Şimdi Ara

!!! KAPORTASI EN ÇÜRÜK ARAÇ HANGİSİ !!! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
0
Favori
20.679
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çevremde gördüğüm kadarıyla Japon otomobilleri (bütün Japonları bilmiyorum; bahsettiğim Toyota, Honda), mekanik aksam ve motor açısından çok sağlam olmasına rağmen kaportaları ince olduğu için en ufak çarpmada, sütmede kolay deforme oluyorlar. Ancak paslanma konusunda pek sorunlarını görmedim.

    Alman ve İsveç otomobillerinin kaportaları hem pas yönünden hem de fiziksel dayanıklılık olarak iyiler.

    Türkiye'de üretilen eski Tofaş kuş serisi ve Renault 12, 9 serileri hem pas hem de dayanıklılık açaısından çok kötü. Kuş serisi Renault'lardan biraz daha iyi.

    Kore otomobillerinden Hyundai'nin de kaportası fiziksel olarak zayıf, Kia biraz daha iyi gibi duruyor.

    Renault'nun Megane 2'sini pek bilmiyorum, ama Megane 1 kaporta yönünden zayıf.
  • tofaştır.
  • Saç kalınlığı ile güvenlilik karıştırılmaması lazım yüksek hızlarda kaportanın hiç bir önemi yoktur.. Allah korusun..
    Opel Astra G'lerin saç kalınlığı fazladır..
    Clio,Peugeot serisinin saç kalınlığı biraz daha incedir.
  • Valla aslında kaporta sağlamlığı diye birşey yok benim gözümde allah öldürmeyince öldürmüyor mesela adam ferrarisi bi yere vuruyor perde sürücü vs vs hava yastıkları açılıyor kurtuluyor ama arabada yangın çıkıyor ölüyor ama mesela babam bizim r9 ile kavşakta bi takla attı 4 5 kere havada döndü süründü oraya buraya vurdu 5 kişi içeriden burnu kanamadan çıktı he sağlamlık tabikide önemlidir tedbir senden takdir allahtan bence kaportası en çürük araçlar bazı kullanılmaya devam edilen eski model araçlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 'Şükrü

    Saç kalınlığı ile güvenlilik karıştırılmaması lazım yüksek hızlarda kaportanın hiç bir önemi yoktur.. Allah korusun..
    Opel Astra G'lerin saç kalınlığı fazladır..
    Clio,Peugeot serisinin saç kalınlığı biraz daha incedir.

    Hocam gerçekten kalın mı yahu hiç dikkat etmedim bizim arabada. Yeni astralardanda hafif araba hea

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nadirgurece


    quote:

    Orjinalden alıntı: cemsultan

    Çamurlukları kasdediyorsan onlar zaten plastik. Ayrıca Clio Sümbül bile 4 yıldızlık bir araçtır. Çoğu araçtan da sağlamdır.

    Selamlar.

    alla allaaa kaporta diyom sen çamurluk diyon türk yapımı hani bursa reno fabrikasında üretilen clio'lardan bahsediyom avrupa clio deil türk yapımı clioların kaportasına bastır bak elinle ne demek istediğimi anlıcan

    yukarda işaretlediğim yerde neyi kastettiniz acaba?




  • önceki sayfada da belirtilmiş kaportanın bence de önemi yok, plastik de olsa karasör kafes önemli. Şimdi ucuz tutsuz yükü azalsın diye araçların plastik de çok kullanılmaya başladı. Çamurluk vs..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shorin

    ARKADAŞLAR SİZCE KAPORTASI EN ÇÜRÜK ARAÇ HANGİSİ?

    BENIM ESKI ARABA HONDA CIVICDI DEGISTIRDIM PEUGEOT ALDIM. HONDA SANKI DAHA BOYLE NARIN BI ARABAYDI GIBI GELDI SIZIN BOYLE TECRÜBELERİNİZ OLDU MU? SAÇ KALINLIGI FİLAN HAKKINDA BİLGİNİZ VARMI?

    EN KALİTELİ VE SAGLAM ARABA VOLVO DERLER DOGRU MU Kİ?

    volvo enlerin içindedir dogrudur audi ford opel ..... uzar gider kemikli araba zaten ilk görüşte kendini belli eder araba çin malı olmasın da :)) renoult fiat hyundai dan uzak durun bi de tofaş ....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete321


    quote:

    Orijinalden alıntı: 'Şükrü

    Saç kalınlığı ile güvenlilik karıştırılmaması lazım yüksek hızlarda kaportanın hiç bir önemi yoktur.. Allah korusun..
    Opel Astra G'lerin saç kalınlığı fazladır..
    Clio,Peugeot serisinin saç kalınlığı biraz daha incedir.

    Hocam gerçekten kalın mı yahu hiç dikkat etmedim bizim arabada. Yeni astralardanda hafif araba hea


    Yeni Astra'dan hafif olması bir çok sebebe bağlı :)
    Donanımsal olarak,motor olarak, şanzıman olarak şase olarak :)
    Sadece Saç bunların yanında fıs yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 'Şükrü

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mete321


    quote:

    Orijinalden alıntı: 'Şükrü

    Saç kalınlığı ile güvenlilik karıştırılmaması lazım yüksek hızlarda kaportanın hiç bir önemi yoktur.. Allah korusun..
    Opel Astra G'lerin saç kalınlığı fazladır..
    Clio,Peugeot serisinin saç kalınlığı biraz daha incedir.

    Hocam gerçekten kalın mı yahu hiç dikkat etmedim bizim arabada. Yeni astralardanda hafif araba hea


    Yeni Astra'dan hafif olması bir çok sebebe bağlı :)
    Donanımsal olarak,motor olarak, şanzıman olarak şase olarak :)
    Sadece Saç bunların yanında fıs yani

    anladım haklısınız




  • Soyle bir ornek vereyim;Mitsubishi ASX'in camurluklarinda plastik ve esnek bir malzeme gorunce araştırma gereği hissettim.Camurluk gibi parcalar yaya güvenliği icin böyle üretiliyor diye birsey okumuştum.Dogrulugundan emin değilim ama Acikcasi bana Mantikli geldi.Artik cogu marka camurluklarda plastige geçiyor.Bir yandan maliyeti azaltma cabası olsa gerek.

    Bu arada Renault,Hyundai,Fiat vb. markalara dandik,kalitesiz,guvensiz diyenleri ciddiye almayın.Ozellikle Renault ve son zamanlarda Hyundai güvenlik konusuna ciddi önem veriyor.Renault eskilerden beri Cok fazla yatırım yapıyor.
    Ama symbol,Linea gibi modeller Avrupa pazarından ziyade Rus,Türk vb. pazarları icin üretiliyor.Bu yüzden ürün gamindaki diğer modellere nazaran bir nebze vasat bu konuda.Ama yeni symbol'de yan hava yastıkları,esp gibi donanımlarla bunları aşacaklarını düşünüyorum.Keza Linea icinde öyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biri impala guvenli dedi actirdi agzimi efendiler ndcup testlerinden 4 yildizli bir arabayla carpistir impaladan sag cikan olmaz tesler utube da var acin bakin bugunki teknolojive teknikle 40 yil oncesi bir degil eski tofas gurubu curuk malum birsey daha ekliyecegim kore mali arabalarin dayaniksiz ve cabuk cirur olmasindaki en onemli faktor kullandiklari malzemenin geri donusumden elde ediliyor olmasi yani avrupalinin attigi arabalari eritip yeni araba yapiyorlar cogu malzemede bu sekilde uretiliyor mesele bu cin deki durumda malzemenin hammaddesini kalitesiz uretmeleri hammadde var yanlis uretim var neyse bu konu uzaaar gider bu yetisir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuyuda hortlattim bu arada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


  • Tofaş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi losttime35 -- 25 Haziran 2014; 6:01:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fransız araçları
  • fransız,eniştemde peugeout bende renault var,kaporta beş para etmez arabada aynı şekilde,fransızlar araba üretemiyor ama motorları güzel
  • 10 yıllık konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shamsheytani S kullanıcısına yanıt
    batukır gitti sende gidersin inşallah
  • Belki 30 yıl önce öneme sahip olabilecek, tartışılabilecek bir konu.

    Günümüz teknolojisinde güncel araçlar için pek bir anlamı yok.

    Aşağı yukarı hepsinin sac kalınlıkları aynı, hepsinin 10+ yıl paslanmazlık garantisi mevcut, vs. bu standartlar oturalı çok oluyor.
  • Hondaya çürük demişler, 94 model civic var bende, taş gibi valla, şimdiki araçlar bana daha kalitesiz geliyor çoğunun içi full plastik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.