Şimdi Ara

===== CITROËN DH KULÜBÜ ===== (28. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
981
Cevap
7
Favori
114.232
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • güselmiş bu. nerden bulabilirim bunu
  • burada ki oto teypcilerde var orada da buna benzer yerlerde bulabilirsin sanırım ..
  • Cihaz şöyle bir cihaz :

    http://urun.gittigidiyor.com/1-GB-DAHILI-HAFIZA-7-KANALLI-OTO-FM-TRANSMITTER_W0QQidZZ5447525

    Ben kendinden hafızalı olanları tercih etmeni öneririm ekstra yer kaplamaması bakımından. Barış.ın belirttiği prensipte çalışıyor.
  •  ===== CITROËN DH KULÜBÜ =====


     ===== CITROËN DH KULÜBÜ =====


    Arkadaşlar fotoğrafların kalitesini foruma eklemek amacıyla düşürmek zorunda kaldım ama yine de ön panjurların krom hali net olarak görünüyor.




  • krom çok yakışmış yavuz abi. bu cihaz biraz büyük diil mi? ve pek kullanışlı gibi gözükmüyo..?
  • Yok aslında büyük değil küçük bir cihaz. Sokete yerleşince ancak baş kısmı görünüyor. Bizim C5.lerde orta konsoldaki 12V prizine takarsan gözüne bile takılmaz ama şarkıyı ileri sarmak ya da bir sonraki parçayı dinlemek için elini alıştırman lazım cihaza. Şimdi bunların uzaktan kumandalıları da çıktı.

    Ben MP3 dinlemediğim için pek uğraşmıyorum böyle şeylerle sadece bilgim var ve cihazı da gördüm.
  • Arkadaşlar merhaba! bugün 21.000 ytl ye bulduğum Citroen C3 Pluriel 2005'i almak üzereyken rastlantı eseri eski sahibiyle görüştüm ve bana aracın beyninin arızalı olduğunu, kendisinin aylarca mahkemelerde uğraştıktan sonra aracını Citroen'e iade edebildiğini söyledi. Aracı kullandığı kısa süre içerisinde 6 kere yolda kalmış. Mesela araç 180 km ile giderken aniden arızalanıp durabiliyormuş. Bu otomobil 1 haftadır rüyalarımı süslüyordu. böyle bir durumla karşılaşınca çok üzüldüm. sizden ricam bu konudaki bilgilerinizi benimle paylaşmanız. citroen'in türkiye temsilcileriyle görüştüğümde hiçbir araçlarında böyle bir sorun olmadığını ileri sürdüler. ancak ben arabanın sahibine inanıyorum. 2005 Pluriellerin hepsinde böyle bir problem olduğunu söyledi. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar beni aydınlatabilir mi? 2004 ve 2006larda da bu problem mevcut mu?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yavuz

    Yok aslında büyük değil küçük bir cihaz. Sokete yerleşince ancak baş kısmı görünüyor. Bizim C5.lerde orta konsoldaki 12V prizine takarsan gözüne bile takılmaz ama şarkıyı ileri sarmak ya da bir sonraki parçayı dinlemek için elini alıştırman lazım cihaza. Şimdi bunların uzaktan kumandalıları da çıktı.

    Ben MP3 dinlemediğim için pek uğraşmıyorum böyle şeylerle sadece bilgim var ve cihazı da gördüm.


    sokete takabiliyoruz yani bu güsel. babam arabayı sürerken ben şarkı seçimi yaparım :). eğer alırsak yarın alırız. yarın almazsak başka zaman almayız. yola çıkıcağımız için şarkı arşivbi yaptım 12 tane cd harcadım halbuki mp3 formatında olsa yarım cd bile dolmaz.. bundan dolayı mp3 çalar istiyorum.. bakalım babam ne diycek bu konuya...




  • arkadaşlar herkese selamlar. 2003- 2004 c5 2.0 hdi almayı düşünüyorum. ancak bu araçla ilgili teknik verileri bulamadım. eğer kullanan varsa bu araba şehir içinde ne yakar, nasıl bir araçtır. dezavantajları nelerdir.
  • SX PK larda öndede park sensörü olduğu yazıyo doğrumu bu. yavuz sence park sensörüne gerçekten gerek duyuluyomu ..
  • hoşgeldin efecs. bu aracı kullanmadım ama arabam.com da test edilmiş olanı var 2003 2.0 hdi.www.arabam.com da testler bölümünde bulabilirsin ..
  • 2.ci elini araştırmak içindewww.araba.com dan bilgi edinebilirsin ..
  • Bu olayı duymuştum sanki..Bence alma


    quote:

    Orjinalden alıntı: cabrioo

    Arkadaşlar merhaba! bugün 21.000 ytl ye bulduğum Citroen C3 Pluriel 2005'i almak üzereyken rastlantı eseri eski sahibiyle görüştüm ve bana aracın beyninin arızalı olduğunu, kendisinin aylarca mahkemelerde uğraştıktan sonra aracını Citroen'e iade edebildiğini söyledi. Aracı kullandığı kısa süre içerisinde 6 kere yolda kalmış. Mesela araç 180 km ile giderken aniden arızalanıp durabiliyormuş. Bu otomobil 1 haftadır rüyalarımı süslüyordu. böyle bir durumla karşılaşınca çok üzüldüm. sizden ricam bu konudaki bilgilerinizi benimle paylaşmanız. citroen'in türkiye temsilcileriyle görüştüğümde hiçbir araçlarında böyle bir sorun olmadığını ileri sürdüler. ancak ben arabanın sahibine inanıyorum. 2005 Pluriellerin hepsinde böyle bir problem olduğunu söyledi. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar beni aydınlatabilir mi? 2004 ve 2006larda da bu problem mevcut mu?




  • Evet SXPK.larda önde de park sensörü var ve istenildiği zaman devreye alıp çıkabilmek için orta konsolda bir kumandası mevcut. Sürekli çalışması zaten anlamsız çünkü trafikte zaten sürekli öndekini takip ediyorsunuz ve sürekli başınızı ağırtır. Öndeki park sensörü park ederken faydalı ancak arka park sensörleri kesinlikle çok kullanışlı. Geri çıkarken genelde daha dikkatsiz davranırız ya da aşırı temkinli oluruz yani bunun bir ortası yok. Arka park sensörleri bence bu ortayı bulmaya yarıyor.
  • Bu arada belli seride olan C5.leri servise çağırıyorlar. Bunun nedeni devir bilgisini kontrol eden soket ve kabloların değişmesi gerektiği. Korozyona maruz kalabileceği için anti korozyon bir yapıda yapılmış yeni parçalar takılıyor ancak yazılım güncellemesi söz konusu değil. Yaklaşık 1 saatlik bir işlem. Ön sağ koruma ve gerekirse davulumbazın sökülmesi gerekebiliyor.

    Bunun dışında bugün serviste debriyajı sıyırmış bir C4 gördüm. Resmen debriyaj dağılmış, parçalanmış. Hatta o kadar yanmış ki volant dahi kullanılamaz hale geldi. Siz siz olun debriyajı fazla zorlamayın. Ne yapmalıyız ya da yapmamalıyız derseniz servis elemanlarından aldığım bilgiler doğrultusunda sizi kısaca bilgilendireyim. Çünkü debriyaj balatasının belirli bir ömrü yok yani sizin kullanmanıza bağlı olarak genelde 90.000 km dayanabilir.

    1. Ani, sert ve hızlı kalkışlar yapmayın.

    2. Duran aracı 2.viteste kaldırmaya çalışmayın ya da durmaya çok yakın aracı 2.vitesle hızlandırmak yerine durdurup 1.vitesle kaldırın.

    3. Motor torkunu kavrama esnasında baskı balataya bindirmeyin, vites değişimlerini yumuşak yapın, tam kavrama yaptıktan sonra seri hızlanmanın bir zararı yoktur. Unutmamak gerekir ki bizim araçlarımız drag yapmak için imal edilmemiştir. Drag yapan araçlardaki performans debriyaj sistemleridir ve motor torkuna çok daha dayanıklıdır. Özellikle meraklı arkadaşlara söylüyorum aracınızın 0-100 km.si fabrika verisi olarak bellidir bunun ne olduğunu anlamak için defalarca 0-100km denemesi yapmayın lütfen.

    4. Dik rampalarda el freni ile kalkmak acemilik göstergesi değil tam tersine profesyonellik göstergesidir. Baskı balatanın en çok yıprandığı anlar rampada yarım debriyajla kalkmaya çalışmaktır.

    5. Dik rampalarda zorunlu olmadıkça geri kalkış yapmayın. Geri vites dişlisi çok güçlüdür ve yarım debriyaj durumunda motor torku balatayı aşırı derecede yıpratır.

    6. Çok dik rampalarda çok zorunlu olmadıkça hiçbir surette kalkış yapmayın ya da eğimin biraz daha azaldığı yerde el freni ile kalkış yapın.

    7. Aracınız patinaja düştüğü durumdan kurtulamıyorsa gaz vermeyi bırakın ve başka çözümler arayın. Bu durumda gaz vermek baskı balatasını direkt yakmaya teşebbüs etmek demektir.

    8. İlk kalkışta düz bir zeminden bile kalkıyor olsanız sadece debriyajla kalkmayın. Muhakkak bir miktar gaz kullanın.




  • lastik olarak hangi markayı tavsiye ediyosun. kış aylarında kar lastiği kullansakta kullanmasakta yaz aylarında dört mevsim tercih edilmelimidir. birde sonradan taktırdığın jantlarla standart jantlar arasında ağırlık farkı varmıydı buna dikkat ettinmi ..
  • Lastik olarak genelde Michelin tavsiye ediyorum. İkinci bir alternatif olarak Continental ve sonrasında Bridgestone ve Good Year ancak kesinlikle uzakdoğu lastiklerini tavsiye etmiyorum çünkü fren güvenliği yok o lastiklerde ve hamurları sert yani konfora yönelik değiller.

    Kışın kış lastiği kullanılması gerektiğine kesinlikle inanıyorum. Bu şekilde hem can güvenliği sağlamış hem de sürüş güvenliği sağlamış oluyoruz. Gerçek 4 mevsim lastik sadece Good Year.da var ancak ne yazın ne de kışın tam performans göstermediği için kesinlikle tavsiye etmem. Kış lastiği testlerinden yola çıkarak hem iyi performanslı hem de sürüş konforu açısından Michelin Alpine ya da Fin malı Nokian öneririm. İnan bana kışın Zigana dağının karlı yollarında kış lastiği ve ESP sayesinde nice yollar aştığımı ifade etmeliyim.

    Bence kışın kış lastiği, yazın bildiğimiz piyasada 4 mevsim lastiği diye geçen ancak 3 mevsim lastiği olan lastikler kullanılmalıdır ve can güvenliğimiz için fren güvenliği olmayan uzak doğu üretimi lastikleri kullanmamalıyız.

    Jant konusuna gelince, standart kapaklı jantlar demir alaşımlı olduğu için çelik jant diye tabir edilen aslında alüminyum alaşımlı jantlara göre daha ağırdırlar. Eğer jantlar arasında ebat farkı yoksa alüminyum alaşımlı jantlar daha hafiftir.




  • C5'e uygun olan jant ebatı 7,0*16 mıdır ..
  • 6.5J*R16 4*108bijon
  • standart lassa lastiklerinden sonra yine satndart özelliklere sahip bridgestone lastikler taktım. fakat lastiklerin yeniliğindenmidir yoksa hamurun sertliğindenmidir bilmiyorum kasislerde ve oytuklarda süspansiyon veya lastik sertliğini daha fazla hissediyorum bunun nedeni ne olabilir. bu aradada lassa lar baya yıpranmıştı dişsizliğin verdiği yumuşaklığınada alışmış olabilirim. canımı sıkanda lastikte favorimin bridgestone olması ..
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.