçiyoruz.Ancak izlenen prosedürün doğru olduğunu düşünüyorsak,üslubumuzu dengeleyip cevap vermeye çalışıyoruz.Agresif olan bir paylaşıma,ne kadar sakin cevap verirseniz verin 3.kişi tarafından okunduğu zaman ortaya ufak bir tartışma yazısı çıkıyor.

    "Delta Servis Hizmet Rezilliği!!!" konusu altında yazılan cevabımızı okuduğunuzu varsayıyorum ve size danışmak istiyorum : "Siz nasıl cevap verirdiniz?".Bu şikayetin ortaya çıkmasında ve verilen cevapta iyi bir servis olmak ve ya olmamak ile ilgili bir bağlantı yok.

    Yukarıdaki size verdiğimiz cevabımızda hiç bir şekilde laf sokma niyeti olmadığını tekrar beyan ederek,asıl sorunuzun haricindeki olumsuz düşünceye takıldığımız için özür dileriz.Bizim için sosyal plaftormlardaki intiba önemli olmasa,inanınki bizim de bu şekilde her yazılanı cevaplama ve paylaşımlarda bulunma çabamız olmazdı.

    "Okuyan herkes mi yanlış anlıyor" kısmı da önemli bizim için.Burada oluşan pozitif algı tarafımıza iletiliyor,ben sizin gözünüzden negatif olan kısmını öğrenmek ve problem varsa düzeltmek adına sizden bilgi rica ettim-ediyorum.

    Yukarıdaki cevapta " Yardımcı olmanız için soruyorum,lütfen yanlış anlaşılmasın." cümlesinin rahatsızlık vermemek adına yeterli olmadığını farkettiğimizi ve bizim için görüşlerinizin değerli olduğunu tekrar belirtmek isterim.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • Merhaba,

    Bu konu fena gitmiyor gibi, ne dersiniz ?

    http://forum.donanimhaber.com/m_70652467/mpage_7/f_/key_delta//tm.htm#81351130
  • ilginiz icin tesekkur ederim bu detayli aciklama sizi daha iyi anlamama sebep oldu, zaten burayi takip etmeniz, herkese yetismeye calismaniz takdir edilecek bir durum, kurumsalligin en iyi gostergesi musteri iliskileri yonetimi, her sey zamanla daha iyi bir zemine oturacaktir.

    Simdi bana delta servis nasil yardimci olacak, LG L7 kullaniyorum ön cami kirildi, ekrana bir sey henuz nufüz etmedi olu piksel ya da dokunmatikte sorun yok benim gozlemledigim kadariyla durum bu sadece on cam kirilmasi ve ben ayni gun bu ameliyatin sonuclanmasini istiyorum, mumkun mudur ?
  • cemmc1907 C kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yarın size dönüş yapalım, iletişim bilgilerinizi pm olarak yollarmısınız.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Cevabinizi yeni gordum, yarin yerinize gelecegim, sitenizdeki adresinize. insallah hemen olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemmc1907

    Cevabinizi yeni gordum, yarin yerinize gelecegim, sitenizdeki adresinize. insallah hemen olabilir
    herkese merhaba,


    İstanbulda yaşadığım için, yerlerine gelebileceğimi söylemiştim, cumartesi maille ulaştı arkadaşlar, ön camı hemen tedarik edip, beni saat 16:00'ya kadar gelmem için davet ettiler, biraz düşüncesizlik ederek 15:50'de servise gittim, sağolsunlar, 16:45'e kadar benim telefonumla ilgilendiler, nescafe ikram ettiler, güler yüzlerini hoş sohbetlerini eksik etmediler, işlerini hassasiyetle yapıyorlar, ben buna inandım, ön yargılardan arınarak her türlü sorununuzu hem forumdan hem çağrı merkezi kanalından bence iletin bu çatı altında gayet iyi bir ekip var şüpheniz olmasın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemmc1907

    herkese merhaba,


    İstanbulda yaşadığım için, yerlerine gelebileceğimi söylemiştim, cumartesi maille ulaştı arkadaşlar, ön camı hemen tedarik edip, beni saat 16:00'ya kadar gelmem için davet ettiler, biraz düşüncesizlik ederek 15:50'de servise gittim, sağolsunlar, 16:45'e kadar benim telefonumla ilgilendiler, nescafe ikram ettiler, güler yüzlerini hoş sohbetlerini eksik etmediler, işlerini hassasiyetle yapıyorlar, ben buna inandım, ön yargılardan arınarak her türlü sorununuzu hem forumdan hem çağrı merkezi kanalından bence iletin bu çatı altında gayet iyi bir ekip var şüpheniz olmasın...

    Alıntıları Göster
    valla helal olsun delta servis. Burada müşterinizle teker teker ilgilendiğinizi ve hakkınızdaki olumlu yorumları gördüğüm için, siteye üye olup teşekkür mesajı yazmak istediğim. Şüphelerim vardı. Fakat artık gönül rahatlığıyla delta servis garantili telefon alacağım.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.