- x
PİONEER TESİSAT FİYATI
11 Cevap24431 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
55 Mesaj
14 Haziran 2006; 15:45:21 

arkadaşlar ikinci el tesisat alcam ama fiyatları bilmediğim için alamıyorum 2 adet pioneer TS-6985 kolon pioneer TS-W254F BUFER pioneer GM-X354 ANFİ pioneer EQ-6500 EKO ARKADAŞLAR FİYATLARI NE OLUR ACABA ikinci el


_____________________________



 
173 Mesaj
15 Haziran 2006; 1:34:47 

tesisat denmez ona arkadaşım ses sistemi denir tesisat diyince arabana su tesisatımı,elektrik tesisatımı,doğalgaz tesisatımı yapcan belli olmuo


_____________________________

İmzanız kural dışı.


169 Mesaj
15 Haziran 2006; 2:52:46 

pioneer kelimesinin arkasından gelen ilk kelime tesisattır..pioneer marka su borusu veya kombi yok bildiğim kadarıyla


_____________________________



4543 Mesaj
21 Haziran 2006; 16:43:14 

ikinci alıyorsan çok dikkatli incele.. pioneer 6985'ler çok büyük ihtimalle tamir görmüştür..(ya sarılmış yada en azından kenar lastikleri değişmiştir..) yada sahte olablir,(çok kaliteli taklitler var, anlamak güç.. ama şöyle diyim tizlerin kenarları peynir tenekesi gibi parlaksa o sahtedir orjinalde maviye bakan bi rengi vardır ve mattır) anfiyi de bi elektronikçi vb. biyere göster. zira böle çok olaylar yaşadım, çalıyo ama ses az çıkıyo yada kesme vb şeyler yapıyo, en iyi elektronikçi anlar.. woofer'a gelince eski impp olanlardan.. bi ara kullandım onu da bni hiç mi hiç tatmin etmemişti (zaten 25cm) , 40 milyona sattım geçenlerde.. eko olayına da girme bence.. böle ufak tesisatlarda çok fazla üniteye gerek yok.

kndimden örnek veriyim; pioneer 6750mp mp3/wma player, jbl 75.4 anfi (4 kanal), bir çift pioneer 6985, bir çift 6947, 30cm JBL GT4 woofer + 30cm pioneer ts-w305f woofer.. bu tesisata pioneer eq bağladım, ses hiç hoşuma gitmedi, karman çorman oldu sanki.. zaten teyp'te sub kontrolü var, o yüzden söktüm eq'yu.. şimdi çok daha iyi..


_____________________________

iPod Video 5.5G 32GB CF Mod "Rockboxed" | Ultimate Ears Triple.fi 10vi


2323 Mesaj
30 Haziran 2006; 9:50:54 

gözünden çıkar kesin en az 250 ytl'yii


_____________________________



8515 Mesaj
2 Temmuz 2006; 17:55:30 




Lütfen birbirinize karşı daha saygılı olun.Tekrarında uyarılmaksızın ceza alacaksınız.





_____________________________



246 Mesaj
3 Temmuz 2006; 2:17:33 


quote:

Orjinalden alıntı: PEÇİTO

gözünden çıkar kesin en az 250 ytl'yii


250 ye sadece pioneer anfi alır..


_____________________________



 
865 Mesaj
3 Temmuz 2006; 10:56:15 

250 ye öyle bi sistem kurabilirsen.4 tanede benim için kur..tiko vericem parasını


_____________________________




 
1440 Mesaj
3 Temmuz 2006; 11:02:05 

valla 540 kağıdı gözden çıkar bu sisteme ama bence eko kullanma teyb olarak pioneer 4800 öneririm özel menü ve filitreleme pioneerin düşük modelinde sadece bu modelde filitre ile ses kalitesini bozman imkansız tabi iyi ayar yapman lazım... kolonlara dikkat edersen iyi olur... arkadaşlarında dediği gibi 6985 sağlam ikinci el bulmak zor eski serii..


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Temmuz 2006; 15:15:58 


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Temmuz 2006; 0:53:37 

hocam bitti bu tesisat işi. bide pioneer da bitti. yok artık eko falan.

alcaksan pioneerden sadece cd çalar. kolon gelmez. Ama aradığın ses nedir.

şöyle nasıl olur. CD çalar deh7750 süper olur. Jbl 30-38cm iyi gelir. MA olur audiobahn olur. bas hallettik

mid mas lazım önlerede 200ytl sanırı başlıyor mid takımı.

cd çalar hariç 1000ytl oldu galiba.


1921 Mesaj
5 Temmuz 2006; 0:58:28 

paylaşımlarımızı kısayollardaki müzik sistemleri topiğinden yapalım.zaten burada da tartışmalar çıkmış paylaşım paylaşım olmaktan çıkmış.şu an için hortlatılmış olmaktadır.

topiğe mesaja kapıyorum kısayollar üst konudur.


_____________________________

..........................her şey fiyat/performans oranıdır..........................
...........[Otomobil Bölümü] VERİ TABANINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ............
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » DH Garaj » PİONEER TESİSAT FİYATI
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.375