Şimdi Ara

Dark Souls II'de Denge Unsuru Çok Önemli

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •      Dark Souls ve Demon's Souls oyunlarını değerli kılan etmenlerden birisi de denge unsurlarının oldukça iyi bir şekilde ayarlanmasıydı. Dark Souls'ta yapılan güncellemelerle silah, kalkan ve zırhların dengelerinin ayarlandığını görmüştük.
     
         Mart 2014'te piyasaya çıkacak olan Dark Souls II'de de denge unsuru önemli bir yer kaplayacak. Serinin yeni yönetmeni Yui Tanimura, oyunun zorluğunun dozunun tutturulması ve hilesiz bir yapısı olması için denge konuları üzerinde yoğun çaba sarf ettiklerini söylüyor.
     
        Dark Souls II'de oyunculara kolay bir yapım sunmak istemediklerini de belirten yetkili, bir düşmanı öldürdükten sonra bundan keyif duyulmasını istiyor. Bu nedenle de denge unsurunun oyunun en önemli kısmı olduğunu belirtiyor.
     
         Oyuncuların en çok korktuğu şeyin Dark Souls II'nin herkese hitap edilmesi uğruna kolay bir oyuna dönüştürülmesi olduğunu biliyoruz. Geliştiriciler bu konuda kimsenin şüphesinin olmaması gerektiğini söylüyorlar. Dark Souls II'nin zorluğu serinin önceki oyunlarını aratmayacak.
     








  • Zor oyun iyidir fakat geçemediğim bölümlerden dolayı bazı oyunlardan sıkılmıştım umarım Dark Souls II'de bu olmaz

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Zaten Dark Souls'ta gayet iyiydi bu unsur. Durmadan 2 gün boyunca aynı yeri oynayıp sıkılmadığımı bilirim. Çok net son 10 yılın en iyi oyunuydu Dark Souls. Umarım yönetmen değişikliği oyuna kötü etki etmez.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.