- x
Atuocad 2014 missing .hdi driver hatası
15 Cevap2816 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
13 Mesaj
7 Eylül 2013; 19:30:40 

Arkadaşlar merhaba,
Autocad 2014 yükledim laptopuma. (Bu arada laptop Asus S400CA Ultrabook)
Yükledikten sonra çalıştırırken "...missing hdi driver..." tarzı bir uyarı ile hata veriyor ve akabinde programı kapatıyor.
Başına böyle bir sorun gelmiş arkadaş var mı? Varsa bu konuda neler yapılabilir?
Teşekkürler...


_____________________________



 
94 Mesaj
5 Kasım 2013; 20:48:50 

bilmiyorum sorunu hallettin mi ama az önce bende aynı sorunla karşılaştım çözümü;
1- Autocad 2014 kısayoluna sağ tıklayıp özelliklere gir
2- hedef yazan kısımda acad.exe" den sonra bi boşluk bırakıp /nohardware yazman yeterli.
yani şu şekilde olucak "C:\Program Files\Autodesk\AutoCAD 2014\acad.exe" /nohardware. umarım işine yarar.


_____________________________

KAFKAS ATASÖZÜ "ŞANSI OLMAYANI DEVE ÜSTÜNDEYKEN KÖPEK ISIRIR."


 
13 Mesaj
6 Kasım 2013; 9:48:45 

aynısını ben de yaptım. çalıştı...
teşekkürler...


_____________________________



335 Mesaj
16 Kasım 2013; 21:01:52 

quote:

Orijinalden alıntı: muganlo

bilmiyorum sorunu hallettin mi ama az önce bende aynı sorunla karşılaştım çözümü;
1- Autocad 2014 kısayoluna sağ tıklayıp özelliklere gir
2- hedef yazan kısımda acad.exe" den sonra bi boşluk bırakıp /nohardware yazman yeterli.
yani şu şekilde olucak "C:\Program Files\Autodesk\AutoCAD 2014\acad.exe" /nohardware. umarım işine yarar.

böyle yapınca harici ekran kartını kulanmadığı için yavaş oluyor başka bi çözüm yokmu


_____________________________



 
94 Mesaj
18 Kasım 2013; 23:22:47 

ekran kartı denetim masasından bu program çalışırken harici kartı kullan diyebilirsin.

Bu mesajda bahsedilenler: version53


_____________________________

KAFKAS ATASÖZÜ "ŞANSI OLMAYANI DEVE ÜSTÜNDEYKEN KÖPEK ISIRIR."


335 Mesaj
19 Kasım 2013; 1:06:34 

Kayıt degteri dahil herleyi sikip baştan yükledim sorun çözüldü teşekkür ederim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
27 Mesaj
13 Aralık 2013; 0:32:10 

2014ü bu hafta kurdum 2013e göre ciddi performans artışı var bence

ama evdeki bilgisayara kurayım deyince bu .hdi driver sorunu çıktı. diğer bilgisayarın ekran kartı baya kötü ve yorulmuş bi makine, sadece win 8.1'i var. evdeki ise win 7 ve bu sistemin ekran kartını yeniden yüklemek, taratmak, temizlemek de işe yaramadı (2014'ü 4. defa kurdum bugün) 2013 kurunca da aynı sorunu veriyor.

.hdi driver sorununu win8'de yaşayan var mı?

Son çare /nohardware tekniğini kullandım. Teknik çizimde performans olarak hiçbir fark göremedim. Ama görsel olarak imleç bazen titreşiyor, pan ve zoom yaparken Grid Display'in tepkileri daha yavaş ve zoom out yaptıkça görüntü daha çabuk pikselleşiyor. Kullanımı engellen bir durum yok. Renkler de net çıkıyor fakat çıktıda veya başka bilgisayarda farklı sonuçlar verebilir.

Bazen ne kadar güncelleme yapsam da oyunların performansı düşüyor, birkaç gün sonra kendiliğinden düzeliyor. Haftaya /nohardware ekini silip Autocadi tekrar açmayı denerim belki autocad'de de durum aynıdır.

Güncel (16.12.2013):

- bir block objesini drag ile taşımaya çalışınca autocad drag modunda takılı kalıyor. Bu nedenle başka komut girmeye, çizimi kaydetmeye ya da autocadi kapatmaya izin vermiyor. (Neyse ki uğraştığım zaman içerisinde autosave yaptı)
- yakın plan çalışırken çok fazla osnap işaretinin çıktığı durumlarda tepki süresi yavaş kalıyor ve imlecin titreşmesi işi zorlaştırıyor



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The127 -- 17 Aralık 2013; 0:41:03 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
7 Mesaj
15 Aralık 2013; 15:58:51 

arkadaşlar ben de aynı sorun var ancak nohardware yazısını ekleyince kasma sorunu oluyor böyle kullanmak hosuma gitmiyor bu nedenle başka bir çözüm yolu bulabilen var mı


_____________________________



1726 Mesaj
19 Aralık 2013; 17:41:37 

uzun araştırmalar sonucu nohardware yapmadan çaresini buldum

Autodesk bile bulamamış



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raver -- 20 Aralık 2013; 9:00:33 >


_____________________________



66 Mesaj
21 Aralık 2013; 16:53:33 

ya aynı sorun vardı hedef kısmına nohardware yazdım çalıştı ama çok kasıyor, eski haline getirmek istiyorum ama önceden ne yazıyordu hatırlamıyorum, bilen biri yazabilir mi buraya, çok acill.

edit: yazıyı buldum değiştirdim ama tabi yine açılmıyor hata veriyor, başka bir yöntem bilen varsa paylaşırsa sevinirim



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buzin -- 21 Aralık 2013; 18:34:22 >


_____________________________



1726 Mesaj
21 Aralık 2013; 23:45:08 

quote:

Orijinalden alıntı: buzin

ya aynı sorun vardı hedef kısmına nohardware yazdım çalıştı ama çok kasıyor, eski haline getirmek istiyorum ama önceden ne yazıyordu hatırlamıyorum, bilen biri yazabilir mi buraya, çok acill.

edit: yazıyı buldum değiştirdim ama tabi yine açılmıyor hata veriyor, başka bir yöntem bilen varsa paylaşırsa sevinirim

ben çözümü buldum


_____________________________



 
27 Mesaj
22 Aralık 2013; 18:15:17 

paylaşırsan bizi büyük bi sıkıntıdan kurtarırsın raver :)


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1726 Mesaj
25 Aralık 2013; 8:57:55 

quote:

Orijinalden alıntı: The127

paylaşırsan bizi büyük bi sıkıntıdan kurtarırsın raver :)

olmadı hocam ancak format atınca hata vermedi.


_____________________________



66 Mesaj
28 Aralık 2013; 13:36:09 

quote:

Orijinalden alıntı: raver


olmadı hocam ancak format atınca hata vermedi.

çözüm format yani? Ya autocad 12 indirip kurdum, onunla işimi hallediyorum şimdilik ama 14 iyiydi ya, format atamam, olamaz yani gerçekten bunu yapamam :D ama 14ü tekrar kurmayı falan deniyeyim napalım


_____________________________



1726 Mesaj
28 Aralık 2013; 23:45:00 

quote:

Orijinalden alıntı: buzin


çözüm format yani? Ya autocad 12 indirip kurdum, onunla işimi hallediyorum şimdilik ama 14 iyiydi ya, format atamam, olamaz yani gerçekten bunu yapamam :D ama 14ü tekrar kurmayı falan deniyeyim napalım

hocam olacağını sanmıyorum sorun büyük ihtimal system32 içindeki binlerce dll lerden kaynaklanıyor tek çözüm format.


_____________________________



 
2 Mesaj
22 Ocak 2014; 15:26:04 

mehabalar yardımcı olmanızı umuyorum autocad 2014 yükledim ama active edemiyorum sanırım you need to apply patch when licence appears diyor hatta kodu girincede There is a problem with the activation code that you entered. Click one of the following links. diyor hatta 2012 yi tekrar yükledim yine aynı uyarılar geliyor. çözemiyorum yardımcı olursaanız sevinirim


_____________________________

Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.258