- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DH AYDIN BULUŞMASI [20 Temmuz] [1.Gezi ve Eğlence Buluşması]
55 Cevap709 Görüntüleme2 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
133 Mesaj
9 Temmuz 2013; 13:37:06 

Merhaba arkadaşlar Mart 2012'de İstanbul'da küçük bir buluşma ayarlamıştım tabii çoğu kişi gel(e)medi ama canları sağolsun. Amedra ,Eksi-1 falan takıldık güzeldi bence iyi insanlar tanıdım iyi şeyler öğrendik birbirimizden keyifliydi gün sonu küçük bir sürpriz hediyemiz bile oldu. Şimdi ise 1 sene 6 gün önce İstanbuldan Aydın/Kuşadasına taşındım burada hiç böyle şeyler düzenleyen olmadığını gördüm.Bende hem DH'dek, insanları yaşı fark etmez (seviyeli olması yeterli) buluşturmayı düşündüm.Mağlum Aydın Turizm bölgesi Kuşadası Didim özellikle tatilde olanlarınızda katılabilir bu geziye. Amacım Aydını, (ilçelerini) tanıtmak güzel yerlerine götürmek güzel zaman geçirmek ve yeni insanlarla tanışmak tanıştırmak.
Zaman olarak 13 veya 20 temmuz olarak öngördüm bunu oylama olarak ayarlarız.Şuan gidiceğimiz yerleri görmek için ve araştırmak için yola çıkmam gerek yavaş yavaş nerelere gidiceğimizi planı yani ortaya çıkartıyorum bunu konuya ss'li olarak koyacağım.Aydın ilinde olan TÜM İNSANLARI , HER YAŞTAN , SEVİYELİ VE DÜZGÜN İNSANLAR davetlidir. Teşekkürler

KATILIMCILAR

1-RiddLeR?
2-uohk061_TS [Belki]
3-garyroachsanderson
4-samo1903
5-alionurtsn
6-zıplayanpırasa


DUYURU: BULUŞMAMIZ 20 TEMMUZDA YAPILACAK BÜYÜK İHTİMALLE SAHİLDE KUMSAL ALANDA YAPILACAK MAĞLUM YAZ VE SICAK BİRAZ SERİNLEMEK İYİ GELİR DİYE DÜŞÜNDÜM. BİZİMLE GÖRÜŞLERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ SEVNİRİM



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RiddLeR? -- 12 Temmuz 2013; 13:55:13 >


_____________________________



 
133 Mesaj
9 Temmuz 2013; 13:48:05 



_____________________________



991 Mesaj
9 Temmuz 2013; 13:50:43 

Rotayı belirlerseniz ben de gelebilirim.Aydın da bir buluşma görsün artık.


_____________________________



 
133 Mesaj
9 Temmuz 2013; 13:53:17 

quote:

Orijinalden alıntı: uohk061_TS

Rotayı belirlerseniz ben de gelebilirim.Aydın da bir buluşma görsün artık.

Hocam eğer masraflar ağır gelirse destek çıkarım elimden geldiğince , zaten en ucuz en kaliteli yerlere bakıcam, daha çok doğa ile iç içe olacağımız bir yer ayarlamaktayım


_____________________________



154 Mesaj
9 Temmuz 2013; 13:55:22 

Davutlar dayim gelebilirim :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
133 Mesaj
9 Temmuz 2013; 13:57:10 

quote:

Orijinalden alıntı: garyroachsanderson

Davutlar dayim gelebilirim :)

Çok sağolun hocam :) Bir kaç kişi toplansak bile bize yeter güzel ve keyifli olacak umarım


_____________________________



416 Mesaj
9 Temmuz 2013; 14:14:27 

motor gezisi falan olsa ki altımda motor yok zaten bisiklet var kuşadasından karacasuya kadar bildiğim köy yolu var baya bir uzun köylerin içinden geçiyorsun yeşillikli çok zevkli olurdu tabii ama bisikletle çekilmez sizi karacasuda pide yedirirdim ileride nasip olursa böyle bir gezi düzenleriz



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cryptical -- 9 Temmuz 2013; 14:15:30 >


_____________________________



183 Mesaj
9 Temmuz 2013; 14:32:08 

geliriz


_____________________________

İyi yada kötü yoktur , sadece düşünce onu öyle yapar..


 
133 Mesaj
9 Temmuz 2013; 14:34:20 

quote:

Orijinalden alıntı: Cryptical

motor gezisi falan olsa ki altımda motor yok zaten bisiklet var kuşadasından karacasuya kadar bildiğim köy yolu var baya bir uzun köylerin içinden geçiyorsun yeşillikli çok zevkli olurdu tabii ama bisikletle çekilmez sizi karacasuda pide yedirirdim ileride nasip olursa böyle bir gezi düzenleriz

Hocam Kuşadasından Karacasu biraz uzak değil mi Hocam Zaten herkese uygun ortak bir rota bulmaya ve minimum masrafla maksimum keyifle günü geçirmek için plan hazırlıyorum Karacasu köyü eminim güzeldir ama Aydınımızda bir o ladar güzel köylerde mevcuttur


_____________________________



 
133 Mesaj
9 Temmuz 2013; 14:36:37 

quote:

Orijinalden alıntı: samo1903

geliriz

Ekliyorum listeyi hocam şimdi


_____________________________



1211 Mesaj
9 Temmuz 2013; 14:38:06 


quote:

Orijinalden alıntı: garyroachsanderson

Davutlar dayim gelebilirim :)

Kusadasi amcam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



522 Mesaj
9 Temmuz 2013; 14:40:47 


quote:

Orijinalden alıntı: RiddLeR?

Merhaba arkadaşlar Mart 2012'de İstanbul'da küçük bir buluşma ayarlamıştım tabii çoğu kişi gel(e)medi ama canları sağolsun. Amedra ,Eksi-1 falan takıldık güzeldi bence iyi insanlar tanıdım iyi şeyler öğrendik birbirimizden keyifliydi gün sonu küçük bir sürpriz hediyemiz bile oldu. Şimdi ise 1 sene 6 gün önce İstanbuldan Aydın/Kuşadasına taşındım burada hiç böyle şeyler düzenleyen olmadığını gördüm.Bende hem DH'dek, insanları yaşı fark etmez (seviyeli olması yeterli) buluşturmayı düşündüm.Mağlum Aydın Turizm bölgesi Kuşadası Didim özellikle tatilde olanlarınızda katılabilir bu geziye. Amacım Aydını, (ilçelerini) tanıtmak güzel yerlerine götürmek güzel zaman geçirmek ve yeni insanlarla tanışmak tanıştırmak.
Zaman olarak 13 veya 20 temmuz olarak öngördüm bunu oylama olarak ayarlarız.Şuan gidiceğimiz yerleri görmek için ve araştırmak için yola çıkmam gerek yavaş yavaş nerelere gidiceğimizi planı yani ortaya çıkartıyorum bunu konuya ss'li olarak koyacağım.Aydın ilinde olan TÜM İNSANLARI , HER YAŞTAN , SEVİYELİ VE DÜZGÜN İNSANLAR davetlidir. Teşekkürler

KATILIMCILAR

1-RiddLeR?
2-uohk061_TS [Belki]
3-garyroachsanderson
4-samo1903

Yaz hocam beni de. Kuşadasindayim. Ayrica araştırma için yardima ihtiyacın olursa elimden geleni yaparım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

---BEJ---


 
133 Mesaj
9 Temmuz 2013; 14:45:10 

quote:

Orijinalden alıntı: alionurtsn



Yaz hocam beni de. Kuşadasindayim. Ayrica araştırma için yardima ihtiyacın olursa elimden geleni yaparım.

Teşekkürler hocam


_____________________________



522 Mesaj
9 Temmuz 2013; 14:47:26 

Bu arada fotoğraflar için gonulluyum. Makine yük etmeyin kendinize.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

---BEJ---


 
133 Mesaj
9 Temmuz 2013; 14:48:32 

quote:

Orijinalden alıntı: alionurtsn

Bu arada fotoğraflar için gonulluyum. Makine yük etmeyin kendinize.

Hocam pm attım bakar mısın Her şey için teşekkürler hocam


_____________________________



 
133 Mesaj
9 Temmuz 2013; 15:07:49 

Araştırmaya gidiyorum son kez up


_____________________________



1381 Mesaj
9 Temmuz 2013; 15:12:06 

Ekleyin Merkezdeyim gelebirim . buarada 60kisilik grup var gruptan duyurabiliriz buluşmayı..

http://forum.donanimhaber.com/m_52506177/tm.htm


_____________________________

Eskişehir Osmangazi University English Language Teaching (ELT)


 
133 Mesaj
9 Temmuz 2013; 15:14:05 

quote:

Orijinalden alıntı: zıplayanpırasa

Ekleyin Merkezdeyim gelebirim . buarada 60kisilik grup var gruptan duyurabiliriz buluşmayı..

http://forum.donanimhaber.com/m_52506177/tm.htm

Sağolun hocam yaparsanız seviniriz


_____________________________



522 Mesaj
9 Temmuz 2013; 15:39:22 

Uplayalım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

---BEJ---


522 Mesaj
9 Temmuz 2013; 20:02:54 

Tekrar upluyorum RiddleR? La beraberiz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

---BEJ---


 
133 Mesaj
9 Temmuz 2013; 22:27:22 

Herkes görsün diye up!


_____________________________



 
1554 Mesaj
9 Temmuz 2013; 22:31:02 

Aydın merkezdeyim gelebilirim eğer o gün iş olmazsa. Yine bu forumdan arkadaşım var o da gelebilir. Gününe bağlı.


_____________________________




 
133 Mesaj
9 Temmuz 2013; 22:47:36 

quote:

Orijinalden alıntı: ÇayLaK KRaL

Aydın merkezdeyim gelebilirim eğer o gün iş olmazsa. Yine bu forumdan arkadaşım var o da gelebilir. Gününe bağlı.

20 si olarak düşünüyoruz hem cumartesi hemde uzunca bir süre ver plan program ayarlansın herkes o gün için kendini ayarlasın diye


_____________________________



4754 Mesaj
9 Temmuz 2013; 22:49:35 

Oruç tutan arkadaşları pek düşünmüyorsunuz sanırım


_____________________________


TR:Support


 
133 Mesaj
9 Temmuz 2013; 22:53:15 

quote:

Orijinalden alıntı: Advancensar

Oruç tutan arkadaşları pek düşünmüyorsunuz sanırım

Hocam bu iftar buluşması değil ramazan sonlarına doğru onuda ayarlarız.


_____________________________



1381 Mesaj
10 Temmuz 2013; 0:04:56 

bir up daha gelsin. merkezdeki arkadaslar toplanıp hep beraber gidebiliriz..


_____________________________

Eskişehir Osmangazi University English Language Teaching (ELT)


 
289 Mesaj
10 Temmuz 2013; 0:12:06 

Ben Kuşadası'nda yaşıyorum ancak oruç var ne yapacağınıza bağlı ona göre gelip gelmeme durumunu belirtirim.

Bu arada burada iftar çadırı var mı hiç gitmedeim, eğer varsa gün sonu adaya gelin birlikte iftar açarız.


_____________________________



 
133 Mesaj
10 Temmuz 2013; 1:10:35 


quote:

Orijinalden alıntı: ismailovic

Ben Kuşadası'nda yaşıyorum ancak oruç var ne yapacağınıza bağlı ona göre gelip gelmeme durumunu belirtirim.

Bu arada burada iftar çadırı var mı hiç gitmedeim, eğer varsa gün sonu adaya gelin birlikte iftar açarız.

Tamam hocam sen magdur olma diye ben adada senle oruc acarim oruclu degulim ama diger arkadaslarida davet ederim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
289 Mesaj
10 Temmuz 2013; 12:46:50 

quote:

Orijinalden alıntı: RiddLeR?



Tamam hocam sen magdur olma diye ben adada senle oruc acarim oruclu degulim ama diger arkadaslarida davet ederim

hocam 1 kişi için boşa program değiştirmeyin o zaman. Ramazan'dan sonra DH olarak bi Ladies Beach yapalım. Hem katılım da fazla olur. Ona geleyim ben.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismailovic -- 10 Temmuz 2013; 12:47:24 >


_____________________________



 
133 Mesaj
11 Temmuz 2013; 1:42:01 

Uplayalım


_____________________________



 
29 Mesaj
11 Temmuz 2013; 1:54:34 

Merkez'deyim plan program ayarlanırsa ve uyarsa gelebilirim


_____________________________



5042 Mesaj
11 Temmuz 2013; 1:56:11 

Gelebilirim. PM grubu oluşturursanız.


_____________________________

"I am not a god. I have never created life...but I have lived. That is enough. So I will fight to preserve that same opportunity -- to love, to dream, to soar among the stars -- for all those yet to come. Many lives will be lost in the battle ahead -- but their efforts will ensure that some remain to remember their deeds. And, like the gods, they will truly live forever...even after they are gone." - Silver Surfer


735 Mesaj
11 Temmuz 2013; 1:59:41 

Aydın'da olduğum bir zamana denk gelseydi keşke



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1381 Mesaj
11 Temmuz 2013; 14:21:57 

quote:

Orijinalden alıntı: Woodpecker_

Merkez'deyim plan program ayarlanırsa ve uyarsa gelebilirim

beraber gideriz


_____________________________

Eskişehir Osmangazi University English Language Teaching (ELT)


 
133 Mesaj
12 Temmuz 2013; 13:56:01 

Birde uplayalım


_____________________________



24 Mesaj
12 Temmuz 2013; 14:17:29 

toplu böbrek avi


_____________________________

Bir ayda Gögüs kasları...için
http://www.youtube.com/watch?v=sEdFf5LdPuE
Tüm Zamanların En Kötü 100 Kız Tavlama Cümlesi
http://www.youtube.com/watch?v=ZXiqu8FtSUA


 
133 Mesaj
12 Temmuz 2013; 15:05:35 

quote:

Orijinalden alıntı: mavikann

toplu böbrek avi

Evet efendim Türkiyede 1 numarayız Forumlarda buluşma ayarlayıp böbrek avi yapıyoruz


_____________________________



 
133 Mesaj
14 Temmuz 2013; 2:45:08 

Up gececi arkadaslar icin bubarada yarin facebook ve pm grubu olusturulacak arkadaslar bilgnize masraflari ve diger onemli seyleri en gec pazartesi acikliycam.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
133 Mesaj
15 Temmuz 2013; 18:14:54 

quote:

Orijinalden alıntı: Woodpecker_

Merkez'deyim plan program ayarlanırsa ve uyarsa gelebilirim

Merhaba, bir pmleri aktifleştirirseniz sevinirim


_____________________________



 
29 Mesaj
15 Temmuz 2013; 19:10:40 

quote:

Orijinalden alıntı: RiddLeR?


Merhaba, bir pmleri aktifleştirirseniz sevinirim


aktif


_____________________________


Uzaklaştırılmış
20 gün cezanın,
17 gün 9 sa. 55 dk. kadarı kaldı.
15 Temmuz 2013; 20:01:09 

Pazar günü yapamaz mıyız?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
133 Mesaj
15 Temmuz 2013; 23:56:01 

quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Loney

Pazar günü yapamaz mıyız?

%100 gelecekseniz arkadaşlara sorarım herkes evet derse olabilir


_____________________________



265 Mesaj
16 Temmuz 2013; 0:12:26 

Davutlara yapabilirseniz gelebilirim galiba. Sevgi plajında voleybol maçı filan da yaparız :-)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
20 gün cezanın,
17 gün 9 sa. 55 dk. kadarı kaldı.
16 Temmuz 2013; 0:16:21 


quote:

Orijinalden alıntı: RiddLeR?


%100 gelecekseniz arkadaşlara sorarım herkes evet derse olabilir

Evet kesin gelirim. Bisikletimle geleceğim Güzelçamlı'dan



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


711 Mesaj
16 Temmuz 2013; 0:19:27 

Ben Didim deyim gelmek isterim. Buluşma Kuşadasında mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Armin Van Buuren-Hardwell-David Guetta-Tiesto

Game Of Thrones,Spartacus,Person of Interest,The Walking Dead,Prison Break,Arrow,South Park,Shameless,Breaking Bad,Da Vinci's Demons,Family Guy,House of Cards,True Detective,Fargo,The Flash,Gotham,Sherlock

Uzaklaştırılmış
20 gün cezanın,
17 gün 9 sa. 55 dk. kadarı kaldı.
16 Temmuz 2013; 0:22:35 


quote:

Orijinalden alıntı: *EKSeLaNS*

Davutlara yapabilirseniz gelebilirim galiba. Sevgi plajında voleybol maçı filan da yaparız :-)

Hafta sonu sevgi plajında suyun rengi sarıya dönüyor sümüksü birşey oluyor ve kro, apaçi doluyor yaklaşmamak lazım o civarlara



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1381 Mesaj
16 Temmuz 2013; 0:30:21 

uplayalım arkadaslar az kisiyiz biraz daha çoğalalım...


_____________________________

Eskişehir Osmangazi University English Language Teaching (ELT)


1381 Mesaj
16 Temmuz 2013; 0:37:54 

quote:

Orijinalden alıntı: *EKSeLaNS*

Davutlara yapabilirseniz gelebilirim galiba. Sevgi plajında voleybol maçı filan da yaparız :-)

biz merkezden geliyoruz davutlardan geliverin :)


_____________________________

Eskişehir Osmangazi University English Language Teaching (ELT)


 
133 Mesaj
16 Temmuz 2013; 0:45:14 


quote:

Orijinalden alıntı: |Perseus|

Ben Didim deyim gelmek isterim. Buluşma Kuşadasında mı?

2 secenek var 3 tu ama yat turu elendi cogunluk istemedi. 1)sevgi plajinda denize gircez gozleme falan yerix orada voleybol falan oynariz 2)kusadasinda sabah kahvalti sonra kucuj kusadasi turu (rehberiniz RiddLeR? Farkiyla ) sonra denize giricez sahilde oturcaz aksam acikirsakta yemek yeriz maliyetler yol parasi haric fiyatlardir 1)15-20 tl 2)15-22 tl arasi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



711 Mesaj
16 Temmuz 2013; 0:52:56 


quote:

Orijinalden alıntı: RiddLeR?



2 secenek var 3 tu ama yat turu elendi cogunluk istemedi. 1)sevgi plajinda denize gircez gozleme falan yerix orada voleybol falan oynariz 2)kusadasinda sabah kahvalti sonra kucuj kusadasi turu (rehberiniz RiddLeR? Farkiyla ) sonra denize giricez sahilde oturcaz aksam acikirsakta yemek yeriz maliyetler yol parasi haric fiyatlardir 1)15-20 tl 2)15-22 tl arasi

Belli olduğunda bana pm atarsanız sevinirim. Bu arada Didimden Kuşadasına yol parası ne kadar tutar ve sevgi plajı tam olarak nerde ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Armin Van Buuren-Hardwell-David Guetta-Tiesto

Game Of Thrones,Spartacus,Person of Interest,The Walking Dead,Prison Break,Arrow,South Park,Shameless,Breaking Bad,Da Vinci's Demons,Family Guy,House of Cards,True Detective,Fargo,The Flash,Gotham,Sherlock


 
133 Mesaj
16 Temmuz 2013; 1:08:21 


quote:

Orijinalden alıntı: |Perseus|



Belli olduğunda bana pm atarsanız sevinirim. Bu arada Didimden Kuşadasına yol parası ne kadar tutar ve sevgi plajı tam olarak nerde ?

Hocam sizde kararinizi veerin pm yoluyla bildirin bana , 6-9 tl arasidir yarin bilgi edinirim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
294 Mesaj
16 Temmuz 2013; 4:15:40 

İftar programı vs. düzenlenirse katılmak isterim. Ramazan sebebiyle gündüzleri kapalıyız


_____________________________



1381 Mesaj
16 Temmuz 2013; 9:57:03 

http://forum.donanimhab...177/f_//tm.htm#52506177

arkadaslar bu konuyu uplarsanız daha cok aydınlı görmüş olur ben elimden gelcikce uplamaya calısıyorum..


_____________________________

Eskişehir Osmangazi University English Language Teaching (ELT)


140 Mesaj
16 Temmuz 2013; 10:22:08 

Aydın karacasu up. Gelmek isterim ama oruç tuttugum icin pek bi yere cıkmıyom. Bence iftar bulusması en mantıklısı olucak.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________