Şimdi Ara

Teleservice İphone 5 Değişim (130. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.785
Cevap
13
Favori
112.999
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 128129130131132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben ayın 1inde genpaya kargoladım 2si ellerine geçti bugun cihaz değişti teslim alınabilir yazıyor genpadan beklenmeyecek hareket


    Arıza açıklama: WİFİ KOPUYOR ŞARJ SORUNU VAR %30 DA KAPANIYOR WİFİ TUŞU KAPALI OLUYOR KAMERA ÇEKERKEN ARADA ÇİZGİLER OLUYOR EKB VAR KASADA YOK ÇİZKELR VAR KENARLARDA ZEDELNMLER VAR SAĞ ALTKÖŞE EZİK VESOYUKLAR VAR KAYTTA AÇILMADI Tüm Bilgilerin (Backup) Sil. Riski Kabul EDILDI Telefon kapalı, İç-Dış IMEI Kontrol Edilemedi Hafif Çizikler Var
    Arıza tanımlama: Tüm Bilgilerin (Backup) Sil. Riski Kabul EDILDI;Telefon kapalı, İç-Dış IMEI Kontrol Edilemedi;Hafif Çizikler Var
    Durum: İşlemler tamamlandı (Teslim alınabilir)
    Onarım detayı: CİHAZ DEĞİŞTİRİLDİ
    Teknik Serviste Yapılan Son İşlem Tarihi: 09/05/2014
  • yokmu cihazlarla ilgili bilgi alan hala teslim alamadım ben
  • Benim iphone 5s i media market aracılıgıyla teleservise göderdim benden icloud u kapatmamı istediler neden isterlerki böyle bişeyi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faiksevgi

    Benim iphone 5s i media market aracılıgıyla teleservise göderdim benden icloud u kapatmamı istediler neden isterlerki böyle bişeyi ?

    iphonumu bul uygulaması oldugu icin telefonuna erişim engelleniyor o yüzden sanırım
  • Cuma gunu mail atmistim gelen cevapta hala tedarik asamasinda diyorlardi cihaz icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha gelen giden yok arkadaşlar , Apple Califronia müşteri memnuniyeti Baş temsicisiyle konuştum telefonda ve çarşamba günü teleservisi arayacaklarını ve gerekli prosedürleri uygulayacaklarını söyledi ayrıca bana kendi mail adresinden mail yazdı sana geri dönüş yapacağım diye. Bende karşılığında şu maili attım sizde aynısını atın isterseniz apple'a birde iphone 5s istedim maduriyetimden dolayı inşallah iphone 5s gönderir :D o derece de yüzsüzüm :D

    Hi Donna,
    I want to give you further information about my problem with the Teleservice.

    1. I called them at least 30 times, every time i call them they say "wait 20 days" and they are so rude they ends conversation before it finished, So I waited 20 days and still no phone , my friend waited 2 months for his iPhone, They first said me we will change it with the new one in 7-10 days. Its leagal time is as you know 20 days.

    Also you can't reach their phones numbers when you call the phone number it sounds "dıt dıt dıt", no telesecreter ,no voice recording and ends itself automatically. You should call it 10 15 times again and again to reach them.

    2. Everytime i asked about my iPhones stuation they tell me "we are waiting for apple's replacement iphone" , they are blaming you for their fault. They are not giving further information for example : Where is my phone? Is it shipped? Am i waiting for my turn? how long should i wait ? they dont give answer to this questions.

    3. I want to trace my phone on their website :www.teleservice.com.tr , The website is working but tracing part is not working, I cant trace my phone's stuation.

    4. They have 2330 unanswered complaints onwww.sikayetvar.com (it is a complaint website that companies answer their costumers complaints.) They are not taking us in account in every way.

    5. My phone was very new , i only send it because of the lock button problem, every iPhone 5 has this problem as you know, Apple said we will change all of them, i think it is a manufacture problem. I am worried about my old phone maybe they will not send my new phone and they can damage my old phone. Because some people have complaints about this.

    6. I gave my phone on 21th april and 3 days later they said we will change it with a swap iphone, But when i called apple they said the company entered your replacement information on 7th may. What ? what they did in 16 days ? it is their irrisponsibility. This is not just only for me i talked with someone else and they are having the same problem.

    7. I am an universtiy student, i have no phone for 20 days , my family is worried about me , what will i do without a phone? it is too hard. , i paid for this iphone 1100 $.

    Please help me with this stuation and do whatever you can do.

    I think apple or teleservice should send me an iPhone 5s instead of iPhone 5 because of my nuisance. :):):)

    Thank you, Best Regards




  • Bu Brightmobil diye bir site var, bu site arızalanıpta geri verilen cihazları tamir edip mi satıyor.. Swap ürün dedikleri bu mu? Sıfır ve kullanılmamış olduğunu iddia ediyorlar. fiyatları ise %15-20 düşük.. Doğruluk patı nedir? bilgi sahibi olan bir arkadaş var mı?
  • needacar kullanıcısına yanıt
    Brightstar ın satış sitesi ben buradan ablama swap 5c aldım içinde kulaklık yoktu sıfır jelatinli ciziksiz ve kutulu geldi.Bir sorunla karşılaşmadım tavsiye ederim.
  • bLind kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Telefon sıfır ama kulaklık çıkmıyor değişim cihazı olduğu için..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kantan

    quote:

    Orijinalden alıntı: faiksevgi

    Benim iphone 5s i media market aracılıgıyla teleservise göderdim benden icloud u kapatmamı istediler neden isterlerki böyle bişeyi ?

    iphonumu bul uygulaması oldugu icin telefonuna erişim engelleniyor o yüzden sanırım

    teşekkür ederim sanırım öyle bişey bende pek bilgili değilim bu konuda :)
  • 11.04.2014 tarihinde i5 telefonumu ankara da garantiye verdim.19 iş günü oldu ve aradığımda hala değişim cihazı beklemektedir diyorlar.Sabah tekrar aradım 20 iş günü doluyor siz nasıl bi firmasınız dedim.Bana küstahca yasal süre dolunca işlemleri başlatabilirsiniz diyerek telefonu kapattılar.Allah bu firmayı düşmanımın başına vermesin.!
  • az once ulsabildim teleservice e.

    apple konustugumu ve 30 nisanda degisim kararı verdiginiz cihazımın tamir kaydını 7 mayısta apple a girdiginizi soyledim.
    oda yanlıs bilgi almıssınız biz 2 mayısta degisim kararını verip yine aynı gun apple a siparis kaydı gonderdik dedi.
    simdi hangisine inanayım ben !!! beklemekten baska care yok anlasılan.
  • NomakTR N kullanıcısına yanıt
    ben de 14 nisandan beri bekliyorum :/
  • Merhaba Değerli Müşterimiz;

    Cihazınızın değişimi için üretici firmaya siparişi verilmiş olup, stoklarımıza ulaşması beklenmektedir. Mümkün olan en kısa süre içerisinde değişimi sağlanarak servisimizden çıkışı yapılacaktır.

    Bilginize,
    İyi Çalışmalar.


    Customer Service
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
    arvato teleservice | Bağlarbaşı mah. Atatürk cad. Çağla sok. No:9 Maltepe TR-34848 Istanbul | Türkiye
    Phone + 90 216 458 97 97
    E-mail: destek@teleservice.com
    Internet:http://www.teleservice.com.tr



    Ne diyem bilemedim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • bLind kullanıcısına yanıt
    Sitesinde şöyler diyor:
    "Brightmobil.com'da satılan ürünler perakende şartlarında bulunan sıfır ürünlerden farklılık göstermektedir. Satışa sunulan ürünler çeşitli kusurları bulunan ancak 2 yıla kadar yetkili servis garantili ürünlerdir. Satın alınan ürünün iadesi ve değişimi mümkün olmayacaktır. Arızalı ürünler yetkili servis tarafından değiştirilecektir.
    Brighmobil.com'dan satın aldığınız ürünlerde arıza tespit edildiği takdirde iadesi veya değişimi mümkün değildir. Bu cihazlar müşteri tarafından yetkili servise sevk edilerek standart tamir işleyişine dahil olur. Yetkili servis tarafından cihazın durumuna göre tamir edilir veya swap yapılır."

    Yaklaşmamak gerekiyor o zaman.. yani diyor ki: Sana arızalı üründe satabilirim, mahattapın olmam servisla işini halledersin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi needacar -- 12 Mayıs 2014; 16:03:12 >
  • Bugün tekrar aradım ve ilk kez farklı bi cevap aldım; Değişim bekleyen cihazlar en geç bu ay sonu gelecektir ancak bu hafta içerisinde de gelmesini bekliyoruz dediler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NomakTR

    Bugün tekrar aradım ve ilk kez farklı bi cevap aldım; Değişim bekleyen cihazlar en geç bu ay sonu gelecektir ancak bu hafta içerisinde de gelmesini bekliyoruz dediler...

    insallah hadi bakalım.
  • Ben de hala bekliyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu haftada gelmezse ümidi kesecem telefondan
  • Cihazın ne kadar garanti süresinin kaldığını nereden öğrenebiliriz?
  • 
Sayfa: önceki 128129130131132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.