- x
General Mobile Discovery sarj ve telpa sorunu
90 Cevap16902 Görüntüleme5 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: <<      [2]
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
183 Mesaj
13 Aralık 2013; 11:17:32 

sizin dava bize güzel bi örnek ama aklıma takılan şeyler var.

ben telefonu vatan bilgisayar'dan aldım, servis ile onların alakası yok.

bu durumda vatan bilgisayar'ı mı dava edeceğim?

siz il başkanlığı hakem heyetine başvuru yapmışsınız.ben ilçe hakem heyetine başvuracaktım.il başkanlığına mı gitmem gerekiyor?

davayı dilekçe vererek mi açtınız yoksa e-devlet üzerinden falan mı gönderdiniz?

Bu mesajda bahsedilenler: kanuncudur


_____________________________



 
12 Mesaj
13 Aralık 2013; 11:42:07 

tam emin olmamakla birlikte vatan bilhgisayara açacaksın.
ben il merkezinde ikamet ettiğim için merkezde ki hakem heyetine dava açtım
dilekçeyi direk hakem heyetine eklerle birlikte sundum zaten yazdığım dilekçenin aynısını yolladım.


_____________________________



 
12 Mesaj
13 Aralık 2013; 11:44:34 

çünkü ürünü nereden aldıysan orayı dava ediyorsun. bana öyle dilekçe doldurmamı söylediler..
ama emin olmak için dilekçeyi yazmadan önce hakem heyetine bi danışın yardımcı oluyorlar zaten.. ne yapman gerektiğini söylüyorlar...


_____________________________



 
456 Mesaj
13 Aralık 2013; 13:41:11 

quote:

Orijinalden alıntı: kanuncudur

işte mahkeme kararı arkadaşlar...
1


tebrikler.


_____________________________



 
183 Mesaj
13 Aralık 2013; 13:46:39 

kesin bilgi : tüketici heyetine telefonu satın aldığınız yeri şikayette bulunuyorsunuz telpa'yı değil.


_____________________________



 
12 Mesaj
14 Aralık 2013; 10:01:33 

dün saat 4 gibi telefonum geldi.. azmin zaferi.. :)) 2 ay madur oldum ama olsun yedirmedim paramı onlara...


_____________________________



1504 Mesaj
24 Aralık 2013; 11:53:07 

benim discovery de daha 2 aylık AMA SOKET BOZULDU !!!! arkadaşlar çoğu kişide var aynı sorun. hadi cihaz dandik çıktı Telpanın yaptığı nedir 50 - 100 tl para istiyorlar.
Şu dakikadan sonra bir daha tel... dan cihaz alan çok zarara girer söylemiş olayım


_____________________________

bismillah..
Besmelesiz başlayan her iş güdüktür (hadis-i şerif).


 
25 Mesaj
25 Aralık 2013; 5:44:48 

Benimkide bozuk harici cihaz aldım onla sarj ediyorum telefon cok lazım oldugu icin.. Ama bu dava herkese örnek olur tebrikler arkadasım...

Bende telefonu servise yollayıp yaptırdıktan sonra parasını geri almak icin ugrasmayı dusunuyorum cunku demekki paramızı alabilecegiz ne de olsa bu haysiyetsiz telpadan..


_____________________________



956 Mesaj
25 Aralık 2013; 20:53:38 

1,5 ay oldu aynı sorun var.
Şimdi garanti için ne yapmak gerekiyor. Aldığımız firmayamı vericez yoksa direk TELPA'ya mı götürcez?

Bu mesajda bahsedilenler: knight_offline


_____________________________



956 Mesaj
25 Aralık 2013; 21:36:59 

quote:

Orijinalden alıntı: kanuncudur

işte mahkeme kararı arkadaşlar...
1


emsal olarak gösterebiliyormuyuz acaba ?


_____________________________



 
3 Mesaj
4 Ocak 2014; 13:18:34 

merhabalar arkadaşlar. benimde telefonum gm discovery. telefonumda yaklaşık bir aydır sokeet problemi var. kimseye güvenemediğimden dolayı yaptıramıyordum. yaptıran arkadaşlardan duydugumda ise yapıldıktan sonra pc baglantı problemi olmaktaydı. garantide bile bunla uraşmıyolarmış uzun çabalarım sonucunda bu gün adanada Erol abiyle tanıştım kendisi telefonuma baktı veyaparız dedi yaklaşık 25 dakika içerisinde harika bir işçilikle telefonumu yaptı. ne pc sorunu nede şarj problemim kaldı ve yaptıgı iş eskisinden daha saglam oldu. Dükyan adana da ister kargo ile gönderin ister kendiniz gertirin 25-30 dakkada sorununuzdan sizi kurtarıyor :)
dükkanın adı İstanbullu iletişim yer adana . telefonu 5392282699 5422171298. isterseniz arayın konuşunda arkadaşlar. Ben kendisine sordum kargoylada ürün alabilirim dedi.


_____________________________



 
35 Mesaj
13 Ocak 2014; 9:33:10 

quote:

Orijinalden alıntı: kanuncudur

işte mahkeme kararı arkadaşlar...
1


tebrikler helal olsun kardeş.


_____________________________

Evga FTW x79 - i7 3820 cpu ,Evga gtx 2win gtx 560ti Gigabyte gtx 480 superoverclock, Samsung BX2350 , Revodrive120gb , Corsair 4x4 16gb Quad ram,Carbide Series™ 500R Mid-Tower Case - Corsair

İlla tokatmı yemelisin ensene . Ölüm sana gelmeden sen kendine gelsene ."Cengiz NUMANOĞLU"


55 Mesaj
24 Ocak 2014; 15:03:48 

şuanda tüketici hakem heyetinden olumlu sonuç çıkarmak dahada kolaylaştı. generel mobile genel müdürü discovery 2 soyleşisinde bu durumu söyledi şars soketlerinde sıkıntı vardı diye. başvuru yaparken ekte bi cd ile tüketici hakem heyetine başburun %99 ihtimalle olumlu sonuç alabilirsiniz. bir kaç yerde okuduğum kadarıylada bazı arkadaşlar tüketici mahkemelerine gitmişler. yasa gereği 1249 tl nin altindaki mallarda türketici hakem heyetine başvurmak zorunludur mahkemeye değil.


_____________________________

we are the world


 
1 Mesaj
29 Ocak 2014; 17:35:57 

11. ayın 15inde aldığım General Mobile Discovery telefon 1.5 ay sonra bozuldu. Garantiye gönderdik 25 gün sonra şarj soketinin bozuk olmasının garanti kapsamı dışı olduğu ve 50 tl ücret verilmek koşulu ile tamir edileceği tarafıma telefonu aldığım firma tarafından bildirildi. Servise tüm uğraşmalarıma rağmen ulaşamadım. Telefonum yapılmadan geri geldi. Ayın 28'inde telefonu aldık ve teknik servis formunda "Müşteri isteği üzerine hiçbir işlem yapılmadan iade edilmiştir." şeklinde yazılmıştır. Telefonun neresi garantiye giriyor?


_____________________________



23 Mesaj
30 Ocak 2014; 1:19:56 

Kardeşimin tel yine şarj yeri bozuldu telpa ya 50 tl bayılmamıza ragmen yine aynı sorun nüksetti.


_____________________________



956 Mesaj
30 Ocak 2014; 9:45:02 

quote:

Orijinalden alıntı: Ranes

11. ayın 15inde aldığım General Mobile Discovery telefon 1.5 ay sonra bozuldu. Garantiye gönderdik 25 gün sonra şarj soketinin bozuk olmasının garanti kapsamı dışı olduğu ve 50 tl ücret verilmek koşulu ile tamir edileceği tarafıma telefonu aldığım firma tarafından bildirildi. Servise tüm uğraşmalarıma rağmen ulaşamadım. Telefonum yapılmadan geri geldi. Ayın 28'inde telefonu aldık ve teknik servis formunda "Müşteri isteği üzerine hiçbir işlem yapılmadan iade edilmiştir." şeklinde yazılmıştır. Telefonun neresi garantiye giriyor?

Aynısını banada yaptılar. Teknk servis telefonunua yeniden bakacak dediler bir baktım telefonu yapmadan geri göndermişler

OLAY:
TELPA Şarj sorunu olan "General Mobile Discovery "telefonumundan 50TL ücret istedi.
Bende arayıp özenle kullanmama rağmen nasıl böyle bir sorun oluyor diye tepkide bulundum.
Tamam dediler sizin telefonunuzu tekrar değerlendirmeye alalım, teknik servisimiz sizi bilgilendirecek dediler.
1 hafta sonra benimle hiç bir şekilde iletişime geçilmeden, telefon geri gönderilmiş, bir an acaba tamir edipmi gönderdiler dedim tabiki tamir etmeden göndermişler.
Şimdi telefonu tekrar garantiye gönderdim 1 aydır telefon yok.
Milyonlarca telefon satıp yüzlerce kişinin şarj sorununu çözmemek için bin dereden su getirten bir firma TELPA, yazıklar olsun.


50TL'yi ödediği halde telefonu yapılmayanlar, gönderilmeyenlerde çabası...
KAYNAK: http://www.sikayetvar.c...onumu-gondermiyor/idph1

Ben şarj sorunu yaşayan yüzlerce kişi var dediğimde, Müşteri temsilcisinin TELPA'yı 1 milyon adet sattık yüzlerce kişi olması normal diyerek cevap verdi. Milyonlarca telefon satıp yüzlerce kişiyi mağdur etmek nasıl bir anlayıştır.!!!
İstersen 1 milyar adet sat yüzlerce kişinin yaşadığı şarj sorununu garanti kapsamında çözmek zorundalar.
Malesef kimse hakkını aramadığı için çok rahatlar.

Şuan sikayetvar.com'da sadece şarj sorunuyla ilgili 454 şikayet var.

http://www.sikayetvar.com/firma/detay/telpa


_____________________________



 
124 Mesaj
3 Şubat 2014; 23:21:33 

Dandik Telefon, Dandik garanti, Garantiden para kazanmaya çalışan bir firma?


_____________________________



357 Mesaj
3 Şubat 2014; 23:31:29 

quote:

Orijinalden alıntı: Ozbi


Aynısını banada yaptılar. Teknk servis telefonunua yeniden bakacak dediler bir baktım telefonu yapmadan geri göndermişler

OLAY:
TELPA Şarj sorunu olan "General Mobile Discovery "telefonumundan 50TL ücret istedi.
Bende arayıp özenle kullanmama rağmen nasıl böyle bir sorun oluyor diye tepkide bulundum.
Tamam dediler sizin telefonunuzu tekrar değerlendirmeye alalım, teknik servisimiz sizi bilgilendirecek dediler.
1 hafta sonra benimle hiç bir şekilde iletişime geçilmeden, telefon geri gönderilmiş, bir an acaba tamir edipmi gönderdiler dedim tabiki tamir etmeden göndermişler.
Şimdi telefonu tekrar garantiye gönderdim 1 aydır telefon yok.
Milyonlarca telefon satıp yüzlerce kişinin şarj sorununu çözmemek için bin dereden su getirten bir firma TELPA, yazıklar olsun.


50TL'yi ödediği halde telefonu yapılmayanlar, gönderilmeyenlerde çabası...
KAYNAK: http://www.sikayetvar.c...onumu-gondermiyor/idph1

Ben şarj sorunu yaşayan yüzlerce kişi var dediğimde, Müşteri temsilcisinin TELPA'yı 1 milyon adet sattık yüzlerce kişi olması normal diyerek cevap verdi. Milyonlarca telefon satıp yüzlerce kişiyi mağdur etmek nasıl bir anlayıştır.!!!
İstersen 1 milyar adet sat yüzlerce kişinin yaşadığı şarj sorununu garanti kapsamında çözmek zorundalar.
Malesef kimse hakkını aramadığı için çok rahatlar.

Şuan sikayetvar.com'da sadece şarj sorunuyla ilgili 454 şikayet var.

http://www.sikayetvar.com/firma/detay/telpa


yazık valla insanlar f/p diye alıyolar cihazı zaten kar marjlarıda yüksek yinede kronik soruna para alıyorlar general mobile müşteri üzerinde olumsuz görüntü bıraktı bence yaptırın kullanın 2 sene daha birdaha bulaşmayın derim


_____________________________



561 Mesaj
23 Şubat 2014; 19:47:15 

quote:

Orijinalden alıntı: kanuncudur

işte mahkeme kararı arkadaşlar...
1


helal olsun be. harbi adamsın.hakkını arayanların olması çok güzel.bizlere cesaret verdiğin için teşekkürler


_____________________________

GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ SOKETİ VE TELPA MAĞDURLARI - DESTEK


 
8 Mesaj
27 Şubat 2014; 2:09:37 

herkeste aynı sorun yok mu bir yolu ya bu parayı ödememenin? bugün benden de 50 lira istediler.ne yapsam bilemedim


_____________________________



2420 Mesaj
7 Mart 2014; 22:39:01 

Arkadaslar bu sorun eski cikan.modellerde oluryormus dogrumudur?
Yani ilk cikan partinin urunu olan 4gb beyaz ve 4gb siyah modellerde oluyor imis
Yani sonradan cikan 4gb mavi ve 16gb mavi,beyaz ve siyah modellerde olmamis
Belirttigim modellerde bu sorunu yasayan varmi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İNTEL Pentium G2030
ASUS b75m-a
CORSAİR VENGEANCE 1600 CL9
AOPEN [NAGAS] AO 600


 
54 Mesaj
8 Mart 2014; 11:31:04 

Şu telpa nın yaptığı beleşçilikten başka bir şeye benzemiyor, bedavadan para kazanmanın yolunu bulmuşlar oh ne ala (!)
milleti enayi yerine koyup soymayı kendilerine yol haritası olarak gören bir firmadan başka bir şey değiller.
Bu memlekette ne iş yapsam diye kara kara düşünüp duranlarda var böyle kolay yoldan insanların sırtından geçinenler de


_____________________________

Her zaman doğruyu söyle; ne dediğini hatırlamak zorunda kalmazsın


 
8 Mesaj
12 Mart 2014; 1:50:23 

Discovery cihazım bir sabah kalktığımda şarj olmuyordu. Telpa'ya götürdüm 50 lira ücret var dediler. Sitelerde binlerce şikayet var ve herkesten garanti dışı diye para alıyorlarmış.Aradım ''Kronik arıza bu, para vermek istemiyorum bir daha inceleyin ''dedim. 1 gün sonra arayıp ''Değişmedi 50 lira'' dediler. Telefona acil ihtiyacım olduğu için peki yapın dedim .

1.5 saat sonra telefonunuz hazırdır, gelip alabilirsiniz diye mesaj geldi. Ertesi gün gittim biraz bekleteceğiz oturun dediler. 20 dakika içinde 4 kişi geldi şarj soketi sorunundan ve hepsine 50 lira ücret çıkabilir onaylıyorsanız hemen yaparız dediler. Böylr olunca olay çıktı.Baya tartıştık bu ne böyle haraca mı bağladınız her gelene 50 lira 50 lira falan diye.Neyse arkadaşlar baya baya bağırış çağırıştan sonra PARANIZ İADE EDİLECEK TAMAM dediler haberiniz olsun.Kavga çıkarın gerekirse polis çağırın o parayı vermeyinn


_____________________________



735 Mesaj
15 Mart 2014; 4:41:05 

gm'nın kronık sorunu ben ıkı kısının yaşadığına şahit oldum gmd alıcakların dıkkatıne...


_____________________________

**why are we human...


 
183 Mesaj
14 Mayıs 2014; 22:49:37 

Telefonu istiyor hakem heyeti.Sizden istediler mi hocam ve kaç gün sürdü inceleme.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
12 Mesaj
21 Haziran 2014; 9:42:19 

quote:

Orijinalden alıntı: dexter89

Telefonu istiyor hakem heyeti.Sizden istediler mi hocam ve kaç gün sürdü inceleme.

benden cihaz istemediler


_____________________________


Uzaklaştırılmış
15 gün cezanın,
2 gün 4 sa. 26 dk. kadarı kaldı.
24 Temmuz 2014; 22:51:30 

bende bu kronik sorunu bildiğim için özenle kullanmama rağmen 7 ay sonunda şarj soketim bozuldu
servise yolladım bi şans 4 gb olduğu için yaparlar belki dedim
klasik ben bozmuşum 4 gb tel için anakart yokmuş 16 gb anakartı takıcaklarmış ve şarj soketini yapıcaklarmış 110 tl istediler
saçmalığa bak garantide yapılması gereken ürüne hem ücret istiyolar bide olmayan ürünün farklısı içinde fark istiyolar
anladım ki telpa pişmanlıkmış
ama şarj soketini siz bozmuşsunuz diyen mhye ve bizi teknoloji özürlü yapan telpaya inat bu işin peşini bırakmıyacağım
ve ürünü aypılı mal kapsamında thh başvurarak iade edip ücretini alıcam
buradan bilgileri paylaşırım internetteki şikayetleri ve gm genel müdürünün itirafını ve tüm bilgileri toplayıp şikayet edeceğim ve kazanacağım eminim bu işlerle az uğraşmadım
emsal teşkil ederek herkes uğraşmadan sadece bikaç evrak ve dilekçe ile ayıplı ürün kapsamında iade edip paralarını geri alıcak inşallah


150 Mesaj
25 Temmuz 2014; 1:17:21 

quote:

Orijinalden alıntı: ErsinBoz

bende bu kronik sorunu bildiğim için özenle kullanmama rağmen 7 ay sonunda şarj soketim bozuldu
servise yolladım bi şans 4 gb olduğu için yaparlar belki dedim
klasik ben bozmuşum 4 gb tel için anakart yokmuş 16 gb anakartı takıcaklarmış ve şarj soketini yapıcaklarmış 110 tl istediler
saçmalığa bak garantide yapılması gereken ürüne hem ücret istiyolar bide olmayan ürünün farklısı içinde fark istiyolar
anladım ki telpa pişmanlıkmış
ama şarj soketini siz bozmuşsunuz diyen mhye ve bizi teknoloji özürlü yapan telpaya inat bu işin peşini bırakmıyacağım
ve ürünü aypılı mal kapsamında thh başvurarak iade edip ücretini alıcam
buradan bilgileri paylaşırım internetteki şikayetleri ve gm genel müdürünün itirafını ve tüm bilgileri toplayıp şikayet edeceğim ve kazanacağım eminim bu işlerle az uğraşmadım
emsal teşkil ederek herkes uğraşmadan sadece bikaç evrak ve dilekçe ile ayıplı ürün kapsamında iade edip paralarını geri alıcak inşallah

yaptırdıktan sonra özenle kullanılmasına rağmen tekrar şarj olmamaya başlıyor kesinlikle bu telefonun adam olacağına inanmıyorum daha bir yıl olmadı alındığı sorunsuz kullandığımı hatırlamıyorum. Şikayet konusunda bana da bilgi verebilirseniz çok sevinirim bu sorunu çözüp artık telefonu değiştirmek istiyorum.


_____________________________

seize the day




 
183 Mesaj
6 Ağustos 2014; 10:07:52 

hakem heyeti şikayetimi haklı görüp lehime karar verdi.ücretsiz yaptırdım telefonu.bir de ekranı kırmıştım karar çıkınca onu da ücretsiz yapmak zorunda kaldılar :D

şarj arızasını şu an garanti kapsamına sokuyorlar herhalde veya daha az kişiye garanti kapsamı dışında diyorlar.


_____________________________



53 Mesaj
18 Ağustos 2014; 18:21:01 

10 gün önce telefonumu kargo ile telpaya gönderdim. Hala telefonumun kayıt aşamasında olduğunu söylüyorlar. Bot sekreter koymuşlar her soruya aynı cevabı veriyor. Cihaz takip sayfasından takip yapamıyorum. Kısacası telefonu kargoladım ama akıbeti belli değil. Muhtemelen bende mahkemelik olacağım.
0


_____________________________



 
472 Mesaj
21 Ağustos 2014; 1:53:26 

ben de 10 gün önce göndermiştim. Müşteri hizmetleri anten ve anakart parçalarını tedarik ettiklerini garanti kapsamında yapacaklarını söylediler bakalım. bekliyorum..


_____________________________

Sayfa:   <<      [2]
Tüm forumlar » [Mobil Cihazlar] » Android Telefonlar » Diğer Android Telefonlar » General Mobile Discovery sarj ve telpa sorunu
Sayfa: <<      [2]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.340