Şimdi Ara

peugeot 206 Hararet sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
4.583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • iyi günler arkadaşlar 2000 model peugeot 206 otomatik vites aracım var aracın radyatörleri tıkanmıştı bende değiştirdim. ama bu defada soğutma sisteminin havasını alamadık kalorifere ve lpg beynine sıcak su gitmiyor bu yüzden ısınıyor. hava alma vidasından biraz su akınça ısınıyor ama bu defada araç çalışınca gene soğuyor ve bu yüzden hararet sorunum da devam ediyor rampada aracın ısısı 100 ü geçiyorsizce ne yapmalıyım.Erzurum ilindeym



  • quote:

    Orijinalden alıntı: fearless002

    iyi günler arkadaşlar 2000 model peugeot 206 otomatik vites aracım var aracın radyatörleri tıkanmıştı bende değiştirdim. ama bu defada soğutma sisteminin havasını alamadık kalorifere ve lpg beynine sıcak su gitmiyor bu yüzden ısınıyor. hava alma vidasından biraz su akınça ısınıyor ama bu defada araç çalışınca gene soğuyor ve bu yüzden hararet sorunum da devam ediyor rampada aracın ısısı 100 ü geçiyorsizce ne yapmalıyım.Erzurum ilindeym

    ibre 100 ü gecıyorsa artık sen kendı kendıne mudahele etmeyı bırak araçtan anlayan bır servıse sok aracı .

    bendede otomatık 2002 xr var hararette gordugum en yuksek deger 90. buda bızım aracta normalmıs bırcok usta aynı seyı dedı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memeti

    quote:

    Orijinalden alıntı: fearless002

    iyi günler arkadaşlar 2000 model peugeot 206 otomatik vites aracım var aracın radyatörleri tıkanmıştı bende değiştirdim. ama bu defada soğutma sisteminin havasını alamadık kalorifere ve lpg beynine sıcak su gitmiyor bu yüzden ısınıyor. hava alma vidasından biraz su akınça ısınıyor ama bu defada araç çalışınca gene soğuyor ve bu yüzden hararet sorunum da devam ediyor rampada aracın ısısı 100 ü geçiyorsizce ne yapmalıyım.Erzurum ilindeym

    ibre 100 ü gecıyorsa artık sen kendı kendıne mudahele etmeyı bırak araçtan anlayan bır servıse sok aracı .

    bendede otomatık 2002 xr var hararette gordugum en yuksek deger 90. buda bızım aracta normalmıs bırcok usta aynı seyı dedı.

    206lard 98-105 dereceye kadar problem olmuyor diye biliyorum. zaten bu modelde fan 98 derecede çalışmaya başlar.

    Servise götürme konusunda hemfikiriz, bir bilenin bakması lazım otomatik araba fazla kurcalamaya gelmez




  • Peugeot 206 otomatik aracımla avrupa yakasından gölcük tarafına giderken gölcüğe 20 km kala (yani 100km yaptıktan sonra ) Arabanın stop lambası yanmaya başladı.Sıcaklık göstergesi 95i geçmemişti.Müsait bir benzinci gördüm ve arabanın soğumasını bekledim.Sıcaklık düştüğünde arabayı çalıştırmaya kalkışınca frenin kendini kitlediğini gördüm ve araba çalışmadı.Daha sonra su haznesini açtım baktım su bitmiş.Su doldurdum.Sonra sıcaklık düştü araba çalıştı.Gölcüğe gittim.Gölcük dönüşünde akşam üstü gebzeye gelmeden tekrar stop lambası yanmaya başladı.Sıcaklık 95 derece olmamıştı ben de biraz daha devam ettim.Gebze girişinde araba yavaşlamaya başladı ve zar zor emniyet şeridine çektim.Motor sallanıyordu.Sonra kaputu açtım Suya baktım su yine bitmiş.Su doldurunca araba gider sandım fakat yine araba freni kitlenmiş.Kendisi de kitlenmiş çalışmadı.Sonra kasko çağırdım ustaya götürdük.Usta bugün silindir kapağı contası yanmış dedi.Sağlam yakmışsın taşlama yaptık kapağa dedi.Bir yerde kaçak var mı diye sordum kaçak yok dedi.Kaçak yoksa arabanın suyu nasıl bitti?Hiç duman vs çıkmamıştı.Termostat çalışmamış olabilir dedi.95 derece olmadan nasıl conta yanar?Bilenler varsa cevap verirse sevinirim.Şimdi termostatı iptal etti usta.Teşekkürler.




  • aracın su kaybı devirdaim yani su pompasından kaynaklı olmuştur... triger setiyle beraber onuda değiştirirsen ve su hortum vs kaçak yoksa durum düzelecektir...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.