Şimdi Ara

Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı (208. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
8.868
Cevap
131
Favori
752.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 206207208209210
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: whiteaction


    quote:

    Orijinalden alıntı: hopa59

    quote:

    Orijinalden alıntı: whiteaction

    Kesinlikle yorumunuza katiliyorum. Performans yonunden biraz daha iyi olsun dusuncesiyle 1.3 dualogic aracima yazilim yaptirmayi planliyorum. Gerek var mi derseniz , yok aslinda ama neden daha atak bir arac olma sansi varken olmasin😄😄

    Merhaba,

    Ben de (1.3 dualogic) aracımın performansından memnunum, ancak yazılım yükleniyorsa neden olmasın.

    Acaba serviste yapıyorlar mı? Yapıran var mı? Nasıl bir yol izlememiz gerekiyor.

    Servis bu islemi yapmaz.bilindik yazilim firmalariyla gorustum olumlu cevaplar aldim. 500-600 tl civari rakamlara 1.3 araclarimiz 120 hp guce ve tork artisina sahip olabiliyor. Daha onceki aracim 2014 model polo 1.6 tdi dsg idi onada bilindik bir yazilim firmasi tarafindan yazilim yaptirmistim sonuc mukkemmel otesiydi😉😉😉

    Yaptırırsanız haberimiz olsun. Garanti süresi bitince ben de düşünebilirim. Ama dualogic şanzımanda sıkıntı çıkarma ihtimali varmıdır acaba? Sonuçta tork yükselecek şanzıman bunu kaldırabilecekmi? Sizden alıntı alarak yazıyorum ama sayfadaki arkadaşlara da sesleniyorum. Yaptıran olursa sonuçlarını buraya aktarıp bizi bilgilendirirse çok sevinirim.




  • savaş03 kullanıcısına yanıt
    Bu iş bilgisayarlardaki overclock gibi bir mesele.

    Örneğin bilgisayar 3200 Mhz de çalışır ama aslında bu bilgisayar 4000 Mhz de çalışsa da olur.

    İşlemci üzerindeki fanın kalitesi, kasa içerisindeki hava sirkülasyonu v.s bütün faktörler düşünülerek hız 3200 Mhz ye sabitlenir.

    Başka bir örnek uçaklardır.

    Bir uçak 24 ton yük taşıma kapasitesi olsa da maksimum 20 ton yük yüklenir.

    Olumsuz hava şartları için, yakıt kalitesi için, motor performansının düşmesi riski için, dengesiz yükleme için v.s bütün faktörler göz önüne alınıp yüklemede 4 tonluk tolerans bırakılır.


    Arabalarda da aynı durum söz konusu.

    Her şeyin yazılıma döndüğü günümüzde yazılımla motorun torkunu beygir gücünü %10-%20 arttırmak mümkün.

    Bunun olumsuz yönü nedir; motor limitlerine yakın kullanılacağından motor bileşenlerinin daha çabuk deforme olmasına neden olabilir.

    Netice olarak çok abartmamak kaydı ile, motorun limitlerini fazla zorlamamak kaydı ile yazılım ile %5-10 luk bir performans artışı güzel olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: savaş03

    quote:

    Orijinalden alıntı: whiteaction


    quote:

    Orijinalden alıntı: hopa59

    quote:

    Orijinalden alıntı: whiteaction

    Kesinlikle yorumunuza katiliyorum. Performans yonunden biraz daha iyi olsun dusuncesiyle 1.3 dualogic aracima yazilim yaptirmayi planliyorum. Gerek var mi derseniz , yok aslinda ama neden daha atak bir arac olma sansi varken olmasin😄😄

    Merhaba,

    Ben de (1.3 dualogic) aracımın performansından memnunum, ancak yazılım yükleniyorsa neden olmasın.

    Acaba serviste yapıyorlar mı? Yapıran var mı? Nasıl bir yol izlememiz gerekiyor.

    Servis bu islemi yapmaz.bilindik yazilim firmalariyla gorustum olumlu cevaplar aldim. 500-600 tl civari rakamlara 1.3 araclarimiz 120 hp guce ve tork artisina sahip olabiliyor. Daha onceki aracim 2014 model polo 1.6 tdi dsg idi onada bilindik bir yazilim firmasi tarafindan yazilim yaptirmistim sonuc mukkemmel otesiydi😉😉😉

    riski nedir, birde sürekli güncelleme istermi ayrıca akü bitti diyelim teyp gibi oda sıfırlıcak mı kendini

    Araca soft bir yazilim atilirsa hicbir riski yok! Aku bitti yazilim gitti olayi olmuyor rahat olun😉

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar birde 1.6 dizel rockstar kullanan var mı aranızda 1.3 çok fark var mıdır. Yakıt konusunda fiat bravo gibi midir malum onda ş.i 7 gorurde. Fiyat olarak da çok değişken ilanlarda aynı kasa moter yakın km lerdeki araçlar olmasına rağmen 10 bin tl fark var bazılarında ama açıklamada hepsi temiz ve hepsi boyasız kazasız 😆 tahmini olması gereken nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben polo aracimi dsg sanzuman olmasina ragmen soft bir yazilimla 20000 km civari kullandim, yeri geldiginde ust limitlerde de kullandim cok sukur hic sikinti yasamadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    Bu iş bilgisayarlardaki overclock gibi bir mesele.

    Örneğin bilgisayar 3200 Mhz de çalışır ama aslında bu bilgisayar 4000 Mhz de çalışsa da olur.

    İşlemci üzerindeki fanın kalitesi, kasa içerisindeki hava sirkülasyonu v.s bütün faktörler düşünülerek hız 3200 Mhz ye sabitlenir.

    Başka bir örnek uçaklardır.

    Bir uçak 24 ton yük taşıma kapasitesi olsa da maksimum 20 ton yük yüklenir.

    Olumsuz hava şartları için, yakıt kalitesi için, motor performansının düşmesi riski için, dengesiz yükleme için v.s bütün faktörler göz önüne alınıp yüklemede 4 tonluk tolerans bırakılır.


    Arabalarda da aynı durum söz konusu.

    Her şeyin yazılıma döndüğü günümüzde yazılımla motorun torkunu beygir gücünü %10-%20 arttırmak mümkün.

    Bunun olumsuz yönü nedir; motor limitlerine yakın kullanılacağından motor bileşenlerinin daha çabuk deforme olmasına neden olabilir.

    Netice olarak çok abartmamak kaydı ile, motorun limitlerini fazla zorlamamak kaydı ile yazılım ile %5-10 luk bir performans artışı güzel olur.

    Doğru dediklerini cunku ilerde o 5 10 beygir için çıkartabileceği arızaları da göz onunde tutmak gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Öncelikle, orijinali 85hp olan bir aracı sadece yazılımla 120hp yapamazsınız. 8-10 bin lira ayırır bir sürü yeni modüller falan ekleyerek, üstüne de yazılım atarak bir ihtimal bu değere çıkarsınız ama yakıt ekonomisini de unutun bu arada. Bu arada fren sisteminin de elden geçmesi gerektiğini unutmayın.
    %10 - %15 civarı bir artış yakalanabilir ama elbette aracın tüm dengeleri değişecektir. Yakıt tüketim verimliliği dahil.
    Eğer aracınız garantideyse asla düşünmeyin, zira en alakasız arızada dahi garantiniz geçersiz olacaktır. Servislerin arayıp da bulamadığı fırsat olur bu yazılım değişikliği.
    Modlar ilginizi çekiyorsa şu siteye bir bakın derim.

    https://www.ngencustomsandperformance.com/




  • Performans yazılımı+özel downpipe+kutu içi hava filtresiyle birlikte 25-30 hp civarında bir güç elde edebilirsiniz. 85 beygir 110-115 beygir civarına çıkabilir.

    Garanti konusunda beyin arızası yaşamadığınız sürece sorun yaşamazsınız. Çünkü servisler beyin yazılımıyla oynanıp oynanmadığını göremezler.

    Punto 1.3 75 hp aracımı 13.000 km den 63.000km ye kadar sadece yazılımlı kullandım. Basarsanız yakıt artar sakin kullanımda bir miktar düşer arabanın karakteri ciddi anlamda değişir.

    Yalnız yakıt ve bakımlar önemli. Dumansız yazılım görmedim bugüne kadar. Gazı kökleyince atılan siyah duman herkesin hoşuna gitmeyebilir.

    Son hız pek artış göstermez ancak son hıza çıkma süreniz düşer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: setge2004

    Öncelikle, orijinali 85hp olan bir aracı sadece yazılımla 120hp yapamazsınız. 8-10 bin lira ayırır bir sürü yeni modüller falan ekleyerek, üstüne de yazılım atarak bir ihtimal bu değere çıkarsınız ama yakıt ekonomisini de unutun bu arada. Bu arada fren sisteminin de elden geçmesi gerektiğini unutmayın.
    %10 - %15 civarı bir artış yakalanabilir ama elbette aracın tüm dengeleri değişecektir. Yakıt tüketim verimliliği dahil.
    Eğer aracınız garantideyse asla düşünmeyin, zira en alakasız arızada dahi garantiniz geçersiz olacaktır. Servislerin arayıp da bulamadığı fırsat olur bu yazılım değişikliği.
    Modlar ilginizi çekiyorsa şu siteye bir bakın derim.

    https://www.ngencustomsandperformance.com/

    Garanti süresi dolduktan sonra düşünüyorum ben açıkçası ama daha önce yaptırmadığım için araçlarıma cesaret de edemiyorum. Ne önerirsiniz genel olarak?




  • okadar paralar döküp aldığımız araçlara chip filan takarak mafetmeyin yazıktır şimdi olmasada ilerde muhakkak sorun yarıtır ve aracın kullanım ömrü düşecektir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: savaş03

    Arkadaşlar birde 1.6 dizel rockstar kullanan var mı aranızda 1.3 çok fark var mıdır. Yakıt konusunda fiat bravo gibi midir malum onda ş.i 7 gorurde. Fiyat olarak da çok değişken ilanlarda aynı kasa moter yakın km lerdeki araçlar olmasına rağmen 10 bin tl fark var bazılarında ama açıklamada hepsi temiz ve hepsi boyasız kazasız 😆 tahmini olması gereken nedir

    1,6 105hp Rockstar kullanıyorum.
    Yakıt konusunda bence gayet normal. İstanbul içi ortalama 5,2 lerdeyim.
    Geçtiğimiz yaz tatildeyken 4,0 lara kadar düşmüştü ortalama tüketimim. (ki neredeyse fabrika verilerindeyim )
    Dolayısıyla trafiği az bir bölgeyse kullanıma bağlı olarak 4,0 - 4,5 arasında olabilir .
  • Merhaba,
    Bu aralar aracimin ortalama yakiti 5.5 ten 6.0 a cikti. Kullandigim yol surekli ayni ev-is arasi. Soguk havalarin etkisi varmidir -5 civari.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hopa59

    Merhaba,
    Bu aralar aracimin ortalama yakiti 5.5 ten 6.0 a cikti. Kullandigim yol surekli ayni ev-is arasi. Soguk havalarin etkisi varmidir -5 civari.


    Soğuk havalarda yakıt tüketimi yaklaşık 1 litre artar. Bu durum normaldir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nzmslv

    quote:

    Orijinalden alıntı: savaş03

    Arkadaşlar birde 1.6 dizel rockstar kullanan var mı aranızda 1.3 çok fark var mıdır. Yakıt konusunda fiat bravo gibi midir malum onda ş.i 7 gorurde. Fiyat olarak da çok değişken ilanlarda aynı kasa moter yakın km lerdeki araçlar olmasına rağmen 10 bin tl fark var bazılarında ama açıklamada hepsi temiz ve hepsi boyasız kazasız 😆 tahmini olması gereken nedir

    1,6 105hp Rockstar kullanıyorum.
    Yakıt konusunda bence gayet normal. İstanbul içi ortalama 5,2 lerdeyim.
    Geçtiğimiz yaz tatildeyken 4,0 lara kadar düşmüştü ortalama tüketimim. (ki neredeyse fabrika verilerindeyim )
    Dolayısıyla trafiği az bir bölgeyse kullanıma bağlı olarak 4,0 - 4,5 arasında olabilir .


    Rockstar modeli nasıl 1.6 nın tatminkar mıdır çekiş yokuş gibi durumlarda. Birde 2.el piyyasası fiyatını anlayamadım 50-60 bin arası hepside mıberek tertemiz demiş.sıfır ne kadar a almıltınız acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: savaş03


    quote:

    Orijinalden alıntı: nzmslv

    quote:

    Orijinalden alıntı: savaş03

    Arkadaşlar birde 1.6 dizel rockstar kullanan var mı aranızda 1.3 çok fark var mıdır. Yakıt konusunda fiat bravo gibi midir malum onda ş.i 7 gorurde. Fiyat olarak da çok değişken ilanlarda aynı kasa moter yakın km lerdeki araçlar olmasına rağmen 10 bin tl fark var bazılarında ama açıklamada hepsi temiz ve hepsi boyasız kazasız 😆 tahmini olması gereken nedir

    1,6 105hp Rockstar kullanıyorum.
    Yakıt konusunda bence gayet normal. İstanbul içi ortalama 5,2 lerdeyim.
    Geçtiğimiz yaz tatildeyken 4,0 lara kadar düşmüştü ortalama tüketimim. (ki neredeyse fabrika verilerindeyim )
    Dolayısıyla trafiği az bir bölgeyse kullanıma bağlı olarak 4,0 - 4,5 arasında olabilir .


    Rockstar modeli nasıl 1.6 nın tatminkar mıdır çekiş yokuş gibi durumlarda. Birde 2.el piyyasası fiyatını anlayamadım 50-60 bin arası hepside mıberek tertemiz demiş.sıfır ne kadar a almıltınız acaba

    valla benim eski araç 2012 - 1,3 puntoydu. ondan sonra bu araç gayet tatmin edici geldi bana. Özellikle yaz tatilimde dağ, bayır dolaştım. akdeniz güneydoğu, doğu anadolu gibi.
    Ben fiyat vermiym çünkü Punto da ciddi sorunlar yaşayıp TOFAŞ- FIAT ( bursa ) ile karşılıklı anlaşarak Punto yu iade ettim, 500L de ciddi indirimler yaptılar.




  • Arkadaslar 2014 1.3 rockstar dualogic beyaz navi geri gorus paketli 8500 kmde olan aracim gayrimenkul alimi nedeniyle acilen satilik ilgilenenlere duyurulur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,
    Fiat 500 ailesine özel bir web sitesi hazırladık ve bu sitede 500L'ye de yer verdik.
    Daha düzenli, daha zengin ve buluşmalar düzenleyebileceğimiz bir ortamda buluşmak isteriz.
    Forum sitemize katılırsanız sevinirim.
    Keyifli forumlar, saygılar.

    http://www.fiat500turkiye.com/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi og-soulja -- 24 Ocak 2015; 22:35:17 >
  • bende yakında aranıza katılacağım gerçi ikinci aracım olacak ama çarşamba günü gibi aracımı teslim alacağım
    ikinci el hyundai santafe honda crv gibi araçlara bakıyordum ama piyasada temiz araç bulamamam sıfır araca yönlendirdi
    Fiat 500L Beats Edıtıon 1.6 Multijet 120 Hp aldım siyah tavanı gri

    yakıt tüketiminde kağıt üzerindeki verileri yakayabilirmiyim
    birde araçda özellikle dikkat etmem gereken bir husus varmı

    yardımcı olabilirseniz sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dymmt

    bende yakında aranıza katılacağım gerçi ikinci aracım olacak ama çarşamba günü gibi aracımı teslim alacağım
    ikinci el hyundai santafe honda crv gibi araçlara bakıyordum ama piyasada temiz araç bulamamam sıfır araca yönlendirdi
    Fiat 500L Beats Edıtıon 1.6 Multijet 120 Hp aldım siyah tavanı gri

    yakıt tüketiminde kağıt üzerindeki verileri yakayabilirmiyim
    birde araçda özellikle dikkat etmem gereken bir husus varmı

    yardımcı olabilirseniz sevinirim

    fiyat nedir acaba bnde suan 2.el 1.6 lara bakıyorumda en üst sizin ki sayılıyor sanırım baz alayım kendime
  • quote:

    Orijinalden alıntı: savaş03

    quote:

    Orijinalden alıntı: dymmt

    bende yakında aranıza katılacağım gerçi ikinci aracım olacak ama çarşamba günü gibi aracımı teslim alacağım
    ikinci el hyundai santafe honda crv gibi araçlara bakıyordum ama piyasada temiz araç bulamamam sıfır araca yönlendirdi
    Fiat 500L Beats Edıtıon 1.6 Multijet 120 Hp aldım siyah tavanı gri

    yakıt tüketiminde kağıt üzerindeki verileri yakayabilirmiyim
    birde araçda özellikle dikkat etmem gereken bir husus varmı

    yardımcı olabilirseniz sevinirim

    fiyat nedir acaba bnde suan 2.el 1.6 lara bakıyorumda en üst sizin ki sayılıyor sanırım baz alayım kendime

    ikinci el bakmayın bence bayilerin elinde kalan 2014 modellere yönelin
    39 bin peşin vericem 30 bin tlde 0 faiz aylık 1000 tl ödiyecem

    elimdeki nakiti kullanmadan aldım o yüzden cazip 69 a geliyor araç
    peşinde 66 yada 67 olur demişti bayi kredisiz

    ama beats edition ankarada sadece 1 bayide wardı




  • 
Sayfa: önceki 206207208209210
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.