Şimdi Ara

Nlife Başarsoft Haritalı Yeni Bir Navigasyon Platformu (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
211
Cevap
6
Favori
15.661
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • _CarpeDiem_ _ kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Bu konuyu bilmiyorum.
    Sorunu Ndrive firmasina iletip cozumu soralim.
    Normal sartlarda Google Play uzerinden aldiginizda, mevcut tum GP uygulamalarinizin otomatik olarak yeni telefonunuza gectigini, ama NLife'in gecmedigini mi soyluyorsunuz ?
    Bunu teyid edebilir misiniz?

    Teşekkürler.

    Alim K.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akucukpehlivan

    Merhabalar,

    Bu konuyu bilmiyorum.
    Sorunu Ndrive firmasina iletip cozumu soralim.
    Normal sartlarda Google Play uzerinden aldiginizda, mevcut tum GP uygulamalarinizin otomatik olarak yeni telefonunuza gectigini, ama NLife'in gecmedigini mi soyluyorsunuz ?
    Bunu teyid edebilir misiniz?

    Teşekkürler.

    Alim K.

    İlgi ve alakanız için ben teşekkür ederim.

    Evet aynen dediğiniz gibi. Google Play'dan satın aldığım tüm uygulamalar yeni telefona geçerken Nlife uygulaması geçmedi. (Aynı google hesabı ile ve aynı nlife hesabı ile oturum açılmasına rağmen.)
  • _CarpeDiem_ _ kullanıcısına yanıt
    Gmail hesabinizi benim sahsi e-mailime gonderebilir misiniz?

    alim@basarsoft.com.tr
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akucukpehlivan

    Gmail hesabinizi benim sahsi e-mailime gonderebilir misiniz?

    alim@basarsoft.com.tr

    Gönderdim, ilginizden ötürü tekrar teşekkür ederim.
  • akucukpehlivan A kullanıcısına yanıt
    Gelişmelerden beni de haberdar ederseniz memnun olurum aynı problem bende de var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı sorun bende de mevcut,
    sadece telefon değişikliğinde değil, aynı hesap ile kullanılan başka android cihazlara yüklenemiyor. normal şartlarda aynı google hesabını kullanan diğer cihazlara da
    yüklenebilir olması gerekmez mi?
  • akucukpehlivan A kullanıcısına yanıt
    Alim bey bilgilendirme icin tesekkur ederim.
    Acikcasi eger nlife sosyal aglarla entegrasyonu + trafik bilgisi + badarsoftun en guncel haritasini bir arada sunsun ben 100 degil 150 de veririm. Yeter ki adam gibi isleyen bir program olsun.

    Speedcam entegrasyonu kanunlar yuzunden olamiyor galiba?
  • Bugün yeni güncelleme yayınlanmış:

    1.1.18:
    • Alternatif rotalar
    • Daha iyi global arama
    • Performans iyileştirmeleri
  • outdoor O kullanıcısına yanıt
    Program imei numarası üzerinden aktif oluyor. Bu yüzden tel değişikliğinde firmanın yeni ime üzerine aktivasyon yapması gerek. Bunu yazmama rağmen firmadan dönüş olmadı. Cevap bekliyorum. Farklı bir navigasyon programı da satın almıştım tel değişikliğinde eski ve yeni imei no yu firmaya bildirdim sonra yeni tel de program aktif oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leren kullanıcısına yanıt
    Sayın Leren,

    bu konuyla ilgili firma ile iletişim halindeyiz.
    çözüm bulunacaktır. tek tek kişilere mail atin vb. dedirtmeden çözmeliler bunu.

    Saygılarımla,

    alim k
  • akucukpehlivan A kullanıcısına yanıt
    Sayın Alim

    İlginize teşekkür ederim.

    Firmadan gelecek yanıtı bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilginize teşekkürler.
    umarım mantıklı sonuçlanır.
  • Selamlar,

    gelen cevap;
    Hello Alim,

    In the new device, the user should use the same email account that was used to purchase the map.

    After that, start NLife and select "Me" > "My products" > "Restore".The map will be installed and registered.

    Best regards,

    Meali;

    ilk satin almayi yaparken kullandiginiz e-maili kullanmalisiniz. (yani google accountunuz ayni olmali)
    Sonra Nlife icinde
    Me-Ben
    My Products - Ürünler
    Restore-Geri Yükle

    Buradan secerseniz, olur.

    Bendeki üründe bu görünmüyorda.. siz bir denerseniz, ona göre tekrar geri dönüş yapalım.

    Teşekkürler.
  • malesef başarılı olmadı yada ben başarılı olamadım.
    mevcut yüklemeyi kaldırıp tekrar indirip birde öyle deneyeceğim, mobil olduğum için indirmeye izin ver miyor şu anda.
    ilginize tekrar teşekkürler.
  • "ürünleriniz başarılı bir şekilde geri alındı" demesine rağmen
    Türkiye haritasının deneme süresi geçmiş şeklinde görünüyor halen...
    :(
  • outdoor O kullanıcısına yanıt
    Tamam.
    iletiyorum tekrar.

    sanirim imei disinda bir mekanizma ile cozulmez su anki durum, ya da yazilimi tekrar elden gecirecekler bunu cozebilmek adina..

    takip ediyoruz.

    Saygilar.

    Alim K.
  • akucukpehlivan A kullanıcısına yanıt
    Merhabalar Outdoor,

    ben de de s2 vardi, s4 e gecmistim, Nlife (kurulu bir cok navigasyonun yaninda bir kenarda duruyordu, bakinca bende de aynı durum var gibi idi.)

    ilk once uninstall ettim. ardindan yeniden kurdum. Sonra ekteki resimde gordugun 'geri al' butonu ile geri alabildim.
    Siz de benzer seyleri bir kere daha dener misiniz?

    Emin olabilmek adına.

    Kolay gelsin.

    Alim.




  • teşekkürler kolay gelsin.
  • outdoor O kullanıcısına yanıt
    çözüldü mü yani ?
  • Uygulamayı kaldırıp geri yükledim. Sonra ben sekmesinden geri al kısmına bastım. Ürünü geri aldım sorun çözüldü teşekkürler .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.