Şimdi Ara

SONY’ nin Yeni “P” Serisi Televizyonları Çıktı…

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
114
Cevap
6
Favori
11.640
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar SONY’nin yeni PHOTOSHOP” özellikli P serisi televizyonlar piyasaya çıktı.
    Diğer adı w805 olan bu seride, televizyon görüntünün köşelerinden ekranın ortasına doğru ışık hüzmeleri göndererek görüntüyü bir albüm çerçevesi içerisindeymiş havasına sokuyor…
    Daha önce PHILIPS’in ekranın arkasında bulunan ve dışarı doğru yaydığı ışıklandırma sistemini SONY içeri doğru deneyerek televizyonculukta çığır açıyor.

    Bu serinin bir diğer özelliği izleyicinin gözlerinin yorulmasını önlemesi. USB üzerinden film oynatırken, sizin gözlerinizin fazla hareket edipte yorulmaması için filmi bir süreliğine kendi kendine donduruyor.
    Daha sonra beyin jimnastiği yaparak kumandanın hangi tuşundan görüntünün çözüldüğünü bulmaya çalışıyorsunuz (burada ben tüyo vereyim hiç birisi!),
    e sonra haliyle beş on kalori de olsa sizi biraz spor yapmaya da zorluyor, kalkıp fişi prizden çekiyorsunuz biraz bekleyip yeniden çalıştırınca sistem yeniden mükemmel çalışmaya başlıyor.
    Bunu birkaç kere yapınca insanın bir sinirleri gevşiyor, bir rahatlıyor ki anlatamam… Hatta çocuklar baba göbeğin eridi gibi dediler ama ben pek inanmadım, bence en az bir ay bu TV de film izlemek gerek.

    SONY servisini zaten anlatmaya gerek yok sanırım, mükemmel insanlar sağ olsunlar. Geçenlerde ufak bir sorunum oldu, danışmak durumunda kaldım.
    Ya dedim ekranımın köşesinde ışık huzmeleri var böyle belli belirsiz bulut gibi oluyor, geldiler fotoğraf çekip gittiler, yirmi gün sonra bana “böyle bir şeyle ilk defa karşılaştıklarını” söylediler.
    Hatta benim için akil insanlar heyeti” kurmuşlar, bunlar zahmet etmişler benzer televizyonları incelemişler, ve benim televizyonumun gayet normal olduğuna,
    performans dahilinde olduğuna karar vermişler, olur böyle şeyler demişler… Gerçi benim televizyonumdaki sorunu gidip başka tv.lere bakıp çözmeye çalışmışlar,
    keşke başka tv.lere bakacaklarına gelip benim tv. baksalardı ama, napalım artık olmuş işte.

    Aşağıda birkaç örnek resmini eklemeye çalıştım, umarım görüntüler faydalı olur. Alacak arkadaşlara hayırlı olsun…










  • Yarildim hocam cok iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semih_avcı



    Yarildim hocam cok iyi

    hocam adamlar komedi filmi gibi, bemi televizyona bakmıyolar gitmişler başka televizyonları seyretmişler, bana senin televizyonun iyidir iyi diyorlar :)




  • Bu konu tutar , güzell

    Başka bir servisi aramayı denedin mi , belki onlar yanlışlıklada olsa değiştirirler : )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRAPS -- 10 Haziran 2013; 1:14:24 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UFO123

    quote:

    Orijinalden alıntı: semih_avcı



    Yarildim hocam cok iyi

    hocam adamlar komedi filmi gibi, bemi televizyona bakmıyolar gitmişler başka televizyonları seyretmişler, bana senin televizyonun iyidir iyi diyorlar :)

    Hocam diyecek soz yok ama okudukca guluyorum yazi cok iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gecmis olsun bu tv mutlaka degisir.adamlar hakkaten "boyle birsey"le ilk kez karsilasmis olabilirler
    sony sizin icin efekt yapiyor daha ne istiyorsunuz diye azarlamamalarina sevinmeniz lazim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackzeros -- 10 Haziran 2013; 1:26:24 >
  • her yere şikayet et yoksa olumlu sonuç alamazsın led tvler böyle marka fark etmez ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 666azazel

    her yere şikayet et yoksa olumlu sonuç alamazsın led tvler böyle marka fark etmez ...

    buradan başladım, önce foruma bi şikayet edeyim,buradan biraz ses çıksın, üstadlar var burada, tv.nin ilmini yapmış adamlar, onlara bi sesimi duyurayım, sonra tüketici heyeti, mahkemesi, avrupaya kadar götürecem zaten :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FRAPS

    Bu konu tutar , güzell

    Başka bir servisi aramayı denedin mi , belki onlar yanlışlıklada olsa değiştirirler : )

    walla iyi fikir, samsung'u bi deneyim yarın, belki tutar :)
  • çok güzel yazmışsın hocam eline sağlık
  • bundan daha iyi anlatılamazdı sanırım.. baya belli ışık sızması sony değiştiriyo biliyordum bu tip durumlarda.. tüplü ye devam etcez sanırım..
  • carloska kullanıcısına yanıt
    hocam teşekkürler, belli tabii de SONY azıcık ilgi gösterse, burnundan kıl aldırmıyorlar. Şikayet sitesine yazdın ertesi gün cevap yazmışlar.


    "Değerli Müşterimiz,
    "Cihazınızda arıza olduğunu belirtmeniz üzerine servisimiz cihazınızı kontrolünü sağlamış, yetkili teknik servisimiz tarafından yapılan kontrollerde cihazınızda teknik bir arızaya rastlanmamıştır. Teknik arıza tespit edilmeyen cihazlar ile alakalı herhangi bir işlem gerçekleştirilememektedir. Bu konuda herhangi bir işlem yapılamayacağını iletir, anlayışınızı rica ederiz.
    Bilgilerinize arz ederiz.
    Sony Eurasia Pazarlama A.Ş.
    www.sony.com.tr "

    Cihazda teknik arıza tespit edilememiş, bu ne arızası peki? Bizimki televizyon arizası değil, Ariza Makukula ! Kardeşim televizyona Meram Belediyesi mi bakacak




  • Bu kadar ışık sızması varsa direkt yeni modelle değiştir ya da hakkını ara
    4 yerden ışık sızması var 3 ünde çok fazla ışık sızması var kabul edilebilir durum değil

     SONY’ nin Yeni  “P” Serisi Televizyonları Çıktı…



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yenerbalcı -- 10 Haziran 2013; 21:06:54 >
  • yenerbalcı kullanıcısına yanıt
    çok teşekkür ederim açıklamalı desteğin için,
    Birinci: Normal servis kanalı ile müracaat ettim, yirmi gün sonra benim defalarca zorlamamla döndüler, sorun yok normal bu dediler.
    İkinci: müşteri hizmetlerini aradım ve şikayet etmek istiyorum dedim, kaale bile almadılar, sen zaten müracaat etmişsin cevabını almışsın dediler
    Üçüncü: Şikayet var sitesine yazdım anında cevap vermişler problem yok diye.
    Yarın tüketici hakem heyetine müracaat edecem,
    sonra tüketici mahkemesine,
    o da olmadı mahkemeye verecem, süründürecem ilgisiz SONY yi
  • ben de LG mağduruyum buraya belki son yazışım

    ışık sızmaları, hareketli görüntü sorunları ve tonlarcası

    ve verilen binlerce lira para

    mahkemelerle uğraşmak da cabası

    sanayi ve ticaret bakanlığı uyuyor mu

    bu kadar sorunlu ürünün Türk piyasasına girmesine neden göz yumuluyor

    bir isviçrede bir norveçde bu ürünleri satmaya cesaretleri var mı?

    çözüm TSE , sanayi bakanlığı gibi kurumların buna dur demesinde

    çünkü panel mağduru çok kişi var..
  • Plazma tv varken, led almak kumardir.

    lg veya samsung satin almak rus ruletidir :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşım,

    Direk git tüketici hakları mahkemesinde davanı aç..Bunların Türkiye'deki tavırları akıllara zarar..Ben Japonya'ya bile 2 defa yazdım..en sonunda mahkemeye verdim 1 sene sonra kazandım..Lütfen Türklere 2.sınıf vatandaş muamelesi yapmalarına izin vermeyin..Hakkınızı arayın..Bu olayı temyiz aşaması da sonuçlandıktan sonra detaylarıyla başlık açıp anlatacağım..Amerika da,Avrupa da cesaret edemeyecekleri şeylere burada cüret ediyorlar..Ne yazık ki sistemimiz de buna müsait..Resmen insanlarla dalga geçiyorlar..Şu paraları ödeyip bir de üzerine servislerle mahkemelerle uğraşıyoruz..Yazık şuradaki insanlara..Ödenen milli servete..
  • hakankaran kullanıcısına yanıt
    Bi paket fındık alıyosun adam, arkasına yazıyo, beher miktarda içine fıstık kaçmış olabilir diye,
    püskevit alıyosun yazıyo eser miktarda glutenli mamul içerir diye,

    İşte senin bahsettiğin bakanlığın fındık fıstıkçıya gücü yeter ancak,uğraşamazlar büyük firmalarla,
    adamlar alenen tüketiciyi kandırıyolar, bi yazıyo telefon verecem sonra yok diyo şaka yaptım (SONY yine !).
    televizyonu satarken bak ışık falan sızdırabilir, ölü piksel olabilir (şimdi var mı bilmiyorum, bi zamanların modası da ölü pikseldi, yok falanca firma hemen değiştiriyomuş, yok öteki beş piksele kadar kabul etmiyomuş, yok efendim pixel ekranın ortasındaysa şöyle oluyomuş, bi standartları yoktu onuda gariban tüketicinin kucağına bırakıyorlardı) diye yazamaz, çünkü Türkiye'ye gönderdikleri hemen bütün ürünler yapılan testlerde az hatalı olan ürünler. Bunlarda, az hatalıların kötü olanlarını ANADOLU'ya gazlıyorlar. Tıpkı Levent Migrosta aldığın çikolata henüz beş gün önce üretilmişken, KONYA'da benim buradaki marketten aldığım aynı marka çilolatanın onbir ayını raflarda geçirmiş olması gibi...




  • teşekkürler desteğin için arkadaşım, tüketici mahkemelerini araştırıyorum, iki yer var başvuracağım sanırım, biri tüketici hakem heyeti, öteki de mahkeme, sanırım ben mahkemeye başvuracağım.
  • gitmen gereken yer tüketici mahkemesi.(t.hakem heyeti değil) buralarda bilgi verirsin , sıkıntını paylaşırsın ama çözüme ulaşamazsın.

    adliyeye git.oradan tüketici mahkemesini sor.sana başvuru yerini gösterecekler.30-40 tl gibi bir ücret ödeyerek başvurunu yap.

    internetten bir adet tüketci makkemesi başvuru örneği indir.buna göre başvurunu 3 nüsha hazırla .şikayetini , cihazdaki kusuru detaylı anlat.ekinde fotoğrafla.yanında nüfüs fotokopilerinide bulundur.6-9 ay içinde çözüme ulaşır isteğine göre para iadesi yada cihaz değişimini alırsın.bu kadar basit.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.