Şimdi Ara

GİGABYTE GSMART MAYA M1 PAYLAŞIM PLATFORMU (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: rcusnyrb Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 1 Misafir - 1 Masaüstü1 Mobil1 Android
5 sn
506
Cevap
7
Favori
46.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iyigeceler, DATASTAR'ın tedarikçisi olduğu KVK teknik servise devredilen arıza birimi ve onların şarlatanlığı...
    GS202 cihazım forumda paylaşıldığı üzere kronik sorunları nedeniyle servise gitti üzerine birde ışık sızması eklenince çileden çıktım. Resmen tedarikçi servise servis tedarikçiye pas atıyor. Üründen memnun olmadığımı cihazdan verim alamadığımı söylememe rağmen pişkin pişkin cevaplarla değişim iade v.b. talepleri kafalarına göre karşılayamazlarmış. Daha önce niye kafanıza göre karşıladınız dediğimde cihaz yeni çıkmıştı biz bi süre teknik servisine baktı değişiyoduk ama artık değişmiyoruz. Ne anlarsın buradan marka duyuldu hadi bana eyvallah... Telefonu teslim alın yine gönderin. Bakarız değişime zaman geçsin öyle onay veririz dediler... KEMAL isimli teknik kişi işine geliyosa deyip en sonunda yüzüme telefon kapattı. Almazsan alma KVK'dan telini dedi. Ben arıza tespiti istedim değişim talep ettim dedim. Niye tamir ediyorlar KVK benbilemedim DATASTAR bilir dedi DATASTAR KVK ne demiş öyle bak sen olur mu öyle şey ayıp etmişler dedi... Tamir etmişler sözde telefonu Board değiştirmişler. Olmuştur olmuştur yapmışlardır. Bi teslim al sonra konuşalım diyip ÇAAAT telefon kapattı çok yetkili bilir kişi...Özgüvenin bedelini ödeyecek o firma yetkilisi KEMAL BEY... Sakın bulaşmayın arkadaşlar. Şu saatten sonra zaten uçmuş olan fiyatlarıyla zor satarlar o cihazları. Bende her fırsatta heryerde avazım çıktığı kadar söylicem bunları bilsinler...




  • ilkersezer85 İ kullanıcısına yanıt
    mevzuyu ben anlamadım şu an ama sanırım tamir değil değişim istiyorsun neyse en yakın tüketici mahkemesine git ( Bulunduğun ilçedeki Kaymakamlığa gidiceksin ) elindeki belgelerle tel ne zaman aldıysan servise ne zaman verdiysen vs. onlar tarafsız bir şekilde sorununa çözüm bulur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ryzborn -- 19 Eylül 2013; 9:10:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkersezer85

    Arkadaşlar iyigeceler, DATASTAR'ın tedarikçisi olduğu KVK teknik servise devredilen arıza birimi ve onların şarlatanlığı...
    GS202 cihazım forumda paylaşıldığı üzere kronik sorunları nedeniyle servise gitti üzerine birde ışık sızması eklenince çileden çıktım. Resmen tedarikçi servise servis tedarikçiye pas atıyor. Üründen memnun olmadığımı cihazdan verim alamadığımı söylememe rağmen pişkin pişkin cevaplarla değişim iade v.b. talepleri kafalarına göre karşılayamazlarmış. Daha önce niye kafanıza göre karşıladınız dediğimde cihaz yeni çıkmıştı biz bi süre teknik servisine baktı değişiyoduk ama artık değişmiyoruz. Ne anlarsın buradan marka duyuldu hadi bana eyvallah... Telefonu teslim alın yine gönderin. Bakarız değişime zaman geçsin öyle onay veririz dediler... KEMAL isimli teknik kişi işine geliyosa deyip en sonunda yüzüme telefon kapattı. Almazsan alma KVK'dan telini dedi. Ben arıza tespiti istedim değişim talep ettim dedim. Niye tamir ediyorlar KVK benbilemedim DATASTAR bilir dedi DATASTAR KVK ne demiş öyle bak sen olur mu öyle şey ayıp etmişler dedi... Tamir etmişler sözde telefonu Board değiştirmişler. Olmuştur olmuştur yapmışlardır. Bi teslim al sonra konuşalım diyip ÇAAAT telefon kapattı çok yetkili bilir kişi...Özgüvenin bedelini ödeyecek o firma yetkilisi KEMAL BEY... Sakın bulaşmayın arkadaşlar. Şu saatten sonra zaten uçmuş olan fiyatlarıyla zor satarlar o cihazları. Bende her fırsatta heryerde avazım çıktığı kadar söylicem bunları bilsinler...

    Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun...

    burası bir paylaşım platfor mu ve genele açık olayı / yaşadıklarınızı sizlerin anlattığı kadar biliyoruz ve haklılığınız kadar yanınızda olacağız

    şahsım kesinlikle firma çalışanı yada maaşlı bir eleman değilim....

    olayın tek yanlı dile getirilmesi 100 % haklı olunsa hoş değil,

    sizin kadar karşı tarafında söz hakkı vardır ve cevap vermek isterlerse ki sanırım cevap vereceklerdir

    ve arkadaşlardan ricam olacak

    haklıda olsanız bu tür ithamlarda bulunurken

    telefonu alış tarihiniz (fatura tarihi )

    ve karşılaşılan sorunlar neler cihaz arızası ve sorunları servis müracaat formu vs..

    evrak bilgisi verirseniz daha mantıklı bir çözüm suna biliriz

    afaki anlatım hoş olmuyor kanısındayım

    saygılar




  • Zaman Aşımı ne işe yarıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilkersezer85 İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Öncelikle geçmiş olsun diyelim. Ancak anladığım kadarıyla telefonun sesinin kısık olması ve Panelde ışık sızması dediğiniz iki farklı sorununuz var. 1. Sorun tüm MTK işlemcili cihazlada olan ve Enginering mode üzerinden yapılan bir ayarla çözümlenebiliyor. 2. sorun için ise Dokunmatik paneli değiştirerek çözüm buluyorlar. Kısacası cihazdaki sorun çözümü mevcutsa ürün değişimine ısrar etmeniz doğru değil diye düşünüyorum. Daha önce Datastar telefonlardaki sorunlara kendisi müdahele etmediğinden direk değişime onay veriyordu ancak daha sonra Gigabyte Tr de servis işini KVK ile çözdüğü için datastar direk değişim kararını kendisi vermiyor KVK ise elinde yedek parça ve ayar yaparak sizin cihazınızı tamir edebildiği için size değişim onayı vermemiştir.

    Benzer durum bendede var. Maya m1 kullanıyorum ses problemini kendim çözdüm ekran sorunum için KVK panel değişimi yaparak çözüyor yeni cihaz değişimine maalesef onay vermiyor.




  • dewre D kullanıcısına yanıt
    zaman aşımı kullandığınız eylem veya fille ilgili olarak değişe bilir

    konu içeriğini tam yazarsanız yardımcı olalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: excalibur

    Merhaba,

    Öncelikle geçmiş olsun diyelim. Ancak anladığım kadarıyla telefonun sesinin kısık olması ve Panelde ışık sızması dediğiniz iki farklı sorununuz var. 1. Sorun tüm MTK işlemcili cihazlada olan ve Enginering mode üzerinden yapılan bir ayarla çözümlenebiliyor. 2. sorun için ise Dokunmatik paneli değiştirerek çözüm buluyorlar. Kısacası cihazdaki sorun çözümü mevcutsa ürün değişimine ısrar etmeniz doğru değil diye düşünüyorum. Daha önce Datastar telefonlardaki sorunlara kendisi müdahele etmediğinden direk değişime onay veriyordu ancak daha sonra Gigabyte Tr de servis işini KVK ile çözdüğü için datastar direk değişim kararını kendisi vermiyor KVK ise elinde yedek parça ve ayar yaparak sizin cihazınızı tamir edebildiği için size değişim onayı vermemiştir.

    Benzer durum bendede var. Maya m1 kullanıyorum ses problemini kendim çözdüm ekran sorunum için KVK panel değişimi yaparak çözüyor yeni cihaz değişimine maalesef onay vermiyor.

    arkadaşım tekrar geçmiş olsun

    konuyu biz tüketiciler olarak forum sayfamızda örnek teşkil etmesi amacıyla ele alarak Datastar a yazdım, ( sende kimsin diye bilirsin,.... formun paylaşımı adına bilgilendirme diyelim )
    konunuzla ilgili olarak tarafıma şahsınızın üretim hatası olduğunu düşündüğünüz ürünü aynı ürün ile değişmek istediğiniz : ifade edimiş
    yetkili tarafından K.V.K nın servis olduğu dolayısı ile K.V.K tarafından gerçekleşecek yolu izlemeniz önerilmiş...

    ayrıca verilen bilgide ;
    '' DOA kapsamı-
    Müşteri ürünü satın aldığı tarihten itibaren 30 gün içerisinde herhangi bir donanımsal arıza durumunda değişim yada iade hakkı - dışında kalan ürünlerin tamir edildigi '' bahisle
    sizlere ürünü K.V.K tarafından gerçekleşecek yolu izlemeniz önerildiği ifade edilmektedir.

    sizden ricamız Datastar veya K.V.K ile uygun bir lisanla sakince demogojiye girmeden yetkili / görevlilerle görüşerek çözüm bulunacağını düşünüyorum... neticeden formumuzu haberdar ederseniz kıvaç duyarız


    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KOVA_ÇAĞI_KARTALI -- 19 Eylül 2013; 20:44:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedeland

    zaman aşımı kullandığınız eylem veya fille ilgili olarak değişe bilir

    konu içeriğini tam yazarsanız yardımcı olalım

    Ekran görüntüsünü alamadım ama, ekranın üstündeki barı indirdiğimizde çıkan menüde yazıyor. 3 kademeli olarak ayarlanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dewre


    quote:

    Orijinalden alıntı: dedeland

    zaman aşımı kullandığınız eylem veya fille ilgili olarak değişe bilir

    konu içeriğini tam yazarsanız yardımcı olalım

    Ekran görüntüsünü alamadım ama, ekranın üstündeki barı indirdiğimizde çıkan menüde yazıyor. 3 kademeli olarak ayarlanıyor.

    zaman aşamı ekranın kapanması uykuya geçişi için belirleyeceğiniz süre ile ilgili yada devamlı uyanık tutmak gibi özellik var ama batarya için iyi değil eğer bir işiniz varsa tabiki olabilir :)

    - en kısa süre

    -- orta süre

    --- uzun süre

    ekran görüntüsü için de açma kapama tuşu ve ses kısma tutuşa aynı anda basın ( önce power açma / kapama tuşuna basın ve yan tarafda bulunan ses kısma tuşa tam bitim noktasından basın ) az bekleyin ekran resmi alırsınız bunu yaparken sakin olun

    aşagıda zaman aşamı için seçeceğiniz süre uzun yol olarak anlatılıyor
    1 Uygulamalara tıklıyoruz
    2 Ayaralara tıklıyoruz
    3 Ekrana tıklıyoruz
    4 Uykuyu seçiyoruz
    5 Zaman aşamı için tercihi tıklıyoruz
     GİGABYTE GSMART MAYA M1 PAYLAŞIM PLATFORMU GİGABYTE GSMART MAYA M1 PAYLAŞIM PLATFORMU GİGABYTE GSMART MAYA M1 PAYLAŞIM PLATFORMU GİGABYTE GSMART MAYA M1 PAYLAŞIM PLATFORMU GİGABYTE GSMART MAYA M1 PAYLAŞIM PLATFORMU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KOVA_ÇAĞI_KARTALI -- 20 Eylül 2013; 0:24:54 >




  • Öncelikle, herkese iyigeceler dilerim. Göstermiş olduğunuz ilgiye içtenlikle teşekkür ederim. Benim derdim telefonun değişimi falan değil, ürünün iadesi yada söz konusu üründen yarar sağlayamamış olmam sebebiyle değişiminin mümkün olup olmadığını bilmek istememdir. Ki ayıplı üründe değişim hakkımdır. Demagoji yapmak yada veryansın etmek gibi bir kaygı ve anlayışı da kabul etmem mümkün değildir. Yanlış anlaşılmalara sebebiyet veriliyor şuan. Birileri farzı misal aldığı ürünle ilgili sorun yaşıyor, teknik servis ürünü tamir edemediği için değişim kararı hiç düşünmeden alınabiliyordu. Ancak, birileri de sorun yaşıyor ürünün gizli ayıplı olduğunu bariz gösteren süreci işletiyor, emsal gösterdiği geçmiş teknik servis yaklaşımından bahsediyor cevap olarak hakarete uğrayıp,değişim olmaz bu iş böyledir diye ahkam kesiliyor. Ben bunu kabul edemiyorum. Böyle bir anlayış olamaz. Kimi uygulamalar kimi uygulamalara emsal olabileceği gibi, alınan kararların değiştirilmesinde de doğrudan rol oynayabilir. Bunu herkez iyi bilir.

    İkincisi de yasa gayet net bildirir;

    Madde 4 - (Değişik madde: 06/03/2003 - 4822 S.K./4. md.)(*)

    Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.

    İmalatçı-üretici, satıcı, bayi, acente, ithalatçı ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına göre kredi veren ayıplı maldan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. Ayıplı malın neden olduğu zarardan dolayı birden fazla kimse sorumlu olduğu takdirde bunlar müteselsilen sorumludurlar. Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.

    Bu madde ile ayıba karşı sorumlu tutulanlar, ayıba karşı daha uzun bir süre ile sorumluluk üstlenmemişlerse, ayıplı maldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile malın tüketiciye teslimi tarihinden itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Bu süre konut ve tatil amaçlı taşınmaz mallarda beş yıldır. Ayıplı malın neden olduğu her türlü zararlardan dolayı yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Bu talepler zarara sebep olan malın piyasaya sürüldüğü günden başlayarak on yıl sonra ortadan kalkar. Ancak, satılan malın ayıbı, tüketiciden satıcının ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden yararlanılamaz.

    Ayıplı malın neden olduğu zararlardan sorumluluğa ilişkin hükümler dışında, ayıplı olduğu bilinerek satın alınan mallar hakkında yukarıdaki hükümler uygulanmaz.

    Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, imalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde "özürlüdür" ibaresini içeren bir etiket konulması zorunludur. Yalnızca ayıplı mal satılan veya bir kat ya da reyon gibi bir bölümü sürekli olarak ayıplı mal satışına, tüketicinin bilebileceği şekilde tahsis edilmiş yerlerde bu etiketin konulma zorunluluğu yoktur. Malın ayıplı olduğu hususu, tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde gösterilir.

    Güvenli olmayan mallar, piyasaya özürlüdür etiketiyle dahi arz edilemez. Bu ürünlere, 4703 sayılı Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun hükümleri uygulanır.

    Bu hükümler, mal satışına ilişkin her türlü tüketici işleminde de uygulanır.


    Maddede belirtilen 30 gunluk sure mal alındığı anda mevcut olan ayıpla ilgili bir sınırlamadır. Dolayısıyla eğer malı aldıktan sonra o anda mevcut olamayan ya da gorulemeyen ayıp ortaya çıktığı anda bu 30 gunluk sure bağlayıcı değildir. Kanun koyucu 2 yıllık bir üst sınır koymuş. Dolayısıyla malı aldıktan sonra 2 yıl içinde ( pek tabi ayrıca garanti süresi öngörülmemişse) ortaya çıkan ayıplarda tüketici kanundaki haklarını kullanabilmelidir aksi halde 2 yıllık sürenin bir ifadesi kalmaz ayrıca 30 gun ile sınırlandırmak tüketicelerin hakkı bakımından hakkaniyetle bağdaşmaz zira ayıp 30 gün ortaya çıkacak diye bir şey olamaz.

    İki yıllık süre içinde çıkan ayıbın 30 gün içinde bildirilmesi diye de bir zorunluluk olmamalı diye düşünüyorum zira 30 gün sadece malın teslimi ile ilgili olarak öngörülmüş dolayısıyla burada iki yıl içinde oluşan ayıplar bakımından makul süre içinde bildirim yeterli olmalıdır.

    Şöyle de bakabiliriz TTK 25/3 te ticari satımlarda açık ayıp 2 gün gizli ayıp 8 gün diyor ( yani tacir 8 gün içinde malı muayene ettirecek ve ayıbı bulacak) peki ya muayeneye rağmen bulunması kullanmadan önce ortaya çıkmayacak bir ayıp söz konusu olursa işte bunu önlemek içinde yine aynı madde son cümle BK 198/2 VE 3'e atıf yapmış.

    BK 198/3"........ bu kabilden ayıp daha sonra ortaya çıkarsa derhal satıcıya ihbar edilmelidir.ve BK 207 yıllık ayıpla ilgili talep açısından sınır koymuş( ticari satımlarda 6 ay)


    Buraya dikkat edelim lütfen;
    Kanundaki 30 günlük süre açık ayıplar için geçerli. Malum garanti süresi içinde ortaya çıkan ayıplar içinde tüketicinin tercih hakkı söz konusu. Ancak burada 30 günlük süre olamaz. Borçlar kanununun ayıba karşı tekeffül hükümlerine de dayanarak Yargıtay'ın yerleşik kararlarına göre, garanti süresi içerisinde ortaya çıkan gizli ayıbı tüketici öğrendiği tarihten itibaren 15 gün içinde satıcıya bildirerek ayıptan dolayı tercih hakkını kullanmalı, eğer bu süre içinde kullanmamışsa tamir tercih hakkını kullandığı varsayılmaktadır.

    Bu sorunu yaşayan ortada farklı insanlar var, farklı uygulamalar var, yasal müeyyideler var, hakaret var, keyfi uygulama ve Datastar yetkilisi var, varda var. Siz haklarınızın farkında olmadığınız gibi insanların haklarının da gasp edilmesine yardımcı oluyorsunuz şuan. Ben sizden akıl istemedim. Buyrun, emsal göstereyim buradanda arzu ederseniz bakınız;http://www.turkhukuksitesi.com/showthread.php?t=11649

    Ben Allahtan elimde servis formu ile bekliyorum. KVK'dan BEN TAMİR TALEBİNDE BULUNMADIM. ÜRÜNÜN ARIZA TESPİTİNİ, HANGİ ARIZALARININ OLDUĞUNU YAZARAK AYIPLI ÜRÜNÜN İADESİNİ İSTEDİM!!! 09.09.2013 SERVİS FİŞİ ELİMDEDİR. DERDİM, 3 KURUŞLUK TELİN NE DEĞİŞİMİ NE DE DEMAGOJİ YAPMAKTIR!!!
    Gözgöre göre çifte standart uygulayan DATASTAR keyfi davranamaz değerli arkadaşlar. KVK' da bunu yapamaz... Heleki Kemal Bey bana hiç bağıramaz yüzüme telefon asla kapatamaz. İnsanları yanıltmasınlar. Dedeland Arkadaşım, benim DOA kapsamında bir talebim yok... DOA açık ayıplı ürün için 30 gün içinde istenir. Benim ürünüm gizli ayıplıdır. Kendilerine yardımcı olun dedim. Değişim yada iade yada bir özür kusur bilme hali göstermeleri için ricada bulundum... Gayet içtenlikle söylüyorum bunu. Bu sebeptendir ki ben tamir değil, tespit istedim KVK'dan. Bu benim yasal hakkım!!! Tespiti yapıp tamire girişen KVK, bunları söyleyince topu DATASTAR'a attı. DATASTAR'ın yaptıklarını tekrar anlatmama gerek yok sanıyorum. Forumda birçok kişinin cihazı üst modellerle benzer sorunlardan dolayı değişirken, müşteriler servis tarafından sözde memnun ediliyordu da KVK işin içine girince mi memnun olabilmenin kıstasları değişti. Tüketiciye ait olan hak ve süreçler uygulanabilir oldu. Kaldı ki yukarıda belirttiğim yasada da açıkça belirtilmiş olan özürlüdür ibareli bir üründe satın almadım. Faturalı, ticaret ve sanayi bakanlığı onaylı, garanti belgeli sıfır ürün satın aldım. Yapmayın arkadaşlar.Belirttiğim noktaları lütfen dikkatlice irdeleyin. Benim mesleğim hak savunuculuğudur. Yasaları da süreçleri de çok iyi biliyorum. Amacım kimseyi kırmak yada büyüklük taslamak değildir. Ama layıkıyla işini yapmayan insanlar bilecekler ki, keyfi süreç, keyfi amaç, ticari kaygılar taşıyan yaklaşımlar her ne sebeple olurlara olsunlar asla kabul edilemezler. Affınıza sığınıyorum kabalık ettiysem özür diliyorum. Sorunu Gigabyte globalede uzuncana yazdım. Çin bayramı sebebiyle 22' sinde cevap verecekler. Ordanda sonuç alamazsam sonuç alana ve onlar benden özür dileyene kadar sırasıyla her yolu deneyeceğim böylece biline...

    Saygılarımla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkersezer85 -- 20 Eylül 2013; 1:21:30 >




  • İyi geceler arkadasim
    Yas itibari ve karakter olarak bu yasima kadar hic bir kurum kurulus veya bireyin borazani olmadim hic bir ozel veya tüzel birim veya bireyin maasli usagida degilim... 657 ye tabii olarak iki kezde surgun yasamis bir emekliyim yani benim dogrum teslimiyet kabul etmez her olay vaka hal ve durumu irdeleyen hakli olani sonuna kadar savunan asla satis yapmayan dinazorum.

    Sizin anlatımınız uzere üstüme vazife olmadigi halde bahse konu yere yazdım ayni gun içerisinde cevap verdiler e posta sahsi olarak tarafıma yollandigi için kisaca anladigim ; her iki
    tarafinda haklilik yanlarinin olabilirliği Ayrica yargi merci olmadığım bahisle sakin bir sekilde saygi sevgi sınırlarında olayi tekrar anlasilir bir lisanla ilgili yere yazmanızda yarar olacagini düşündüm ....ilk yazdiginiz yazinizi tekrar gozden geçirdiğinizde neyi kast ettigimi anlayacaksiniz dogal olarak biraz hezeyan var
    Buyugunuz olarak şahsınızi üzecek bir ifadelem kullanmadim sadece yardimci olma amaci çerçevesinde yazdiklarimi yanlis anlamaniz uzucu ve evraklarinizi muraacatinizi diğer sorun yasayan veya yasaya bileceklere örnek teşkil etmesi adına hazirlamalari afaki beyandan uzak gerçekliği İçin anlaşılır olmasi içindi

    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sevgili dedeland, eğer yanlış anlaşıldıysam söylediklerimle ilgili şahsınıza yanlış bir söylemde bulunduysam affınızı diler kabalığımı mazur görmenizi rica ederim. Benim zaten size söyledikleri DOA kapsamında taleplerini karşılamadık demelerine kızmış olmamdan ötürü alıntı yaptığımı bilmenizi isterim. İlginize tavrınıza ve yardımcı olmak için uğraşı verdiğiniz çabanıza içtenlikle teşekkür eder saygılar sunarım. Benim tek belirtmek istediğim ve şikayet ettiğim nokta, ticari olduğunu düşündüğüm DATASTAR'ın kabul edilemez tavrı ve duruşudur. Yoksa kimseyle bi alıp veremediğim yok. Saygı ve sevgi çerçevesinde kendilerine şikayetimi belirttim. Talebimin KVK'ya ne olduğu nasıl olduğunu isteğimin tamir olmadığını yasal bir dille anlatmaya çalıştım. Hatta resmi olarak kendilerine ulaşmadan çok önce sıkıntılarımı KVK ortada yokken mailde attım. Cevap vermeye tenezzül bile etmediler. Tek kötü söz söylemeden medeni bir şekilde hakkım olanı hakkettiğim gibi istedim. Hiç yere sorun yaşanmadığı halde cihazları değiştiren DATASTAR'a ne oldu? KVK yetkilendirilince mi usul, yol, yöntem değişti. Siz beni kendinizin yerine koyun siz kabul edermiydiniz yüzüne pervasızca telefon kapatıp şurda benim gibi yazan arkadaşlarımın da yaşadığı benzer şikayetlerden ötürü ürünle ilgili sorun olup olamaycağını sorduğumda forum kimmiş bilir kişimiymiş de ürünle ilgili karar veriyor diye birde paparalayarak Tüketici kanunu kendisi yazmış gibi yorumlayıp dinlemeden cevap veren anlayışı? Bu ürün sorunludur. Ayıplıdır. Bir telefonun headseti ve mikrofunu çalıştığı halde sesi az çıkıyor diye değiştiriliyorsa, bide board değiştiriliyorsa, birde panel değişimi yapılsın deniliyorsa, bu ucuz anlayış maliyet hesabının ürünüdür. BU ÜRÜN AYIPLIDIR. Avrupadan, özellikle de İngiltereden bahsetmek istiyorum. Aldığınız her üründen koşulsuz satıcı sorumludur. Müşteri ürünü hiçbir gerekçe göstermeden 1 yıl içinde iade eder, ayıplıysa zaten ürün gerekirse bir kaç model üstüyle müşteri memnuniyeti açısından sorgusuz değiştirilir. O üründe refurbished yani özürlü ürün olur. Çok daha ucuza özürlü diye satışı yapılır. Amerika'da da benzer uygulamalar var. Siz soyleyin, sorun yaşadığınız ürünü heleki sürekli benzer sorunları farklı kişilerden de duyup bir ürünün değişim kararını talep edermisiniz? Ben etmem etmedimde!!! O zaman fırsatçılık ve sadece telini değiştirmek isteyen müşteri hamlesi olur ki ben o telefonun arızalı olduğundan bile şüphe duyabilirim böyle bir durumda. Gözgöre göre mağdur edilişimize ve keyfi anlayışlarla uygulamalar yapan pişkin zihniyete kızıyorum ben. Burda yazılan şikyetleri bile emsal göstererek, Tüketici mahkemesine dava açabilir, gizli ayıplı ürün diye tespit ettirir talebimin dışında işlem yapıldığını da yazılı olarak belgelendirir ve daha önce değişime yönelik yapılan uygulamalarıda emsal gösterir kazanırım. Bunlarıda kendilerine mail atın rica ediyorum sizden. Ben konuşamıyorum yada anlatamadım sanırım Datastardan pek yetkili servis üyesi Kemal Beye, Affınıza sığınarak tekrar şahsınız adına, eğer sizi incittiysem yada yanlış bir beyanda bulunduysam özür dilerim. En içtenlikle sevgiyle sizi selamlar iyigünler dilerim.

    Saygılarımla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkersezer85 -- 20 Eylül 2013; 13:54:49 >




  • ilkersezer85 İ kullanıcısına yanıt
    Kvk uzlaşamadın Datastardan ses gelmedi üstüne düşeni yapmışsın neden tüketici mahkemesine başvurmuyorsun Daha gecen gün başıma gelen bir olayla örnekleyim Arkadaşım bilindik bir ayakkabı mağzasından ayakkabı aldı ayakkabı 6 ay içinde dağıldı götürdü değüişim veya herhangi bir şey yapamayacaklarını söylemişler bu da bunun üzerine tüketici mahkemesine gitti heline karar çıktı para iadesi firmaya gitit bu sefer firma para iadesi yapamayacağını söylemiş birebir değiştirelim demiş arkadaşta ilk başta gelsem böle yapsanız kabul ederdim ama paramı geri istiyorum demiş biraz ikna etmeye çalışmışlar ama kabul etmemiş parasını geri aldı.

    geçenlerde yine bu forumda gördüm tam sayfayı hatırlamıyorum yine servis sorunsuz demş bi telefona ama varmış bi sorunu kullanıcıya göre tüketici mahkemesine başvurmuş mahkemenin telfonu inceletmiş kullanıcıyı hak bulmuş yani bence sende tüketici mahkemesine başvurmalısın şimdi yabancı ülkelerden örnek vermişsin orda özgürlük olsun demokrası olsun hep savaşarak kazanıldı bizde bu biraz eksik onu da aman ne uğraşıcam demeden koştura koştura kazancağız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedeland

    quote:

    Orijinalden alıntı: dewre


    quote:

    Orijinalden alıntı: dedeland

    zaman aşımı kullandığınız eylem veya fille ilgili olarak değişe bilir

    konu içeriğini tam yazarsanız yardımcı olalım

    Ekran görüntüsünü alamadım ama, ekranın üstündeki barı indirdiğimizde çıkan menüde yazıyor. 3 kademeli olarak ayarlanıyor.

    zaman aşamı ekranın kapanması uykuya geçişi için belirleyeceğiniz süre ile ilgili yada devamlı uyanık tutmak gibi özellik var ama batarya için iyi değil eğer bir işiniz varsa tabiki olabilir :)

    - en kısa süre

    -- orta süre

    --- uzun süre

    ekran görüntüsü için de açma kapama tuşu ve ses kısma tutuşa aynı anda basın ( önce power açma / kapama tuşuna basın ve yan tarafda bulunan ses kısma tuşa tam bitim noktasından basın ) az bekleyin ekran resmi alırsınız bunu yaparken sakin olun

    aşagıda zaman aşamı için seçeceğiniz süre uzun yol olarak anlatılıyor
    1 Uygulamalara tıklıyoruz
    2 Ayaralara tıklıyoruz
    3 Ekrana tıklıyoruz
    4 Uykuyu seçiyoruz
    5 Zaman aşamı için tercihi tıklıyoruz
     GİGABYTE GSMART MAYA M1 PAYLAŞIM PLATFORMU GİGABYTE GSMART MAYA M1 PAYLAŞIM PLATFORMU GİGABYTE GSMART MAYA M1 PAYLAŞIM PLATFORMU GİGABYTE GSMART MAYA M1 PAYLAŞIM PLATFORMU GİGABYTE GSMART MAYA M1 PAYLAŞIM PLATFORMU

    Tamamdır dostum. Uyku ile Zaman Aşımı aynı şeyleri ifade ediyor. Üst bara kısa yolunu koymuşlar.

    Üst barı aşağıda indirdiğimde ekran örüntüsü almak için bastığım zaman o ekranı kapatıyor. O yüzden alamıyorum. V2'nin üst barı farklı.




  • sedwal S kullanıcısına yanıt
    İlginize teşekkür ederim sedwal kardeşim. Bende bekliyorum şimdi. Gsmart Globalin cevabını merakla beklemekteyim. Yazışmalarımı yaptım geri dönüşlerin sonunda eğer olumsuz bir durum buna rağmen hala ortaya çıkarsa, şüphesiz kesinlikle aynen dediğin gibi yapmayı planlıyorum. Ve asla bu kabaca ve hukuksuz tavrı sergileyen kimselerin bu işin diyetini ödemeden vazgeçmeyi düşünmüyorum.
    Saygılar,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkersezer85 -- 20 Eylül 2013; 14:06:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedeland


    quote:

    Orijinalden alıntı: dedeland

    Bu kılıfı tedarik edecek var mı arkadaşlar eger varsa fiyat belirtirse iyi olur


     GİGABYTE GSMART MAYA M1 PAYLAŞIM PLATFORMU

    Sanalda gezerken bu kılıflari bulmustum çin veya tayvan da bir tedarikçi bulsak hakikacak gibi...

    Siz durumu anlatan bir e postayi merkez datastar a yazin gorevlilerin yaklasimlari cok olumlu sanirim size sunulan üründe sorun olmali varsa bir sorun duzeltilir kanisindayim
    Gerçi bende sonucu merak ediyorum

    Bu kılıftan adetli olarak sipariş verecek birini bulamaz mıyız?




  • ilkersezer85 İ kullanıcısına yanıt
    Sizi çok iyi anlıyorum değerli arkadaşım ve empati yapmasaydım olaya bu kadar derinlemesine müdahil olmazdım....

    maalesef piyasada markalaşmış ürünlerin laşkalıkları vurdum duymazlıkları hukuksuz bir ortam yaratmış konumdadır sonuç olarak Tüketici mahkemelerinin kararını takmıyorlar karar sonrası bile pazarlık yapma cüretindeler...... ing.. ve abd 'de aynı ürünler kaç paraya satılıyor ne kadar vergi kesiliyor ve tüketici hakları hangi konumda kulak duyumu olarak bilgi sahibi olsak da bulunduğumuz yaşadığımız yerin uygulama yapısı farklı..... gözle görünen gerçeklere bakarsak artık maliyet ucuzluğundan dolayı pek çok ürün çin üretimi bir kısmı resmen çöp lakin bu telefonlar reklamlar ve medyatik tipler vasıtası ile kaça okutuluyor sonrası servisler ve distrübutör / tedarikçilerin satış sonrası tavır ve davranışları bir romana kurgu olacak zenginlikte .....ve kullandığım Gsmart maya M1 muadili ürünler rakip firmalarca 1000+ değerde satılırken piyasayı bir nepze olsun rekabet ortamına çeken ve kendi düşüncem daha stabil ve sağlam olduğu kanısında olduğum telefonu aldım telefonumda sonradan oluşan bir sorundan ( ki daha öncede yazdım elektronik cihaz şans işidir ) ve ekran koruyucu almak için bizatihi Data star'a gittiğimde başta sizinle sorun yaşayan Kemal bey ki şahsen bir tanışıklığım yoktur ( firma bünyesinde çalışan hiç bir şahıs ve yetkili ile uzak yakın kan bağı yada dostluk arkadaşlık hukukum olmamıştır nihayetinde elemanlar değişkendir firmanın düşünce yapısı önemlidir) , telefon görüşmemiz netice uslup ve yardımcı olma gayreti içinde bulunmaları vasıtası ile sadece ürün değişimi esnasında gördüm o kadar ve bu bağlamda firmanın ; ürünlerinin arkasında olması bende bir güven ve memnuniyet uyandırdı ve bina katinda bulunan diğer personelin tutum ve davranışı bende olumlu kanı bıraktı daha önce bazı marka telefonlarda yaşadıklarım ve yapılan eziyetle mukayese ettiğimde bakış açım olumlu yön çizdi .

    Bu formu şahsım açmadım ama bilgim dahilinde arkadaşlarla paylaşım yapmak adına aktif olarak katılımcıyım forum sayfasını açan şu an görünürlerde yok Forum Donanım sitesine yazarak Formun adını değiştirme teklifim olumlu karşılandı bir nevi kafama göre sorumluluk aldım daha önce baba markaların yaptıkları ve yaşadıklarımı düşünmem neticesi....gsmart kullanıcılarını organize paylaşım, sorunları çözme adına yönlendirme gayretine girdim bunu yaparken maaşlı bir elemanda değilim ayrıca kimse babamın oğlu değil güçlü olanın değil zayıfda olsa haklı olanın yanındayım sizin yaşadıklarınıza yukarıda da yazdığım gibi empati yaparak müdahil oldum ve bir defa şirket bünyesinde işim nedeniyle görüştüğüm Kemal beyin şahsınızla geçen olayını yadırgadım ve bu sebeple başka bir firma yetkilisine e posta attım sanırım karşılıklı yanlış anlamalarınız olmuş ( insanın eşref saati olduğu gibi gergin zamanıda vardır ) kanısındayım olayın tatlıya bağlanacağı inancındayım neticeyi forumda paylaşırsanız mutlu oluruz

    saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dewre

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedeland


    quote:

    Orijinalden alıntı: dedeland

    Bu kılıfı tedarik edecek var mı arkadaşlar eger varsa fiyat belirtirse iyi olur


     GİGABYTE GSMART MAYA M1 PAYLAŞIM PLATFORMU

    Sanalda gezerken bu kılıflari bulmustum çin veya tayvan da bir tedarikçi bulsak hakikacak gibi...

    Siz durumu anlatan bir e postayi merkez datastar a yazin gorevlilerin yaklasimlari cok olumlu sanirim size sunulan üründe sorun olmali varsa bir sorun duzeltilir kanisindayim
    Gerçi bende sonucu merak ediyorum

    Bu kılıftan adetli olarak sipariş verecek birini bulamaz mıyız?

    arkadaşım ben araştırıyorum sadece resim var site ismi istedim henüz elime geçmedi irtibaat olursa fiyat alacağım sizlerde araştırın derim

    ayrıca;

    İstinye Park Alışveriş Merkezi

    atiye konserli

    27 Eylül 2013 de Tayvan Mükemmellik Günleri başlıyor Atiye konserli burada Gigabyte, HTC vs.... de stand açacak belki burada bula biliriz

    İstinye Park Center Plaza, İstinye Bayırı Cad. No 73, Sarıyer, İstanbul




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedeland

    quote:

    Orijinalden alıntı: dewre

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedeland


    quote:

    Orijinalden alıntı: dedeland

    Bu kılıfı tedarik edecek var mı arkadaşlar eger varsa fiyat belirtirse iyi olur


     GİGABYTE GSMART MAYA M1 PAYLAŞIM PLATFORMU

    Sanalda gezerken bu kılıflari bulmustum çin veya tayvan da bir tedarikçi bulsak hakikacak gibi...

    Siz durumu anlatan bir e postayi merkez datastar a yazin gorevlilerin yaklasimlari cok olumlu sanirim size sunulan üründe sorun olmali varsa bir sorun duzeltilir kanisindayim
    Gerçi bende sonucu merak ediyorum

    Bu kılıftan adetli olarak sipariş verecek birini bulamaz mıyız?

    arkadaşım ben araştırıyorum sadece resim var site ismi istedim henüz elime geçmedi irtibaat olursa fiyat alacağım sizlerde araştırın derim

    ayrıca;

    İstinye Park Alışveriş Merkezi

    atiye konserli

    27 Eylül 2013 de Tayvan Mükemmellik Günleri başlıyor Atiye konserli burada Gigabyte, HTC vs.... de stand açacak belki burada bula biliriz

    İstinye Park Center Plaza, İstinye Bayırı Cad. No 73, Sarıyer, İstanbul

    Gelecek hafta perşembe ya da cuma Ankara'dayım. Oradaki Datastar'a bakacağım. Ne varsa artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dewre


    quote:

    Orijinalden alıntı: dedeland

    quote:

    Orijinalden alıntı: dewre

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedeland


    quote:

    Orijinalden alıntı: dedeland

    Bu kılıfı tedarik edecek var mı arkadaşlar eger varsa fiyat belirtirse iyi olur


     GİGABYTE GSMART MAYA M1 PAYLAŞIM PLATFORMU

    Sanalda gezerken bu kılıflari bulmustum çin veya tayvan da bir tedarikçi bulsak hakikacak gibi...

    Siz durumu anlatan bir e postayi merkez datastar a yazin gorevlilerin yaklasimlari cok olumlu sanirim size sunulan üründe sorun olmali varsa bir sorun duzeltilir kanisindayim
    Gerçi bende sonucu merak ediyorum

    Bu kılıftan adetli olarak sipariş verecek birini bulamaz mıyız?

    arkadaşım ben araştırıyorum sadece resim var site ismi istedim henüz elime geçmedi irtibaat olursa fiyat alacağım sizlerde araştırın derim

    ayrıca;

    İstinye Park Alışveriş Merkezi

    atiye konserli

    27 Eylül 2013 de Tayvan Mükemmellik Günleri başlıyor Atiye konserli burada Gigabyte, HTC vs.... de stand açacak belki burada bula biliriz

    İstinye Park Center Plaza, İstinye Bayırı Cad. No 73, Sarıyer, İstanbul

    Gelecek hafta perşembe ya da cuma Ankara'dayım. Oradaki Datastar'a bakacağım. Ne varsa artık.

    sırf onun için gitceksen hiç tavsiye etmem bunlardan başkası yok fiyatları biraz daha düşük burdan misal ekran koruyucu almıştım 10 lira idi
    http://www.datastar.com.tr/b2c/wsc_default.asp?CID=4826&PID=4807&Last=0




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.