Şimdi Ara

Avea - Turk Telekom Müşteri Temsilcisine Hızlı Bağlanma 2019

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
4
Favori
238.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar benim gibi 5-6 kez 500 ü arayıp çıldırmayın.. 2 tl havaya uçtu ve yetkili birine bağlanamadım..

    444 1 500 ü arayınca biraz bekleyin, önce 6 ya sonra 0 a basın.. sonra bekleyin..

    başka türlü telesekreter sizi çıldırtıp yol göstermiyor..


    Bana da bi "Allah razı olsun" gönderseniz yeter..


    Edit: Yöntem 2018 Aralık'ta da hala geçerlidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mcraeconrad -- 9 Aralık 2018; 12:19:7 >



  • Alt menulerın hepsınden 0 ı tuslayınca musterı hızmetlerıne genelde baglanılıyor anlamadıgım onlıne ıslemler ve alternetıf kanallardan her ıslem gerceklesıyor neden musterı temsılcısıne baglanmak ıcın ısrar edıyosunuz kı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah razı olsun kardeşim,çıldırmışlığım çoktur 500 den dolayı,
    Teşekkurler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avea hattınız varsa 4441500>>>> 2>>>>0

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 444 1 500'ü ararsan paketindeki dakikadan gider, ek ücret ödemezsin..............
  • allah razı olsun
  • uzun uğraşlar sonucu 1-3-0 a basarak ulaştım müşteri hizmetlerine fakat bu sefer de sistemlerinde sorun varmış ve yardımcı olamıyorlarmış.

    Adım ne desen cevap veremiyorlar.

    Kırk yılın başında bir işimiz düştü
  • müşteri hizmetleri ücretlimi oldu. Tarifemin dklarından düşüp konuşamıyormuyum eskisi gibi geçen aradım banttan öyle birşey dedi sanki bilgisi olan varmı ?
  • ismai1 kullanıcısına yanıt
    " 444 ile başlayan aramaların yurt içi ücretlendirmesi eğer tarifenizde her yöne ya da sabit hat yönüne kullanım hakkınız var ise bu yönlerden düşer; eğer tarifenizde her yöne ya da sabit hat yönüne kullanım hakkınız yok ise tarifenizin sabit hat yönü dakika fiyatıyla ücretlendirilmektedir.

    Yurt içinde Avea hatlarından yapılan 500 Avea Müşteri Hizmetleri aramaları, 1. dakikada sonlandırılması halinde 43,89 Kuruş, 1 dakikadan fazla sürmesi halinde görüşme başına Faturalı müşterilerimiz için 45 Kuruş, Faturasız müşterilerimiz için 60 Kuruş olarak ücretlendirilmektedir. "
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9008

    Avea hattınız varsa 4441500>>>> 2>>>>0


    Off arkadaşa sizde olmasanız kafayı yiyecektim, bu kadar basitlik olmaz. Hem para alıyolar hemde müşteri temsilcisene yönlendirme yok. Geçen sefer paramı alnır diye fırçayı basınca artık ücretlendirme uyarısınıda kaldırmışlar.

    neyse.. saolun tekrar.
  • sonuç nedir arkadaşlar, 500 ü aradığımızda ücretli, 444 lü olanı aradığımızda paketimizden mi gidiyor ?

    yoksa her ikisi de paketten mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azoss -- 20 Ağustos 2013; 4:54:43 >
  • azoss A kullanıcısına yanıt
    444 1 500 ü aradığın zaman paketten , 500 ü aradığında ücretli.
  • aveanin twitter sayfasina sadece numaranizi ozel mesaj ile gonderin yarim saat sonra onlar ariyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim dostlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19MuzaffeR03

    444 1 500 ü aradığın zaman paketten , 500 ü aradığında ücretli.

    müşteri hizmetlerini aradım 4441500'den müşteri hizlmetlisine bağlandım zar zor hattımı inceledi dediği şu 4441500 kurumsal hatlar içinmiş direk 500'ü aramamı normal müşteriler için bu no'nun olduğunu söyledi aradım kapattığımda hattımın paketinden değil, ücretinden 60 kr. kesilmiş. Çakal bunların hepsi
  • tunayek kullanıcısına yanıt
    hocam sorun ne bilmiyorum ama ben aradığımda kurumsal hat diye bir şey demeden işlemlerimi yapıyorum , ayrıca paketteki her yöne dakikalardan kullanıyor.
  • valla Allah razı olsun 3 gündür ara sıra arıyordum bi türlü ulaşamadım en son yarım saat önce aradım inat ettim menüde girmediğim yer kalmadı teli açık bırakıp nette arattım ve bu konu sayesinde bağlanabildim. bu kadarmı dandik müşteri hizmetleri olur arkadaş, bayiler desen aynı terane istanbul eminönünde öz yeşil iletişimden kullanmakta olduğum hattı üstüme almak istedim 5 lirada ücret ödedim 3 gün geçti ne arayan ne soran bayiyi aradım kız açtı durumu anladı ordan bi oğlana verdi bi insan bu kadarmı lakayt olur bu kadarmı terbiyesiz olur. Allah topunun belasını versin

    düzenleme:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bhazer -- 6 Eylül 2013; 10:21:23 >
  • Allah razı olsun kardeşim , daha önce arıyordum , müşteri temsilcisine ulaşana kadar sinir harbi yaşıyor insan.
  • En kolay,Avea müşteri hizmetlerine bağlanıyorum desem

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.