Şimdi Ara

General Mobile Discovery sarj ve telpa sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
4
Favori
26.273
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • telefonumu dun ıstanbul leventtekı telpa ya gonderdım bugun sabah ellerıne ulastı ogleden sonra 5 gıbıde telpa servis takipte aldıgım manzarayla çok oldum
     General Mobile Discovery sarj ve telpa sorunu
    600 tl lık telefona 100 tl ıstıyorlar ve telpanın degııne gore tum parcalar telpa garantısı altındaydı sözde şimdi ne yapıcam ?
    bu sorunla karşılaşan baskalarıda varsahttps://www.facebook.com/groups/340438456092412/ üye olsunalr toplu hareket edelım







  • quote:

    Orijinalden alıntı: 06KUBİLAY06

    telefon bugun garantıden geldı aldıgım gıbı telefoncuya goturdum sımdı sarj oluyor ama pc gormuyor sorudum nıe gormuyo dıye onun ıcın anakartın degısmesı gerekıyo dedı bastan soleseydın hıc yaptırmazdım dedım suan sarjda hıc sıkıntı yok ama telefon pc ye baglayamıyor ve benım acil olarak root yapmam lazım garantıye unroot yapıp gonderdım sımdıde pc gormedıgı ıcın root olmuyor bırı telefondan root yapmanın bı yolunu soyleyebılırmı yoksa durum vahim

    http://forum.donanimhaber.com/m_76663488/f_//tm.htm#76663488


    burada var
    hafıza kartını telefondan çıkarıp, gerekli yüklemeleri sd karta atarak root yapabilirsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HuKe

    quote:

    Orijinalden alıntı: 06KUBİLAY06

    telefon bugun garantıden geldı aldıgım gıbı telefoncuya goturdum sımdı sarj oluyor ama pc gormuyor sorudum nıe gormuyo dıye onun ıcın anakartın degısmesı gerekıyo dedı bastan soleseydın hıc yaptırmazdım dedım suan sarjda hıc sıkıntı yok ama telefon pc ye baglayamıyor ve benım acil olarak root yapmam lazım garantıye unroot yapıp gonderdım sımdıde pc gormedıgı ıcın root olmuyor bırı telefondan root yapmanın bı yolunu soyleyebılırmı yoksa durum vahim

    http://forum.donanimhaber.com/m_76663488/f_//tm.htm#76663488


    burada var
    hafıza kartını telefondan çıkarıp, gerekli yüklemeleri sd karta atarak root yapabilirsin

    teşekkürler yaptım sağolun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ranes

    11. ayın 15inde aldığım General Mobile Discovery telefon 1.5 ay sonra bozuldu. Garantiye gönderdik 25 gün sonra şarj soketinin bozuk olmasının garanti kapsamı dışı olduğu ve 50 tl ücret verilmek koşulu ile tamir edileceği tarafıma telefonu aldığım firma tarafından bildirildi. Servise tüm uğraşmalarıma rağmen ulaşamadım. Telefonum yapılmadan geri geldi. Ayın 28'inde telefonu aldık ve teknik servis formunda "Müşteri isteği üzerine hiçbir işlem yapılmadan iade edilmiştir." şeklinde yazılmıştır. Telefonun neresi garantiye giriyor?

    Aynısını banada yaptılar. Teknk servis telefonunua yeniden bakacak dediler bir baktım telefonu yapmadan geri göndermişler

    OLAY:
    TELPA Şarj sorunu olan "General Mobile Discovery "telefonumundan 50TL ücret istedi.
    Bende arayıp özenle kullanmama rağmen nasıl böyle bir sorun oluyor diye tepkide bulundum.
    Tamam dediler sizin telefonunuzu tekrar değerlendirmeye alalım, teknik servisimiz sizi bilgilendirecek dediler.
    1 hafta sonra benimle hiç bir şekilde iletişime geçilmeden, telefon geri gönderilmiş, bir an acaba tamir edipmi gönderdiler dedim tabiki tamir etmeden göndermişler.
    Şimdi telefonu tekrar garantiye gönderdim 1 aydır telefon yok.
    Milyonlarca telefon satıp yüzlerce kişinin şarj sorununu çözmemek için bin dereden su getirten bir firma TELPA, yazıklar olsun.


    50TL'yi ödediği halde telefonu yapılmayanlar, gönderilmeyenlerde çabası...
    KAYNAK:http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2245610/telpa-servis-ucretini-odedigim-telefonumu-gondermiyor/idph1

    Ben şarj sorunu yaşayan yüzlerce kişi var dediğimde, Müşteri temsilcisinin TELPA'yı 1 milyon adet sattık yüzlerce kişi olması normal diyerek cevap verdi. Milyonlarca telefon satıp yüzlerce kişiyi mağdur etmek nasıl bir anlayıştır.!!!
    İstersen 1 milyar adet sat yüzlerce kişinin yaşadığı şarj sorununu garanti kapsamında çözmek zorundalar.
    Malesef kimse hakkını aramadığı için çok rahatlar.

    Şuan sikayetvar.com'da sadece şarj sorunuyla ilgili 454 şikayet var.

    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/telpa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ranes

    11. ayın 15inde aldığım General Mobile Discovery telefon 1.5 ay sonra bozuldu. Garantiye gönderdik 25 gün sonra şarj soketinin bozuk olmasının garanti kapsamı dışı olduğu ve 50 tl ücret verilmek koşulu ile tamir edileceği tarafıma telefonu aldığım firma tarafından bildirildi. Servise tüm uğraşmalarıma rağmen ulaşamadım. Telefonum yapılmadan geri geldi. Ayın 28'inde telefonu aldık ve teknik servis formunda "Müşteri isteği üzerine hiçbir işlem yapılmadan iade edilmiştir." şeklinde yazılmıştır. Telefonun neresi garantiye giriyor?

    Aynısını banada yaptılar. Teknk servis telefonunua yeniden bakacak dediler bir baktım telefonu yapmadan geri göndermişler

    OLAY:
    TELPA Şarj sorunu olan "General Mobile Discovery "telefonumundan 50TL ücret istedi.
    Bende arayıp özenle kullanmama rağmen nasıl böyle bir sorun oluyor diye tepkide bulundum.
    Tamam dediler sizin telefonunuzu tekrar değerlendirmeye alalım, teknik servisimiz sizi bilgilendirecek dediler.
    1 hafta sonra benimle hiç bir şekilde iletişime geçilmeden, telefon geri gönderilmiş, bir an acaba tamir edipmi gönderdiler dedim tabiki tamir etmeden göndermişler.
    Şimdi telefonu tekrar garantiye gönderdim 1 aydır telefon yok.
    Milyonlarca telefon satıp yüzlerce kişinin şarj sorununu çözmemek için bin dereden su getirten bir firma TELPA, yazıklar olsun.


    50TL'yi ödediği halde telefonu yapılmayanlar, gönderilmeyenlerde çabası...
    KAYNAK:http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2245610/telpa-servis-ucretini-odedigim-telefonumu-gondermiyor/idph1

    Ben şarj sorunu yaşayan yüzlerce kişi var dediğimde, Müşteri temsilcisinin TELPA'yı 1 milyon adet sattık yüzlerce kişi olması normal diyerek cevap verdi. Milyonlarca telefon satıp yüzlerce kişiyi mağdur etmek nasıl bir anlayıştır.!!!
    İstersen 1 milyar adet sat yüzlerce kişinin yaşadığı şarj sorununu garanti kapsamında çözmek zorundalar.
    Malesef kimse hakkını aramadığı için çok rahatlar.

    Şuan sikayetvar.com'da sadece şarj sorunuyla ilgili 454 şikayet var.

    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/telpa


    yazık valla insanlar f/p diye alıyolar cihazı zaten kar marjlarıda yüksek yinede kronik soruna para alıyorlar general mobile müşteri üzerinde olumsuz görüntü bıraktı bence yaptırın kullanın 2 sene daha birdaha bulaşmayın derim




  • merhaba,

    satıcılar sadece aracı olurlar üründen tam sorumlu ve yetkili kurum telpadır, bu nedenle muhatabınız kendileridir.
    para iadesi talebinde bulunabilirsiniz elbette en doğal hakkınız, ayıplı-kusurlu ürünlerin tüketiciye dayatılması gibi bir durum söz konusu bu nedenle telpa aslında suç işlemektedir..

    hatta işi daha da ileriye götürmek isteyebilirsiniz,

    örnek vermem gerekirse onarımını yapmayarak uzun süre beni telefonsuz bırakan bu kurumdan tazminat talebinde de bulunabilirim bunun için ayrıca dava açma ve tazminat isteme hakkına sahibim, ki telefonunu iş için kullananlar olabilir dolayısı ile iş kaybının zararı telefonun ederinden çok daha fazla da olabilir. sonuçta akıllı telefonların hayatımızdaki yeri yadsınamaz.
    aslında telpa tehlikeli sularda yüzüyor, farkında mı değil mi bilemiyorum
    bu ülkede bilinçli tüketiciler ve tüketiciyi koruyan kurumların sayısının arttığının farkına varmıştır artık diye ümit ediyorum.

    maalesef telpaya güvenerek hepimiz aynı yanılgıya düşmüş olduk, mağduriyet yaşayanlar için acil çözüm dilerim.


    dilekçemi buradan görebilirsiniz dilekce



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khanks -- 11 Nisan 2015; 9:45:23 >




  • 3gün önce kargoyla garantiye gönderdiğim cihaz bugün yapılıp kargoya verilmiş.
    ekran sararması, şarj soketi, batarya dengesizliği ve kulaklık arızalanmıştı.
    şarj soketini dışarda telefoncuda yaptırmıştım, garantiye girmez diye düşünüyodum ama şaşırttı beni telpa cidden
     General Mobile Discovery sarj ve telpa sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.