Şimdi Ara

2013 v40 cc kullanıcı olarak merak edilenler ve yeni bir üye

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
2.111
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sayın forum üyeleri,
    İlk volvom olan v40 cc t4 ile aranıza yeni katılıyorum. Diğer aracım olan c180 ilede bazı forumlara uyayım ve guzel dostluklara ve bilgilere sahip oldum. Aracımı aldığım günden beridir forumu izliyorum ve açıkcası sevdim ve değerli bir paylaşım forumu olarak görüyorum. Kısaca herkese merhaba.

    Adım Aşkın İpekçioğlu. Kendime ait bir firmada klima havalandırma sistemleri üzerine calismaktayim. 44 yaşındayım, Ankaradayim.

    Esime aldığım v40 cc ile kendi kullandığım c180 cgi(1.8 turbo) aracı yakinen karşılaştırma imkanı buldum. Ben makina muhendisiyim ve nacizane bir miktar otomotiv dunyasından anlıyorum. Hem merakımı gidermek, ogrenmek, hemde aracimla ilgili sizlere bazı bilgiler verebilmek isterim.

    Öncelikle t4 180 hp olmasına rağmen benim beklediğim performansa cok yaklaşmadı. Diğer aracım kağıt üstünde daha düşük bir güce sahip ama performansi daha tatminkar. Yol tutus sanki volvoda daha iyi ve konforlu. Özellikle viraj çıkışlarında volvoda gaza basabilmek keyifli oluyor. Adeta sizi virajdan çekip alıyor. Mercedesde virajda gaza basarsanız uyarı ışıkları yanmaya baslar, mudehaleler baslar hemen.

    Mercedes sert bir yürüyene sahip. Severek aldım ama volvo 6 ileri otomatik, mercedesin 7 otomatigi karsisinda karsisinda biraz konforsuz kaldı. Sistemleri farklı biliyorum ama kullanıcı olarak yaşadığım bu. Gaz tepkileri biraz gecikmeli. Belkide ben hala alisamadim. Ama spor moda alınca isler değişiyor. Motor sesi, vites geçişleri, tepkiler daha iyi oluyor. Motor devrini hep standart moda gore daha yukarıda kullanıyor.. Mercedeste de sport moda alinca, volvo yine biraz geride kaliyor. Ankara antalya Belek Antalya Ankara seyahatim boyunca klima açık ve 4 kisi olarak 100-130 km/h arasında kullandım 7 litre/100km bir ortalama aldım. Mercedeste ayni yolu 6'5 lt ile yaptim. Sartlar ayniydi ama benzinin kalitesi bile bu farkı yasatabilir diye dusunuyorum. V40 uzun yolu keyifli. Biraz yüksektesin, güçlüsün, sollama, rampa problem olmuyor. İvmelenmesi keyifli. Gaza basınca rampa varmız yokmuş önemli degil. Tek üzücü olan 40lt/100km anlik degeri gözüne sokuyor hemen. Asla hakkını yedirmiyor, gitmem demiyor. Yuklendiginiz zaman elinde ne varsa ortaya koymaya çalışan bir yapısı var. Hani T4 olmasının hakkını sonuna kadar veriyor.

    Frenleme ise bence cok guzel. 17 inc lastiklerdenmidir bilemiyorum ama bence mercedesten daha etkili bir frenleme karakteri var.

    Sehir icinde yakıt tüketimi 9-10 lt ler civarında. Sikisik bir trafikte esimin genel kullanim degeridir. Daha once civic otomatiktede ayni degeri aliyorduk. Tabi civic 1250, v40 1400 kilo ve 125 hp ye karsilik 180 hp. Hele biraz sıkıştırırsanız 12-13 lt Yı görürsünüz. Kısaca yüksek ama katlanilabilir diye düşünüyorum. Zaten katalog tüketim degerlerine ulaşmak imkansız hepimiz biliyoruz.

    Stop-start sistemi insanı kanser eder. Nerde ne yapacagını anlamıyorsun. Yakinda cozerim algoritmasini. Ben sevmiyorum ama tamamen kaldırmak mümkün degil. Birde turbolu bir aracı hemen durdurmanın yanlış olduğunu hepimiz biliriz. Diger aracimda turbolu ve ilk clismada ve kapatmada hep kisa bir sure beklerim. Biraz rolanti calışması ile turbo devrinin dusmesi, yaglamanin bir miktar daha devam etmesi istenir. Ama dan diye durduruyor. Zararli bence. Ekonomi deniyor ama her mars, mars motorundan ve akiden yemiyormu? Bir turbo srvisi, mars motoru servisi ile ikinci aku masrafı çıkınca ekonomi cuvalliyor bence. Belkinekstra bir yaglamanin sistemi vardır bilmiyorum.

    Volvo v40 dört kişilik bir araba. Besinci yolcu herkese aci verir. On koltuklar sanki biraz arabaya gore buyuk. Bagaj küçük 330 Lt. Kapağı olmayan farklı bir benzin deposu girişi var Ford gibi. Olurda yolda kalırsan benzin takviyesi icin standart ekipman olarak bir hunı var avadanlikta.

    Birde anlık yakıt tüketimi degeri gostergesi bazen sanırım sacmaliyor, yada nasıl çalıştığını bilmediğim icin oyle düşünüyorum. Aynı rampayı inerken ayağımı gazdan çekince bazen 00 gösterirken, Bazende 4,2 veya 00 dan farklı degerler gösteriyor. Neyi okuyorda tüketim gösteriyor bilemiyorum. Ayni rampa, ayni hiz, ayni kosullar. Umarım Sabri bey beni aydınlatır.

    Şimdilik kısaca bunlar var ve umarım ilginizi çeker.

    Selamlar ve iyi akşamlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • Aracınız hayırlı uğurlu olsun.Aramıza hoşgeldiniz.
  • Teşekkür ederim. Hepimize daha iyileri de kısmet olur inşallah.
  • Verdiğiniz bilgiler ve objektif yorumunuz için teşekkürler. Mercedes C serisi belki 1 üst sınıf sayılabilir v40'a göre. Şu konuda diğer kullanıcılarda araçla ilgili paylaşımlarda bulunuyorlar:http://forum.donanimhaber.com/m_55694572/mpage_23/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vanity Fair -- 19 Haziran 2013; 12:44:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aşkın0345

    Sayın forum üyeleri,
    İlk volvom olan v40 cc t4 ile aranıza yeni katılıyorum. Diğer aracım olan c180 ilede bazı forumlara uyayım ve guzel dostluklara ve bilgilere sahip oldum. Aracımı aldığım günden beridir forumu izliyorum ve açıkcası sevdim ve değerli bir paylaşım forumu olarak görüyorum. Kısaca herkese merhaba.

    Adım Aşkın İpekçioğlu. Kendime ait bir firmada klima havalandırma sistemleri üzerine calismaktayim. 44 yaşındayım, Ankaradayim.

    Esime aldığım v40 cc ile kendi kullandığım c180 cgi(1.8 turbo) aracı yakinen karşılaştırma imkanı buldum. Ben makina muhendisiyim ve nacizane bir miktar otomotiv dunyasından anlıyorum. Hem merakımı gidermek, ogrenmek, hemde aracimla ilgili sizlere bazı bilgiler verebilmek isterim.

    Öncelikle t4 180 hp olmasına rağmen benim beklediğim performansa cok yaklaşmadı. Diğer aracım kağıt üstünde daha düşük bir güce sahip ama performansi daha tatminkar. Yol tutus sanki volvoda daha iyi ve konforlu. Özellikle viraj çıkışlarında volvoda gaza basabilmek keyifli oluyor. Adeta sizi virajdan çekip alıyor. Mercedesde virajda gaza basarsanız uyarı ışıkları yanmaya baslar, mudehaleler baslar hemen.

    Mercedes sert bir yürüyene sahip. Severek aldım ama volvo 6 ileri otomatik, mercedesin 7 otomatigi karsisinda karsisinda biraz konforsuz kaldı. Sistemleri farklı biliyorum ama kullanıcı olarak yaşadığım bu. Gaz tepkileri biraz gecikmeli. Belkide ben hala alisamadim. Ama spor moda alınca isler değişiyor. Motor sesi, vites geçişleri, tepkiler daha iyi oluyor. Motor devrini hep standart moda gore daha yukarıda kullanıyor.. Mercedeste de sport moda alinca, volvo yine biraz geride kaliyor. Ankara antalya Belek Antalya Ankara seyahatim boyunca klima açık ve 4 kisi olarak 100-130 km/h arasında kullandım 7 litre/100km bir ortalama aldım. Mercedeste ayni yolu 6'5 lt ile yaptim. Sartlar ayniydi ama benzinin kalitesi bile bu farkı yasatabilir diye dusunuyorum. V40 uzun yolu keyifli. Biraz yüksektesin, güçlüsün, sollama, rampa problem olmuyor. İvmelenmesi keyifli. Gaza basınca rampa varmız yokmuş önemli degil. Tek üzücü olan 40lt/100km anlik degeri gözüne sokuyor hemen. Asla hakkını yedirmiyor, gitmem demiyor. Yuklendiginiz zaman elinde ne varsa ortaya koymaya çalışan bir yapısı var. Hani T4 olmasının hakkını sonuna kadar veriyor.

    Frenleme ise bence cok guzel. 17 inc lastiklerdenmidir bilemiyorum ama bence mercedesten daha etkili bir frenleme karakteri var.

    Sehir icinde yakıt tüketimi 9-10 lt ler civarında. Sikisik bir trafikte esimin genel kullanim degeridir. Daha once civic otomatiktede ayni degeri aliyorduk. Tabi civic 1250, v40 1400 kilo ve 125 hp ye karsilik 180 hp. Hele biraz sıkıştırırsanız 12-13 lt Yı görürsünüz. Kısaca yüksek ama katlanilabilir diye düşünüyorum. Zaten katalog tüketim degerlerine ulaşmak imkansız hepimiz biliyoruz.

    Stop-start sistemi insanı kanser eder. Nerde ne yapacagını anlamıyorsun. Yakinda cozerim algoritmasini. Ben sevmiyorum ama tamamen kaldırmak mümkün degil. Birde turbolu bir aracı hemen durdurmanın yanlış olduğunu hepimiz biliriz. Diger aracimda turbolu ve ilk clismada ve kapatmada hep kisa bir sure beklerim. Biraz rolanti calışması ile turbo devrinin dusmesi, yaglamanin bir miktar daha devam etmesi istenir. Ama dan diye durduruyor. Zararli bence. Ekonomi deniyor ama her mars, mars motorundan ve akiden yemiyormu? Bir turbo srvisi, mars motoru servisi ile ikinci aku masrafı çıkınca ekonomi cuvalliyor bence. Belkinekstra bir yaglamanin sistemi vardır bilmiyorum.

    Volvo v40 dört kişilik bir araba. Besinci yolcu herkese aci verir. On koltuklar sanki biraz arabaya gore buyuk. Bagaj küçük 330 Lt. Kapağı olmayan farklı bir benzin deposu girişi var Ford gibi. Olurda yolda kalırsan benzin takviyesi icin standart ekipman olarak bir hunı var avadanlikta.

    Birde anlık yakıt tüketimi degeri gostergesi bazen sanırım sacmaliyor, yada nasıl çalıştığını bilmediğim icin oyle düşünüyorum. Aynı rampayı inerken ayağımı gazdan çekince bazen 00 gösterirken, Bazende 4,2 veya 00 dan farklı degerler gösteriyor. Neyi okuyorda tüketim gösteriyor bilemiyorum. Ayni rampa, ayni hiz, ayni kosullar. Umarım Sabri bey beni aydınlatır.

    Şimdilik kısaca bunlar var ve umarım ilginizi çeker.

    Selamlar ve iyi akşamlar.







    aracınız hayırlı uğurlu olsun bende s60 T4 kullanıcısıyım turbo sadece yağ soğutmalı değil aynı zamanda soğutma suyu da kullanıldığı için start stop larda herhangi bir turbo balans vs problemi yaratmayacaktır. bu bilgiyi Volvo volcar serviste motor ustasından aldım. Türkiye'de ki s60lara start stop konulmamış ama v40 t4 lerde mevcut demekki:) saygılar




  • Teşekkürler,
    Neden BMW1 veya Mercedes A düşünmedimin açıklaması ise şöyle;
    1 ve A serileri gerçekten güzel, modern, albenisi olan ve ulaşılabilir araçlar. Ancak bu modellerin, markadan beklenen kaliteyi ve özelliği vereceklerini düşünmüyorum. Hedef kitleleri tamamen farklı. Sadece Bmw m olsun, sadece Mercedesim olsun demek için alınabilecek ve ulaşması nispeten kolay araçlar. Tamamıyla markaya giriş için üretilmiş araçlar olduğunu düşünüyorum. Ayrıca alçak hatchback araçları Türkiye şartlarında çok güvenli bulmuyorum. (Kırmızı ışıkta beklerken arkamdan 110 km/h ile gelen bir Hyundai Tucson E200 aracımın bagajını yoketti. Aracım küçük ve alçak bir araç olsaydı ne olurdu bilemem. Ama benim, ne hava yastığım açtı, ne camlar kırıldı nede burnum kanadı.)
    Bu nedenle eğer hatchback tarzı bir araç alırsam Volvo olmalı birazda yüksek olmalı diye düşündüm. Kendini kanıtlamış Ford motorları ve şanzımanı ile çok ciddi bir problem yaşayacağımı düşünmüyorum.

    Ayrıca bu segmentteki araçların, müşteriye bir üst segmente geçmeleri için kurulmuş bir tuzak olduğu gibi bir komplo teorim var. Tabi bu beni bağlar.

    Bmw servislerinden ve servis fiyatlarından aşırı şikayet eden dostlarım var. Hem beni servis sırasında atölyeye almıyorlar :-)). Birde zaten Bmw serilerindeki elektronik sistemlerin mercedese göre çok hassas olduğunu ve çabuk deforme olabildiğini gördüm. Hele bazı alanların boyalı bile olmaması beni şok etti. Tanıdığım ve güvendiğim bir Bmw ustası da yok. Öyle şehir efsaneleri duydumki biraz uzak kalmaya çalıştım. Bir X5 akü değişimi yetkili serviste 900TL olurmu?. Açıklaması ise "aküyü arabaya tanıtacağız" gibi komik bir şey. Sonuçta yapılacak şey akü değişimi sonrasında basit 1 saatlik bir sistem güncellemesi. Ama kızım, kırmızı bir Bmw1 almadığım için bana hala kızgın. Bana göre BMW alınacaksa 3 serisi ile başlanmalı.

    Mercedes A, B, CLA ise malezyada üretilen araçlar diye biliyorum. Bu konuda prof dostlarımdan aldığım bilgiler doğrultusunda bazı imalat işçilik kaliteleri, zaten fiyatı ucuz çokda önemli değil gibi bir mantıkla üretildiklerini düşündüm. CLA daki kaynak noktalarının durumu ise, bir mühendis olarak söylüyorum ostim deki bir kaynak ustası bile daha iyi yapar gibi gözüktü. A serisi test sürüşlerine katıldım. renault motorlu A yı, benzinli A yı kullandım. Bence mercedes daha iyisini yapabilirdi. CLA çok ilginç bir araç. Ya seversin yada sevmezsin. Mercedes mi? evet. Her türlü donanımı var mı? var. Ben sevdim mi? hayır. Kullandığım C 180 bile daha bir mercedes gibi hissettiriyor. Eski aracım 1998 E200 dü ve onun yanında C180 bile konfor konusunda çokda başarılı değil. Ama daha kıvrak, daha ekonomik, daha albenili, daha modern. Fakat o eski aracımın hissettirdiği mercedes kullanımı keyfinden uzak. Bana göre Mercedes alınacaksa C serisi ile başlanmalı.

    Tabi bir BMW veya Mercedes ne kadar kötü olabilirki. Sonuçta adamlar marka imajına asla zarar vermek istemez. Belkide benim atladığım veya düşünmediğim veya bilemediğim başka şeyler vardır.

    Ama Volvo bende daha farklı bir duygu oluşturdu. Hakikaten o segmentteki araçlardan farklı olarak güvenli sağlam bir yapının içinde hissettirdi. V40 CC biraz daha yüksek ve arka kapak şaseyi tamamlayan ve güvenliği zayıflatan bir öğe değilde, sadece ana direkler arasındaki boşluğu kapayan bir kapak gibi duruyor. Kullandığım diğer araçlardan farkli bir iç yapısı ve ergonomisi var. Hala kendime göre koltuk ayarı konusunda başarılı olamadım.

    Birde Volvoda gördüğüm birşey dikkatimi çekti. Aynı tuşun farklı menülerde birden fazla görevi var. Bu biraz durumu karıştırıyor. Murat 124 nesli bir insan olarak bir düğme ya açar ya kapar mantığı ile yaşadım ve alışmam zaman alıcak. Ayrıca ne kadar elektronik, o kadar sıkıntı yaşama ihtimali diyorum.

    Selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aşkın0345


    Teşekkürler,
    Neden BMW1 veya Mercedes A düşünmedimin açıklaması ise şöyle;
    1 ve A serileri gerçekten güzel, modern, albenisi olan ve ulaşılabilir araçlar. Ancak bu modellerin, markadan beklenen kaliteyi ve özelliği vereceklerini düşünmüyorum. Hedef kitleleri tamamen farklı. Sadece Bmw m olsun, sadece Mercedesim olsun demek için alınabilecek ve ulaşması nispeten kolay araçlar. Tamamıyla markaya giriş için üretilmiş araçlar olduğunu düşünüyorum. Ayrıca alçak hatchback araçları Türkiye şartlarında çok güvenli bulmuyorum. (Kırmızı ışıkta beklerken arkamdan 110 km/h ile gelen bir Hyundai Tucson E200 aracımın bagajını yoketti. Aracım küçük ve alçak bir araç olsaydı ne olurdu bilemem. Ama benim, ne hava yastığım açtı, ne camlar kırıldı nede burnum kanadı.)
    Bu nedenle eğer hatchback tarzı bir araç alırsam Volvo olmalı birazda yüksek olmalı diye düşündüm. Kendini kanıtlamış Ford motorları ve şanzımanı ile çok ciddi bir problem yaşayacağımı düşünmüyorum.

    Ayrıca bu segmentteki araçların, müşteriye bir üst segmente geçmeleri için kurulmuş bir tuzak olduğu gibi bir komplo teorim var. Tabi bu beni bağlar.

    Bmw servislerinden ve servis fiyatlarından aşırı şikayet eden dostlarım var. Hem beni servis sırasında atölyeye almıyorlar :-)). Birde zaten Bmw serilerindeki elektronik sistemlerin mercedese göre çok hassas olduğunu ve çabuk deforme olabildiğini gördüm. Hele bazı alanların boyalı bile olmaması beni şok etti. Tanıdığım ve güvendiğim bir Bmw ustası da yok. Öyle şehir efsaneleri duydumki biraz uzak kalmaya çalıştım. Bir X5 akü değişimi yetkili serviste 900TL olurmu?. Açıklaması ise "aküyü arabaya tanıtacağız" gibi komik bir şey. Sonuçta yapılacak şey akü değişimi sonrasında basit 1 saatlik bir sistem güncellemesi. Ama kızım, kırmızı bir Bmw1 almadığım için bana hala kızgın. Bana göre BMW alınacaksa 3 serisi ile başlanmalı.

    Mercedes A, B, CLA ise malezyada üretilen araçlar diye biliyorum. Bu konuda prof dostlarımdan aldığım bilgiler doğrultusunda bazı imalat işçilik kaliteleri, zaten fiyatı ucuz çokda önemli değil gibi bir mantıkla üretildiklerini düşündüm. CLA daki kaynak noktalarının durumu ise, bir mühendis olarak söylüyorum ostim deki bir kaynak ustası bile daha iyi yapar gibi gözüktü. A serisi test sürüşlerine katıldım. renault motorlu A yı, benzinli A yı kullandım. Bence mercedes daha iyisini yapabilirdi. CLA çok ilginç bir araç. Ya seversin yada sevmezsin. Mercedes mi? evet. Her türlü donanımı var mı? var. Ben sevdim mi? hayır. Kullandığım C 180 bile daha bir mercedes gibi hissettiriyor. Eski aracım 1998 E200 dü ve onun yanında C180 bile konfor konusunda çokda başarılı değil. Ama daha kıvrak, daha ekonomik, daha albenili, daha modern. Fakat o eski aracımın hissettirdiği mercedes kullanımı keyfinden uzak. Bana göre Mercedes alınacaksa C serisi ile başlanmalı.

    Tabi bir BMW veya Mercedes ne kadar kötü olabilirki. Sonuçta adamlar marka imajına asla zarar vermek istemez. Belkide benim atladığım veya düşünmediğim veya bilemediğim başka şeyler vardır.

    Ama Volvo bende daha farklı bir duygu oluşturdu. Hakikaten o segmentteki araçlardan farklı olarak güvenli sağlam bir yapının içinde hissettirdi. V40 CC biraz daha yüksek ve arka kapak şaseyi tamamlayan ve güvenliği zayıflatan bir öğe değilde, sadece ana direkler arasındaki boşluğu kapayan bir kapak gibi duruyor. Kullandığım diğer araçlardan farkli bir iç yapısı ve ergonomisi var. Hala kendime göre koltuk ayarı konusunda başarılı olamadım.

    Birde Volvoda gördüğüm birşey dikkatimi çekti. Aynı tuşun farklı menülerde birden fazla görevi var. Bu biraz durumu karıştırıyor. Murat 124 nesli bir insan olarak bir düğme ya açar ya kapar mantığı ile yaşadım ve alışmam zaman alıcak. Ayrıca ne kadar elektronik, o kadar sıkıntı yaşama ihtimali diyorum.

    Selamlar

    izlenimlerinizi bir çırpıda zevkle okudum gayet objektif ve güzel bir değerlendirme olmuş teşekkür ederiz ayrıca aracınız da hayırlı olsun resimlerini bekleriz.




  • Hoş geldiniz.

    Aracınızı kazasız belasız günlerde kullanmanız dileklerimle...
  • Aracınız hayırlı olsun. Umarım zevkle, kazasız ve belasız binersiniz.

    Aramıza hoşgeldiniz.
  • Aracınız hayırlı olsun.
  • Incelemenizi bir solukta okudum elinize saglik cok guzel yansitmissiniz. Aracinizi guzel gunlerde kullanin. Izniniz olursa bilgisayara gectigimde, V40 konusu giris mesajina bu incelemenizin linkini koyacagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın eas722, tabiki ve çok sevinirim. Dilediğiniz gibi kullanabilirsiniz.
    Hem zaten foruma yazdıklarım foruma aittir. Ben sadece çokda teknik olmayan bir değerlendirme yapmaya çalıştım.
    Günümüzde teknoloji aşırı derecede ileride, birçok özellik ve birçok teknoloji var ve neyi nasıl alacağımıza karar vermek çok zor. Satış personelinin bilgi eksikliği veya sattıkları ürünle çok da ilgili olmamaları, sadece satılacak bir mal olarak görmeleri, ana firmaların bu konuda muhtemel eğitim eksikleri sonucu müşteriler sıkıntı yaşıyorlar.

    Aslında bu birazda distribütörlerin hatası veya yöntemi bence. Türkiye de satmak için belirli adet ve yine kendi belirledikleri özelliklerdeki araçlardan bir paket yapıp stok alıyorlar ve öncelikle onları satmaya çalışıyorlar. Bunun sonucuda aslında çok daha özellikli bir araç alabilecekken, stokta olan, fiyat kaygısı ile alınmış düşük özellikli araçlara yönlendiriliyoruz. Stoktaki aracı satabilmek içinde, stokta olmayan araçların özelliklerinden pek bahsetmiyorlar. Bizde genel aksesuar ve özellikler konusunda çok fazla bilgi sahibi olmadan önümüze konan ile idare etmek zorunda kalıyoruz. Yada özel bir sipariş istemek durumunda kalırsanız en az 2 ay beklemek zorunda kalıyorsunuz. Tabi bu özellikler konusunda ana firma biraz ketum kalırsa, fiyat ve teknik özellik bakımından çok fazla bilgimiz olmuyor.

    Selamlar




  • ben olsam BMW 1 veya yeni Audi A3 alırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    ben olsam BMW 1 veya yeni Audi A3 alırdım.

    Sn. Aşkın0345'in sizin bu yorumunuzdan sonra "eyvah ben yanlış yapmışım" diyerek aracını satacağını sanmam.

    "Ben olsam BMW 1 veya yeni Audi A3 alırdım" adıyla Otomobil Genel'de yeni bir konu açarsanız, kendinizi daha doğru yerde ve daha iyi ifade etme imkani bulabilirsiniz sanırım.
  • Zaten bu arkadas bir bide sonersungur mudur nedir o var.
    Bu adamlar sırf muhalefet olmak için durup durup gelır bu sayfaya yazarlar.
    Anlamak mümkün degıl hoş anlamaya çalışmakta vakit kaybından başka birşey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • imagoodman kullanıcısına yanıt
    Yolunu kaybetmiş olabilir diye, adres göstermeye çalıştım.

    Otomobil Genel tam bu muhabbetin yeri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan.d

    Yolunu kaybetmiş olabilir diye, adres göstermeye çalıştım.

    Otomobil Genel tam bu muhabbetin yeri.

    Yok hocam yol kaybı fılan yok bunlarda.
    Ben zaman harcamamanız için dedim.
    Bılerek gelır yazarlar buraya
    Amaç tepkı toplamak.
    Amaç buradaki ortamı sabote edıp kendilerıne karşı provake etmek.
    Onun için bu gibi durumlarda hep söylediğimiz bisi var ''ölü takliti yapın''etkili oluyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onboardx arkadaşım, bu tür seçimler tamamen kişiye özgüdür ve fikrine değer veririm.
    Ancak kişisel ve teknik olarak BMW ve Audi markalarına yakınlık duymuyorum. Tabiki çok kaliteli ve güzel araçlar ama ben öncelikle Mercedes fanatiğiyim galiba. Dediğim gibi bu da ilk Volvom ve beklentilerimi fazlası ile karşıladı. Eşim kullandığı için henüz tam sahiplenemedim ama hoşuma giden farklı bir yapı ve kültürü var Volvo nun.

    Ayrıca hep söyledim, BMW 3 ten, Audi 4 ten ve Mercedes C den başlar. O an için param yetmedi bu kasalara ve alamadım. Alabilecek olsaydımda C serisini tercih ederdim. Diğer küçük kasaları hep satış amaçlı ve markaya giriş için, müşteri kazandırmak için yapılmış bir stratejik ürün diye düşünüyorum.

    Bmw de görünmeyen bazı yerlerin boyasız bırakılması çok şaşırtıcı. Elektronik aksamlarda inanılmaz problemler yaşanıyor. Her araçta problem olabilir ama sanki Bmw da biraz daha fazla. Servis hizmet bedelleri inanılmaz. Basit bir servis ustası bile sanki aya mekik kaldırmış gibi müşterisine aptal muamelesi yapıyor. Marka kültürüne ve tekniğine uzağım, bilgim yok ve aldatılmaya çok müsaitim.

    A3 yerine Golf almayı tercih ederdim. Aynı kasa, hemen hemen aynı özellikler ve aynı motor için fazla ödemeyeyim diye. Yine bir fikrim varki; üreticilerin müşterilerine biraz saygısı olmalı. Şu an 6. ayda 2 adet 2013 model A3, sanırım 3 adet 2013 model A4 var. Daha 6. aydayız. Araçlardaki değer kaybınada bakmak lazım. Ayrıca Ferit Şahenk ten çok hoşlanmam. Hoş onun umurunda bile değilim ama olsun.

    Ayrıca biraz etrafa bakın bu üç marka için. 1990-2000 arası imalatlı en çok hangi aracı görürsünüz. Sırasıyla söyleyeyim. En çok Mercedes 200E ve E200-ve türevleri, C180 eski kasa; bol miktarda Bmw 3 serisi ve az bir miktarda 5 serisi. Audi ise hemen hemen yok gibidir bu yıllar arasında üretimiş araçlar arasında. En azından benim bulunduğum yerde böyle görünüyor. Volvo s40 ve s60 ise sanırım bmw den biraz daha fazladır.

    Selamlar




  • Aşkın0345 A kullanıcısına yanıt
    aracın kalitesini bizzat incelemiş biri olarak yakından gördüm ve o konuda bir lafım yok. kazasız belasız günlerde kullanmanız dileğiyle.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.