Şimdi Ara

Vodafone sorunu...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hi..!!

    Otomotive Design Mühendisiyim. Yurtdisinda yasiyorum ve bir Avrupa ülkesi vatandasi yim. Yasadigim ülkede de vodafone müsterisiyim. Ticari islerim dolayisi ile bazi araliklarla da Türkiye ye geliyorum. Burada yurt disi iliskilerimde dogal olarak en cok kullandigim iletisim sistemi internet ve mobile telefon oluyor. Bu yüzden Türkiye de faturasiz bir mobile telefon hatti ve yine mobil usb-internet kullanimi icinde ikinci bir hat aldim. Pek tabii ki yurtdisinda yaklasik 5 yillik vodafone müsterisi oldugum ve kalitesini bildigim icin özellikle türkiye de de vodafonu sectim.

    Bundan sonraki Türkiye vodafone adventure basliyor..!!

    Haziran ayinin 22.sinde Vodafone kayitli 05437353482 no`lu sim cartima 100 tl. lik bir yükleme yaparak 4 gb. Lik paketimi yineledim. 4 GB. Lik paket 39 tl. dir. Süper..!! kullandigim miktari görebildigim icin sorunsuz kullanmaya basladim. Yogun islerimden dolayi Temmuz 3. de paket bitti. Amma tabiiki ben rahatim. Cünkü halen iceride yeni bir haftalik paket acimi icin gerekli miktarda param var diye düsünüyorum. O arada ayni günde 3. Temmuz da iki sms aldim ilki saat 9:44 de „Aylik 4 Gb. Lik paketinizin kullanim hakkini astiginizdan dönem sonuna kadar her 10 mb. Icin 50 kr. dan ücretlendirileceksiniz.“ Hemen arkasindan saat 10:37 de ikinci sms „degerli abonemiz, yeterli bakiyeniz kalmadigindan data hizmetinizden yararlanamayacaksiniz. En az 50 kr. yükleyerek kullanmaya devam edebilirsiniz.“ WHAAATTTT…!! Helloooo…!! Tabiiki ben sok oldum. Hemen bir vodafone bayiine gittim durumu anlattim.. onlarda net üzerinden benim bilgilerime ulasarak normal olmadigini söylediler ve müsteri hizmetlerini aramam gerekdigini söylediler. 542 aranarak sevda isimli operatör arkadasa baglandim. Durumu anlattim. Bayan arkadasimiz durumu, her bir adimi ve zamanini kontrol ederek sonuc itibari ile yanlislik olabilecegini ve hemen durumu ilgili arkadaslara iletecegini, ve kalan 50 tl. nin tekrar hemen hesabima gecdigini ve benim de aranarak bilgilendirilecegimi söyledi. Bende en azindan biraz da olsa yanlislik oldugunu ve hemen giderildigini düsünerek mutu bir sekilde ayrildim. Daha sonra yine bir vodafone bayiine ugrayarak haftalik paketi actirdim. Bayan arkadas hesabimi kontrol ederek halen 50 tl. lik bir miktar oldugunu dogruladi. Ben de daha bir emin olarak ayrildim. Sonra eve geldigimde denemek istedim. Ve hic bir sms yada hesapta kalan 50 tl. gözükmüyor. Ben saf anadolu erkegi halen iyi niyetli düsünerek belki zaman aliyor diyerek bir iki gün bekledim. Sonra yine yok birseyler, sonra yine 542 müsteri hizmetleri üzerinden robot operatörlere baglandim. Bir bayan arkadas yine kontrol etmeye basladi. Ve sorun yok dedigi ile hattin kesilmesi bir oldu..!! eveettt… buyrun vodafone sofrasina..!! halen beklemede ve düzelmesini umut eden bu anadolu saf enayi erkegi artik bunun farkina vardi ve bunun özellikle organize edilmis bir hirsizlik, cheat, Betrug oldugunu düsünmeye basladi. Hatta artik buna emin.

    [bFazit: Sayin CEO Serpil Timuray, Lütfen basinda bulundugunuz temsil ettiginiz bu uluslararasi kurumu biraz daha ciddiyete ve dürüstlüge davet ediyorum. Bu da sizin sorumlulugunuzda olacakdir. Sizin Danone den geldiginizi biliyorum. Eminim cok basarili bir kariyeriniz vardir.

    Bir an önce durumun acikliga kavusmasi, yanlisin düzeltilmesi, paranin iade edilmesi, herseyden önce bunun artik bir aliskanlik olmamasini ( cünkü bu benim ikinci olayim vodafone ile) temenni ederek saygilarimi sunarim.

    Ferhat Dikici

    PS: sonuc alamadigim halde bu yazinin ingilizcesini ve almancasini ve tabiiki türkcesini ilgili paylasim sitelerinde yayinlanacagini, uluslararasi hatta vodafone ingiltere merkezine gönderecegimi bilmenizi isterim.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • şikayet et..

    https://tuketici.btk.gov.tr/sikayetyaz/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celibar -- 19 Temmuz 2013; 21:28:27 >
  • Gerçekten sıkıntılı bir durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Özellikle Vodafone kullanıcılarını yolunacak kaz olarak görmekte, enayi yerine koymakta.
    Cihaz kampanyamın bittiği gün hiçbir alakam yok iken tarifemi de sonlandırdıklarına dair mesaj geliyor bana. Aynı ücretten konuşmak istersem de tarifeyi yenilemem gerekiyormuş. Ben tarife için taahhüt imzalamadım ki. O zaten yıllardır kullandığım tarife. Neymiş efendim. Tarifeyi yenilemezsem hiçbir kampanyadan faydalanamaz, uygun fiyatla konuşamazmışım.
    Gelsin de fatura direk şikayet edeceğim bende. O nedenle fatura bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cardesigner

    Hi..!!

    Otomotive Design Mühendisiyim. Yurtdisinda yasiyorum ve bir Avrupa ülkesi vatandasi yim. Yasadigim ülkede de vodafone müsterisiyim. Ticari islerim dolayisi ile bazi araliklarla da Türkiye ye geliyorum. Burada yurt disi iliskilerimde dogal olarak en cok kullandigim iletisim sistemi internet ve mobile telefon oluyor. Bu yüzden Türkiye de faturasiz bir mobile telefon hatti ve yine mobil usb-internet kullanimi icinde ikinci bir hat aldim. Pek tabii ki yurtdisinda yaklasik 5 yillik vodafone müsterisi oldugum ve kalitesini bildigim icin özellikle türkiye de de vodafonu sectim.

    Bundan sonraki Türkiye vodafone adventure basliyor..!!

    Haziran ayinin 22.sinde Vodafone kayitli 05437353482 no`lu sim cartima 100 tl. lik bir yükleme yaparak 4 gb. Lik paketimi yineledim. 4 GB. Lik paket 39 tl. dir. Süper..!! kullandigim miktari görebildigim icin sorunsuz kullanmaya basladim. Yogun islerimden dolayi Temmuz 3. de paket bitti. Amma tabiiki ben rahatim. Cünkü halen iceride yeni bir haftalik paket acimi icin gerekli miktarda param var diye düsünüyorum. O arada ayni günde 3. Temmuz da iki sms aldim ilki saat 9:44 de „Aylik 4 Gb. Lik paketinizin kullanim hakkini astiginizdan dönem sonuna kadar her 10 mb. Icin 50 kr. dan ücretlendirileceksiniz.“ Hemen arkasindan saat 10:37 de ikinci sms „degerli abonemiz, yeterli bakiyeniz kalmadigindan data hizmetinizden yararlanamayacaksiniz. En az 50 kr. yükleyerek kullanmaya devam edebilirsiniz.“ WHAAATTTT…!! Helloooo…!! Tabiiki ben sok oldum. Hemen bir vodafone bayiine gittim durumu anlattim.. onlarda net üzerinden benim bilgilerime ulasarak normal olmadigini söylediler ve müsteri hizmetlerini aramam gerekdigini söylediler. 542 aranarak sevda isimli operatör arkadasa baglandim. Durumu anlattim. Bayan arkadasimiz durumu, her bir adimi ve zamanini kontrol ederek sonuc itibari ile yanlislik olabilecegini ve hemen durumu ilgili arkadaslara iletecegini, ve kalan 50 tl. nin tekrar hemen hesabima gecdigini ve benim de aranarak bilgilendirilecegimi söyledi. Bende en azindan biraz da olsa yanlislik oldugunu ve hemen giderildigini düsünerek mutu bir sekilde ayrildim. Daha sonra yine bir vodafone bayiine ugrayarak haftalik paketi actirdim. Bayan arkadas hesabimi kontrol ederek halen 50 tl. lik bir miktar oldugunu dogruladi. Ben de daha bir emin olarak ayrildim. Sonra eve geldigimde denemek istedim. Ve hic bir sms yada hesapta kalan 50 tl. gözükmüyor. Ben saf anadolu erkegi halen iyi niyetli düsünerek belki zaman aliyor diyerek bir iki gün bekledim. Sonra yine yok birseyler, sonra yine 542 müsteri hizmetleri üzerinden robot operatörlere baglandim. Bir bayan arkadas yine kontrol etmeye basladi. Ve sorun yok dedigi ile hattin kesilmesi bir oldu..!! eveettt… buyrun vodafone sofrasina..!! halen beklemede ve düzelmesini umut eden bu anadolu saf enayi erkegi artik bunun farkina vardi ve bunun özellikle organize edilmis bir hirsizlik, cheat, Betrug oldugunu düsünmeye basladi. Hatta artik buna emin.

    [bFazit: Sayin CEO Serpil Timuray, Lütfen basinda bulundugunuz temsil ettiginiz bu uluslararasi kurumu biraz daha ciddiyete ve dürüstlüge davet ediyorum. Bu da sizin sorumlulugunuzda olacakdir. Sizin Danone den geldiginizi biliyorum. Eminim cok basarili bir kariyeriniz vardir.

    Bir an önce durumun acikliga kavusmasi, yanlisin düzeltilmesi, paranin iade edilmesi, herseyden önce bunun artik bir aliskanlik olmamasini ( cünkü bu benim ikinci olayim vodafone ile) temenni ederek saygilarimi sunarim.

    Ferhat Dikici

    PS: sonuc alamadigim halde bu yazinin ingilizcesini ve almancasini ve tabiiki türkcesini ilgili paylasim sitelerinde yayinlanacagini, uluslararasi hatta vodafone ingiltere merkezine gönderecegimi bilmenizi isterim.
    quote:


    PS: sonuc alamadigim halde bu yazinin ingilizcesini ve almancasini ve tabiiki türkcesini ilgili paylasim sitelerinde yayinlanacagini, uluslararasi hatta vodafone ingiltere merkezine gönderecegimi bilmenizi isterim.


    hocam hersey ıyı hoşta.. kapanışı iş ve işçi bulma kurumu gibi yapmışın..




  • Merhaba VODAFONEZEDELER ,

    1 yil once Türkcell'den Vodafone'a geçiş yaptım ( yurtdisi vodafonelari paket içeriğinde arayabileceğim için!!! ); 1000 DK her yöne konuşma 30 TL ve +1 TL'ye 500 DK daha eklenerek toplamda 1500 DK 750 DK'si yurtdisi vodafone abonelerini arayabilme koşuluyla ayda 31 TL sabit fiyat garantisiyle (1 yillik taahhütle )

    Ve bir yil sonra 04 Nisan 2013'de Vodafone'dan bir sms aldim; paket içeriğiniz ayni kalmak koşuluyla sabit ucret 36 TL olarak aboneliğiniz güncellenmiştir
    Daha sonra 16 Mayis'ta aksam 7'ye doğru bu kez telefonla arandim, müşteri temsilcisi "1 yillik taahhüt sureniz doldu ama isterseniz 1000 DK ve 36 TL'den yine 1 yillik taahhütle aboneliğinizi yenileyebiliriz" dedi. Yurtdisi konuşma surem 500 DK'ya düşeceği için sonra karar vereceğimi söyleyince " bugun son gun " dedi. Bunun üzerine " hem ustu kapali % 45 gibi bir zam yapıyorsunuz, hem de dar zaman da çaresiz birakiyorsunuz " dedim ama yurtdisi görüşme nedeniyle son gun dendiği için çaresiz kabul ettim. Ertesi gun tekrar arandim " Dun zaten aranmis ve son gun denerek aboneliğimi uzattigimi madem son gun değildi neden araştırmak için zaman verilmeyip aldatildigimi sorduğumda yanit alamadim.

    Ve 24 Haziran 2013'de bir sms aldim 260 TL'lik faturaniz mailinize gönderilmiştir !!! 36 TL yerine 260 TL !!! hemen online işlemlere girip detaylara baktigimda yurtdisi vodafone aramalarimin ucretlendirildigini gordum. Musteri hizmetlerini arayip " bu nasil bir dolandiricilik, yurtdisi vodafone larda sabit paket suresine dahil dendiği için tekrar 1 yil taahhüt verdiğim" dediğim de karsida ki hanim bu tur sikayetlere alismis ve yilmis bir halde " arkadaşlar yanlis bilgi vermiş" dedi. Guvenligim için kaydedilen görüşmelerin dinlenip faturada gerekli düzeltmenin yapilmasini istedim.

    Bankadan da otomatik odemeyi iptal ettim. 01 Temmuz'da son odeme gunu olduğu için sürekli arayip sorunun cozumunu hizlandirmalarini istediğim halde sonucalamadim ve telefonum kapandi. Yaklasik 3 hafta kapali kaldigi ve 260 TL'lik faturadan sonra hic bir yurtdisi arama yapmadigim halde bu kez de 75 TL'lik yeni fatura geldi ( Cinnet geçirtmek için ideal taktikler )

    Yasal olarak 14 is gunu için de bana bilgi vermesi gereken vodafone yasalar ustu bir kurum olarak, son derece rahat ve aldırmaz tavırlarla konuyla ilgilenmedi.
    Istanbul'daki bir vodafone shoptan yaklasik 1 yildir vodafone'nun TEMPO KURTUL diye taşeron bir sirketle calistigini ve bu sirketin ben ve benim gibi bir cok aboneyi farkli sekilde aldatarak cok cok yüksek faturalar ödemek zorunda biraktigini öğrendim.
    Kisaca özetlersem vodafone'daki 2 hattimi (260 TL'yi tasima için mecburen ödeyerek ) başka operatörlere taşıyarak su an 260 TL + 75 TL ( yeni gelen odemedigim fatura ) + 60 TL ( güncel görünen borcum ) dolandirilmis durumdayim.

    Odemeden sonra tekrar online işlemlerden detay faturama baktigimda daha once ucretlendirilmis olan yurtdisi aramalarin hepsinin 00 TL olarak degistirildigini gordum. Vodafone gore odemeden sonra detay fatura sifirlanirmis !!! Odemedigim fatura da da detay ucret göremediği ki hic bir yurtdisi arama olmadigi için zaten ücretli ücretsiz bir sey olmamasi gerekli, yanit alamadigim bir başka soru oldu!!!

    Dun Tuketici Hakem Heyetine basvuru yaptım ve sonuçtan sonra dava acacagim. Bu nedenle ben ve benim gibi VODAFONZEDElerle birlik olup toplu dava acmayi planlıyorum. ( Ferhat Dikici Bey numaranizi yazdiginiz için konuyla ilgili görüşmek için aradim ama ulasamadim ). Bu konuda dava acmayi isteyen VODAFONEZEDELER PM atarsa birlikten guc doğar mantigiyla Vodafone'nun bizleri dolandirmasina daha kolay engel olacagimiza inanıyorum.


    P.S: Yazdiklarimda forum kurallarina aykiri bir sey varsa mod uyardiginda gerekli düzeltmeyi yaparim.


    KAYGILARIMLA




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Vodafone net IPTV sorunu
    3 ay önce açıldı
    Turknet Vs Vodafone
    geçen ay açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.