Şimdi Ara

Teleservice İphone 5 Değişim (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.785
Cevap
13
Favori
112.999
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar ben az önce görüştüm terbiyesiz bide suratıma kapattı teli nasıl bir firma olduğu da burdan belli tüketici mahkemesinden yetkili biriyle görüştüm cumartesi günleri iş gününden sayıldığını söyledi ısrarla sordum firmanın cumartesi çalışıp çalışmaması önemlimi diye önemli olmadığı ve her şekilde iş gününden sayıldığını söylemesi üzerine aradım teleserviceyi israrla biz çalışmıyoruz iş gününden sayılmıyor dedi ve terbiyesizce ana menüye aktardı kısacası teli suratıma kapattı insanları mağdur ettikleri yetmiyor birde telefon kapatan bir firma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: occan_grs

    Arkadaşlar ben burayı okumadan önce teleservis i aradım daha önceden başka marka telefonu onarıp bana göndermişlerdi,I Phone telefonlara bakmıyoruz göndermeyin dediler,demek bir sorun var benden telefonu istemediler,arızalanan telefonu nasıl kime ulaştıracam ben Giresun dayım İstanbul Ankara gibi şehirlerde olan bir arkadaş bilgi verir ve yol gösterirse çok sevinirim.

    Arkadaşım biz telefonla ulaşamıyoruz. Acaba sen nasıl ulaştın? Hangi numarayı aradın?
    Bir de sana öyle diyemezler;telefon Teleservice garantili ise yapmaya mecburlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    arkadaşlar ben az önce görüştüm terbiyesiz bide suratıma kapattı teli nasıl bir firma olduğu da burdan belli tüketici mahkemesinden yetkili biriyle görüştüm cumartesi günleri iş gününden sayıldığını söyledi ısrarla sordum firmanın cumartesi çalışıp çalışmaması önemlimi diye önemli olmadığı ve her şekilde iş gününden sayıldığını söylemesi üzerine aradım teleserviceyi israrla biz çalışmıyoruz iş gününden sayılmıyor dedi ve terbiyesizce ana menüye aktardı kısacası teli suratıma kapattı insanları mağdur ettikleri yetmiyor birde telefon kapatan bir firma

    bu arada tekrardan tüketici hakem heyeti ile görüştüm ısrarla firmanın ne söylediği değil kanunlar geçerlidir dedi ve pazar hariç diğer günler iş gününden sayılıyor yaklaşık üç ay gibi bir süreçte sonuçlanıyor süreç bilginiz olsun ben daha fazla bu firmayla muhattap olmayıp gidip başvurumu yapıcam arkadaşlar ve para iadesi istiycem onun dışında herhangi bir cihaz vs kabul etmiycem.zaten başvuru yaptığımız andan itibaren servis cihazı verse bile alamıyoruz sonucu beklememiz gerekiyor bilginiz olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edi1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: occan_grs

    Arkadaşlar ben burayı okumadan önce teleservis i aradım daha önceden başka marka telefonu onarıp bana göndermişlerdi,I Phone telefonlara bakmıyoruz göndermeyin dediler,demek bir sorun var benden telefonu istemediler,arızalanan telefonu nasıl kime ulaştıracam ben Giresun dayım İstanbul Ankara gibi şehirlerde olan bir arkadaş bilgi verir ve yol gösterirse çok sevinirim.

    Arkadaşım biz telefonla ulaşamıyoruz. Acaba sen nasıl ulaştın? Hangi numarayı aradın?
    Bir de sana öyle diyemezler;telefon Teleservice garantili ise yapmaya mecburlar.

    arkaslar 90 216 458 97 97 den ulaşıyorum apple seçmeyin apple cevap vermiyorlar.




  • Nebiçim bir servisse artık çıkıp biride demiyor telefon şu tarihte gelecek diye fizandan gelse şimdiye gelmişti yurt dışı neresiyse artık gerçi suç teleserviste değil burayı servis belleyen Apple dadır Yemin ediyorum İphone dan soğudum yarın gidip Lg g2 Alıcam en azından servisi var elimde patlarsada canım sağolsun ben yaptım der otururum böyle paramla rezil olacağıma İphone falan kullanmam Lanet olsun ikisine de...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aytac84 -- 18 Kasım 2013; 19:08:07 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytac84

    Nebiçim bir servisse artık çıkıp biride demiyor telefon şu tarihte gelecek diye fizandan gelse şimdiye gelmişti yurt dışı neresiyse artık gerçi suç teleserviste değil burayı servis belleyen Apple dadır Yemin ediyorum İphone dan soğudum yarın gidip Lg g2 Alıcam en azından servisi var elimde patlarsada canım sağolsun ben yaptım der otururum böyle paramla rezil olacağıma İphone falan kullanmam Lanet olsun ikisine de...

    aha benim düşüncemde olan birini daha buldum :) bende dava açmaya karar verdim samet arkadaşımızla görüştükten sonra bende ciddi anlamda apple dan soğudum ve lg g2 ye geçmeyi düşünüyorum sonuna kadar aytac gibi düşünüyorum resmen paramızla rezil oluyoruz teleservice garantili cihaza hayıııırrrr !!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bugra4242

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytac84

    Nebiçim bir servisse artık çıkıp biride demiyor telefon şu tarihte gelecek diye fizandan gelse şimdiye gelmişti yurt dışı neresiyse artık gerçi suç teleserviste değil burayı servis belleyen Apple dadır Yemin ediyorum İphone dan soğudum yarın gidip Lg g2 Alıcam en azından servisi var elimde patlarsada canım sağolsun ben yaptım der otururum böyle paramla rezil olacağıma İphone falan kullanmam Lanet olsun ikisine de...

    aha benim düşüncemde olan birini daha buldum :) bende dava açmaya karar verdim samet arkadaşımızla görüştükten sonra bende ciddi anlamda apple dan soğudum ve lg g2 ye geçmeyi düşünüyorum sonuna kadar aytac gibi düşünüyorum resmen paramızla rezil oluyoruz teleservice garantili cihaza hayıııırrrr !!!!

    bende ilk önce cihazı aldığım yer olan teknosaya eğer hiç bir şey yapmazlar ise gidip tüketici hakem heyetine başvurcam böyle bir servisle daha fazla muhattap olmak istemiyorum artık 2-3 ay da sürse dava yapcak bişey gidip bende bir telefon alıcam ben apple alıcam ama garantisi teleservice olmayan...




  • 6 gün önce verdiğim iphone değişim kararlı çıkmış. Şuanda cihaz bekleniyormuş bakalım ne zaman gelecek
  • Valla arkadaşlar 14 .09.2013 ten beri telefonsuzum ha Allaha şükür alo dicek telefon var ama oda şimdiye kadar alışılmış olan sosyal ağlar olsun internet oyun olsun bütün alışkanlıklarımı değiştirdi tabletim var onuda her zaman yanımda taşıyamıyorum işin kısası bu teleservis denen yer düzenimi bozdu desem yeri lakin telefon alma konusuna gelince burdan bekliyene kadar yeni telefon alıcam ama ne alıcam kararsız kaldım bir telefon önerisi olan varsa paylaşırsa sevinirim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 21 eylül tarihinden beri telefonsuzum ve sizinkiyle durumum aynı bir ipodum var onda da wifi olan yerlerde kullanabiliyorum yani sosyal ağlar kavramı sıfır bende bu teleservice yüzünden aslında amcam Kanadaya gidecek ay sonu ona iphone 5s siparişi versem diyorum ama garanti yönünden çekincelerim var gerçi bizim ürün garantiliydi de ne oldu ? kaç aydır telefon yok ortada. Neyse ben lg g2 düşünüyorum tabi en büyük korkum android takılması bunu da bilmiyorum bu teleservice buradan bir kez daha sövüyorum ben sizin gibi firmanın ...... okusunlar bu yorumları okusunlar keşke de bi akıllansınlar.
  • Benim durumda da bir değişiklik yok.
    Bu haftada süre doluyor. @Sametgfb34 arkadaşın yazdığı telefon bu batakçıların iletişim telefonu. ve telefonu insanların yüzüne kapattığı doğrudur. Telefon iPhone ise hemen ana menüye atıyorlar. Geçen hafta 1-2 kere bende yaşadım.

    Yanlız buğün öyle olmadı. Baya bi görüştük kendileri ile.
    Görüşmeleden de bi halt olmaz. Kendilerinede dedim büyük ihtimal asgari üçrete çalışan basit iş emekçileri bunlar. Yapabilecekleri ve bilgileri ( en azından bu konuda ) falan zerre kadar yok.
    Bana söylenen acil kodu ile telefonları sipariş ettik değişim olacak ama zaman belli değil..
    Sizide acil kodu ile belirtim dediler..
    Bende geç dedim bunları . Bu telefon görüşme kayıt altıda demi dedim . Dedi evet :)
    Not al oraya bu hafta sonuna kadar değişim olmazsa mahkemeye başvuruyorum diye belirttim.

    Artık bu saatten sonra herkesin kişisel tercihlerine kaldı olay. Geçen sayfada yazmışdım bende tüketici mahkemesine başvuracağım. ( hakem heyetinin bağlayıcı bir durumu yok zaten belli tutarla sınırlı , iPhone da bu tutarın çok üstünde )
    Birdada kendim , cevrem sesimi duyruyabilğim kimse varsa artık teleservis belası ile iş yaptırmam. Bunda Apple vodafonunda sorumluluğu var. Onlarada şikayette bulunacağım.
    Not: Benimde telefon faturası kendi üzerime değil. Haftaya dana ın kuyruğu kopar . Nasıl bir süreç olur ? yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • herkese iyi forumlar,

    iphone 4 telefonum, 4 kasımda teleservice maltepe servisne gitti.7 kasımda değişim kararı çıktı. O günden beri servis telefonunu ve imei numaramı ezberledim ama 2-3 gündür iphone için müşteri temsilcisine bağlanamıyorum. Bugün htc bölümünden bağlandım müşteri temsilcisine iphone için bizden kaynaklanmayan bir sıkıntı var dedi çözülmesi gerekiyor ki telefonlar gelsin dedi.O anda anlamamıştım ama yukarda bir arkadaş lisans iptalinden bahsetmiş şimdi acaba lisans iptali ile mi alakalı bilmiyorum.Müşteri temsilcisi sizinki vodafone iphone dedi ben vatandan aldım vodafone'dan değil dedim ama vodafone iphone olduğu için 20 günde gelir dedi üstelemedim kapattım beklemedeyim.Etrafımda 3 gün içinde değişim olan arkadaşlarım var aynı servis aynı telefon ama forumda bu kadar çok iphone bekleyen görünce bu dönemde sıkıntı olduğunu düşünüyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tnr1972

    Benim durumda da bir değişiklik yok.
    Bu haftada süre doluyor. @Sametgfb34 arkadaşın yazdığı telefon bu batakçıların iletişim telefonu. ve telefonu insanların yüzüne kapattığı doğrudur. Telefon iPhone ise hemen ana menüye atıyorlar. Geçen hafta 1-2 kere bende yaşadım.

    Yanlız buğün öyle olmadı. Baya bi görüştük kendileri ile.
    Görüşmeleden de bi halt olmaz. Kendilerinede dedim büyük ihtimal asgari üçrete çalışan basit iş emekçileri bunlar. Yapabilecekleri ve bilgileri ( en azından bu konuda ) falan zerre kadar yok.
    Bana söylenen acil kodu ile telefonları sipariş ettik değişim olacak ama zaman belli değil..
    Sizide acil kodu ile belirtim dediler..
    Bende geç dedim bunları . Bu telefon görüşme kayıt altıda demi dedim . Dedi evet :)
    Not al oraya bu hafta sonuna kadar değişim olmazsa mahkemeye başvuruyorum diye belirttim.

    Artık bu saatten sonra herkesin kişisel tercihlerine kaldı olay. Geçen sayfada yazmışdım bende tüketici mahkemesine başvuracağım. ( hakem heyetinin bağlayıcı bir durumu yok zaten belli tutarla sınırlı , iPhone da bu tutarın çok üstünde )
    Birdada kendim , cevrem sesimi duyruyabilğim kimse varsa artık teleservis belası ile iş yaptırmam. Bunda Apple vodafonunda sorumluluğu var. Onlarada şikayette bulunacağım.
    Not: Benimde telefon faturası kendi üzerime değil. Haftaya dana ın kuyruğu kopar . Nasıl bir süreç olur ? yazarım.





    Başlık içerisinde daha önce de belirttim. Orada çalışan Çağrı Merkezi temsilcilerinin bu konuda yapabilecekleri birşey yok.

    Ben üniversite okuduğum dönem de iki yıl kadar çağrı merkezinde çalıştım. Şu an bir bankanın kurumsal kanadında uzman olarak hizmet vermekteyim. Çağrı merkezleri için iki yıl deneyim , iyi bir deneyimdir. O yüzden bu konuda ki deneyimlerime güvenebilirsiniz.

    Bir Çağrı Merkezi çalışanı tam zamanlı veya yarı zamanlı olmasına bağlı olmakla birlikte maksimum 1700 tl maaşla çalışır. Bu belirttiğim rakam da istisnai birkaç firma için geçerli olmakla birlikte genellikle tam zamanlı personel 1400 TL civarı maaş alır , firmalar çoğunlukla üniversite öğrencilerini part time olarak çalıştırmayı tercih ederler. Yani kısacası aldıkları maaş 860-900 TL civarıdır. Bunun dışında çapraz satış yapılabilen bir kurumsa ( örneğin bankalar ) ADK denilen ekstra satış başı hedef primi de alabilirler ama bu uygulama da çoğu yerde olmadığı için siz düz hesap olarak 900 TL kabul edebilirsiniz maaş kısmını.

    Çağrı merkezlerinde görüşmeler kayıt altındadır, tüm görüşmeler kaydedilir. Her temsilcinin aylık belli sayı da çağrısı çekilerek kalite birimi tarafından dinlenir , değerlendirilir. Bu değerlendirmelerden de bir puanlama oluşturulur. Çağrı kalitesi , hatta bekletme süresi , çağırıyı cevaplama hızı , görüşme süresi gibi kriterler vardır. Satış , yazılı sınav da olabilir .Önlerine bir eğitim dökümanı konulur ve sadece o döküman da yazan bilgiyi müşteriye aktarırlar.

    Yani şu an Teleservice ' de Iphone bölümünde hizmet veren temsilcilere takım liderleri tarafından '' Mallar gümrükte , gelecek '' bilgisi paylaşılmış ve arayan istisnasız herkese aynı bilgiyi paylaşmakla mükellefler. Bu bilgi dışında farklı bilgi , kendi kişisel görüşleri , kişisel kanaatlerini paylaşmamaları gerekir. Paylaşırlarsa bu kendi çağrı kalitelerini düşürür , kişisel görüşünü aktardığı müşteri bir sonraki Teleservice ' i arayışında '' ama olurmu ben az önce xxxx beyle görüştüm o bana sizin söylediğinizi söylemedi. apple la anlaşma feshedilmiş. mallar ocak da gümrüğe girecekmiş. bana bu şekilde belirtti '' dediği anda müşteri temsilcisi tarafından bir önceki görüştüğü kişi hakkında şikayet kaydı açılır ve o bir önce ki görüştüğü kişinin çağrısı dinlenir , yaptırım uygulanır. Böyle Teleservice gibi kurumsallaşmamış kurumlarda işten bile kovulabilir.

    Ayrıca o saatten sonra çağrı merkezinde beraber çalıştığı herkes o bir önce ki kişinin paylaştığı bilgiler yüzünden onlarca kişiden küfür işitir , hakaret duyar , sorumlusu olmadığı bir durumdan ötürü firmanın sahibiymiş ve yönetim kurulunda görev yapıyormuş muamelesi görür. Bilginin paylaşım hızı artık saniyelik. Haberi duyan arar müşteri hizmetlerini...

    Salağın biri telefonu müşterinin yüzüne kapatırsa , o telefonu kapattığı müşteri bir sonraki arayışında hiçbir suçu olmayan diğer temsilciye patlayacaktır vs.

    Bunları neden belirtiyorum ?

    Orada çalışan adamların tam olarak ne iş yaptıklarını anlayın diye.

    Çağrı merkezinde çalışan adamlar konu hakkında bilgisi olmadığı için bilgi paylaşmamazlık yapmıyorlar. Paylaşmaları yöneticileri tarafından kendilerine belirtilen bilgiyi paylaşıyorlar. Emin olun şu an cihazların akibetini , durumunu vs de çok iyi biliyorlar. Lakin o bilgiyi paylaşamazlar. Sadece paylaşabilecekleri şu an için '' mallar gümrükte , gelmesini bekliyoruz '' cümlesidir. Yoksa orada çalışanlar da meraklı değiller küfür yemeye , hakaret işitmeye. Ve emin olun senden , benden daha rahatsızlardır bu durumdan. Çünkü saatlerce bu durum yüzünden hakaret işitiyorlar telefonda. Bunu bir Teleservice mağduru olarak yazıyorum

    Iphone bölümüne ulaşamama sebebine gelince o da servis yoğunluğundan kaynaklı bir durum. Cihazını servise yollayan hiç kimse cihazını alamadığı için herkes sürekli olarak çağrı merkezini arıyor. Bu sebeple de hatlar yoğun oluyor. Teleservice' in şu an çalıştırdığı temsilci sayısı da bu yoğunluğu kaldıramadığı için hatlar patlıyor , arayanlar ulaşamıyor vs

    Bu saatten sonra çok fazla Teleservice ' i aramanın da bir anlamı yok. Durum açık ve net belli. Ellerinde gönderebilecekleri bir cihaz yok. Ve cihazların da ne zaman geleceği şu an için belirsiz. O durum belirli olsa emin olun tarih verirler. Hakkınızı bayiler ve tüketici mahkemesi yoluyla arayın. Ben dahil herkesin yapması gereken durum budur. Ve Teleservice yöneticilerine , Türkiye ayağına , bu zihniyete bol bol sövün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thejollyjoker -- 18 Kasım 2013; 21:53:02 >




  • Arkadaslar ocak ayinda gelecek telefonlar. Telefon kullanilacak durumda ise iadesini isteyin. Ocak ayinda geri verirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • T. Hakem heyeti ile mahkemesi konusunda bilgi tazeleyelim.

    "2013 yılı için değeri 1191,52-TL. ve üzerindeki uyuşmazlıklarda ise Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurulabileceği gibi doğrudan Tüketici Mahkemesine de başvurulabilir. Bu değer ve üzerindeki uyuşmazlıklar için Hakem Heyetinin vereceği karar bağlayıcı olmayıp delil niteliği taşıdığından, taraflarca benimsenmemesi halinde yine Tüketici Mahkemesine başvurulması gerekecektir. "

    Alıntıdır. Kaynak ;
    http://m.haberturk.com/ekonomi/galeri/425684-tuketici-mahkemesine-nasil-basvurulur/1/2
    ------------

    Cağrı merkezi çalışanlarına bende emekçiler diyorum. Sermayeyi elinde tutanların dışında herkes emekçidir .. ve bunlara bağırılmaz :)
    Bunların yapabilecekleri hiçbir şey yok. ( Konumuzla ilgili )
    ve bunların bilgiside yok .
    Telefon ellerinde yok bunu bizde zamanla öğrendik zaten :) kendilerinin söylemesine gerek kalmadı.
    Onun için diyorum , herkes kişisel kararını verecek böyle durumlara.
    Bu rezil durumda. Beklemekse beklemek , mahkeme ise mahkemedir. Çağrı elemanı ile benim işim olmaz.

    Kalitesiz bir yer olduğu ortada..
    Kanun 20 işgünü der. Telefonun olup olmaması biz tüketiciyi ilgilendirmez.
    Yapamayacaksan Apple ürünlerine bakmayacaksın , dükkanı kapat bu işi yapabilecek birileri yapsın derler adama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 20 işgünü dolar dolmaz dava açacağım. beklemeye hiç niyetim yok. o parayı iade etmek zorundalar. benimki genpa gerçi. tamir mi olacak değişim mi o karar bile çıkmadı 1 haftadır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • artık o kadar çok iphone 5 mağduru varki adamlar artık çağrıları bile kabul etmiyorlar 23.09.2013 tarihinde verdim hala bekliyorum bugün ayın 18.11 2013 10 gün sonra 3 ay olucak

    fatura benim üstüme değil hakem heyetinden bi şonuç alabilirmiyim yoksa başvurma şansım yokmu bilgisi olan varmı ? fatura da yazan isim şuan yurt dışında
  • şimdi benim fatura muhabettim şöyle, post makinesinden çekilmiş kredi kartı şeyi var. Ve ürünün fiyatı yazıyor ama cihazın adı vs yazmıyor, yani özetle fatura sayılır mı?
  • Kesin bilgi veremeyebilirim ama ben fatura gerekli diye biliyorum bunu baska yerlere de sormanız da fayda var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xaghra kullanıcısına yanıt
    FATURADAN SAYILMAZ KARDEŞİM KREDİ KARTI SLİBİNLE ALDIĞIN YERE GİDERSEN Bİ FATURA KOPYASINI VERİRLER SAYGILAR...
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.