Şimdi Ara

BMW e30 peformans yardımm

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
3.302
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba üstadlar BMW e30 almaya karar verdim 90 model . Kaç model tercih etmeliyim sizce ve 3.16 yada 3.18 alırsam hava filitresi chip egzozla falan kaç hp güç alırım , bunların orjinal hp güçleri nedir beni bu konularda bilgilerdirin lütfen Ayrıca 90 model e30 kasa daha düşük kasalardan farklı gibi özellikle arkası daha yakışıklı gibi sizcede öylemi ve neyden kaynaklanıyor ? ve son olarak turbo uygulanması nasıl olur ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dulger007 -- 31 Mayıs 2013; 0:36:44 >



  • Yardımmmm
  • dulger007 kullanıcısına yanıt
    3.16 alırsan şahinden çok da farkı kalmaz . 85-90 hp oluyorlar
    3.18 is alırsan (bence en mantıklısı ) kısa aralıklı spor şanzıman ve 135 hp üstü beygir
    3.20 alırsan 143 beygir 6 slilindirlik bir makinan olur
    3.23 is (bulacagını sanmam ) getrac şanzıman ( spor ) 170 beygir üstü
    3.25 ki e30 un has ı dır . 173 ve 192 likleri var .
    3.28 gücün dorukları :)
    ben alacak olsam 90 üstü güzel birşey tercih ederim
  • dulger007 kullanıcısına yanıt
    soru şu kaç para vereceksin arabaya ve arabadan ne bekliyorsun ona göre cvp yazalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dulger007

    Merhaba üstadlar BMW e30 almaya karar verdim 90 model . Kaç model tercih etmeliyim sizce ve 3.16 yada 3.18 alırsam hava filitresi chip egzozla falan kaç hp güç alırım , bunların orjinal hp güçleri nedir beni bu konularda bilgilerdirin lütfen Ayrıca 90 model e30 kasa daha düşük kasalardan farklı gibi özellikle arkası daha yakışıklı gibi sizcede öylemi ve neyden kaynaklanıyor ? ve son olarak turbo uygulanması nasıl olur ?

    3.16 lara paranı harcama.o tipler hastalıkltır hatasız boyasız ve full'u aranız.Ender kişiler biner zaten e30 zevki oldugu için değil.


    87 model sonraasında M40 motora geçildi.3.20 bitik motorlu ucuza araç alıp 4.bin tl ye 2.8 yapar tadından yiyemessin 1 yan 2 yan 3 yan 4 yan %1ı00 garanti ;)

    Açık hava filtresi normal stock bir motora birşey kazandırmaz açıkcası sadece ses verir o kadar.

    Hayır tüm e30 KASALARI aynıdır.Daha sonradan FİBER yada orjinal m2 tampon sistemi , amerikan park , fark karartma gibi ekstralar ile değişik görünüme kazandırılıyor.



    Bmw araçlarında TURBO işlemi %5 %10 uygulanır oda zevki.Niye diyecek iseniz araç zaten performans bakımından zengin.Bu motora ekstradan birşey takma yerine motor ömrü geldiginde aracın motorunu yükselterek zaten çok yüksek performanslar elde edilebiliyor.Turbo gibi pahalı malzeme ve motora uydurma gibi işlemler zaman kaybı ve masraf işin yapılma istemini düşürüyoz.Ha yok ben illahaki meraklıyım 400 metre araç hazırlayacagım diyor isen İX alırsın 4 çeker turbo o zaman işine yarar.Zaten o işte tam bir profesyonel'e giriyor.Burada forumda senin konuşarak ögrenecegin şeyler degil.

    3.20 aracına örnek verir isek.

    3.25 çıkma 885 üst kapak
    291 dereceli egzantirik
    ayarlı kasnaklar
    5.24 krank
    e36 m3 piston ve kollar


    vs biraz daha ufak tefek parçalar ile aracın zaten 2.8 kıvamıma gelicektir rölantilerde dahi ayagını biraz hızlı çekmen durumunda debriyajdan sen sag şeritte aracın arkası sol şeritte olucaktır.3.25 hartge (2.700 cc ) lere çakar 3.25 ( 2.800 cc ) alpina'lara çakar çakar geçersin




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.