Merhaba arkadaşlar ben forumda yeniyim ancak uzun süredir bu siteyi takip ediyorum , her neyse forumda bir kaç tane konu gördüm : Acer Servis Rezaleti , Acer Servis İlgili Değil tarzında . . .
Yaklaşık bir hafta önce dizüstü bilgisayarım bozuldu sorun HDD ile ilgiliydi. Laptop açılırken "hdd read error , ctrl+alt+del to restart" hatası alıyordum.
Ben de duramadım ve laptopun arka kapağını tornavida ile açtım ... Bu kapağın altında hem hdd hem de ram vardı. Kırmızı çerçeveli bölüm
Daha sonra HDD bölümünü biraz kurcaladım ve hiç bir şey yapamayınca servise göndermeye karar verdim.
Ancak aklımda hala tornavida ile açtığım kapak vardı , acaba garantisi gitti mi diye düşünüyordum
Öncelikle ACER SERVİS sitesine girdim ve müşteri hizmetleri ile görüştüm ve laptopu kargo ile istanbul'a gönderdim.
Sonra bu siteye girip en yukarıda bahsettigim konuları ziyaret ettim ve kapağı açtığım için kendime kızmaya başladım
9 mayıs'ta bundan (4 gün önce) e-posta ile cihazımın durumunu öğrendim : " cihazınız gün üçerisinde onarıma alınmıştır "
Daha sonra merakla bekledim ve nihayet bugün yeni bir e-posta aldım
E-posta içeriğinde cihazımın TAMAMEN GARANTİ KAPSAMINDA ;
-HDD değişimi yapıldığı -Varsayılan işletim sisteminin kurulduğu -Driver ve ek programların kurulduğu ( laptopla gelenler) -Ücretsiz bakım yapıldığı (temizlik + hasar testi)
'nı öğrendim ve çok sevindim
Cihazım 3 gün içerisinde kargo ile geri gönderilecek ayrıca kargo konusunda çok hızlılar başvurduğunuz gün kargo kaydı yapıyorlar ertesi gün kargo evinizde
Daha sonra müşteri hizmetlerini aradım ve kapak (hdd-ram) hakkında sorular sordum ve şu yanıtı aldım : "BU MODELLERDE RAM/HDD KAPAĞI AÇILABİLİR AYRICA KENDİ RAMİNİZİ TAKABİLİRSİNİZ , BÜTÜN BUNLAR GARANTİYİ BOZMAZ"
Umarım benim laptopun serisi ile aynı olan arkadaşlar faydalanabilirler ...
Ayrıca 4 gb ram alıp takmayı da düşünmüyor degilim 8 gb ram olur
Son olarak eğer laptopunuz yeniyse büyük ihtimalle iyi bir acer servis deneyimi yaşarsınız
Bir teşekkür yeter
Dostum Acer firmasının servisi ile çok fazla sorun yaşayanlar var ki bunlardan biri de benim. Ne maksata binaen bu konuyu açmışsın anlayamadım. Senin madur olmaman o okuduğun konulardaki maduriyetleri gidermiyor malesef. Emin ol düşmanıma bile Acer marka herhangi bir şey önermem. Şanslı olmana sevindim. Ama tavsiye verirmiş gibi konu açmana üzüldüm ve biraz da kızdım. Umarım senin yazına bakarak parası az olup da bu markayı tercih eden olmaz...
@snaket900
Gerçekten haklısın , servis ile ilgili sıkıntı yaşayanların sayısı hiç de az değil. Ancak benim bu konuyu açmamdaki asıl sebep bu serideki laptopların hdd/ram kapaklarının aynı olması ve bu kapağın açıldığında garantisinin bozulmadığını söylemek istememdi.