Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (46. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
30.222
Cevap
294
Favori
1.547.467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 308 gerçekten iyi arkadaşlar kesinlikle tavsiye ediyorum. Ortalama yakıt tüketimim 4.5 lt gerçekten az yakıyor. Çok teknolojik bir araba. Benim aracımda ekstra olarak;
    cam tavan,18" jant, navigasyon,geri görüş kamerası,anahtarsız çalıştırma,denon müzik sistemi,sedefli beyaz opsiyonları var.

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)




  • Hayirli olsun. Gulegule kullanmanız dileğiyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozanakbulut134 O kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam.

    Dizel mi??
  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam aracım dizel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araç çok şık hayırlı olsun .
  • ozanakbulut134 O kullanıcısına yanıt
    aracınız hayırlı olsun bende otomatik 1.2 düşünüyorum veya 2015 te 3008 blue hdi ea6t gelecekmiş o da olabilir
  • tazcan kullanıcısına yanıt
    3008 de çok güzel bir araç. Teknolojik ve az yakıyor.
    308 daha spor. Çok memnunum dizel olması ve az yakması benim için önemli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanakbulut134

    3008 de çok güzel bir araç. Teknolojik ve az yakıyor.
    308 daha spor. Çok memnunum dizel olması ve az yakması benim için önemli.

    hayırlı olsun hocam araç çok güzel ben de aynı opsiyonlarda araç düşünüyorum sakıncası yoksa ne kadara aldınız öğrenebilir miyiz ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla hocam benim ki biraz şans işi oldu. Ben 70 bin tl ye ikinci el aldım aracı.8 bin kmdeydi 7 aylık bir araçtı yani. Normal fiyatından çok daha uygun bir fiyata aldım.
  • eski bir peugeot kullanıcısı olarak,alırken iyi güzel duruyor ama 2-3 yıl sonra bakın,çöküyor araba,sarkıyor..farlar stoplar soyuluyor,düğmeler yerinden çıkıyor,garip sesler gelmeye başlıyor.tavsiye etmiyorum..
  • hasanmeral H kullanıcısına yanıt
    kullandığınız pejo nun hangi serisidir . belki eskilerde vardır ama yeni modelleri iyi sanırım ve yeni 308 de öyle bir problem olacağını sanmıyorum çünkü malzeme kalitesi oldukça iyi
  • Bugün 308 test ettim, ABC Peugeot'ta. Öncelikle cahil satış danışmanlarına değinmek istiyorum. Daha 208 ile 308'i ayıramayan danışmanlar vardı!

    Konumuza gelirsek. Araç 1.2 PureTech 130 bg. gücünde, otomatik vites, Allure donanım, ekstra olarak navigasyon, cam tavan vs. vardı. Malzeme kalitesi, rüzgar, yol yalıtımı, darbe emişlerini oldukça beğendim. Motoru oldukça sessiz çalışıyor. Opel'e de uğramıştık bugün. Astra'da arka kapılarda kullanılan malzeme, ön kapısıyla aynı değildi. Sert, kalitesiz bir plastik. 308'de ön kapılardaki gibi, üst kısım yumuşak plastik idi. Malzeme kalitesi konusunda bir problemi yok 308'in kesinlikle. Bu kadar plastik yumuşaklığına takılmam, ama sonuçta ince bir detay ve araçlar C sınıfı.

    Motorunu beğendim, güçlü, ve o 3 silindirin yüksek devirlerdeki tınısı hoş. 6500 devire kadar çevirebiliyor olması, beni ayrı mutlu etti. Bu kadar yüksek devirdeyken ve turbo olmasına rağmen, araç tüm devirleri dolu dolu çeviriyor, güç kaybı yok. Direksiyonu güzel, küçük olması manevralarda kolaylık sağlıyor. Şanzuman da başarılı, sarsıntı yok, sadece 1-2 viteslerinde düşük hızlarda birkaç saliselik bir kararsızlık yaşayabiliyor. 6500 devir gerçekten çok güzeldi, otomatik viteste görmeye alışkın olduğumuz bir şey değil sonuçta. Aracın gaz pedalı çok yumuşaktı, ve 2 cm kadar pedal'da boşluk var. Yani az bastığımızda tepkisi yok denecek kadar az. Frenleri beğendim. Cam tavan olmasına rağmen trim sesi yoktu, araç daha 1700 km'de idi ancak yine de olabiliyor bazı test araçlarında. Araç doluydu yani demek istediğim malzemeler sıkıydu, zaman faktöründe başarılı olacak bir araç.

    Hızlanmasını anlayamıyorsunuz, hissettirmiyor. 4 kişi olmamıza rağmen gayet hakkını verdi performans olarak. Farları full led, selektör yaptığımızda tepkiler muhteşem, en ufak bir gecikme yok. Bmw farları gibi.

    Edit: vites kulakçıkları olsaydı f1 modu gibi, güzel olabilirdi, vites kolundan değiştirme var ama. Gaz pedalındaki boşluk da spor moduna aldığımızda kalkıyor, direksiyon harika iş yapıyor. Kar modunda araç hiç patinaj yapmıyor, zaten bassanız da gitmiyor.

    10/9



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ohan -- 27 Aralık 2014; 19:39:48 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ohan kullanıcısına yanıt
    Araca fiyat aldınızmı? Hala indirim yapmıyorlarmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slmhzl S kullanıcısına yanıt
    Bana testteki yardımcı arkadaş 70 küsürlerde demişti. Ama showroom'da çok güzel fırsat araçları var. 1.6 Thp 156 bg 308, allure donanım 67bin. İnternetteki fiyatlardan 2bin indirirler bence en az.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ohan

    Bana testteki yardımcı arkadaş 70 küsürlerde demişti. Ama showroom'da çok güzel fırsat araçları var. 1.6 Thp 156 bg 308, allure donanım 67bin. İnternetteki fiyatlardan 2bin indirirler bence en az.

    valla indirmiyorlar ben internetteki 2013 308 i aldım abc den 916 km de 48 e falan geldi. oda araya ne adamlar sokmamıza rağmen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • makusla06 kullanıcısına yanıt
    Fıraat aracının fiyatına baktıktan sonra az önce internetteki fiyatına baktım, aynı fiyat... 208 1.2 etg active almaya kalkışmıştım geçen ay, iyi ki almamışım, 308'den sonra iyice soğudum. Tamam fark var sınıfı olarak ama değer. Bana o zaman 46500 gibi bir fiyat çekmişlerdi, sürekli birkaç hafta aradım, hala satamamışlardı, hala da satamamışlardır, hakediyorlar. Böyle inatçılık...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar herkese iyi forumlar iyi günler dilerim.
    2000 model 1.4 206 aracımı 2014 308 1.2 vti ile değiştirmiş bulunmaktayım. araçla ilgili bazı deneyimlerimi paylaşmak istiyorum. alacak arkadaşlar için belki bir kriter olur bir faydası olur. aracı motor, konfor ve sürüş olarak 3 kriterde açmaya çalışacağım size, ve parça kalitesi hakkında da biraz bilgi vermeye çalışacağım, ve bazı modellerle kıyaslamaya gidebilirim.
    1-)aracı eskişehirden titanyum gri olarak aldım ve eskişehirden muğlaya 480 km lik bir yol yaptım, 192 tl olarak benzinli depoyu doldurdum, henüz hala depoyu doldurmuş değilim muğla- köyceğiz - muğla yaptım 2 gündür eşim kullanıyor üniversiteye gidiyor araç 725 km yaptı depo ikaz ışığı henüz yanmadı, peki hangi hızlarda gittim, araçla 120-130 km-h hızları kesinlikle geçmedim, 85-90 km -h hızlarla da çok fazla yol alamadım, ortalama hızım araç bilgisayarında 85 km-h ort tüketim 5,2 olarak çıktı, araç sürüş esnasında keşfetttiğim fites geçişlerinin çok yakın olması, 70 km gibi bir hıza ulaştığınızda 5. fites istemekte ve hızını 90 ı bulduğunda araç 3000 devire gelmekte, bu önceki aracımda hiç alışmadığım görmediğim birşey, araç 85 i geçince ideal yakıt tüketimi olan 4,4 lt yakıt tüketimi artmaya başlıyor, ben 120 ile giderken araç sürekli 4000 devirlerdeydi, fakat araç içine sizi rahatsız edecek bir motor sesi kesinlikle gelmiyor, araç alt fiteslerde ve hızlanmalarda sizi şevke getiren ve çabuk ivmelenebilen bir homurtuya sahip fakat dizel gibi değil ama araç şehir için 1.6 kadar rahat, siz hızlandıkça devir 3000 leri geçsede araç sesi azalıyor o homurtu geçiyor,130 dan sonraki hızlanmaları için ise gayet sabırlı olmanız gerekiyor, çünkü araç 5 fitesle sınırlanmış ve 6 hatta 7 yi de hak ediyor. uzun süreli yolculuklarda kokpit ve küçük direksiyon sizi yormuyor, koltuklar son derece rahat, yüksek sürüş pozisyonu secerseniz, araç size içinde suv havası veriyor, araç zaten bir qaskai hatta asx kadar geniş, ve 1.2 motor rampa çıkışlarda yüklü olsanız dahi ( denizli - kale -tavas ) yokuşlu virajlı yollarda 80-90 gibi hızlarla sizi güvenle tırmandırıyor, viraj tutumu ise gayet başarılı fakat aracın burnunun hafif olduğu hissini veriyor küçük direksiyon, burada araçta standart olan esp nin size verdiği güven hissi yeterli oluyor.
    aracım sürüş zevki megan 2 lerdeki 1.6 16 v motor hissini size şehir içinde aratmaycak kadar yeterli, hatta piyasada kullandığım en iyi 1.2 turbosuz motor diyebilirim. ama aracınızın limitlerini bilmeniz gerek, ben 150 kmh gibi hızları ne kullanır ne geçerim diyorsanız benim gibi, 200 tl yakıt ile ideal hız sınırları içinde 900 km menzili çok rahat yakalayabilecek düşük vergili bir yapısı var diyorum. eğer o motor o kasayı kaldırmaz diyorsanız benim eski 206 ımın 1.4 performansı rezilmiş dedim ki bu araçları herkes otoban faresi diye adlandırırdı, 206 nın performansını 3 e katlıyor diyebilirim.

    2-konfor eski aracıma nazaran benim için çok çok iyi , tabiki belli başlı şeyleri incleyen vw yada honda gibi markalarla kıyaslayan arkadaşlarım vardır, bunlarla kıyaslamayın derim kıyaslayacaksanız da aradaki 10 bin tl lik farkları zaten bu yüzden hak ediyorlar derim, benimde aklımdaki ilk araç auris idi fakat ben aurisin donanımlı bir modelin 2. elini 55 56 bin tl civarlarında bulabiliyordum, 308 activ modelini 46 bin tl ye alabildim, bu da bir öğretmen bir memur için hatrı sayılır bir rakamdır, hatta çoğumuz için, üstelik aurisin 1.33 lük motoru 30 cc yüzünden vergi sınıfı 850 tl idi benim ise 540 tl, bunlar benim için önemli kriterler, fakat auris 6 fitesi size standart sunuyor işte,demem o ki, fransızı fransızla kıyaslayın, çünkü ben aracı 46 ya aldım 46 ya 2011 civic veriyorlardı, tercihleriniz burda çok önemli, benim için önemli olan yaş, garanti düşük yakıt ortalama performans ve düşük vergi idi, fazlasını buldum diyebilirim.
    3-direksiyon kokpitten aşşaıda bu sizde burnu nasıl görücem yolu nasıl görücem nedenine sebep olabilir, bende öyle düşündüm fakat, idel sürüşünüzü koltuk ayarınızı biraz yüksek tutmanızda fayda var,kafanızın tavana değmesine gerek yok fakat, kokpitte gömülmenize de gerk yok, sanki bir suv da düşünün kendinizi, araç dışardan alçak görünüyor ama size içerde çok fazla hareket etme imkanı sunuyor, bunu güzel değerlendirebilirsiniz, bu hb de suv sürme hissi yaşayabilirsiniz. deri direksiyon avcu çok güzel kavrıyor ve eli terletmiyor, ama 2 yıl sonra deri direksiyon yıpranacak derim, çok km yapan arkadaşlara ilerde bi deri direksiyon işlemi daha yaptırabilirsiniz diyorum, göğüslük yan kapı döşemeleri gayet ideal muadili fransız renaulttan daha iyi olduğunu söyleyebilirim, fiat la kıyaslamayın dahi, fakat güneşten korumakta fayda var diyorum, o mat görünüm zayıflık hissi veriyor ama göğüslük yumruklanmaya gelmeyecek, biraz sert bastırdıgınızda parmağınızın şeklini alabilen küçük göçükler oluşuyor ve geri düzeliyor, bunu çarpışma anları için özellikle yumuşak bir materyal kullandıklarını serviste bana söylediler, kalitesini yıllar sonra anlayacağız malesef.

    3-dizel araç sürme alışkanlığı olmayan, yüksek hızlarda gezinmeyen, ben alman japon araç alamam, 10 lira daha fazla vermek istemiyorum diyen arkadaşlara 308 1.2 vti active şiddetle tavsiye ederim. 2. eline bakın derim, sıfır gibi bi aracı 2. elde daha uyguna alabilirsiniz.

    iyi günler.




  • memurpower M kullanıcısına yanıt
    Çok güzel, faydalı bilgiler paylaşmışsınız, tşk ler...
    Ben de 308 düşünüyorum, aklımda 1,2 thp allure var ama fiyatı beni aşacak gibi, zorlayıp da alacak olursam pişman olurum diye düşnüyorum.
    Sizin yazdığınız 1,2 puretech manuel motor ise beni güç olarak düşündürüyor biraz.
    82 beygir olması acaba serilik, yokuş çıkma gibi sorunlar çıkarır mı ? Hele düşük hızda bile yüksek devir çevirmesi sanki çok yakacak gibi kaygılandırıyor.
    Bu 1,2 ve 82 beygir motor 8v mi yoksa 16 v mi biliyor musunuz ? kendi sitesinde bile göremedim.
    Active donanımda gündüz led farı, park sensörü ve hız sabitleme var mı acaba ?
  • hocam 1.2 vti 82 hp yi daha önce 1.4 benzinli 206 kullandıysanız çok yeterli bulacaksınız, içine 1.4 hatta 1.6 kaçmış ama 1.2 turbo ya da dizel torkuyla kıyaslayamam, çünkü dizelde 1.2 turbolarda tırbo yanma teknolojisi tork anlamında çok şey etkiliyor, siz dizelle de 1.2 turboyla da kötekli rampası dediğim yerleri 110 gibi hızlarla çok arahat çıkarken ben fitesi 4 e düşürüp hızlanıp 9o lı rakamlar ile anca çıkarım, fakat eskiden de 60 la çıkıyordum eski aracımla, burda kriter sizin ne beklediğiniz, beklentiniz, 90 ya da 80 le tırmanmak benim için çok ideal düz yolda 110 u geçmem ben çünkü, active donanımında led sis esp cruize control hız sabitleme eco mod gibi pek çok şey var, arkada oturanların emniyet kemeri takmadıklarına varana kadar ikaz veriyor, düşük lastik hava basıncı uyarısı bunlar dahi var active modelinde, daha üst allure modelinde kör nokta uyasrı sistemi ve erken fren gibi güvenlik önlemleri ön planda sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: memurpower

    hocam 1.2 vti 82 hp yi daha önce 1.4 benzinli 206 kullandıysanız çok yeterli bulacaksınız, içine 1.4 hatta 1.6 kaçmış ama 1.2 turbo ya da dizel torkuyla kıyaslayamam, çünkü dizelde 1.2 turbolarda tırbo yanma teknolojisi tork anlamında çok şey etkiliyor, siz dizelle de 1.2 turboyla da kötekli rampası dediğim yerleri 110 gibi hızlarla çok arahat çıkarken ben fitesi 4 e düşürüp hızlanıp 9o lı rakamlar ile anca çıkarım, fakat eskiden de 60 la çıkıyordum eski aracımla, burda kriter sizin ne beklediğiniz, beklentiniz, 90 ya da 80 le tırmanmak benim için çok ideal düz yolda 110 u geçmem ben çünkü, active donanımında led sis esp cruize control hız sabitleme eco mod gibi pek çok şey var, arkada oturanların emniyet kemeri takmadıklarına varana kadar ikaz veriyor, düşük lastik hava basıncı uyarısı bunlar dahi var active modelinde, daha üst allure modelinde kör nokta uyasrı sistemi ve erken fren gibi güvenlik önlemleri ön planda sanırım

    ÇOk tşk ederim. Sanırım park sensörü yok değil mi ?




  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.