Şimdi Ara

...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
238
Cevap
5
Favori
348.770
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xenox -- 31 Ocak 2023; 14:42:1 >



  • Ha bir de corolla muhabbeti yaptığımız şu thread var:

    http://forum.donanimhaber.com/m_7873080/mpage_1/key_//tm.htm#7874830
  • buyrun size corollanın teknik verileri ve donanım listesi!
    http://img163.imageshack.us/my.php?image=1997crltablo9zg.jpg
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mussa

    buyrun size corollanın teknik verileri ve donanım listesi!
    http://img163.imageshack.us/my.php?image=1997crltablo9zg.jpg



    Çok makbule geçti mussa... Eyvallah.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: xenox


    quote:

    Orjinalden alıntı: mussa

    buyrun size corollanın teknik verileri ve donanım listesi!
    http://img163.imageshack.us/my.php?image=1997crltablo9zg.jpg



    Çok makbule geçti mussa... Eyvallah.

    rica ederim! ben de zaten toyota kulübü başlığından almıştım bu linki!




  • güzel kardeşim xenox.. senin derdinin dermanı bende neden dersen senin bu yaşadıklarının aynısını bu yılbaşından itibaren 5 ay yaşadım ben. 1.3 mü olsun 1.6 mı olsun. gli, xei, xli, xl, xe harfleri gözümün önünde uçuşuyordu gece yattığımda.. şimdi hikayeye geçeyim.. benim için yakıt tasarrufu son derece önemliydi zira 28 yıllık tabanvay seyahatin acısını çıkartmak niyetindeydim.. ve arabayı benzinde kullanmak niyetinde değildim. yani lpg olayına girecektim.. arabanın hatasız olması en büyük takıntımdı, değişeni , boyanan parçası olmaması lazımdı.. bide klimalı olacaktı ki tüm bunlar benim toyota arayışımın bir kaç aylık zaman dilimine yayılmasına neden oldu... enjeksiyonlu -i- serisinin lpg dönüşüm maliyeti 1500-2000 ytl civarı olacağından beni biraz itti. 1.3 lerdede en büyük handikap motorun kasayı taşıyıp taşımıyacağı idi. kaldıki bide lpg ' takınca meydana gelecek performans kaybıda beni düşündürüyordu.. benim için performans önemli değildi ama hepten kağnı arabası gibi bişeyde istemiyordum açıkçası...nihayetinde nette hatasız klimalı üstelik lpg'li 96'bi xe buldum.. zaten xl 'yi seninle aynı sebeblerden elemiştim (cam otomatiği, tampon rengi vs). ama direksiyon hidrolik değildi..( zaten 1.3 lerde çok nadir bulursun hidrolik direksiyon). kafayı o kadar takmıştımki bu özelliklere piyasa değerinin 500-750 ytl üzerinde bir parayı vermeye hemen razıydım ve ne yazıkki öylede oldu.. pazarlığı arabanın resmini bile görmeden telefondan yaptım 250 km yol gittim arabayı 1 saatte servisine götürüp gösterdim parasını verdim saat 11 de satışını alıp evin yolunu tuttum. benzinde 1.6 enjeksiyonlu bi corolla 25 kuruşun altında mümkün değil yakmaz 1.3 te bu rakam 19-20 kuruş olur diye tahmin ediyorum benim araba 11.7 ile13.7 kuruş arasında değişik tüketim değerleri verdi1.5 ayda 3300 km civarı yol yaptım araba full dolu olarak (5 kişi+ full bagaj) antalyaya gidip geldim (klimayıda oldukça fazla kullandım) 1.6 ları 4. viteste 70-80 çıkacağı yokuşları ben 3. vites 45-50 ile çıktım 95-100 km sürrati hiç geçmedim ve hiçbir yerim eksilmedi ama cebimde bir hayli para kaldı.. 1.6 ların ikinci eli daha iyi ama temiz bir 1.3' üde özellikle bu yakıt değerleri ile satabilmek mümkün olur kanaatindeyim.. vergiye gelince 60+60 120 ytl yıllık vergi maliyetim söz konusu. 1.6 larda bu fiyat galiba iki katı ama emin değilim... memnunmuyum evet.. bir iki küçük bakım işim var daha sanayiye gitmek nasip olmadı yağ değişiminde gittiğimde onlarıda yaptıracağım o zaman parça fiyatları ve bakım masrafı konusundada fikir sahibi olacağım haliyle.. özetle 1.6 nın keyfi özellikle 114 beygirini bulabilirsen illaki çok farklı olacaktır ama bu noktada yakıt olayı devreye giriyor. inşallah fikir verebilmişimdir. ha bide araba gerçekten yere çok yakın onuda göz önüne al derim...
    alttaki linkten vergi miktarını hesaplayabilirsin. bulmuşken onuda ekliyeyim dedim.

    http://www.gelirler.gov.tr/gelir2.nsf/mtv?OpenForm&Seq=3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zy77 -- 3 Temmuz 2006; 21:57:37 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: zy77

    güzel kardeşim xenox.. senin derdinin dermanı bende neden dersen senin bu yaşadıklarının aynısını bu yılbaşından itibaren 5 ay yaşadım ben. 1.3 mü olsun 1.6 mı olsun. gli, xei, xli, xl, xe harfleri gözümün önünde uçuşuyordu gece yattığımda.. şimdi hikayeye geçeyim.. benim için yakıt tasarrufu son derece önemliydi zira 28 yıllık tabanvay seyahatin acısını çıkartmak niyetindeydim.. ve arabayı benzinde kullanmak niyetinde değildim. yani lpg olayına girecektim.. arabanın hatasız olması en büyük takıntımdı, değişeni , boyanan parçası olmaması lazımdı.. bide klimalı olacaktı ki tüm bunlar benim toyota arayışımın bir kaç aylık zaman dilimine yayılmasına neden oldu... enjeksiyonlu -i- serisinin lpg dönüşüm maliyeti 1500-2000 ytl civarı olacağından beni biraz itti. 1.3 lerdede en büyük handikap motorun kasayı taşıyıp taşımıyacağı idi. kaldıki bide lpg ' takınca meydana gelecek performans kaybıda beni düşündürüyordu.. benim için performans önemli değildi ama hepten kağnı arabası gibi bişeyde istemiyordum açıkçası...nihayetinde nette hatasız klimalı üstelik lpg'li 96'bi xe buldum.. zaten xl 'yi seninle aynı sebeblerden elemiştim (cam otomatiği, tampon rengi vs). ama direksiyon hidrolik değildi..( zaten 1.3 lerde çok nadir bulursun hidrolik direksiyon). kafayı o kadar takmıştımki bu özelliklere piyasa değerinin 500-750 ytl üzerinde bir parayı vermeye hemen razıydım ve ne yazıkki öylede oldu.. pazarlığı arabanın resmini bile görmeden telefondan yaptım 250 km yol gittim arabayı 1 saatte servisine götürüp gösterdim parasını verdim saat 11 de satışını alıp evin yolunu tuttum. benzinde 1.6 enjeksiyonlu bi corolla 25 kuruşun altında mümkün değil yakmaz 1.3 te bu rakam 19-20 kuruş olur diye tahmin ediyorum benim araba 11.7 ile13.7 kuruş arasında değişik tüketim değerleri verdi1.5 ayda 3300 km civarı yol yaptım araba full dolu olarak (5 kişi+ full bagaj) antalyaya gidip geldim (klimayıda oldukça fazla kullandım) 1.6 ları 4. viteste 70-80 çıkacağı yokuşları ben 3. vites 45-50 ile çıktım 95-100 km sürrati hiç geçmedim ve hiçbir yerim eksilmedi ama cebimde bir hayli para kaldı.. 1.6 ların ikinci eli daha iyi ama temiz bir 1.3' üde özellikle bu yakıt değerleri ile satabilmek mümkün olur kanaatindeyim.. vergiye gelince 60+60 120 ytl yıllık vergi maliyetim söz konusu. 1.6 larda bu fiyat galiba iki katı ama emin değilim... memnunmuyum evet.. bir iki küçük bakım işim var daha sanayiye gitmek nasip olmadı yağ değişiminde gittiğimde onlarıda yaptıracağım o zaman parça fiyatları ve bakım masrafı konusundada fikir sahibi olacağım haliyle.. özetle 1.6 nın keyfi özellikle 114 beygirini bulabilirsen illaki çok farklı olacaktır ama bu noktada yakıt olayı devreye giriyor. inşallah fikir verebilmişimdir. ha bide araba gerçekten yere çok yakın onuda göz önüne al derim...
    alttaki linkten vergi miktarını hesaplayabilirsin. bulmuşken onuda ekliyeyim dedim.

    http://www.gelirler.gov.tr/gelir2.nsf/mtv?OpenForm&Seq=3


    Eyvallah zy77 kardeş...

    Gerçekten de aynı şeyleri ben de yaşıyorum diyebilirim... (Rüyama girecek kadar abartmadım ama)

    Yere yakın olması iyi değil aslında ama yol tutuşu iyi olur böylece...

    Klima motordan mı yoksa elektrikli mi? Yani performans kaybı yaşatıyor mu?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: zy77

    güzel kardeşim xenox.. senin derdinin dermanı bende neden dersen senin bu yaşadıklarının aynısını bu yılbaşından itibaren 5 ay yaşadım ben. 1.3 mü olsun 1.6 mı olsun. gli, xei, xli, xl, xe harfleri gözümün önünde uçuşuyordu gece yattığımda.. şimdi hikayeye geçeyim.. benim için yakıt tasarrufu son derece önemliydi zira 28 yıllık tabanvay seyahatin acısını çıkartmak niyetindeydim.. ve arabayı benzinde kullanmak niyetinde değildim. yani lpg olayına girecektim.. arabanın hatasız olması en büyük takıntımdı, değişeni , boyanan parçası olmaması lazımdı.. bide klimalı olacaktı ki tüm bunlar benim toyota arayışımın bir kaç aylık zaman dilimine yayılmasına neden oldu... enjeksiyonlu -i- serisinin lpg dönüşüm maliyeti 1500-2000 ytl civarı olacağından beni biraz itti. 1.3 lerdede en büyük handikap motorun kasayı taşıyıp taşımıyacağı idi. kaldıki bide lpg ' takınca meydana gelecek performans kaybıda beni düşündürüyordu.. benim için performans önemli değildi ama hepten kağnı arabası gibi bişeyde istemiyordum açıkçası...nihayetinde nette hatasız klimalı üstelik lpg'li 96'bi xe buldum.. zaten xl 'yi seninle aynı sebeblerden elemiştim (cam otomatiği, tampon rengi vs). ama direksiyon hidrolik değildi..( zaten 1.3 lerde çok nadir bulursun hidrolik direksiyon). kafayı o kadar takmıştımki bu özelliklere piyasa değerinin 500-750 ytl üzerinde bir parayı vermeye hemen razıydım ve ne yazıkki öylede oldu.. pazarlığı arabanın resmini bile görmeden telefondan yaptım 250 km yol gittim arabayı 1 saatte servisine götürüp gösterdim parasını verdim saat 11 de satışını alıp evin yolunu tuttum. benzinde 1.6 enjeksiyonlu bi corolla 25 kuruşun altında mümkün değil yakmaz 1.3 te bu rakam 19-20 kuruş olur diye tahmin ediyorum benim araba 11.7 ile13.7 kuruş arasında değişik tüketim değerleri verdi1.5 ayda 3300 km civarı yol yaptım araba full dolu olarak (5 kişi+ full bagaj) antalyaya gidip geldim (klimayıda oldukça fazla kullandım) 1.6 ları 4. viteste 70-80 çıkacağı yokuşları ben 3. vites 45-50 ile çıktım 95-100 km sürrati hiç geçmedim ve hiçbir yerim eksilmedi ama cebimde bir hayli para kaldı.. 1.6 ların ikinci eli daha iyi ama temiz bir 1.3' üde özellikle bu yakıt değerleri ile satabilmek mümkün olur kanaatindeyim.. vergiye gelince 60+60 120 ytl yıllık vergi maliyetim söz konusu. 1.6 larda bu fiyat galiba iki katı ama emin değilim... memnunmuyum evet.. bir iki küçük bakım işim var daha sanayiye gitmek nasip olmadı yağ değişiminde gittiğimde onlarıda yaptıracağım o zaman parça fiyatları ve bakım masrafı konusundada fikir sahibi olacağım haliyle.. özetle 1.6 nın keyfi özellikle 114 beygirini bulabilirsen illaki çok farklı olacaktır ama bu noktada yakıt olayı devreye giriyor. inşallah fikir verebilmişimdir. ha bide araba gerçekten yere çok yakın onuda göz önüne al derim...
    alttaki linkten vergi miktarını hesaplayabilirsin. bulmuşken onuda ekliyeyim dedim.

    http://www.gelirler.gov.tr/gelir2.nsf/mtv?OpenForm&Seq=3

    1998 model 1.6 xei TOURİNG WAGON TOYOTAM var... 3 yıldır bende ...Araç 114 beygir..klimalı...çift renk bordo gri...fabrikasyon aksesuarları var...çelik jant,port bagaj,ön arka tampn korumaları gibi...totyota gerçekten harika bir araç...3 yıl boyunca yağ su değişiminden başka motorla ilgili hiçbir masraf yapmadım...yakıta gelince,yakın zamanda tatile giderken arçta dört kişi ,bagaj ful ve kima hiç kapanmadan 1100 km yolda net olarak 220 ytl lik benzin kullandım..takribrn 200 ykr/km...diyeceğim düzenli ve hakkını vererek kullanılırsa yakıtı da çok ekonomik...TOURING WAGON bulursanız ve toyota düşünüyorsanız kesinlikle alın derim..ama dikkat edin gerçek touring lerde yanlarda touring wagon olarak orj. yazıları vardır..




  • Arkadaşlar merhaba.. Şuan nakit 11000 liram var araç almak için. Fakat 3 ay sonra yüksek model bir araç alabilecek duruma geleceğim.

    Ama şuan acil araba almam lazım. Bu paraya temiz bulabilir miyim acaba? Hadi buldum diyelim yükseltmek için satmaya kalksam hemen satılır mı acaba :)

    Bu ilanlar hakkında ne düşünüyorsunuz :)

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-temiz-masrafsiz-ekonomik-butun-bakimlari-yeni-yapilmis-146641474/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-temiz-masrafsiz-ekonomik-butun-bakimlari-yeni-yapilmis-146641474/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-temiz-masrafsiz-ekonomik-butun-bakimlari-yeni-yapilmis-146641474/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-temiz-masrafsiz-ekonomik-butun-bakimlari-yeni-yapilmis-146641474/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.