Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
30.227
Cevap
294
Favori
1.548.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Fiyat uçtu maalesef.

    Seneye daha da uçar.

    Dizel otomatik full+bi kaç opsiyon 100k olur.

    Şuan 1.6 tdi sunroof xenon dahil full a3 1.6 tdi dsg ler 100.000. doğuş oto kartaldan daha yeni fiyat alındı.

    Aynısının Golf versiyonu ne kadar??

    Bir arkadaşım 2 hafta önce aldı 2014 Golf 1.6 TDI Highline DSG cam tavan + led paket 93000 liraya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    Bugün bu aracın allure 1.6 ehdi versiyonunu test ettim. Donanım olarak bir kere active versiyonu bi önceki kasaya göre çok kırpılmış. Yağmur far sensörü, elektronik el freni vs. active de yok. İç mekan olarak özellikle vites topuzu filan allure versiyona göre çok farklı. Bu aracı almışken allure almak lazım yalnız fiyatını eklentiler hariç (cam tavan vs.) 72 bini duyunca dedim active ne kadar? Onun da 115liğini 66'ya bırakıyorlar. Bayii Ankara Göral.

    Aracın kullanımı oldukça rahat, sürüş pozisyonu çok hoşuma gitti. Herşeye hakimsiniz ve tüm özellikler multimedya ekranında toplanmış. Tek tuhafıma giden tavan yüksekliği oldu. Ben 1.80 boyundayım ve tavana başımın değmesine çok az kalmıştı. Yani aracın ön tarafı bi önceki kasasında oldukça ferahtı, bu kasada biraz basık geldi bana. Küçük direksiyon simidinden de bahsetmek isterim. Ben göstergeyi perdeler kullanımı zordur alışkanlık ister diye düşünürken ne kadar pratik ve kolay kullanımı olduğunu farkettim. Bi kere yönlendirme çok rahat, direksiyon bende göstergeyi perdelemedi ama kısa boylularda durum değişebilir. Tabii koltuk yükseklik ayarı da burda önemli.

    Motor oldukça yeterli, araç 6ncı viteste 100le giderken 1500 devir ancak çeviriyor. Bu da çok az motor gürültüsü ve çok az yakıt tüketimi demek. Araç sessiz ancak süspansiyonu çok konforlu gelmedi bana ki kullandığım parkur 1nci kalite asfalttı.

    Yılın otomobili seçilmiş ben de bugün orda görünce öğrendim. Aracın en beğendiğim özelliği oturunca herşeye hakim hissediyorsunuz, içi bi önceki versiyona göre dar ama bu araca hakim olma hissini yükseltmiş. Herşey elinizin altında araçla bütünleşebiliyorsunuz. Bunu focus3 testimde de hissetmiştim.

    Sonuç olarak fiyat çok fazla, gerçi tüm markalar fiyatları uçurdu ancak bu tip rakiplerine göre daha az tutulan modellerin fiyatları daha düşük başlaması lazım. 70binin üstüne 7-8 daha koy henüz 5-10binde 2013 model bmw 1.16d modelleri rahatlıkla alınabiliyor.

    308'in dar olduğu doğru ama yinede fiyat rakipleri arasında en düşüklerden biri.
    Bmw 1 serisini kullandınız mı bilmiyorum muhtemelen 308'den dardır üstelik BMW nin donanımı da çok zayıf kalıyor. Ayrıca iç mekandaki malzeme kalitesi de BMW gibi hissettirmiyor, Golf hatta 308 çok daha üstün
    BMW'nin bence tek üstün yanı arkadan itişli olması ama onunda 1.6 dizel motorla ne kadar önemi olur oda tartışılır. Sırf markası BMW diye düşük km de olsa ikinci el bir 1 serisine daha fazla para vermek bence çok mantıklı olmaz ama tabi biraz da zevk meselesi.
    Bence bu segmentte en iyi arabalar tartışmasız Golf ve A3.Ve yine tartışmasız onlardan sonra en iyisi yeni 308. Tabi otm. şanzıman konusunda birşeyler yapmaları lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 16 Nisan 2014; 0:26:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vay be....
    Artık Peugeot un C sınıfı aracı, audi a3 lerle, bmw 1 lerle mukayese edilir olmuş.
    Peugeot u dolayısıyla PSA yı tebrik etmek lazım.
    Belli bir zaman sonra markalar arası kalite ve prestij farkı kalmayacak bu gidişle.

    Not: Golf ile karşılaştırılmasını yadırgamıyorum çünkü Golf ile mukayese gayet normal bence.
  • dizel otomatik olmadıktan sonra hikaye bana göre...
    niye getirmezler anlamıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    dizel otomatik olmadıktan sonra hikaye bana göre...
    niye getirmezler anlamıyorum

    Cunku, Dunya uzerinde yasayan herkes Istanbul'da ikamet etmiyor.
  • hocam ankara ve izmir trafiğinden de haberin yok galiba.
    Kaldı ki satışların önemli bir kısmının bu 3 ilde gerçekleştiğine emin olabilirsin.
  • Japon Aisin firmasına yepyeni bir otomatik şanzıman tasarlaması siparişi vermiş PSA grubu yeni nesil araçlarında kullanmak üzere. Ama çift debriyajlı mıdır, cvt midir, tam otomatik midir detay bilmiyorum. Sanırım yıl sonuna doğru yepyeni otomatik şanzımanını araçlarında kullanmaya başlar PSA. Gerçi marka farketmeksizin manuel tercih ederim ben ama otomatik severler için güzel bir haber.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    dizel otomatik olmadıktan sonra hikaye bana göre...
    niye getirmezler anlamıyorum

    Cunku, Dunya uzerinde yasayan herkes Istanbul'da ikamet etmiyor.

    Öyle ama, dünya genelinde de ağırlıklı olarak otomatik şanzıman satılıyor diye düşünüyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    hocam ankara ve izmir trafiğinden de haberin yok galiba.
    Kaldı ki satışların önemli bir kısmının bu 3 ilde gerçekleştiğine emin olabilirsin.

    Ankara'da ikamet ediyorum zaten, hergun trafige giriyorum da koskoca Peugeot icin su 3 ilde 1.6 dizel otomatik satacagiz diye niye cirpinsin ben o mantigi cozemedim...

    Kaldi ki zaten 6-ileri Aisin tork konvertorlu otomatik sanzuman yaptiriyorlar diye biliyorum.
  • Valla dizel otomatik getiren diğer markalar çatır çatır satıyor.
    3 il dediğiniz yerin ülke ekonomisinden aldığı paydan pek haberiniz yok sanırım.
    Honda, bırak dizel otomatiği lpg otomatiği getirdi peynir ekmek gibi satıyor. Ha lpg ben alır mıyım? Almam o ayrı...
    Ankara'dayım dediniz şehir içi olarak konya ve eskişehir yolunda kullanıyorsunuz arabanızı sadece belki, ya da yıllık km. niz az.
  • Otomatik geliyor, Aisin tarafından tam otomatik, yakıt tüketimi biraz etkileniyor ama çok büyük fark yok. 2015 yılının başında bizde satışa sunulur, avrupada ise bu yaz. zaten 2.0 yeni nesi bluehdi 150 ps otomatik olarak satılıyor şimdiden.

    1.6 bluehdi ile gelecek 120 ps.
  • Janjan o mantığı sana yakıştıramadım, sadece İstanbul'dan 8 tane Avrupa ülkesi çıkar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    Otomatik geliyor, Aisin tarafından tam otomatik, yakıt tüketimi biraz etkileniyor ama çok büyük fark yok. 2015 yılının başında bizde satışa sunulur, avrupada ise bu yaz. zaten 2.0 yeni nesi bluehdi 150 ps otomatik olarak satılıyor şimdiden.

    1.6 bluehdi ile gelecek 120 ps.



    1.6 blue hdi ne zaman gelecek bilginiz var mı ?
  • Manuel olanı avrupada satışa çıktı ama 308 de yok henüz, yaza doğru manuel çıkar, şu an citroen ds 5'de fransada manuel olanı satışa sunuldu. citroenin fransız sitesinde konfigürasyon kısmında görebilirsiniz.

    bizde ise manuel olanı ne zaman gelir diye sormadım, otomatik 2015 başında gelecek.

    manuel için en iyi bilgiyi bayiden alırsınız. akıllılarsa yaza getirirler manuel olanını.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    Manuel olanı avrupada satışa çıktı ama 308 de yok henüz, yaza doğru manuel çıkar, şu an citroen ds 5'de fransada manuel olanı satışa sunuldu. citroenin fransız sitesinde konfigürasyon kısmında görebilirsiniz.

    bizde ise manuel olanı ne zaman gelir diye sormadım, otomatik 2015 başında gelecek.

    manuel için en iyi bilgiyi bayiden alırsınız. akıllılarsa yaza getirirler manuel olanını.

    C4'te donanımlı manuelleri listeden çıkaran baylas Ds5'in manuelinin getirmesi imkansıza yakın benim gözümde.C4 alırken Exclusive manuel satmıyorlardı artık 112 conf. plusta satmıyorlar.
  • weba W kullanıcısına yanıt
    Ben piyasaya artık çıktı bu motor manasında, citroeni örnek vermiştim. yoksa citroen türkiye adam olmaz o ayrı konu :) ds4 serisinde bile artık bi-xenon paketini çektiler ülkemizde.
  • Sovereignty34 S kullanıcısına yanıt
    Valla kimse kusura bakmasın astra 136 beygir aracı test ettim kesinlikle verilen rakam değerinin hakkını vermiyor diğer ayrıntıları da yazacağım
  • tazcan kullanıcısına yanıt
    ayrıca peugeot 308 için süspansiyon sert denir ama astrayıda denedim içeri çok süspansiyon sesi veriyor ön cam 308 e göre küçük ve ferah değil .ben 308 i satıpta bu arabayı almam şahsen arka diz mesafesi iyi değil. açıkcası dış görünüşü hoşuma gidiyor ama ben de hayal kırıklığı yarattı.yeni 308 ben bu arabadan daha iyi ikisinide test ettim.yeni 308 süspansiyonu yumuşak ve içeri daha az ses veriyor.birde astra da çok komik bir dikkatimi çekti.anahtar ile arabayı açıp kapayınca dikiz aynaları açılıp kapanmıyor. içeriden bir düğme ile açıp kapatacaksın. ne anlamı varsa.en azından arabayı çalıştırınca açılsın. manuel olarak açıp kapamak çook komik bence
  • herkese iyi günler araç alma arifesindeyiz ve dün peugeout nun yeni 1.2. e-thp puretech motorunu gördüm ,mayıs ayı gibi gelecek diyorlar ,testlerde tek depoyla 1800 km yol gittiği yazıyor ,bu konu hakkında daha fazla bilgisi olan var mı ,ve diğer benzinli seçeneklere göre gerçekten fark yaratır mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxusxx

    herkese iyi günler araç alma arifesindeyiz ve dün peugeout nun yeni 1.2. e-thp puretech motorunu gördüm ,mayıs ayı gibi gelecek diyorlar ,testlerde tek depoyla 1800 km yol gittiği yazıyor ,bu konu hakkında daha fazla bilgisi olan var mı ,ve diğer benzinli seçeneklere göre gerçekten fark yaratır mı ?

    Aynen bende gördüm. Dedikleri gibi benzinli bir araçta 2.9 lt yakarsa devrim olur gerçekten. Daha önce hiç peugeot düşünmemiş olmamıza rağmen bende yakından takip eder oldum. Yakıttaki bu tasarrufu fiyata yüklemezler umarım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.