Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (40. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
30.216
Cevap
294
Favori
1.546.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • icemy İ kullanıcısına yanıt
    Burası önemsiz pazar olduğu için buraya gelenler de sadece zaman geçiriyor bence hocam

    Hiçbirinin umrunda değil.
  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen önemsemiyorlar ama 301 i sırf bu pazar için çıkardılar.bizi düşünmüyorlarsa yatırım yapan bayileri düşünsünler yahu.60-65 arası full thp 130 eat6 allure verselerdi siparişimi iptal edip alırdım.ama 2015 yazın dediğim fiyata iner

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok enteresan 1.2 thp ve 1.6 thp manuel allure arasında hiç fiyat farkı yok gibi bir şey.
    1.6 yakışı çok daha fazla değilse 26 bg daha fazla motoru sadece 700 tl fark vererek almak mümkün.
  • 156 lık için 63-64 fiyat verdikleri oldu.millet otomatik arıyor demekki.alan yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdmrx

    ma bu araba 160 ı geçince eğer otobanda değilseniz yerden havalanır.. otobanda bile güvenemem doğrusu. demir olması gereken yürüyen aksamda birçok yeri alüminyumdan üretmişler hafifletmek için, inşallah yeteri kadar binişi de sağlam olup, ileri km lerde sorun çıkarmaz.
    C sınıfı bir araç bu kg da olmamalı. minicik hyundai i10 bile en hafif haliyle 1064.




    kusura bakmayın ama bence siz arabadan zerrece anlamıyorsunuz. f1 araçları sürücüsüyle birlikte (hariç de olabilir tam hatırlamıyorum) 600 kg geliyor herkesten iyi viraj alıyor yine dünya ralli şampiyonasında yarışan araçlar1040-1200 kg aralığında. lotus exige yada ariel atom gibi araçlar düşük ağırlıkları sayesinde yüksek yol tutuşa sahipler. yoksa otomobilin ağır olması gereksiz hamallıktır.




  • fiyat farkı yok, hızlanmalarda hafif değişim var, son hız aynı gibi
    ancak yakıt tüketimi 1,2 için bariz çok daha iyi.
    benim gönlüm halen golf 1,2 tsi manuel+sürüş konfor paketi+metalik+bixenon uled far (64800 tl) ve peugeot 308 1,2 thp allure manuel + metalik arasında gidip geliyor. 2015 model sıfır alacağım yani 3-4 ay gibi en az beklemem gerekiyor ama golf için kasımda bile sipriş verilse ocak şubat gibi 2015 model teslim alma olanağı var. 2.eli düşününce golf mantıklı geliyor ama her yerde golf var, yeni 308 pek görülen br araç değil ve içini dışını acaip beğeniyorum. zaman var sanırım iyice kararımı vermiş olacağım.

    manuel için paint de birleştirdim.

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: mdmrx

    ma bu araba 160 ı geçince eğer otobanda değilseniz yerden havalanır.. otobanda bile güvenemem doğrusu. demir olması gereken yürüyen aksamda birçok yeri alüminyumdan üretmişler hafifletmek için, inşallah yeteri kadar binişi de sağlam olup, ileri km lerde sorun çıkarmaz.
    C sınıfı bir araç bu kg da olmamalı. minicik hyundai i10 bile en hafif haliyle 1064.




    kusura bakmayın ama bence siz arabadan zerrece anlamıyorsunuz. f1 araçları sürücüsüyle birlikte (hariç de olabilir tam hatırlamıyorum) 600 kg geliyor herkesten iyi viraj alıyor yine dünya ralli şampiyonasında yarışan araçlar1040-1200 kg aralığında. lotus exige yada ariel atom gibi araçlar düşük ağırlıkları sayesinde yüksek yol tutuşa sahipler. yoksa otomobilin ağır olması gereksiz hamallıktır.

    yo kusura neden bakayım ama yarışlar pistte yapılır. pejoya sizde 50 cm genişliğinde lastik takın istediğiniz virajı alır. dedim zaten otobanda değilseniz basılmaz bu araba ile diye.
    isteyen bassın tabi ki.. pejo yerden 1.48 yüksektir, formula arabası 50-70 cm, pejo genişlik 1.80 dir formula arabası 2.50, pejo yerden 15 cm yüksektir, formula arabası 7 cm vb..nascar gibi diğer yarışlarda da ne kadar çok kaza olduğunu görüyorsunuz o kadar eğimli, viraj alma kabiliyeti arttırılmış pist olduğu halde.
    bmw, mercedes, audi neden 1.5 tonluk araba üretiyor o zaman onlara sormak lazım. sakin kullanımda 1.5 tonluk mercedes te uzun yolda 5 - 5.5 lt yakıyor o ağırlığa rağmen. demekki ağır ve az yakmak daha iyi bir şey.

    arabaların fabrika verisi son hızları, şanzuman, aks aktarma organları dişli hesabı ile yapılır. yani bu araba 6000 devirde bu hızı yapar demektir. ama güvenli yapar demek değildir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdmrx -- 22 Ekim 2014; 20:49:41 >




  • icemy İ kullanıcısına yanıt
    Herhangi bir marka model araç için 2015 yılında fiyat indirimi maalesef pek mümkün gözükmüyor, döviz kuru yükselmeye devam ediyor ayrıca yeni ötv düzenlemeleri maalesef gündemde. Bundan bir iki sene önce 50.000tl psikolojik sınır iken şuan en küçük araçların fiyatlarının 50.000tl'lerde başlıyor olması gercekten üzücü ve biz müşteriler için yorucu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mercilless kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Ilgi aracın allure dizel 115hpliğini 6 ay kadar kullandım, kullanımında sizin tanımladığınız şekilde büyük sıkıntılar ile karşılaşmadım, sizin aracınızı kullanırken yaşadığınız sıkıntılar nedir? Aracın bir ekran üzerinden yönetiliyor olması mı size kullanışsız geldi? (Açıkçası basit bir akıllı telefon kullanmaktan daha karmaşık değil) öte taraftan güncel teknolojileri takip ederek özelliklerinin büyük kısmını bir ekrana toplaması kullanıcısı olarak beğendiğim özelliklerindendi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mdmrx M kullanıcısına yanıt
    130 hp'lik model full otomatik olduğu için debriyaj baskı balata bitmesi gibi bir durum olmayacaktır.(veya dsg'de yaşanan diger sorunlar.) Araç gerçekten çok sessiz, yol tutuşu geliştirilmiş, ufak direksiyon spor sürüş hissi veriyor, dizel motorun yakıt ekonomisi çok güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostlar araç fiyatlarının cok yukseldiği bir gerçek, ancak yeni 308'in fiyatının kalitesini ve diger markaların benzer segment araçları için benzer fiyatlar söz konusu ( ki diger markaların araçları maalesef aynı kalitede değil )
    Nispeten sık araç değiştiren bir kullanıcı olarak, araç satın almadan önce birden çok kere almayı düşündüğünüz araç ile test sürüşü yapmanızı öneririm, kimileri için özelliklerin tek ekrana toplanması begenilmez iken belki siz çok seveceksiniz veya tam tersi, manuel dügmeler olmadan araç özelliklerine erişmeyi hiç sevmeyeceksiniz gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer durumu bir çoğumuz yaşıyoruz/yaşadık, her iki aracıda tekrar tekrar test etmenizi oneririm.

    Ben aynı çelişkiyi yaşayan bir kullanıcı olarak her iki aracıda (farklı zamanlarda) satın alarak/kullanarak kafamda bu celişkiyi çözdüm :)

    Tarafsız gözle bakmak gerekirse 308 çok daha iyi mutlaka onu satın alın veya Golf 7 harika bunu almalısınız demek doğru olmayacaktır.

    308 - Geniş bagaj hacmi
    Golf 7 - kücük bagaj (bagajdan artan mesafe içeride diz mesafesi olmuş)

    308 - Spor sürüş keyfi
    Golf 7 - Konforlu sürüş keyfi (spor olduğunu soyleyemeyeceğim)

    308 - full led far
    Golf 7 - adaptif (virajlarda donen) U led, xenon far

    308 - Alçak iç tavan (spor araç hissini arttırmış)
    Golf 7 - Yüksek iç tavan ( daha ferah )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leon79 -- 28 Ekim 2014; 11:15:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Leon79 kullanıcısına yanıt
    kabin sessizliği olarak golf mü yeni 308 mi daha iyi acaba ? ikisini de kullandınız mı ?
  • icemy İ kullanıcısına yanıt
    haklısınız belki ama türk lerdeki bazı yapıları kıramıyorsunuz bir kere peugeot bizim piyasada mimli renault ta fransız ama teneke symbol satıyor pejo daha kalitedir diye düşünüyorum.ben de pejo almadan önce ön yargılıydım ama ufak tefek şikayet dışında memnunum allah nasip ederse 308 sportium da sonra 3008 veya yeni 308 düşünüyorum.ben 308 i inceledim test sürüşü de yaptım bence yılın arabası olmayı hak etmiş sonuçta bu belge bakkaldan verilmiyor bazı arabadan anlamayan ve başka arabaların fenomenleri acayip şekilde saçmalıyor kim ne derse desin türk insanımız işte kimse kusura bakmasın gerçekler acıdır.şu an ki türkiye nin hali gibi.yeni 308 malzeme olarak gerçekten kalite hafif olabilir ama honda civic te hafif ama kimse şikayetçi değil
  • 1.6 THP hacmine ve beygir gücüne göre kötü araba, tam bir sütçü beygiri, 1.6 hacmine rağmen 1150 kg arabayı 8.4 saniyede 0-100e çıkarıyor, yahu sütçü beygiri 1400 kg opel astra bile yeni 1.6 sidi moturuyla 8.7 saniye yapıyor.
  • İç tasarıma bakarsak 75.000 TL çok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracim 306 platinum abs lambası yanıyor sanirsam sanirsam abs çalışmıyor çünkü ıslak zeminde firen tuttum hiç tıkmala gelmedi yardımcı olrsanız sevinirim ne yapmalıyım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krom7

    1.6 THP hacmine ve beygir gücüne göre kötü araba, tam bir sütçü beygiri, 1.6 hacmine rağmen 1150 kg arabayı 8.4 saniyede 0-100e çıkarıyor, yahu sütçü beygiri 1400 kg opel astra bile yeni 1.6 sidi moturuyla 8.7 saniye yapıyor.

    0-100 şanzıman işidir. Şanzıman oranlarıtla çok daha güzçüz araçlar bile 0-100'de çok iyi dereceler çıkartabilirler. Sadece kağıt üstündeki 0-100 bakmamak lazım ,
    birde aynı viteslerde 80-140 arası hızı görmek lazım.
  • yo ben sadece sütçü beygiri opelle kıyasladım :)
  • Golf bir çıt daha sessiz, ancak 120km süratin üzerinde ön direkten rüzgar sesi gelmeye başlıyor, 140km hıza kadar artan bir ses var 140km'den 210km'ye kadar aşağı yukarı rüzgar sesi hep aynı.

    Peugeot 308'in süspansiyonu daha sert olduğu için şehir içinde arka taraftan daha hissedilir ses geliyordu, Golf'te şehir içinde süspansiyon nispeten daha yumuşak olduğu için daha az ses geliyor.(Tümsek ve bozuk yollarda) (Kullandığım 308 18inch jantlı (225/40/18), Golf ise 17inch jantlı (225/45/17))
  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.