Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (94. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
30.222
Cevap
294
Favori
1.547.506
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @memurpower
    Hocam o zaman şöyle diyebiliriz 1.2 alırsak senelik ortalama 275 1.6 D alırsak yıllık ortalama 350 masraf çıkar

    2-3 senede bir de ortalama 500 ü bulur diyelim ek değişimlerle. Neden senede diyorum çünkü ben senede ortalama 7-8 bin km yaptığım için bakım km si gelmeden yıl doluyor.

    Ama garanti bittikten sonra dışarıdan bakım yaptırırsam km dolunca bakarım yağına tuzuna. Yedek parçacı arkadaşım var onun yanına gidiyorum ustaları sıkıştırıyor ne isterlerse pazarlık yapıp beni mininmum masrafla sanayiden çıkartıyor sağ-olsun :D

    Son olarak Leon forumunda araçlar 3000 km civarı bir kontrole gidiyor yağına tuzuna bakıp gönderiyorlarmış acaba bu 308 de de var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JusT_SmiLe -- 28 Mart 2015; 19:58:31 >
  • JusT_SmiLe kullanıcısına yanıt
    benim aracın ilk sahibine benziyorsunuz anladım, ben aracımı aralık sonunda aldım, araç nisan 2014 te trafiğe çıkmış, daha 8 aylıktı aldığım araç 5000 km yoktu , aldığım kişi 1 yıl içinde anca 8000 i görecekti, bende daha fazla kullanmama rağmen anca 1. yılında 10bin oldu araç, yani diğer 5 bini 3 ayda tamamladım diyebilirzi :) 1.2 aracın sizin gittiğiniz kilometre de çok büyük faydası olur diye düşünüyorum, dizel 308 active için konuşursak satış fiyatını bilmiyorum, ama 1.2 turbo active den 10 12 bin lira fazladır sanırım, yani biri 64 65 ise diğeri en az 76 dır, diyelim ki aralarındaki fark tam 10000 tl olsun, siz 1.2 aracı aldınız, seneye vergi 1.3 lerden yukarısı artık 1000 küsür lira olacak, bizimde 650 tl falan olur, bir kere 350 tl yıllık farkımız ordan, sonra periyodik bakımda şu an bi standart var bildiğim kadarıyla, herkese 300 tl üzeri bakım ücreti geçirmeye çalışıyorlar, ben özellikle hinlik yapıp soruyorum dizel 1.6 bakım ücreti ne diyorum, benim araçta partikül filtresi mi var diyorum derken onuda 250 ye yaparsınız diye düşünüyorum, dizel aracı çok iyi tanımadığım için diğer veya varsa bakım maaliyetini tam bilmiyorum ama büyük bakımları pahalı, yüksek torkun yıpratma şiddetine göre fren diski ve alt takım gibi ücretleri daha pahalı oluyor, her neyse siz yılda 7000 km gideceksiniz, benzin 4,50 tl; 1 depo 800 km ortalama 750 km olsun; 7000 km yol / 750 km 1 depo menzili = 9,3 yaklaşık oalrak, siz yılda deponuzu 10 defa doldururusunuz en fazla; 1 depo 200 tl yaklaşık ben ağzına kdar 211 tl ye doldurdum en yüksek şimdiye kadar; 211 * 10 = 2110 tl yıllık yakıt ücretiniz, 5 yıl bu araca binersiniz 5 yılda anca 10000 tl dizel farkını vermiş olursunuz, 5 yıl sonra aracnızı en fazla 40000 bin km de olur, benim gibi bi hastası gelir güzel der alır geçer :) dizel hesaba gelince dizelde geçenlerde bir arkdaş paylaşmış; @birvatansever hocam olabilir 1 deposu 167 tl ye dolmuş menzili 850 km; 211-167 = 44 tl bu 200 km yol eder dizelde 44 tl birde bize 100 km fark koymuştu depo menzilinden; etti 300 km dizel öde aynı fiyata; yani siz yılda 8000 bin km yol gidecekseniz yıllık yakıtınız 1600 tl olur; bezinde yıllık yakıtımız neydi 2110 tl idi; 2110-1670 tl den = 440 tl siz onu zaten yıllık periyodik bakım ve vergide anında çıkartıyorsunuz, ama dizelin elde hala 300 km avantajı var 1 depo için, ama bu 1 depo sizin benzinliyi 4 veya 5. yılında amorti ediyor sizin kilometre ömrünüze göre, dizelide alırsanız artık evladiyelik olsun 10 yıl kullanın derim hesap ortada hocam :)




  • root_echo kullanıcısına yanıt
    6 dan 4 e düşüşü kick down ama gazdan ayağını çekince hızla vites büyültmesi gerekir, güce ihtiyaç olmadığını hızlıca algılayıp vites büyültmeli olması gereken bu, otomatiğin mantığı olabilecek en düşük devirde yol almasını sağlamak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar yıllardır bu forumda takılıyorum sürekli otomobil haberlerini takip ediyorum.Ve en sonunda sürekli öğrendiğim bilgi sahibi olduğum kunuları bir internet sitesi kurup paylaşmaya başladım.umarım beni desteklersiniz zamanla sitemi geliştirip herkesin sevebileceği bir sayfa yapmayı düşünüyorum.


    http://www.automotoo.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JusT_SmiLe

    Bence Golf 1.4 150hp tsi act olmasına ragmen 1.2 Pure ile aynı benzini harcar fakat arada sanırım bi 20 000 (tahmini) fiyat farkı var o da golfe değer mi?
    Herkez de var ayrıca dsg ayrıca şımarık vw çalışanları/ustaları. Ha satarken muhtemelen alacaksın o farkın bir kısmını tekrar ama alırken bu kadar fark golf e değer mi diye düşün. Eğer değer içini dışını beğendim 20 000 de benim için önemli değil dersen git al.

    Fakat ben ne 20. 000 daha fazla veririm ne de herkezde olan arabaya binerim :D
    Gidip en dolusundan 308 alırım.
    Bende Golf e o kadar para vermektense Leon alırım aynı fabrika dedim ama olmadı Leonun dışını iyi yapalım içini boşverelim demişler.
    O sırada 308 i farkettim korktum Fransız malı falan diye ama, tarzı, iç dış görünümü, donanımları ve özellikle çok korktuğum yeni otomatik şanzımandan sonra sınıfında fiyat hariç lider olarak göryorum şu anda. tabi audi gibi bana göre aşırı pahalı arabaları saymıyorum. Hyundai Kia Renault Seat VW Skoda v.b. arasından

    Şu an benim kararsızlığım başımdaki bazı problemleri atlattıktan sonra İnşallah 1.2 mi alsam 1.6 dizel mi o var.
    1.2 alıp dizele vereceğim parayı benzine verir gezerim de diyorum dizel alıp korkmadan gaza basarım da diyorum. Ben en az 3-4 sene belki çok daha fazla binmek istediğim için uzun vadede az yakan bakım masrafları normal olan ve en önemlisi standart eski arabalardan alıştığımız bakım harici fazla bir masraf çıkarmaması. Triger kayışını babamın arabasında 250 000 de değiştirdik ki bu kadarı da fazla bence mesela 150 000 de istesin. Baskı balata bir senede cortlamasın bujiler var ise Şu anki Honda aracımda var ve 4 sene sonra değiştirdik. Bu arada 2008 temmuz trafiğe çıkışlı Honda city kullanıyorum aile olarak lullanıyoruz otomatik vites km si 53 000 de. Ort yakıt 8L. Sonuçta dizeli de satarken benzinliden falza para edecek verdiğin parayı bir şekilde alacaksın.

    Ama kullanan arkadaşlarımız ve abilerimizin bakım ve standart normal masraflarını öğrenmek istiyorum

    1.2 alsam senede ne kadar bakım masrafı öderim 1.6 D alsam senede ne kadar bakım masrafı öderim
    Araçlar hakkında çok bir bilgim yok mesela 3-4 sene sonra ne gibi masraf çıkartırlar. Mesela Dizel araçlarda partikül filtresini cam suyu gibi arada eklememiz düzenli kontrol etmemiz gerekiyor sanırım. Uzun vadede sorun çıkartırsa nerden baksan 1000- 1500 lira ister. ama 1.2 de böyle birşey yok bildiğim kadarıyla

    herneyse çok yazdım bu aralar sıkıntılarım var dolmuşum bir şekilde buraya aktı zaman geçti iyi oldu
    iyi forumlar
    Cevaplar için şimdiden teşekkürler

    Hocam arada 5,000 fark var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • The_BUTZ T kullanıcısına yanıt
    haklısınız önemli bir arıntı yazılımsal bir sorun olabilir birde kick down yaptıktan sonra gaz pedalına daha az ama daha lineer daha küçük bir ivmeyle bassaydınız belki o zaman arttırırdı, deidğiniz gibi bir sorun varsa bunu manual moda alıp 6. viteste giderken kick down yaptırıp sonra daha tatlı bir gazlamayla denediğimizde limit devire gelince üst vitese geçip geçmediğine bakarak anlayabiliriz alanlar deneyip, varsa bir sorun durumu pejoya yazabilir aslında
  • dizelle rada 5000 tl fark varsa bence dizel alın yaw 1.2 benzinli turboyu meraklıları alır bence sadece sessiz sakin diye, 5000 tl aiçin dizel alınır bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memurpower

    dizelle rada 5000 tl fark varsa bence dizel alın yaw 1.2 benzinli turboyu meraklıları alır bence sadece sessiz sakin diye, 5000 tl aiçin dizel alınır bence

    Hocam benzinli 1.2 Puretech EAT6 130hp 308 ile VW Golf 1.4 TSI ACT 150hp DSG ile arasında 5,000 tl fark var. 2. elde bence vw daha kârlı olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    6 dan 4 e düşüşü kick down ama gazdan ayağını çekince hızla vites büyültmesi gerekir, güce ihtiyaç olmadığını hızlıca algılayıp vites büyültmeli olması gereken bu, otomatiğin mantığı olabilecek en düşük devirde yol almasını sağlamak

    tam da bu mantıktan çok iyi ayarlanmış otomatik şanzuman verilern verilere yaklaşamıyor. yani güzü kazanırken tüketiyor. sonra çabuk kaybediyor. ben bugün test ettim. her şeyi güzel de 5.4 ile bitirmem maneuli bekle dedirtti. zaten alamıyorum.

    bu araç ve veriler düşünüldüğünde 4.5 civarı bitmesi gerekirdi. altımdaki aracın daha yüksek verilerle yakalayacağı değeri yakalayamadı yani...

    en garibi de sky pack ile 60 bin olması gereken aracın 61 olduğunu duymamdı. S. temsilcisine neden böyle deyince ''siz Peugeot Türkiye'ye güvenmeyin onlar yanlış yazıyor. ben doğru söylüyorum. hadi size 60 olsun
    '' demesiydi. 1.2 manuel active




  • İyi akşamlar. Bugün sabah kızım hastalanınca İzmir'e gitmem gerekti. Kızım şimdi iyi olunca yazıyım dedim. Nasıl gittiğimi bende bilmiyorum ama 4,5 saatte vardım. 2 defa benzin aldım birde çeyrek depo vardı içinde. Aracı testlerde bile bu kadar zorlamamışlardır. Gerçekten benden tam puanı aldı.
  • bir_vatansever kullanıcısına yanıt
    Hocam Geçmiş olsun umarım iyidir. bu kadar hızlı gitmeseydiniz diyeceğim ama aynı durumu bende yasadım. Kazasız belasız gitmenize sevindim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • root_echo kullanıcısına yanıt
    Şanzıman neden mimli olsun? Kullanıcılarını mağdurmu etmiş? Tek eksiği geçişleri hissettirmesi. Türkiye'de tek mimli şanzıman dsg'dir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elcas kullanıcısına yanıt
    Hangi salak bayi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben sizin sohbetle just_smile la olan sohbetimizi karıştırdım, ben asla vw diyenlerdenim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slmhzl

    Hangi bayi acaba?

    izmit. ben detay sordukça çok araştırıyorsun gereksiz bilgi bunlar dedikten sonra e-HDİ ve blue HDİ aynı motor sözü çıkınca buradan alınmaz dedim. Allah'tan test ettim de aklımda 115likten canlı bir dizel kaldı.

    bu arada blue HDİ manuel gelmezzzz dedi. o kadar netti ki... daha önce 1.5 yıl sonra gelecek denen otomatiğin 4 ayda geldiği düşünülürse bu da yanlış olur gibi.

    yukarıda bir arkadaşımız satış temsilcisinin sözüne güvenip benzinli alıp şimdi de dizele geçti. yani insanların hayatını çok etkileyen insanların biraz daha bilinçli olması güzel olurdu.

    ibrem yeni c4 e kaydı. bütçe yetmeyince habire fikir değiştiriyom galiba.

    not: alıntıdaki bir kelimeyi sildim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elcas -- 28 Mart 2015; 22:59:06 >




  • Araba alacam derken kafayı sıyıracam galiba para var araba alamıyorum.golf mü 308 mi golf mü 308 mi diye nasıl bir beladır bu araba alma işi.birinin sunroofu var diğerinin tasarımı daha güzel, motoru güçlü vs vs.sağolsun hem golf bölümündeki hem de 308 bölümündeki arkadaşlar yardımcı oluyo aama işin içinden çıkamadım.kararsızlıktan alamıcam galiba
  • elcas kullanıcısına yanıt
    Bu satış temsilcilerinin bir halt bildiği yok. Mart'ın ilk haftası, dizel otomatik gelecek dememe rağmen yok efendim araçlar üretimde bile değil hazlranda ancak gelir dediklerini unutmam forumda yazdılar. Açıkcası dizel niyetim olup gelmesine daha var benzinli almaya kalksaydım bir daha o bayiye uğramazdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada Dizel otomatik için opsiyonlar tam oturmamış. Alakantra deri Varmı diyorum bilgisayara bakıyor yok diyor, almışlar diyorum özel sipariş girmişlerdir diyor, özel sipariş oluyorsa demekki var diyorum tekrar bilgisayara bakıyor yok diyor

    Gittim en tecrübeli satış danışmanına, alakantra Varmı diye sordum, listeye girilmemiş ama sipariş çekilir dedi, opsiyonları paket haline getirmişler kafaları karışıyormuş. Türkiye'ye açık renk döşemeyi yollamışlar hep, bunlarda satmak için yok diyorlar. açıkçası o döşeme guzel değil.

    Benim aracın teslim tarihi 2 Nisan'dan 9 Nisan'a kaydı sözünüzde durun işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • memurpower M kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sizin nick den anladığım kadarıyla siz hızı seviyorsunuz. Golf daha hızlı gibi geldi. Benim fiyat farkı dediğim şu.

    1.4 act bmt dsg highline 84.900
    1.2 allure Eat6 71.990

    Ek olarak vergi avantajı var pug da ve en önemlisi peugeot da indirimli alabiliyorsunuz. Sipariş 25 gün civarı

    Ama golf 2_3 ay bekliyorsun zam gelirse zamlı alıyorsun

    Donanım farklarına bakmadım ama en yüksek donanımlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.