Şimdi Ara

Test ve İnceleme : PEUGEOT 2008 1.6 lt HDI 92 hp

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
0
Favori
8.406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Test tarihi: 03 Eylül 2013

    • Model hakkında bilgi : Peugeot son günlerin trendi olan küçük suv ailesine iddalı bir giriş yaptı. Motor şanzıman kombinasyonu oldukça zengin olan aracın, oldukça fazla ilgi göreceğini düşünüyorum.

    • Motor ve donanım gamı :

    2008 ACCESS 1.2 VTi 82hp

    2008 ACCESS 1.6 e-HDi 92hp Stop&Start

    2008 ACTIVE 1.2 VTi 82hp

    2008 ACTIVE 1.6 VTi 120hp Otomatik

    2008 ACTIVE 1.6 e-HDi 92hp Stop&Start

    2008 ACTIVE 1.6 e-HDi 92hp Auto6R Stop&Start

    2008 ALLURE 1.6 VTi 120hp Otomatik

    2008 ALLURE 1.6 e-HDi 92hp Stop&Start

    2008 ALLURE 1.6 e-HDi 92hp Auto6R Stop&Start

    • Dış tasarım : Önden baktığımızda 208 e göre heybetli bir görüntü ile karşılaşıyoruz. Rakiplerinin heybet konusunda daha başarılı olduğunu söyleyebiliriz. Araç bana infiniti fx 35 i anımsattı açıkçası. Far yapısından olsa gerek. Ayrıca krom detaylar araca sportif hisler katmış. Yandan ve arkadan da oldukça hoş gözüküyor. Fazlaca eleştirecek bir detay bulamadım açıkçası.

     Test ve İnceleme : PEUGEOT 2008  1.6 lt HDI 92 hp

     Test ve İnceleme : PEUGEOT 2008  1.6 lt HDI 92 hp

     Test ve İnceleme : PEUGEOT 2008  1.6 lt HDI 92 hp

     Test ve İnceleme : PEUGEOT 2008  1.6 lt HDI 92 hp

     Test ve İnceleme : PEUGEOT 2008  1.6 lt HDI 92 hp

     Test ve İnceleme : PEUGEOT 2008  1.6 lt HDI 92 hp

     Test ve İnceleme : PEUGEOT 2008  1.6 lt HDI 92 hp

     Test ve İnceleme : PEUGEOT 2008  1.6 lt HDI 92 hp

     Test ve İnceleme : PEUGEOT 2008  1.6 lt HDI 92 hp

     Test ve İnceleme : PEUGEOT 2008  1.6 lt HDI 92 hp

     Test ve İnceleme : PEUGEOT 2008  1.6 lt HDI 92 hp


    •İç tasarım : Aşağı konumlandırılan küçük direksiyon ve yukarı konumlandırılan gösterge paneli, ilk bakışta biraz yadırgansa da alışınca çok keyifli. Mesela seyahat esnasında gösterge panellerine bakarken öndeki araçları göz ucuyla görebiliyorsunuz. Güvenliğe artısı var diyebiliriz. Gösterge panelinin etrafına konumlandırılmış mavi ledler seheyat esnasında tabiri caizse gözünüzü okşuyor. Ayrıca tavanda da bu şekilde ledler var. Konsolda multimedya sistemi biraz öne doğru çıkıntılı gibi duruyor. Navigasyon opsiyonel bu arada. Genel olarak araca sert plastik hakim doğal olarak. El freninin yapısı dikkat çekiyor ve ele iyi oturuyor. Ön köşeler hariç görüş problemi yaşatmıyor. Ferah bir yapı var önde kısacası. Ama arka kısım için aynı şeyleri söyleyemiyorum. Hem diz mesafesi hemde baş mesafesi olarak başarısız. Basık bir hava hakim. Bu basık havayı cam tavan opsiyonuyla bir nebze aşabiliriz. Bagajın yüklemesi kolay ama bir miktar daha büyük olmasını beklerdim açıkçası.

     Test ve İnceleme : PEUGEOT 2008  1.6 lt HDI 92 hp

     Test ve İnceleme : PEUGEOT 2008  1.6 lt HDI 92 hp

     Test ve İnceleme : PEUGEOT 2008  1.6 lt HDI 92 hp

     Test ve İnceleme : PEUGEOT 2008  1.6 lt HDI 92 hp

     Test ve İnceleme : PEUGEOT 2008  1.6 lt HDI 92 hp


    Motor-şanzıman, performans :

    Maksimum Güç: 92 Hp 3500d/d

    Maksimum Tork: 230 Nm 1750 d/d
    Şanzıman 5 ileri manuel.


    Motor bilindik bir ünite. Markanın bir çok modelinde kullanılıyor. Ekonomik bir karakteri var. Sürüş esnasında 1500 devirin altında kalmadığınız sürece sorun yok. Üst devirlere doğru motorda doğal olarak gürültü artıyor ve kabine sızıyor.

    • Sürüş dinamikleri : Test aracında dört mevsim lastikleri mevcuttu. Grip kontol olduğu için bu tarz bir lastik seçimi yaptıklarını düşünüyorum. Bu lastikler yüzünden araç biraz zorlandığında önden kayma problemi yaşatıyor ama korkulacak düzeyde değil. Benim dikkatimi çeken yolları uzun 5 ileri şanzımanın sürüş esnasında ötmesi. Bu ses rahatsız ediyor baştan söyleyeyim. Ayrıca 120 km/s hızdan sonra yem yol hemde rüzgar sesi kabine sızıyor.

    • Konfor : Aracın konforunu beğenmedim desem yalan olur. Yüksek yapısı ve rahat koltukları var. Arka tarafı için aynı durum pek söz konusu değil. Süspansiyon gürültüsüz ve darbe emişi güzel.

    • Katalog tüketim verileri- Test tüketim verileri:

    Ortalama : 4,0 lt, Şehir içi : 4,7 lt, Şehir dışı : 3,6 lt

    Değerler güzel gözüküyor. Aracı iki farklı firmada test ettim. Bu test daha sakin geçti ve ortalama 5,2 lt çıktı. Aynı tarz kullandığım 208 den sanıyorum 0,5 lt fazla. Ayrıca ilk sürüşte 6 lt yi aşan bir tüketim gördüm. Sınıfının az yakan aracı olacağından şüphem yok ama 208 deki verileri beklemeyin.

     Test ve İnceleme : PEUGEOT 2008  1.6 lt HDI 92 hp

    • Fiyat ve eder yorumu : Test aracının liste fiyatı : 58.500 TL
    Başlangıç fiyatı ise 42,5 bin tl.
    Aracın sunduğu özellikler ve donanım seviyesi göz önüne alındığında bence fiyatlar biraz yüksek. Opsiyonları eklediğinizde 66 bin TL gibi yüksek fiyat çıkıyor.


    • Niçin alınır Niçin alınmaz:

    Neden alırım :Düşük tüketim, grip control, zengin kombinasyon

    Neden almam : Yüksek fiyat, Vasat donanım, bagaj ve arka kısım dar

    • Rakiplerinden üstün ve zayıf tarafları :
    l
    Rakipleri : Mokka, Juke, Captur, Trax ve 500 L

    Üstün yanları : Düşük tüketim, Dizelde otm vites olması,

    Eksik yanları : Heybet, performans

    Keyifli forumlar arkadaşlar.


    Not resimleri bir yandan yüklüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutsirvan -- 4 Eylül 2013; 0:34:55 >







  • İnceleme İçin Teşekkürler , Bu Aracın Reklamını Facebookta Görüyordum Birkaç Gündür , Merak Edip Sahibinden.com'ada Baktım Bulamamıştım.Güzel İncelemişsiniz.Araç 4x4'mü ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEKLER

    İnceleme İçin Teşekkürler , Bu Aracın Reklamını Facebookta Görüyordum Birkaç Gündür , Merak Edip Sahibinden.com'ada Baktım Bulamamıştım.Güzel İncelemişsiniz.Araç 4x4'mü ?

    Rica ederim. 4x2 hocam.
  • Hocam ben bu araçta b-suv dan daha çok b-avant seziyorum uzunluğu ve yerden yüksekliğe bakarak konuşuyorum tabi...

    Ayrıca inceleme için teşekkürler,bende captur'u inceledim fakat video 1.13 gb olunca...yükleyemedim....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rdiesel -- 4 Eylül 2013; 0:31:06 >
  • Harika bir inceleme olmuş, elinize sağlık. Aracın rakipleri arasında Hyundai ix20 ve Kia Venga da var. Onlar da güzel araçlar bence Mpv sınıfında.
  • Elinize sağlık. Rakipleri olan Juke,Mokka,Captur,Trax gibi araçlara karşı 1.6 dizel otomatik versiyonu her zaman 2008i bir adım onde tutacaktır diye dusunuyorum. Ulkede 1.6 dizel otomatiğin peynir ekmek gibi gittiğini düşünürsek ve b-suv segmentinde tek. Aracın tipide fena değil, bence bu arac tutar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aleksandar Kolarov -- 4 Eylül 2013; 0:34:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rdiesel

    Hocam ben bu araçta b-suv dan daha çok b-avant seziyorum uzunluğu ve yerden yüksekliğe bakarak konuşuyorum tabi...

    Ayrıca inceleme için teşekkürler,bende captur'u inceledim fakat video 1.13 gb olunca...yükleyemedim....

    Aynen suv sw arası gibi görünüyor. Cep telefonu ile çekim öyle oluyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Seat Leon 1.4 Tsi 140 Hp Test
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egelidost

    Harika bir inceleme olmuş, elinize sağlık. Aracın rakipleri arasında Hyundai ix20 ve Kia Venga da var. Onlar da güzel araçlar bence Mpv sınıfında.

    Rica ederim. Evet onlarda var. İnceleme fırsatım olmadığı için yorum yapmaktan kacındım.
  • Tam da bugün sitesinden inceledim bu aracı,üstüne sizin yorumlarınız güzel oldu,ellerinize sağlık hocam.

    İç mekan hakkında birkaç ekleme yapmak gerekirse keşke o vites kolu daha ufak ve sportif bir yapıda olsaydı diye düşünüyorum bu haliyle eğreti duruyor. Direksiyonun konumu ve göstergeler de genel kanının aksine benim hoşuma gitti,çok şık durmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pais -- 4 Eylül 2013; 0:40:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lgnazzio

    Elinize sağlık. Rakipleri olan Juke,Mokka,Captur,Trax gibi araçlara karşı 1.6 dizel otomatik versiyonu her zaman 2008i bir adım onde tutacaktır diye dusunuyorum. Ulkede 1.6 dizel otomatiğin peynir ekmek gibi gittiğini düşünürsek ve b-suv segmentinde tek. Aracın tipide fena değil, bence bu arac tutar

    Teşekkür ederim. Aynı fikirdeyim. Her ne kadar dizel otm fahiş fiyatlara satılsa da insanımız çok seviyor bu kombinasyonu.
  • Elinize sağlık hocam arka diz mesafesi çok az gibi geldi gözüme
  • İnceleme için teşekkürler şirvan emeğine sağlık.2 tokat atmışsın bırskmışsın :)
    Bende test sürüşünde ortalama yakıta bakmadım ama anlık tüketimde 0,5-1 lt arası 208 den fazla yaktığını düşünmüştüm
    Arka taraf bana uzunlamasına ve diklemesine yeterli gelmişti ama en olarak yetersiz gelmişti.muhtemelen sen captur ve 500 l yi incelediğin için onlara göre yorum yaptın.araç dıştan büyük görülünce daha güzel şeyler bekliyor.
    Benim temel eleştirim 208 in konsolunun komple monte edilmesi.araç biraz daha büyük ve yüksek olduğu için sanki biraz zenginleştirseler daha güzel olurdu gibi geliyor.ama ben genel olarak beğendim.aracımı almasaydım active manuel dizel alabilirdim.
    Park asisti denedinmi.parketmenin yanısıra parkyerindende çıkmaya yarıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: lgnazzio

    Elinize sağlık. Rakipleri olan Juke,Mokka,Captur,Trax gibi araçlara karşı 1.6 dizel otomatik versiyonu her zaman 2008i bir adım onde tutacaktır diye dusunuyorum. Ulkede 1.6 dizel otomatiğin peynir ekmek gibi gittiğini düşünürsek ve b-suv segmentinde tek. Aracın tipide fena değil, bence bu arac tutar

    Teşekkür ederim. Aynı fikirdeyim. Her ne kadar dizel otm fahiş fiyatlara satılsa da insanımız çok seviyor bu kombinasyonu.

    Hocam captur mu 2008'mi diye sorsam?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pais

    Tam da bugün sitesinden inceledim bu aracı,üstüne sizin yorumlarınız güzel oldu,ellerinize sağlık hocam.

    İç mekan hakkında birkaç ekleme yapmak gerekirse keşke o vites kolu daha ufak ve sportif bir yapıda olsaydı diye düşünüyorum bu haliyle eğreti duruyor. Direksiyonun konumu ve göstergeler de genel kanının aksine benim hoşuma gitti,çok şık durmuş

    Rica ederim. Otm vitesli olanın da vites kolu aşağıda konumlandırılmış. Mesala otm vites versiyonda çelik jant yok.

    Test aracının jantları çok hoş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    Hocam captur mu 2008'mi diye sorsam?

    Kardeş 500 L derim ben.

    Captur un sürüş dinamikleri daha iyi. Ama yakıt yönünden 2008 öne çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    İnceleme için teşekkürler şirvan emeğine sağlık.2 tokat atmışsın bırskmışsın :)
    Bende test sürüşünde ortalama yakıta bakmadım ama anlık tüketimde 0,5-1 lt arası 208 den fazla yaktığını düşünmüştüm
    Arka taraf bana uzunlamasına ve diklemesine yeterli gelmişti ama en olarak yetersiz gelmişti.muhtemelen sen captur ve 500 l yi incelediğin için onlara göre yorum yaptın.araç dıştan büyük görülünce daha güzel şeyler bekliyor.
    Benim temel eleştirim 208 in konsolunun komple monte edilmesi.araç biraz daha büyük ve yüksek olduğu için sanki biraz zenginleştirseler daha güzel olurdu gibi geliyor.ama ben genel olarak beğendim.aracımı almasaydım active manuel dizel alabilirdim.
    Park asisti denedinmi.parketmenin yanısıra parkyerindende çıkmaya yarıyor.


    Rica ederim. Tüketim seninki gibi olamaz. Aynen dıştan diğerlerinden ufak gözüküyor. İçten daha dar gerçekten.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sam__K

    Elinize sağlık hocam arka diz mesafesi çok az gibi geldi gözüme


    Rica ederim. Diz mesafesi geçekten çok az.




  • Arabanin icini tasarlayan adam ramazanda sahura kalkmAdan oruc tutmus sanirim

    Direksiyonun ustunde gostergenin ne isi var ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 4 Eylül 2013; 11:55:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Arabanin icini tasarlayan adam ramazanda sahura kalkmAdan oruc tutmus sanirim

    Direksiyonun ustunde gostergenin ne isi var ya

    Görüşu arttırıyor ama o detay. Alisilmisin dışında. Test ettin mı aracı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Arabanin icini tasarlayan adam ramazanda sahura kalkmAdan oruc tutmus sanirim

    Direksiyonun ustunde gostergenin ne isi var ya

    Görüşu arttırıyor ama o detay. Alisilmisin dışında. Test ettin mı aracı ?

    test sürüşünden itibaren benim çok hoşuma gidiyor göstergeler ve direksiyon konumu.diğer arabalar garip gelmeye başladı.




  • Ozellikle park ederken veya manevra yaparken direksiyon cok rahat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.