Şimdi Ara

Avea Çağrı Merkezi Yanlış Bilgilendirdi. Avea pişmanlıktır!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
817
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 12.05.2013 Pazar, saat 19:56'da çağrı merkezi ile görüştüm. Taahhütlü tarifemin izinsiz değiştirildiğini söyledim. Taahhüdüm ile ilgili yükümlülüğüm olup olmadığını sordum...
    Müşteri temsilcisi beni 2 kez hatta bekletti ve bana "Referans veren numaranın taahhüt süresinin bitmesi nedeniyle aynı tarihin baz alındığını, bu nedenle de taahhüdümün sona erdirildiğini ve tarifemin değiştirildiğini, taahhüt ile ilgili hiçbir yükümlülüğümün bulunmadığını; dilersem başka tarifeye veya başka operatöre geçebileceğimi" söyledi. Üstelik tekrar sorup, teyit aldım... Hatta kayıt edildiğini de teyit edip, "Bir daha Avea'ya dönmem!" dedim.
    Bu gece tekrar aradığımda bana "Taahhüt devam ediyor, operatör değiştirmek istemişsiniz, 180 TL ceza ödersiniz." denildi.
    Üstelik 12.05.2013 ile ilgili görüşme kaydımı göremediğini bile söyledi...
    Avea mağdur ediyor! Avea pişmanlıktır!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sagun18 -- 16 Mayıs 2013; 1:50:41 >



  • cep telefonu kullanmak pişmanlıktır diye bir ana başlık çama zamanı gelmiş
  • ben operator değiştirmediğim halde 207 tl girdi yani neymiş avea pişmanlıktır.
  • açtığınız konuda okuduğum kadarıyla cihaz taahhüdünüze aykırı davranmışsınız

    sadece operatör değiştirince cezai bedel ödenmez, taahhüdünüze aykırı davranırsanız onun karşılığında da cezai bedel ödersiniz

    sizin olayda aveanın kabahati yok................
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    açtığınız konuda okuduğum kadarıyla cihaz taahhüdünüze aykırı davranmışsınız

    sadece operatör değiştirince cezai bedel ödenmez, taahhüdünüze aykırı davranırsanız onun karşılığında da cezai bedel ödersiniz

    sizin olayda aveanın kabahati yok................

    sizcede saçma değilmi sistem amaç müsteri odaklı olmaksa. ben yine avea faturalıdayım alacaksan benden parasını. amaç ufak tefek sozleşme oyunları, kanun açıkları, tüketicinin sahipsiz olması bunlara yonlendiriyor tabi şirketleri.
    ben kabahatli değilim demiyorum ama sistemi kurmuşlar taahhut var diye her ay 35 gelen 80 olmuş ben sonucta yine karlıyım 200 tl odesemde yoksa daha kaç ay 70-80 oderdim mechul.
    benim eleştirdiğim musteri değil de yolunacak kaz olarak görülmemiz ve şirketlerin mantığı(diğer operatorlerde dahil) ve
  • arkadasın musteri temsilcisi ile olan gorusme kaydı silinmesi yada ulaşılamaması sorun degil mi?

    bi musteri temsilcisinin ak dedigine digeri kara dıyor.aveada nasıl bı taahhut anlayısı var ki;kişiden kişiye degişiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkattack -- 16 Mayıs 2013; 15:07:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: warland

    quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    açtığınız konuda okuduğum kadarıyla cihaz taahhüdünüze aykırı davranmışsınız

    sadece operatör değiştirince cezai bedel ödenmez, taahhüdünüze aykırı davranırsanız onun karşılığında da cezai bedel ödersiniz

    sizin olayda aveanın kabahati yok................

    sizcede saçma değilmi sistem amaç müsteri odaklı olmaksa. ben yine avea faturalıdayım alacaksan benden parasını. amaç ufak tefek sozleşme oyunları, kanun açıkları, tüketicinin sahipsiz olması bunlara yonlendiriyor tabi şirketleri.
    ben kabahatli değilim demiyorum ama sistemi kurmuşlar taahhut var diye her ay 35 gelen 80 olmuş ben sonucta yine karlıyım 200 tl odesemde yoksa daha kaç ay 70-80 oderdim mechul.
    benim eleştirdiğim musteri değil de yolunacak kaz olarak görülmemiz ve şirketlerin mantığı(diğer operatorlerde dahil) ve

    taahhut sistemi 1temmuzdan itibaren tuketıcı lehıne degişicek(tabii btk yine sureyi uzatmazsa)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack


    quote:

    Orijinalden alıntı: warland

    quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    açtığınız konuda okuduğum kadarıyla cihaz taahhüdünüze aykırı davranmışsınız

    sadece operatör değiştirince cezai bedel ödenmez, taahhüdünüze aykırı davranırsanız onun karşılığında da cezai bedel ödersiniz

    sizin olayda aveanın kabahati yok................

    sizcede saçma değilmi sistem amaç müsteri odaklı olmaksa. ben yine avea faturalıdayım alacaksan benden parasını. amaç ufak tefek sozleşme oyunları, kanun açıkları, tüketicinin sahipsiz olması bunlara yonlendiriyor tabi şirketleri.
    ben kabahatli değilim demiyorum ama sistemi kurmuşlar taahhut var diye her ay 35 gelen 80 olmuş ben sonucta yine karlıyım 200 tl odesemde yoksa daha kaç ay 70-80 oderdim mechul.
    benim eleştirdiğim musteri değil de yolunacak kaz olarak görülmemiz ve şirketlerin mantığı(diğer operatorlerde dahil) ve

    taahhut sistemi 1temmuzdan itibaren tuketıcı lehıne degişicek(tabii btk yine sureyi uzatmazsa)

    büyük firmaların milyar tl karları karşısında vatandaşın hakları nedir acaba?
  • özde haklı olabilirsiniz ama kağıt üzerinde haksız olunca özde haklı olmak pek bir işe yaramıyor

    Türkiye'de sistem böyle işliyor

    ve Türkiye'de sistemin böyle işlediğini hepimiz biliyoruz

    o zaman bize düşen görev oyunu kuralına göre oynamaktır

    sıkıntı yaşamak istemeyen operatörlerin ne cihaz kampanyalarına ne de indirimli tarifelerine taahhüt vermez, olur biter

    taahhüt veren de yazılı şartlara göre hareket eder

    Ama kanunda açık var, tüketici sahipsiz demek hiçbir işe yaramadı, yaramıyor ve de yaramayacak

    dere kenarında kurt varsa kuzuya düşen görev oradan kaçmaktır

    kurtun karşısına çıkıp delikanlılık yaparsan yer seni kurt...............
  • benim sitemimde buna zaten.
    bizim kuzu olmamız ve toplumsal bir tepkimizin olmaması. şimdi benim başıma geliyor diyelim sen diyorsun ki dikkat etseydin.(babamın adına hattım, arkadaşı cihaz almış benim numaradan) sonra senin başına geliyor er yada geç olurya insanlık hali. bu seferde ben diyorum dikkat etseydin. boyle boyle işler tıkırında adamlar açısından.
    Üniversitede bana yemek bedavaydı ama boykotlarda bizde yer alıyorduk yemek pahalı diye. Boyle kazanılıyor haklar.
  • pişmanlık ki ne pişmanlık... beni de kandırdılar ayrıntılar burada http://forum.donanimhaber.com/m_75046852/tm.htm beter olsunlar kaçın kurtulun bu avaea dan ben öyle yapacağım ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaffer53

    pişmanlık ki ne pişmanlık... beni de kandırdılar ayrıntılar burada http://forum.donanimhaber.com/m_75046852/tm.htm beter olsunlar kaçın kurtulun bu avaea dan ben öyle yapacağım ...

    Her avea konusuna bu linki eklemen saçma olmuş
    Sen müşteri hizmetlerini aradığında tarifenin fiyatını biliyor muydun , bakmamış mıydın internet sitesine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    açtığınız konuda okuduğum kadarıyla cihaz taahhüdünüze aykırı davranmışsınız

    sadece operatör değiştirince cezai bedel ödenmez, taahhüdünüze aykırı davranırsanız onun karşılığında da cezai bedel ödersiniz

    sizin olayda aveanın kabahati yok................

    Okuduğunuzu anlıyorsunuz değil mi???
    Taahhüt sürem bitmeden tarifemi değiştirdiler diyorum. Ve müşteri temsilcisinin söylediklerini yazdım:
    "Referans veren numaranın taahhüt süresinin bitmesi nedeniyle aynı tarihin baz alındığını, bu nedenle de taahhüdümün sona erdirildiğini ve tarifemin değiştirildiğini, taahhüt ile ilgili hiçbir YÜKÜMLÜLÜĞÜMÜN BULUNMADIĞINI; dilersem başka tarifeye veya BAŞKA OPERATÖRE GEÇEBİLECEĞİMİ" söyledi.
    Bu durumda Avea'nın kabahati yok yani.
    Ayrıca referans veren numaranın tarifesini değiştirirken de sormuştuk: "taahhüt ve tarife aynen kalır" demişlerdi, oysa gece 2'de mesaj geldi: "Tarifeniz değişmiştir" Taahhüt bozuluyor, tarife Avea tarafından değiştiriliyor, "Taahhüt kalmadı" deniliyor ve sonra "tarifenizi değiştirdik ama taahhüt devam ediyor" deniyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sagun18 -- 16 Mayıs 2013; 21:15:27 >
  • benim okuduğumu anladığım kesin de

    siz okuduğunuzu anlıyor musunuz???

    alıntı yaptığın mesajın altında Bu mesajda bahsedilenler: kısmında ne yazıyor???

    önce onu bir okuyun bir zahmet, daha sonra tekrar konuşalım...........
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    özde haklı olabilirsiniz ama kağıt üzerinde haksız olunca özde haklı olmak pek bir işe yaramıyor

    Türkiye'de sistem böyle işliyor

    ve Türkiye'de sistemin böyle işlediğini hepimiz biliyoruz

    o zaman bize düşen görev oyunu kuralına göre oynamaktır

    sıkıntı yaşamak istemeyen operatörlerin ne cihaz kampanyalarına ne de indirimli tarifelerine taahhüt vermez, olur biter

    taahhüt veren de yazılı şartlara göre hareket eder

    Ama kanunda açık var, tüketici sahipsiz demek hiçbir işe yaramadı, yaramıyor ve de yaramayacak

    dere kenarında kurt varsa kuzuya düşen görev oradan kaçmaktır

    kurtun karşısına çıkıp delikanlılık yaparsan yer seni kurt...............

    Bu söylediklerinizi kabul edeceksek, bu forumda hiç bulunmayalım!
    Ben şikayetimi bildirdim inceliyorlar, şikayetvar'a da yazdım.
    İnsanlar en azından okur ve ona göre hareket eder.
    Avea bu ülkedeki en dandik şirketmiş, onu anladık.
    Müşteri temsilcisinin kendi firma sistemlerinden haberi yok!
    "Kaydediliyor" denen görüşme "kaydedilmemiş", öyle diyorlar.
    Demek ki firmalarla bu tür görüşme yaparken biz de kaydedeceğiz.
    "Güveniliğim için ben de görüşmeyi kaydediyorum" diyeceğiz.
    Hangi oyunun kuralından bahsediyorsunuz? Kendi kurallarını, kendileri çiğniyorlar!
    Avea kurt değil, sadece ne yaptığını bilmeyen tam kurumsallaşamamış bir firma.
    Biz de kuzu değiliz!
  • arkadaşım yukarıdaki mesaja cevap vermen gerekirken olayı farklı yere çekiyorsun

    o mesaj da seninle ilgili değil

    senin olayın ile ilgili olarak yazmadım onu

    hala alakasız mesajlara alakasız cevaplar yazıyorsun...........
  • Çok özür dilerim. Ben bu "bahsedilenler" kısmına pek alışamadım. Hatta birinden behsetmek istemediğimde de görünüyor ve nasıl kaldırılır bilmiyorum. Alıntı görmeyince ve AVEA denen ucubenin kazıklarıyla hala uğraşıp gerilirken, dikkat etmemişim. Selamlar...
  • eyvallah hocam

    geçmiş olsun ve de kolay gelsin................

    görünmesini istemediğinde direkt alttaki cevapla butonuna tıklayacaksın, sağdaki cevaplaya basarsan bahsedilen diye geçiyor...........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gaggag -- 17 Mayıs 2013; 1:01:13 >
  • aveanın genel ahlak kurallarından yoksun bi operator.benim de basıma geldi ordan biliyorum,sozlesme kurallarının dısına cıkarak hiç bir bilgilendirme yapmadan tarifeme gizli kapaklı zam yaptı.
    arkadasımızında izni olmadan tarifesini degişmiş,ses kayıtlarını silmiş,tutarsız bilgiler vermiş.musteriye saygısı olmadıgı ortada.

    istedigi kadar kılıfına uydursun,yaptıgı hukuksuz,ahlaksız...bilgilendirmeden tarifesini degişemez,ses kaydını makul bi sure gecmeden silemez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam da dediğiniz gibi, Avea tutarsız ve müşteriye karşı saygısız.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.