Şimdi Ara

ReedPAD Reeder A7S 3G 7'' Tablet Pc 299 TL (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
2
Favori
14.406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • cihazı aldıktan yaklaşık 2 hafta sonra açma-kapama tuşu içine doğru göçtü . götürdüm yine Bimeks'e . servise yollasınlar diye . hazır servise gitmişken , üstlerde bahsettiğim şarj sorununu da eklettirdim forma ki o da hallolsun diye.
    neyse , 2 hafta sonra geldi cihaz servisten , göçen tuşu halletmişler . "kullanıcı hatası,ama memnuniyet adına ücretsiz halletik" notuyla beraber . sanki ben o tuşa parmağımla değil de balyozla vuruyorum açıp kapatırken de , kullanıcı hatası diye yazmışlar utanmadan .
    şarj olayında da , üstteki msjımı okursanız , başka adaptörle halletmiştim bu sorunu . cihazla gelen formda bu konuyla ilgili de "kablo değişti,şarj sorunu çözüldü" diye yazdığını görünce dellendim zaten . Bimeks yetkilisine patladım "yalan yazmışlar" diye . ulan sorun kabloda değil ki , kabloyu değiştirerek sorun çözülsün . eleman inanmadı tabi .iyi dedim , tak şarja bakalım nolcak . taktı , başında bekledim bir 5 dakka , alet açılmadı tabi . "ama biraz şarj olması lazım " dedi eleman . iyi ben gidip gezineyim dedim . 1 saat sonra geri geldiğimde alet tabii ki açılmadı . çünkü uyduruk servisin , yalancı elemanalrının yazdığı gibi sorun kabloda değildi zaten . neyse , bana imza attırmaya çalışıyor eleman , atmadım , teslim almadım . tekarar servise yolladı . bir hafta geçti yine , dün sordum , gelmemiş henüz . ki sanırım zaten iade/değişim vercekler.
    pişmanım bu cihazı aldığıma , kimseye de tavsiye etmiyorum . arada Bimeks de olmasa temelli elimizde patliycak demek ki .




  • saçmalıkların devamı:
    nihayet , servise 2.ye gittikten 2 hafta sonra telefonuma BİMEKS'ten bir mesaj geldi . bişey anlamadım mesajdan. gittim bimeks'e sordum: "bunun anlamı ne?" diye . meğersem servis "kullanıcı hatasından dolayı,kablo ve adaptör değişim için 50 TL yatırmamı" istiyormuş . direkt ayağa kaldırdım BİMEKS'i . ulan bu ne saçmalıktır dedim . oradaki müşteri temsilcisine "sizinle beraber denedik,sorunun kablo veya adaptörde olmadığını siz de gördünüz,para mara yatırmam,bunlarla (reeder servisiyle) da uğraşamam artık,iade/değişim istiyorum" dedim . reeder servisi göz göre göre resmen yalan söylüyor.yalanlara evrak üstünde ıspatlı üstelik . neyse,ifademi ve durumu merkezlerine iletti oradaki eleman.ben de müşteri hizmetlerine uzun bir e-posta atım (içeriği altta) . neticede iade/değişim hakkı verdiler çok şükür.
    ama sanırım onun parasıyla mağazadan illa başka bişey almak zorunda kalcam(kredi kartıyla aldığım için) .

    BİMEKS'e gönderdiğim yazı :
    22/12/2013 tarihinde Bursa Nilüfer Teknoport (Carrefoursa) mağazanızdan Reeder Reedpad A7s tablet satın aldım . Fatura seri C No:260135 (aslı bende var) .
    24/12/2013 tarihinde aynı mağazada ses donanımındaki arızadan dolayı birebir değişim yapıldı .
    Bundan yaklaşık 1 hafta sonra şarj olmama sorunu baş gösterdi . Mağazanızdaki Reeder yetkilisine ilettim sorunu . O yetkili aynı marka model orijinal yeni açtığı bir başka kutudaki adaptörü ve kabloyu da ayrı ayrı denedi , ama cihaz yine de şarj olmadı . Sonra benim cihazın kendi kablosuyla, ama başka bir marka adaptör taktı ve cihaz şarj olmaya başladı . Yani şarj sorunu böylelikle çözülmüş oldu . Cihaz orijinal Reeder marka adaptörle şarj olmuyordu,ama başka markayla şarj oluyordu .Tuhaftı,ama sorunum çözülmüştü .
    11/01/2014 tarihinde bu sefer cihazın açma-kapatma tuşundaki arızadan dolayı yine aynı mağazanıza teslim ettim cihazı . Hazır servise gitmişken şu şarj olayına da bir göz atsınlar diye “şarj olmama” arızasını da bildirdim,ki sonuçta kendi orijinal adaptörüyle şarj olmuyordu . Buraya dikkat lütfen , kendi kablosu,ama başka adaptörle şarj oluyordu . Yani kablosunda sorun yoktu .
    Cihaz 2 hafta sonra geldi . Mağazaya gittiğimde cihazı teslim almadan bir kontrol etmek istedim . Pili boştu , açılmıyordu . Tuhaf !!! Servisten gelen formdaki bilgi kısmını okuduğumda ,zaten şarj sorunun hallolmadığını anlamıştım . Çünkü şarj konusunda aynen şöyle yazıyordu : “şarj kablosu değişti , cihaz şarj oluyor,şarj sorunu halloldu” . Üstte de dikkatinizi çekmiştim , sorun kabloda değildi ki . Sorun cihazın kendi orijinal adaptörüyle şarj olmamasıydı . E sorun kabloda değilken , bu yalan beyanda bulunan servis , sadece kabloyu değiştirerek şarj sorununu nasıl halledebilir ki ? HALLEDEMEZ ! Mağazanızdaki müşteri temsilciniz olan Korhan Öztürk’e bunu aynen bu şekilde aktardım . “Teslim almıyorum,arıza giderilmemiştir,inanmıyorsanız kendiniz deneyin” dedim . Korhan Bey cihazı şarja taktı (ki cihazın pili tamirden neden boş gelir,orası da ayrı bir garabet sorunu) , 5-10 dakika bekledim ben de orda , cihaz yine de açılmadı . Korhan Bey , “biraz daha uzun şarj olması gerekebilir” dedi , iyi niyetimle 1 saat gezindikten sonra geri gittim . Korhan bey yine cihazı açmaya denedi , ama açılmadı . Yani cihaz şarj olmuyordu . Oralardan bulduğu başka yine orijinal kablo ve adaptörle de denedi yine de şarj olmuyordu cihaz . Nasıl olsun ki ? Servisin iddia ettiği gibi sorun kabloda değildi ki . Cihazın orijinal adaptörüyle uyumsuzluk sorunu vardı sonuçta . Neticede Korhan bey de şarj sorununun hallolmadığına , dolayısyıla benim haklı olduğuma, servisin yalan beyanda bulunduğuna karar verdi ki , cihazı tekrar geri tamire gönderdi . Ben “teslim aldım” formunu imzalamadım . yani cihazın tamir süreci devam ediyordu .
    Daha sonra 08/02/2014 cumartesi , tarihinde cep telefonuma bir SMS geldi “BİMEKS”ten . Tarihe dikkat lütfen . Yasal tamir süresinin 20. iş gününün bittiği ve pazartesi de 21.günü olacağı ve benim yasal olarak yeni cihaz veya şartsız değişim hakkımın olacağı günün arefesinde geldi bu mesaj . Mesajın içeriğinden pek bişey anlamadığım için , 09/02/2014 tarihinde mağazanıza giderek yine yetkiliniz olan Korhan Beye bu mesajın anlamını sordum . Meğersem, buraya dikkat lütfen : “kablo ve adaptör değişimi için , kullanıcı hatasından dolayı bankaya 50 TL yatırmamı istiyorlarmış” . Birincisi yukarıda da ısrarla belirttiğim gibi kabloda sorun yoktu . Adaptör olayına gelince , onu da yine belirtmiştim yukarıda , “bu cihazın orijinal kendi adaptörüyle şarj olmadığı gibi , aynı model cihazın sıfır açılmamış olan bir kutudan alınan başka bir adaptörle de çalışmamıştı” . yani sorun kablo veya adaptör değiştirmekle zaten hallolmayacağı belliyken benden böyle bir istekte bulunmaları dolandırıcılığa girer . Hem sonra cihazın kablo veya adaptöründe kullanıcı hatası ne demek ? Bu cihaz garantili , hadi diyelim ki bu parçalar sorunlu , garantili olarak değişir . Müşteriden garantili bir ürün için para istemek de neyin nesi ?
    Yani anlayacağınız bu servis, işin içinden çıkamadı ve benim yasal iade/değişim hakkımı kullanmamı engellemek için “kullanıcı hatası” terimini kullanıyor .
    Ben bu servisin yalan beyanlarına güvenmiyorum , BİMEKS’in de kurumsal olarak bu türlü yalan beyanlarda bulunan bir servise güvenmemesini ve müşterisini mağdur etmemesini beklerim.
    Bu saatten sonra bu servisin yalan beyanlarına karnım tok . Onların saçmalıklarına güvenerek , “cihazı şartsız tamir” ettik deseler bile istemiyorum . Yasal hakkımı kullanamayayım diye öyle çirkin tarih oyunlarına , daha arızanın ne olduğunu bile tesbit edemeyen ve saçma sapan “kullanıcı hatası” suçlamalarında bulunan bir servisle daha fazla muhatap olmak istemiyorum . Ben bu cihazın parasını ödedim , ama 1 aydır cihaz yok elimde . İade/değişim talep ediyorum .




  • Böyle ucuz tabletlerden çeken çok. Benim kullanmadığım casper tablette de benzer sorunlar var.

    Bence teknik servis (!) cihazın içini açmayı bile akıl etmemiş veya böyle bir bilgileri bile yok. Paranızı alabilmişsinizdir umarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok şükür paramı alabildim sonunda .
    cihaz özellikli,ama servis sıfır.
  • bu cihazı eylülde aldım..kulanıyorum ama cihazda gps var deniliyor..kaç tane navigasyon programı kurdum ama nafile çalışmadı...ayrıca cihazın kenar ve köşelerede hassasiyet yok denecek kadar az..şimdi servise göndereyim diyorum ama 1 ay gelmez herhalde..çünkü daha önce bimekten reeder3 3g li aldım..probem çıktı..gönderdim 40 günde gelmedi..bende iade edip paramı aldım..servis fiyasko tam
  • Aman diyorum, ben aldım reeder tablet almaz olaydım cama dokanıyorsuz çatlıyor . alalı 2 hafta oldu ekran değişti ücret dahilinde tabii
    geldi 3 gün sonra tekrar ekran çatladı. gittim gene ücret alacaklarını söylediler. bende verme dim . birdaha alırsam 2 etsin :)
  • Urunu iki gun once Denizli Forum Camlik Bimeks te gordum ve kullandim. İlk dikkatimi ceken 3g olmasi ve telefon gorusmesi destegi. Hatta bunun icin ahizesi bile mevcut. Ekran cozunurlugu disinda gozume takilan bir eksisi olmadi ilk etapta. Reeder in magazadaki satis temsilcisiyle yaptigim konusmada telefon ozelliginin nasil acilacigini sordum. Cihazi alirsan ben burdan yardimci olacagim sana dedi. Hatta garanti disi da kalmayacakmis onun sayesinde. (Butun donanimi telefon gorusmesine uygun iken neden kutudan gorusmeye hazir sekilde cikmiyor anlamis degilim.) biraz daha ilerlettigimiz muhabbette eleman bana bu urunun performans ve ekran olarak daha iyisinin gelecegini beklemem gerektigini soyledi. Fakat model bilgisi falan vermedi. Fiyat konusunda da ben sana bir sifre verecegim 50tl indirim olur dedi. Suan icin beklemedeyim. Butun bimekslere Reeder stand acacak sanirim. Urunlerle ilgilenen arkadaslar oradan takip etsinler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhndgu

    Urunu iki gun once Denizli Forum Camlik Bimeks te gordum ve kullandim. İlk dikkatimi ceken 3g olmasi ve telefon gorusmesi destegi. Hatta bunun icin ahizesi bile mevcut. Ekran cozunurlugu disinda gozume takilan bir eksisi olmadi ilk etapta. Reeder in magazadaki satis temsilcisiyle yaptigim konusmada telefon ozelliginin nasil acilacigini sordum. Cihazi alirsan ben burdan yardimci olacagim sana dedi. Hatta garanti disi da kalmayacakmis onun sayesinde. (Butun donanimi telefon gorusmesine uygun iken neden kutudan gorusmeye hazir sekilde cikmiyor anlamis degilim.) biraz daha ilerlettigimiz muhabbette eleman bana bu urunun performans ve ekran olarak daha iyisinin gelecegini beklemem gerektigini soyledi. Fakat model bilgisi falan vermedi. Fiyat konusunda da ben sana bir sifre verecegim 50tl indirim olur dedi. Suan icin beklemedeyim. Butun bimekslere Reeder stand acacak sanirim. Urunlerle ilgilenen arkadaslar oradan takip etsinler.


    Kutudan görüşmeye hazır çıkmamasının nedeni sanırım cihaza ekstra vergi binecek olması. Cihazı yazılımsal olarak görüşmeye kitliyorlar. Benim de elimde 3G'li ve aslında telefon görüşme desteği olan başka bir tablet var ama garanti gitmesin diye yeni ROM yüklemedim.

    Konuyu okuduysanız çoğu kişi cihazdan şikayetçi. Ben cihaza sahip değilim ama konuyu baştan okumanızı tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Infinitum -- 23 Temmuz 2014; 4:05:52 >




  • Infinitum kullanıcısına yanıt
    Ben de yorumlarin tamamini okumustum zaten. Pek ic acici degil malesef. Ama sans isi biraz da. İyi cikip kullanan da var. Bu fiyata denenebilir gibime geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende Yorumlara baktım aldım.Bu yorumlar tarafsız değil.Cihaz berbat 2 defa servise yollaım sorunum çöülmedi.Birinde bizzat gittim ama herhalde servis diye bir şey yok içeri almadılar bile kapı önünden ürünü aldılardı.A7S ile A7S new arasında dağlar var.İlk model kazık modeli milleti kazıkladılar.Cihaz 384 mb ram , 3 gb nand 1 ghz işlemci li Kutuda yazanlar komple yalan.Benim önerim bu cihaza kesinlikle yanaşmayın.2. önerimde mediamarkt ten ürün alırsanız kesinlikle netten almayın sonra muatab bulamıyorsunuz.
  • cihazı kullanıyorum nagivasyon mükemmel ses orta internet hızı iyi
    nfs ve benzeri 8 oyun yüklü

    ama cihaza telefon özelligi olan yazılımı yükledimm bu sekilde hızlandı..
  • Arkadaşlar, saat 15.30 da siparişini verdiğim tablet bugün 18.30 da elime ulaştı. Büyük hevesle aldığım tablet maalesef kullanılmış çıktı. Ürünü n11.com adresinden reeder'ın satış sayfasından almıştım. O kadarki tablette önceki kullanıcının eşinin ve çocuğunun resimleri vardı. Ayrıca şarj aleti de arızalı çıktı. Şimdi iade işlemi başlattım. Bakalım ne olacak? demek istediğim şu; ürün aldığınız yere dikkat edin.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.