Şimdi Ara

Vatan-bilkom cihaz değişimi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Edit: 8.6.2013
    cihazı bugün teslim aldım, ancak şansima 1 adet ölü pixel cıktı, ve cihaz kutulu degisim degilde sadece cihaz sifir gelmis eski kutusuyla...ama 1 adet ölü pixel icinde vermek istedim ilerleyen zamanlarda belki veririm :)


    Merhabalar dün itibariyle bi yarışmadan ipad 3 kazandım. Dün elime geldi, vatandan alınma faturası mevcut(fiyat kısmı kapalı) ve bilkom cihazı, ancak cihazın sağ üst köşesinde bir toz tanesi var, bariz belli olmakta...

    Eskişehirde ikamet ediyorum, vatana götürsem hemen değişim yapma şansları var mı? Yoksa önce bilkoma göndericek sonra mı karar verilecek?

    Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi san_jose -- 8 Haziran 2013; 20:18:24 >



  • gift/hediye olduğu için faturada tutar yazmaması normal bu arada bilkomamı gönderirler orasını bilmiyorum ama sizin sonuç itibariyle 2 yıl garantiniz var. normalde para verip alsanız direk değişir ama şu durumda en kötü ihtimal siz bilkoma gidebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *GameOver* -- 5 Haziran 2013; 11:57:49 >
  • Eskişehirde bilkom olmaması büyük sorun, sonuçta ayıplı mal bu, ama vatanın tutumu nasıl ilgililer mi emin değilim,

    Bilkoma da mail attım bakalım, umarım vatan hemen değişimini yapar..
  • Ürün ayıplı ödülde olsa ürün değiştirebilirsin önce bilkomun müştei hizmetleri tel arancak varsa kesin bilmiyorum ara fikir al yada vatan pc ara faturası size ait ürün sizden alınmış vb..gibi değişim yapabilirler..Fakat şöyle bir durum var internetten online alınan ürünlerde kargo ürünü teslim ettiğinde size almadan kutusuna baktınızmı bükük,kututa hasar jiletini yırtık vb olduğu taktirde hasr tespiti yapılır yeni ürünle değiştirilir ama siz belliki imzalayıp kargocudan aldıktan sonra üründe ayıplı yeri görmüşsünüz genelde bu durumda satın alınan firma değişim yapmıyor gatantiye vermek icap ediyor garantida eğer sizden kaynaklanmayan bir hata olduğunu tespit ederse yenisi ile değiştirilir sonuç itibari ile sıkıntın bir şekilde telafi edilir hayırlı olsun bu arada nasıl kazandın ödül olarak söyllesene merak ettim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cefe34

    Ürün ayıplı ödülde olsa ürün değiştirebilirsin önce bilkomun müştei hizmetleri tel arancak varsa kesin bilmiyorum ara fikir al yada vatan pc ara faturası size ait ürün sizden alınmış vb..gibi değişim yapabilirler..Fakat şöyle bir durum var internetten online alınan ürünlerde kargo ürünü teslim ettiğinde size almadan kutusuna baktınızmı bükük,kututa hasar jiletini yırtık vb olduğu taktirde hasr tespiti yapılır yeni ürünle değiştirilir ama siz belliki imzalayıp kargocudan aldıktan sonra üründe ayıplı yeri görmüşsünüz genelde bu durumda satın alınan firma değişim yapmıyor gatantiye vermek icap ediyor garantida eğer sizden kaynaklanmayan bir hata olduğunu tespit ederse yenisi ile değiştirilir sonuç itibari ile sıkıntın bir şekilde telafi edilir hayırlı olsun bu arada nasıl kazandın ödül olarak söyllesene merak ettim

    Hiç bir kargocu ürünü açmamı incelememi beklemez ki. İmzayı atarım basar gider.

    Geçen hafta ups kargo vatandan iphone getirdi mesela. Netten almıştım. Açtım baktım telefonda kusurlar var. Hemen vatan mağazasına götürdüm. Aldılar ürünü. Antalya mağazamızda stokta var dediler 2 gün sonra getirdiler gittim aldım.

    Garantiye falan yollamıyorlar. Tabi telefonlarda sim kartla etkinleştirme yapmamak lazımmış öncelikle.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vatan bilgisayar bu konularda kolay kolay değişim yapmıyor. Malum sizden geri alınan ürünü nasıl satacaklar ? Büyük olasılık size servise yollayalım değişim için onay verirlerse değiştirelim diyeceklerdir. Ama kutu içeriğin herşeyin düzenli hiçbirşeyi atmamışsan her şey sıfır ürünmüş gibiyse mağaza müdürüyle görüşmeyi dene. Müdürün herşeyi değiştirmeye yetkisi var.
  • Arkadaşlar bilkoma mail attıım, durumu anlattım eskişehirde teknik servisleri varmış(bunuda yeni öğrendim,daha 1-2 ay olmuş sanırım) oraya götürmemi söylediler...bende götürüp oraya bıraktım.. Muhtemelen 2-3 gün beklicem sanırım...

    Ürünü büro time ın yarışmasından kazanıldı; fatura 21 mayısta kesilmiş, aradan o kadar zaman geçmiş, faturada fiyatlar kapatılmış. Vatana gitsem muhtemel onlarda bilkoma göndericekti olay biraz daha uzayabilirdi..

    Ama hediye değilde ben kendim alsam ve aynı gün vatana götürsem birebir değişim isterdim, sonuçta adamlarda haklı en basitinden fatura tarihine baksa 15 gün geçmiş...

    Umarım en kısa sürede gelir cihaz (:

    Bu arada cihaz kargoyla değilde yarışmayla ilgilenen firmanın şubesinden alındı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi san_jose -- 6 Haziran 2013; 13:53:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acgforth


    quote:

    Orijinalden alıntı: cefe34

    Ürün ayıplı ödülde olsa ürün değiştirebilirsin önce bilkomun müştei hizmetleri tel arancak varsa kesin bilmiyorum ara fikir al yada vatan pc ara faturası size ait ürün sizden alınmış vb..gibi değişim yapabilirler..Fakat şöyle bir durum var internetten online alınan ürünlerde kargo ürünü teslim ettiğinde size almadan kutusuna baktınızmı bükük,kututa hasar jiletini yırtık vb olduğu taktirde hasr tespiti yapılır yeni ürünle değiştirilir ama siz belliki imzalayıp kargocudan aldıktan sonra üründe ayıplı yeri görmüşsünüz genelde bu durumda satın alınan firma değişim yapmıyor gatantiye vermek icap ediyor garantida eğer sizden kaynaklanmayan bir hata olduğunu tespit ederse yenisi ile değiştirilir sonuç itibari ile sıkıntın bir şekilde telafi edilir hayırlı olsun bu arada nasıl kazandın ödül olarak söyllesene merak ettim

    Hiç bir kargocu ürünü açmamı incelememi beklemez ki. İmzayı atarım basar gider.

    Geçen hafta ups kargo vatandan iphone getirdi mesela. Netten almıştım. Açtım baktım telefonda kusurlar var. Hemen vatan mağazasına götürdüm. Aldılar ürünü. Antalya mağazamızda stokta var dediler 2 gün sonra getirdiler gittim aldım.

    Garantiye falan yollamıyorlar. Tabi telefonlarda sim kartla etkinleştirme yapmamak lazımmış öncelikle.

    İçini aç kutunun incele demedim sana!!Tabiki kargocu müsaade etmez böyle bir ürün teslimini...Dediğim olay kargocu geldiğinde ürünü almadan önce kutusunda eğer kutusunda hatrı sayılır darbeler olur kutuyu salladığında nebilim belki ses gelir huylanırsın kendince ürünü almaz ve hasar tutanağı tutturup ürünle beraber kargocuyu yollarsın ürünün yenisi gelr..

    dip not:Sen eğer her net üzerinden alışverişinde kargocu geldiğinde ürünü alır imzayı basar kargocuyu sepetlersen kusura bakma daha başına konu ile alakalı sıkıntılar geleceği kesin
  • Yav he he. Kutuyu sallayınca anlarmışsın. Nereye anlıyorsun. Benim bahsettiğim sorun ekranın kenarlarındaki çiziklerdi. Bu sallayarak anlaşılır değil mi.

    Dipnot: Sen de her sallanan şeyi geri yollarsan senin de başına başka şeyler gelebilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Edit: cihazı bugün teslim aldım, ancak şansima 1 adet ölü pixel cıktı, ve cihaz kutulu degisim degilde sadece cihaz sifir gelmis eski kutusuyla...ama 1 adet ölü pixel icinde vermek istedim ilerleyen zamanlarda belki veririm :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.